*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawn laajenee Ruotsiin

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 26.2.2008 12:50 Kommentteja (16)

AfterDawn laajenee Ruotsiin Digitaaliseen videoon ja tekniikkaan keskittyvä sivustomme, AfterDawn.com, on saatavilla nyt myös ruotsiksi. Ruotsiin sivustomme laajenee aluksi karsitulla sisällöllä siten, että alkuvaiheessa ruotsinkielinen sivusto keskittyy ainoastaan ohjelmistojen jakeluun, keskustelualueisiin sekä laitevertailupalveluihin.
AfterDawn.com perustettiin alunperin vuonna 1999 ja alusta lähtien sivusto on toiminut sekä englanniksi että suomeksi toimitettuna. Suomenkielinen sivusto on noussut viimeisen puolen vuoden aikana Suomen suurimmaksi IT-alan sivustoksi, tavoittaen yli 180 000 suomalaista joka viikko. Vastaavasti englanninkielinen sivustomme on jo vuosia ollut yksi maailman suurimmista digitaaliseen videoteknologiaan keskittyneistä sivustoista, tavoittaen neljä miljoonaa käyttäjää joka kuukausi.

Palvelussamme on kaikenkaikkiaan yli 700 000 rekisteröitynyttä käyttäjää, joista ruotsalaisia on jo ennen ruotsinkielisen sivuston avaamista lähes 10 000.

Ruotsinkielinen AfterDawn on vielä hyvin vahvasti "beta"-leima otsassaan: kaikkia sivuston elementtejä ei ole vielä käännetty täysin valmiiksi ja ongelmiakin varmasti sivuilta vielä löytyy. Mutta mikäli toinen kotimainen sujuu luontevasti, otamme mielellämme apua vastaan käännöskukkasten korjaamiseksi sekä palvelun kehittämiseksi.

Tässä yhteydessä haluaisin kiittää kaikkia käännösprojektissa tähän asti mukanaolleita, eritoten käyttäjäämme Helmer, joka on kääntänyt sivuston navigointielementeistä ja muista teksteistä valtaosan täysin itse. Lisäksi suuri kiitos muille projektissa mukanaolleille, mm. okselle sekä koodajallemme Pihlis12:lle.

Ruotsinkielinen AfterDawn.com löytyy siis täältä:

http://sv.afterdawn.com

Edellinen Seuraava  

16 kommenttia

126.2.2008 14:13

hieno homma, way to go afterdawn, vuoden päästä päästäänkin juhlimaan 10 vuotista taivalta :)

226.2.2008 15:37

On hauska seurata millaisiin mittoihin sivu kasvaa naapurimaassamme. Seuraamista tosin haittaa se että en oikein osaa ruotsia, mutta kaiketi siitäkin joskus vielä uutisoidaan.

326.2.2008 15:45

Heja Sverige! Tre krunor rulez..pohjola valloittaa maailmaa. Piratebay ja Afterdawn kasvaa ja näyttää miten homma pitää hoitaa.

426.2.2008 16:30

Hienoa, että sivu laajenee. Tosin se on ihan sama onko se seuraava kieli Ruotsi vai Venäjä. Jos nyt suomen kaksikielisyydestä puhutaan niin suomessa venäläisiä ainakin turisteina yhtä paljon kuin ruotsalaisia.

526.2.2008 16:45

Loistavaaa afterdawn... ei mene kauan ku on venäjäksi... sitte ranskaksi... saksaksi... lopulta vallataan kiinaa ja afrikkaa :)

626.2.2008 17:36

Pihlis12: "Gee dRD, what do you want to do tonight?"
drD: "The same thing we do every night, Pihlis12—Try to take over the world."

726.2.2008 17:56

Jeh... ei siin mitää kyl mä osaan ruotsiiki, mut ruottalaisii silti D:

826.2.2008 18:00

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sakke88:
Pihlis12: "Gee dRD, what do you want to do tonight?"
drD: "The same thing we do every night, Pihlis12—Try to take over the world."
Heh. =D Loistavasti käytetty lainaus.

926.2.2008 18:01

Det är jättebra :)

..onnittelut afterdawnille laajennuksen johdosta.

drd: Mutta, mutta.. tarkottaaks tää et modejen on jatkossa osattava sujuvasti ruotsia? ;)

1026.2.2008 18:33

Nyt siellä ylhäällä komeilee se ruotsin lippukin. Itse vihaan ruotsia ja sen kieltä, mutta hyvä, että Afterdawn lähtee valtaamaan maailmaa. :D

1126.2.2008 19:40
RIVER2
Inactive

Mitäs vihaamista Ruotsissa on? o_O

1226.2.2008 19:41

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Nyt siellä ylhäällä komeilee se ruotsin lippukin. Itse vihaan ruotsia ja sen kieltä, mutta hyvä, että Afterdawn lähtee valtaamaan maailmaa. :D
Sama täällä, eräällä foorumilla kun ilmaisin mielipiteeni että ruotsi (huomaa: ruotsi kirjoitettu pienellä) on puhevika, tuli aika pistävää kommenttia minun "ihanasta asenteesta".

Tuosta maailmanvalloituksesta, niin tuskin sitä avittaa ruotsi :D

Se siitä, hieno homma kumminkin, nyt on suomalaisilla ja ruottalaisilla nörteillä jotain yhteistä vielä enemmän, me käytetään piratebaytä ja ruottalaiset (kaiketi siis) käyttää afterdawnia. Ja tietenkin toisinpäin.

1326.2.2008 20:12

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RIVER2:
Mitäs vihaamista Ruotsissa on? o_O
Perinne. ;)

Lainaus:
Tuosta maailmanvalloituksesta, niin tuskin sitä avittaa ruotsi :D
En nyt noin paljoa kuitenkaan. :D

1426.2.2008 21:06

Way to go AD, jatkakaa samaa rataa! :P

1526.2.2008 21:26

Aloitetaanko uutisetkin tuolla Ruotsin puolella kääntää Ruotsiksi. Ainakin tällä hetkellä ne olivat kaikki Englanniksi

1627.2.2008 13:52

Och samma på svenska.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Applen tekoälytutkija – Konetta ei saisi laittaa ihmistä vastaan Applen tekoälytutkija – Konetta ei saisi laittaa ihmistä vastaan (26.4.2017 13:46)
Applen tekoälytiimissa työskentelevä ja Siri-puheavustajan perustajiin kuuluvan Tom Gruberin mukaan tekoälyn kehitys on vääjäämätöntä, mutta sitä pitäisi ensisijaisesti kehittämään helpottamaan ....
Parlamentti haluaa eroon maarajoituksista – Halvat eurooppalaiset nettikaupat avautuvat suomalaisille Parlamentti haluaa eroon maarajoituksista – Halvat eurooppalaiset nettikaupat avautuvat suomalaisille (26.4.2017 11:18)
Euroopan parlamentti on äänestänyt lakialoitteesta, jonka tavoitteena on kieltää digitaalisiin palveluihin lisättyjen maarajoitusten käyttö. Äänestyksen pohjalta parlamentti alkaa nyt neuvotella ....
Netflix tekee vihdoin viimeisen valloituksen – Laajenee Kiinaan Netflix tekee vihdoin viimeisen valloituksen – Laajenee Kiinaan (26.4.2017 09:02)
Kiina on ollut yhdysvaltalaisille teknologiayrityksille vaikea markkina valloittaa. Sen on saanut huomata esimerkiksi Netflix, joka on yrittänyt vuosien ajan neuvotella sisältösopimuksia maassa ....
Koreassa heräsi pelko – Tuleeko Apple-miljardien jälkeen krapula? Koreassa heräsi pelko – Tuleeko Apple-miljardien jälkeen krapula? (26.4.2017 08:24)
Apple on iso asiakas eteläkorealaiselle puolijohdeteollisuudelle ja se tulee näkymään ensi syksynä julkaistavissa uusissa iPhoneissa, joiden näytöt valmistetaan suurilta osin Samsungin tehtailla. ....
Nintendo päivitti Super Mario Runin sekä iPhonella että Androidilla Nintendo päivitti Super Mario Runin sekä iPhonella että Androidilla (25.4.2017 19:47)
Nintendo on päivittänyt yhtiön ensimmäisen älypuhelinpelin Super Mario Runin. Uusin versio on saapunut sekä iPhonelle, joka sai pelin jo viime vuonna, sekä Androidille, jolle Nintendo julkaisi ....
1 kommentti

Uutisarkisto