*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Sony tuo Yhdysvaltoihin uudet PSP ja PS3 bundlet kesällä

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 27.2.2008 20:03 Kommentteja (8)

Sony tuo Yhdysvaltoihin uudet PSP ja PS3 bundlet kesällä Taistelu suosituimman pelikonsolin tittelistä jatkuu kuumana ja Sony on ilmoittanut tuovansa kesällä Yhdysvaltoihin myyntiin uudet PSP- ja PS3-paketit.
Uusi PlayStation 3 -paketti pitää sisällään 80 gigatavun kiintolevyllä varustetun mallin konsolista, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots -pelin ja langattoman DUALSHOCK 3 -peliohjaimen. Paketti tulee kauppojen hyllyille, kunhan uusin Metal Gear -peli pääsee myyntiin ja kokonaisuuden suositushinnaksi Sony on antanut 500 dollaria. Aasiassa jo viime vuonna myyntiin tulleet tärinäominaisuudella varustetut DUALSHOCK 3 -peliohjaimet saapuvat kauppojen hyllyille Yhdysvalloissa huhtikuun 15. päivä ja niiden suositushinta on 55 dollaria.

PSP:n puolella God of War: Chains of Olympus -pelin teeman mukainen paketti tulee myyntiin kesäkuussa 200 dollarin suositushinnalla varustettuna ja paketti sisältää punaisen PSP-konsolin, jonka selkäpuolta komistaa God of War -pelien päähahmona tunnettu Kratos, God of War: Chains of Olympus -pelin, Superbad-elokuvan UMD-levyllä sekä latausoikeuden Syphon Filter: Combat Ops -peliin Sonyn PSN-verkkopalvelun kautta. Itse God of War: Chains of Olympus ilmaantuu kauppojen hyllyille jo ensi viikolla, joten PSP-paketin julkaisun venyminen kesäkuulle saattaa harmittaa sarjan innokkaimpia faneja.

Toistaiseksi Sony on luvannut julkaista kyseiset bundlet ainoastaan Yhdysvalloissa, mutta Metal Gear -paketteja nähtäneen myös Euroopassa ja todennäköisesti myös Aasiassa.

Edellinen Seuraava  

8 kommenttia

127.2.2008 20:40
mijuve
Inactive

Odotin samalla hinnan alennuksia :(.. Mut toisaalta jos ajattelee että MGS4 myydään varmaan siihen 69,90€ niin tuon konsolin ja ohjaimen hinnaksi jäis 430 €.. Plaah. Alentasivat hintoja niin olisivat vahvoilla.
PS-boy :P

227.2.2008 22:09

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mijuve:
Odotin samalla hinnan alennuksia :(.. Mut toisaalta jos ajattelee että MGS4 myydään varmaan siihen 69,90€ niin tuon konsolin ja ohjaimen hinnaksi jäis 430 €.. Plaah. Alentasivat hintoja niin olisivat vahvoilla.
PS-boy :P
Katteleppas uutista vähän tarkemmin. "...kokonaisuuden suositushinnaksi Sony on antanut 500 dollaria...". 500$ : 1.48 = 338€. Eli tuon setin hinnaksi voisi ajatella suomessa 350€. Sekin ois jo pirun hyvä hinta. Riippuu tietysti paljonki tuohon tulee vielä ns. Suomilisää.

327.2.2008 22:20

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mijuve:
Odotin samalla hinnan alennuksia :(.. Mut toisaalta jos ajattelee että MGS4 myydään varmaan siihen 69,90€ niin tuon konsolin ja ohjaimen hinnaksi jäis 430 €.. Plaah. Alentasivat hintoja niin olisivat vahvoilla.
PS-boy :P
Katteleppas uutista vähän tarkemmin. "...kokonaisuuden suositushinnaksi Sony on antanut 500 dollaria...". 500$ : 1.48 = 338€. Eli tuon setin hinnaksi voisi ajatella suomessa 350€. Sekin ois jo pirun hyvä hinta. Riippuu tietysti paljonki tuohon tulee vielä ns. Suomilisää.
Valitettavasti aina on tapana muuntaa dollarit suoraan euroiksi (499$=499€).

427.2.2008 22:21

Veikkaisin että eipä taida ihan tuo 350€ riittää...
Mutta hinta varmaan tulee tuosta "suomilisästä" huolimatta kuitenkin jonkun verran alas, 40GB kovalevyllä varustetun konsolin hinta kun on laitevertailun mukaan vielä 440€ (ja 60Gb=530€ <--myynti@eu loppu?)

527.2.2008 23:46

Lainaus:
Katteleppas uutista vähän tarkemmin. "...kokonaisuuden suositushinnaksi Sony on antanut 500 dollaria...". 500$ : 1.48 = 338€. Eli tuon setin hinnaksi voisi ajatella suomessa 350€. Sekin ois jo pirun hyvä hinta. Riippuu tietysti paljonki tuohon tulee vielä ns. Suomilisää.
Voisi ajatella, mutta kuten tuure jo totesi, se nyt vaan sattuu olemaan tekniikan puolella niin, että 1$=1€, eli jos haluaa hyötyä tuosta niin ameriikasta vaan tilaamaan.

628.2.2008 9:07

suomi hinta tulee olee about 450€ eli tulee koneen hintasena ku eiks toi oo se 40gb versio

728.2.2008 9:46

Se on vaan parempi jättää nää rahastuspaketit ostamatta ja hommata kunnon PC. Sillä tekee sentään ihan kaiken saman mitä PS3:llakin ja vielä paljon paljon muuta. Eikä tartte maksaa riistäjä-Sonylle yhtään mitään, kun pelitkin on ilmasia...siis ilman mitää mod-piirejä sun muuta roskaa.

828.2.2008 14:18

Lainaus:
Lainaus:
Katteleppas uutista vähän tarkemmin. "...kokonaisuuden suositushinnaksi Sony on antanut 500 dollaria...". 500$ : 1.48 = 338€. Eli tuon setin hinnaksi voisi ajatella suomessa 350€. Sekin ois jo pirun hyvä hinta. Riippuu tietysti paljonki tuohon tulee vielä ns. Suomilisää.
Voisi ajatella, mutta kuten tuure jo totesi, se nyt vaan sattuu olemaan tekniikan puolella niin, että 1$=1€, eli jos haluaa hyötyä tuosta niin ameriikasta vaan tilaamaan.

no onko se hyöty enää niin suuri kun siihen tulee päälle vielä verot, toimituskulut ja se vaiva tilata sieltä asti

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Ensi-iltaelokuvat kahdessa viikossa iTunesiin? Se voi tapahtua jo ensi vuonna Ensi-iltaelokuvat kahdessa viikossa iTunesiin? Se voi tapahtua jo ensi vuonna (19.8.2017 17:39)
Yhdysvaltalaiset elokuvastudiot ovat aloittaneet neuvottelut suurien digitaalisten elokuvavuokraamojen kanssa uutuuselokuvien tarjolle tuonnin nopeuttamiseksi. Ajatuksena on, että elokuvia voisi ....
1 kommentti
Opas: Kovalevy täynnä? Vapauta tilaa helposti Opas: Kovalevy täynnä? Vapauta tilaa helposti (19.8.2017 12:15)
Tietokoneen tallennustila täynnä? Löydä oppaamme avulla mikä kovalevyltä vie eniten tilaa ja vapauta näin helposti ja ilmaiseksi lisää tilaa käyttöösi.
3 kommenttia
Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville (18.8.2017 13:35)
Toukokuun lopulla ryminällä älypuhelinmarkkinoille yrittäneen Essentialin kompurointi kesän aikana on ollut hirvittävää katsottavaa, mutta yhtiö näyttää vihdoin saanen rivinsä kuntoon ja se ....
1 kommentti
Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita (18.8.2017 12:57)
Aikoinaan kyseenalaisilla keinoilla käyttäjiä Facebookista kahminut deittipalvelu Badoo on lisännyt sovellukseensa mahdollisuuden käydä videopuheluita "mätsien" kesken. Ajatuksena on, että ....
iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi (18.8.2017 11:40)
Nimimerkkiä xerub käyttävä hakkeri väittää selvittäneensä iPhone 5s -älypuhelimen Secure Enclave -tietoturvapiirin firmwaren salausavaimen. Secure Enclave -piiri on osa älypuhelimen A7-järjestelmäpiiriä ....

Uutisarkisto