*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Digi-tv katkoksia tiistaina koko maassa

Kirjoittaja Matti Vähäkainu (Google+) @ 17.1.2008 15:37 Kommentteja (11)

Digi-tv katkoksia tiistaina koko maassa Digitan mukaan digitelevisioverkon laiteasennukset saattavat pätkäistä lähetyksiä ensi tiistaina koko maassa. Laiteasennustyöt vaikuttavat sekä kanavanippu tv-lähetyksiin, että digitaalisen verkon radiolähetyksiin. Lyhyitä katkoksia saattaa esiintyä klo 9.00 - 15.00 välisenä aikana mm. Ylen, MTV3:n, Nelosen ja Canal+:n kanavilla, kertoo Digitoday.
Katkokset koskevat tv kanavippuja A, B ja C. Vara-ajankohta asennuksille on keskiviikona 23. tammikuuta samana kellonaikana.

Kanavanippuun A kuuluvat tv-kanavista YLE TV1, YLE TV2, YLE TV1+, YLE Teema ja FST5 sekä radiokanavista Ylen klassinen, YLE Radio Peili, YLE Mondo, YLE Radio Extrem (X3M) ja YLE FSR+.
Kanavanippuun B kuuluvat MTV 3, Nelonen, Sub, JIM, MTV 3 MAX, SubJuniori ja SubLeffa.
Kanavanippuun C kuuluvat Urheilukanava, Urheilu+kanava, Canal+First, Canal+Hits, Canal69, Canal+Sport1, Canal+Sport2, Digiviihde ja Klubi.tv.

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

117.1.2008 15:49

ai ettei muka muuna aikana esiinny pätkimistä kuin ensi tiistaina, joo. turha edes tommosta ilmottaa kukaan kumminkaan huomais mitään kun muutenkin pätkii niin kivasti.

217.1.2008 16:02

Taas yksi hyvä syy olla kaapeliverkossa :)

317.1.2008 17:37

Lainaus:
9.00 - 15.00 välisenä aikana
Voi hemmetti, nyt jää voittopotti tai joku muu yhtä mahtava ja upea lähetys näkemättä.

417.1.2008 17:43

Lainaus:
Lainaus:
9.00 - 15.00 välisenä aikana
Voi hemmetti, nyt jää voittopotti tai joku muu yhtä mahtava ja upea lähetys näkemättä.
LOL! Aattelin ihan samaa.

517.1.2008 19:24

Mielenkiintosta... mulla näkyy tällä hetkellä kaikilla kanavilla pixelimössöä tai musta ruutu. Hopi hopi fixaa sita digiverkkoa...

617.1.2008 20:00

Valittaisin jos maksaisin luvan, nyt vain otan osaa!


Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.

Bertrand Russell

717.1.2008 20:32

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stillborn:
Valittaisin jos maksaisin luvan, nyt vain otan osaa!

Valittaisin jos enää katsoihin ohjelmia telkkarista :D

818.1.2008 15:48

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stillborn:
Valittaisin jos maksaisin luvan, nyt vain otan osaa!
näinpä

919.1.2008 21:44

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
9.00 - 15.00 välisenä aikana
Voi hemmetti, nyt jää voittopotti tai joku muu yhtä mahtava ja upea lähetys näkemättä.
LOL! Aattelin ihan samaa.
xD

1020.1.2008 13:34

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stillborn:
Valittaisin jos maksaisin luvan, nyt vain otan osaa!
Tosta kommentista tuli semmonen pieni juttu mieleen (Kumma kun juuri erään kommenteista rakentuu mieli kommentoida).

Olihan noita katkoksia analogisenakin aikana. Nyt vain jostain syystä kasvaa aivan älytön haloo jos katkoksia syntyy digitaalisena aikana. Niistä jopa uutisoidaan. Ei ennen vanhaan vaan.

1120.1.2008 20:11

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Shadown:

Olihan noita katkoksia analogisenakin aikana. Nyt vain jostain syystä kasvaa aivan älytön haloo jos katkoksia syntyy digitaalisena aikana. Niistä jopa uutisoidaan. Ei ennen vanhaan vaan.
Tuota samaa joskus itsekkin ihmetellyt, olisiko niin, että kuluttajat ovat tulleet vaatimammiksi ja he reagoivat herkemmin lähetyshäiriöihin. En osaa sanoa, mikä olisi "sopiva" määrä lähetyskatkoksia, mutta ei niistä ikinä kokonaan eroon pääse.

Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.

Bertrand Russell

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville (18.8.2017 13:35)
Toukokuun lopulla ryminällä älypuhelinmarkkinoille yrittäneen Essentialin kompurointi kesän aikana on ollut hirvittävää katsottavaa, mutta yhtiö näyttää vihdoin saanen rivinsä kuntoon ja se ....
Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita (18.8.2017 12:57)
Aikoinaan kyseenalaisilla keinoilla käyttäjiä Facebookista kahminut deittipalvelu Badoo on lisännyt sovellukseensa mahdollisuuden käydä videopuheluita "mätsien" kesken. Ajatuksena on, että ....
iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi (18.8.2017 11:40)
Nimimerkkiä xerub käyttävä hakkeri väittää selvittäneensä iPhone 5s -älypuhelimen Secure Enclave -tietoturvapiirin firmwaren salausavaimen. Secure Enclave -piiri on osa älypuhelimen A7-järjestelmäpiiriä ....
Meneekö sormi suuhun iOS 11:n kanssa? Näin otat kaiken irti uudesta moniajosta Meneekö sormi suuhun iOS 11:n kanssa? Näin otat kaiken irti uudesta moniajosta (18.8.2017 11:11)
Applen tuotteita on kehuttu monesti siitä syystä, että niiden käyttölogiikan omaksuminen ei vaadi ohjekirjaa, vaan kaikki "vaan toimii". Monessa tapauksessa Applen tuotteet ovat varmasti hyvin ....
Nintendo Switch jyräsi myydyimmäksi konsoliksi heinäkuussa Nintendo Switch jyräsi myydyimmäksi konsoliksi heinäkuussa (18.8.2017 11:04)
Nintendolla voidaan olla tyytyväisiä kuluvasta vuodesta. Yhtiön tuorein konsoli, Nintendo Switch, on kärsinyt aiemmin kroonisista toimitusvaikeuksista, mutta tilanne helpotti vihdoin heinäkuussa. ....