*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawnin markkinapaikka avattu

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 10.3.2008 14:43 Kommentteja (16)

AfterDawnin markkinapaikka avattu Käyttäjämme ovat jo vuosia pyytäneet meitä lisäämään keskustelualueillemme tai sivustollemme osto- ja myynti-ilmoituksille tarkoitetun palstan. Päätimme vihdoin vastata huutoon, vaikkakin näin alkuvaiheessa vain hyvin yksinkertaisella, keskustelualueeseen pohjautuvalla tavalla.
Eli kaikessa lyhykäisyydessään, nyt rekisteröityneet käyttäjämme voivat jättää keskustelualueillemme tuotteiden osto- ja myynti-ilmoituksia. Tervetuloa AfterDawnin markkinapaikalle. Tutustuttehan alueen sääntöihin ennen ilmoituksen jättämistä. Alueella ilmoittaminenhan on siis täysin ilmaista kaikille käyttäjillemme.

Edellinen Seuraava  

16 kommenttia

110.3.2008 14:57

Toivottasti lähtee nätisti käyntiin tää homma.

210.3.2008 15:03

Toivottavasti rupeaa pyörimään sujuvasti.

310.3.2008 15:04

Ensisilmäyksellä en ole kyllä hirveän vakuuttunut. Samalla alueella voi myydä sekä tietokoneen prosessoreita tai autoja... ei näin. Toivottavasti tuohon tulee joskus tulevaisuudessa muutos.

410.3.2008 15:06

muroon päin siis mennään. ^^


säännöistä: "3) Ainoa hyväksytty yhteydenottotapa on forumeiden kautta lähetetty yksityisviesti, eli ilmoituksissa ei saa olla mukana sähköpostiosoitteita, puhelinnumeroita, MSN/ICQ/jne -yhteystietoja tai tarkkaa fyysistä osoitetta!
"

toi onkin huonompi homma, kun ei voi pistää s-postia edes ilmotukseen vastatessa...

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 10.3.2008 @ 15:08

510.3.2008 15:07

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mcmopo:
Ensisilmäyksellä en ole kyllä hirveän vakuuttunut. Samalla alueella voi myydä sekä tietokoneen prosessoreita tai autoja... ei näin. Toivottavasti tuohon tulee joskus tulevaisuudessa muutos.
Kuten aina, alueita jaetaan tarpeen mukaan. Eli jos tuonne nyt tulee N tuhatta autonmyynti-ilmoitusta, autoille värkätään oma osio. Tosin, jos nyt jonkinlaista suosiota saadaan aikaiseksi tuolla "ihan perus"-konseptilla, niin voimme duunata tuohon ihan o/m-ilmoituksille tarkoitetun pikkuilmosysteemin. Haluttiin vain ensin tutkia, että onko tuollaiselle ylipäätään tarvetta käyttäjäkunnassa.

610.3.2008 15:07

Hianoa tälläinenkin! Toivottavasti toimii.

710.3.2008 15:08

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti spotless:
muroon päin siis mennään. ^^
No mitään mallia meillä ei oikein ole mitä "apinoitaisiin" vaan koko homma on tämän kymmenen vuotta kehittynyt käyttäjäpalautteen ja oman "visiomme" pohjalta. Eli tehdään sitä, mitä jengi haluaa.

810.3.2008 15:11

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti spotless:
muroon päin siis mennään. ^^
No mitään mallia meillä ei oikein ole mitä "apinoitaisiin" vaan koko homma on tämän kymmenen vuotta kehittynyt käyttäjäpalautteen ja oman "visiomme" pohjalta. Eli tehdään sitä, mitä jengi haluaa.

säännöistä: "3) Ainoa hyväksytty yhteydenottotapa on forumeiden kautta lähetetty yksityisviesti,
eli ilmoituksissa ei saa olla mukana sähköpostiosoitteita,
puhelinnumeroita, MSN/ICQ/jne -yhteystietoja
tai tarkkaa fyysistä osoitetta!"


toi onkin huonompi homma, kun ei voi pistää s-postia edes ilmotukseen vastatessa...
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 10.3.2008 @ 15:15

910.3.2008 15:14

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti spotless:
muroon päin siis mennään. ^^
No mitään mallia meillä ei oikein ole mitä "apinoitaisiin" vaan koko homma on tämän kymmenen vuotta kehittynyt käyttäjäpalautteen ja oman "visiomme" pohjalta. Eli tehdään sitä, mitä jengi haluaa.

säännöistä: "3) Ainoa hyväksytty yhteydenottotapa on forumeiden kautta lähetetty yksityisviesti, eli ilmoituksissa ei saa olla mukana sähköpostiosoitteita, puhelinnumeroita, MSN/ICQ/jne -yhteystietoja tai tarkkaa fyysistä osoitetta!
"


toi onkin huonompi homma, kun ei voi pistää s-postia edes ilmotukseen vastatessa...
Tuohon on se sama syy, minkä vuoksi sähköpostiosotteiden lähettely muillekin keskustelualueillemme on kielletty -- emme halua spambotteja forumeillemme, eli botteja, jotka keräävät talteen sähköpostiosotteita, tarkoituksena lisätä osoitteet spammilistoille. Eli yksityisviestiä myyjälle/ostajalle ensin ja siinä voi sitten antaa sen oman mailiosoitteensa/mesenumeronsa/vastaavan.

1010.3.2008 16:08

Miksi tietokone softien myyminen/ostaminen on kielettyä?

1110.3.2008 18:10

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti q-hub-op:
Miksi tietokone softien myyminen/ostaminen on kielettyä?

Koska ne waretetaan ;).

1210.3.2008 18:16

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti q-hub-op:
Miksi tietokone softien myyminen/ostaminen on kielettyä?
Siksi, että softat alkavat pikkuhiljaa muuttumaan vuokratuotteiksi eivätkä niinkään ostotuotteiksi, plus OEM-softien myynti on sellainen päänsärky, että koko homma päätettiin rajata markkinapaikan ulkopuolelle.

1310.3.2008 19:41

Juuh, onhan tätä odotettu, toimisi vaan ;)

1410.3.2008 20:15

Juu Myynti alue on hyvä idea kyllä mutta toivoisin kyllä, että Myynti ja Osto alue Katekorioitasiin jotenkin esim. Tietokoneet, ohjelmat, tietokoneiden oheistarvikkeet, pelikonsolit, Soittimet (DVD, Blue-Ray...) ja tähän tapaan. Tässä sivun kehittäjille ajatus.

1510.3.2008 20:48

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti exlex:
Juu Myynti alue on hyvä idea kyllä mutta toivoisin kyllä, että Myynti ja Osto alue Katekorioitasiin jotenkin esim. Tietokoneet, ohjelmat, tietokoneiden oheistarvikkeet, pelikonsolit, Soittimet (DVD, Blue-Ray...) ja tähän tapaan. Tässä sivun kehittäjille ajatus.
Itse itseäni toistaen: jakamista tapahtuu, kun alueelle alkaa tulemaan viestejä. Eli on suht turhauttavaa pistää samantien kymmenen aluetta pystyyn joissa on yhteensä viisi viestiä. Ennemmin niin, että on yksi alue ja sitten kun siellä alkaa olemaan useampia satoja tai tuhansia viestejä, tehdään uusia alueita ja siirretään ketjuja uusille alueille.

1611.3.2008 12:58

"-konserttiliput, liput urheilutapahtumiin, jne -- ylipäätään kaikenlaiset pääsyliput tai sellaisiksi luokiteltavat "

luokitellaanko lahjakortit tähän joukkoon?

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä (8.12.2016 15:20)
YouTube ja Netflix ovat olleet edelläkävijöitä Ultra HD -sisältöjen verkkojakelun testauksessa, mutta hiljalleen myös muut palveluntarjoajat ovat aloittaneet omat testinsä. Tuoreimpana esimerkkinä ....
YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – Se ei riitä YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – "Se ei riitä" (8.12.2016 14:55)
Taylor Swift ja monet muut artistit ovat kritisoineet voimakkaasti YouTubea ja Spotifyta siitä, että ne mahdollistavat musiikin kuuntelemisen täysin ilmaiseksi. Molemmissa tapauksissa artistit ....
1 kommentti
Super Mario Runista tulossa uusi villitys? Peliä pääsee kokeilemaan Applen myymälöissä Super Mario Runista tulossa uusi villitys? Peliä pääsee kokeilemaan Applen myymälöissä (8.12.2016 12:23)
Nintendon on määrä julkaista odotettu Super Mario Run -mobiilipeli iPhonelle ja iPadille 15. joulukuuta. Esimakua uudesta pelistä on kuitenkin tulossa saataville jo tänään, paljasti Nintendon ....
Bluetoothista uusi versio – Nopeuteen ja kantomatkaan iso parannus Bluetoothista uusi versio – Nopeuteen ja kantomatkaan iso parannus (8.12.2016 11:40)
Bluetooth SIG on julkaissut kehittämästään langattomasta tiedonsiirtostandardista viidennen version, jonka luvataan mahdollistavan monipuolisemmat IoT-laitteet sekä niiden joustavamman käytön kotona. ....
Applekaan ei pysty haastamaan Spotifyta? Jää tilaajamäärissä jälkeen Applekaan ei pysty haastamaan Spotifyta? Jää tilaajamäärissä jälkeen (8.12.2016 11:09)
Vuoden 2015 kesällä lanseerattu Apple Music -suoratoistopalvelu on kerännyt tähän mennessä 20 miljoonaa tilaajaa. Pitempään markkinoilla toimineella Spotifylla on syyskuussa päivitetyn tilastotiedon ....

Uutisarkisto