*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Parhaita paloja HD DVD:n kuolonkuvista

Kirjoittaja Ilkka Ketola @ 19.2.2008 14:30 Kommentteja (10)

Parhaita paloja HD DVD:n kuolonkuvista Toshiban ilmoitus luopua HD DVD:stä on innoittanut uutismediat ja verkon innokkaat artistit kuvastamaan tuntojaan humoristisilla, välillä jopa oivaltavilla kuvilla. Tässä poimintoja parhaimmista kohdalle sattuneista (kuvia saatetaan lisätä vielä myöhemmin, mikäli kohdalle sattuu hyviä oivalluksia).
Aivan ensimmäisenä alla on AD:n teemun väsäämä kuva.





Gizmodon näkemys HD DVD:n selätyksestä:




Päivän paras kuva on ehkä Engadgetin oivallus verrata HD DVD:n ja Toshiban pyristelyjä Monty Python -klassikkoon:




Tämä uppoava laiva on klassikko, jonka on luonut AD-addikti arcanix .





Portal IT valitsi perinteisen hautakivivertauskuvan....




Ja niin teki myös Shiny Shiny.




Product Reviews.




Techtreen HD DVD laskee auringon mukana horisontin taa.




Lopuksi vielä Gaming Todayn perinteinen rikottu DVD:



Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

119.2.2008 14:35

kyllähän näistä hautakivistä saisi jo hautausmaan täyteen:

dbtechno


jostai..

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.2.2008 @ 14:40

219.2.2008 14:46

ton laiva kuvan laittoi arcanix tähän uutiseen

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.2.2008 @ 15:58

319.2.2008 16:40

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti haxorfox:
ton laiva kuvan laittoi arcanix tähän uutiseen
Lainaus:
Tämä uppoava laiva on klassikko, valitettavasti kuvan alkuperäisestä lähteestä ei ole tietoa.

Heehee, juu minun perjantai-aamuinen shoppailuhan tuo on :)

419.2.2008 17:53

Toi laiva on hyvä...

519.2.2008 17:56

aD:sta tuli KuvatOn :)

619.2.2008 18:22

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti waiski:
aD:sta tuli KuvatOn :)
Totta. Vielä kun nää on niin laadukkaita...

719.2.2008 19:03
RIVER2
Inactive

Hyviä kuvia, mutta mikään niistä ei voita tätä ;D :
http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0&feature=related

819.2.2008 19:06

Että osaa olla turha uutinen!!! Miksi ihmeessä tällaista kuraa on pakko tehdä?

Toimittaja ei ole vaivautunut tekemään mitään omaa, vaan on kopioinut vaan suoraan ulkomaisilta nettisivuilta kuvia?

Tuhat kuvaa kertoo enemmän kuin yksi sana, häh?!!

919.2.2008 20:30

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RIVER2:
Hyviä kuvia, mutta mikään niistä ei voita tätä ;D :
http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOm...related


Haha! Olipas mainio, kiitos illan piristyksestä =D

1020.2.2008 22:15

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joepoika:
Että osaa olla turha uutinen!!! Miksi ihmeessä tällaista kuraa on pakko tehdä?

Toimittaja ei ole vaivautunut tekemään mitään omaa, vaan on kopioinut vaan suoraan ulkomaisilta nettisivuilta kuvia?

Tuhat kuvaa kertoo enemmän kuin yksi sana, häh?!!

ehkä sinä voisit pitää sen pääs kiinni ja olla itkemättä.
vaikka tämä ei ole uutinen, on tätä silti kiva katsoa :D
ja mitä väliä, jos toimittaja ei ole tehnyt omaa kuvaa tänne?

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto