*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

MTV3:lta uusia maksukanavia kaapeli- ja satelliittitalouksille

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 7.1.2008 14:04 Kommentteja (20)

MTV3:lta uusia maksukanavia kaapeli- ja satelliittitalouksille Kaapeli- ja satelliittitalouksien katsottavissa olevien maksukanavien määrä kasvaa maaliskuussa, kun MTV Oy laajentaa MTV3 Kanavapakettia kolmella uudella kanavalla.
Uudet kanavat ovat MTV3 AVA, MTV3 Sarja ja MTV3 Scifi. MTV3 AVA -kanava on suunnattu naisille ja se tarjoaa draama-, viihde- ja lifestyle-ohjelmia. MTV3 Sarja -kanavan ohjelmisto koostuu nimensä mukaisesti TV-sarjoista ja kanavalla nähdään arkisin klassikkosarjojen uusintoja ja viikonloppuisin tarjoillaan komediaa. MTV3 Scifi tarjoaa Scifi-aiheisia sarjoja, dokumentteja ja elokuvia. Kanavalla nähdään mm. tunnettujen Scifi-sarjojen uusintoja ja dokumentteja tulevaisuuden teknisistä ihmeistä.

"MTV Oy jatkaa panostamista uusien palveluiden kehittämiseen kaikilla digitaalisen median alueilla, tarjoten jatkossakin ne kaikkein vetovoimaisimmat sisällöt jakelukanavasta ja -teknologiasta riippumatta" kommentoi MTV Oy:n toimitusjohtaja Pekka Karhuvaara kanavamäärän kasvamista.

Tällä hetkellä MTV3 Kanavapaketilla on yli 300 000 tilaajaa, joten ainakin kaupalliset kanavat ovat hyötyneet taloudellisesti analogisten TV-lähetysten päättymisestä toisin kuin Yleisradio, joka on menettänyt asiakkaitaan ja täten tulojaan TV-maksujen muodossa.

Lähteet:
HS
MTV3

Edellinen Seuraava  

20 kommenttia

17.1.2008 14:37

toi scifi kanava kuullostaa hyvältä vois melkeen sen ottaa :D

27.1.2008 14:41

Vieläkö saisi jonkun kanavan, mikä lähettäsi kokoajan komediaa ,niin olis kyllä pakko ottaa :)

37.1.2008 15:12

ja noilla ne nostaa hintoja taas ihan pirusti.
sarjat kanava näyttää salkkareita ja kauniita ja rohkeita loputtomana looppina..
kerrassaan lositavaa.
jos ei tuu mitää järjellistä ni sitte sitä pirun tsättiä.
toi sarjakanvava ei luultavasti tuu sisältää mitää mullistavaa.
ei ne tuu näyttää sarjoja 2 viikon jälkee mitä jenkeissä ne o näytetty
se o saletti se.
kunhan rahastavat taas ihmisiä. maikkari sen tuntuu osaavan aika onnistuneesti

47.1.2008 15:24

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teosto:
kunhan rahastavat taas ihmisiä. maikkari sen tuntuu osaavan aika onnistuneesti

Kukaan ei kai ole pakottamassa tilamaan ko. pakettia? Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan tyhmä joka maksaa. ;)

57.1.2008 15:28

Jokohan ne jättäisivät kesäkauden uusinta sarjat maksuttomalta puolelta pois tuon MTV3 Sarja-kanavan tullessa mukaan kuvioihin..(?)

Mielenkiinnolla jään odottelemaan montako tuntia ohjelmia ko. kanavilla esitetään päivittäin (ja erityisesti mitä ohjelmia) ja mitä tapahtuu kanavapaketin hinnoittelulle.

67.1.2008 15:33

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teosto:
kunhan rahastavat taas ihmisiä. maikkari sen tuntuu osaavan aika onnistuneesti

Kukaan ei kai ole pakottamassa tilamaan ko. pakettia? Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan tyhmä joka maksaa. ;)
ei ole pakottanut ei eikä pakota.
mutta maikkari pakottaa. jos haluat nähdä uusimmat sarjat niin tuo paketti on otettava.
muuten näkee sarjat 4 vuotta jäljessä ilmaiskanavilta.

77.1.2008 15:37

Tai jos haluat katsoa uusimmat sarjat teräväpiirtona, lataa vain netistä. Ilmaiseksi jopa.

87.1.2008 15:51

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teosto:
kunhan rahastavat taas ihmisiä. maikkari sen tuntuu osaavan aika onnistuneesti

Kukaan ei kai ole pakottamassa tilamaan ko. pakettia? Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan tyhmä joka maksaa. ;)
ei ole pakottanut ei eikä pakota.
mutta maikkari pakottaa. jos haluat nähdä uusimmat sarjat niin tuo paketti on otettava.
muuten näkee sarjat 4 vuotta jäljessä ilmaiskanavilta.
Lähdetään kuitenkin siitä liikkeelle, että seuraavan vuosikymmenen aikana oletettavasti suomessakin lopetetaan ilmaiskanavat, tai niistä tulee sellaisi mitä kukaan ei katso. Muualla maailmassa on tähän asti katsottu mitä halutaan laadukkaasti maksukanavilta ja kyllä ne on nyt tulossa suomeenkiin.

97.1.2008 16:26

Mistähän näkisi mitä sarjoja tuolta Scifi-kanavan puolelta tulee??
Uusintoja jotka on jo maikkarilta tullu...

107.1.2008 18:17

jee lisää kanavia samaan muxiin ja ennestäänkin korkea bitrate senkun nousee! eiku..

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 7.1.2008 @ 18:17

117.1.2008 20:39

Olis nyt voinu tuolta Sarja-kanavalta näyttää jotain muutakin ku uusintoja. Esim. CSI:tä tai Bonesia, jotka piti jostain syystä lopettaa kesken tuotantokauden...

Ei pysty kyllä vieläkään ymmärtämään mikä helvetin järki on lopettaa uusien CSI jaksojen näyttäminen, mutta uusintoja tulee 2 jaksoo viikossa. Tai Bonesin tapauksessa alotetaan koko sarja alusta subilla..

127.1.2008 21:03

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti recoil:
Mistähän näkisi mitä sarjoja tuolta Scifi-kanavan puolelta tulee??
Uusintoja jotka on jo maikkarilta tullu...
Tulossa on ainakin Star Trek: Deep Space 9, Star Trek: Voyager ja Andromeda sarjaa näin esimerkkinä.

Muista sarjoista/leffoista en ole kuullut vielä mitään. Babylon 5 olisi ainakin mahtava pläjäys jos se joskus tuolta tulisi...

137.1.2008 21:36

Scifi varmaan voisi mua kiinnostaa! Nyt on se normaali kaapelitalouksien kanavapaketti - max, fakta, leffa ja junior - kahta jälkimmäistä en katso koskaan. Minulle sopivimmat olisivat max, fakta ja scifi mikäli valinta kanavakohtaisesti tulee olemaan mahdollista?

E: Ei spoilerit toimineetkaan niin en viitsikään vitsailla MTV3 Pervo kanavan viikonlopputarjonnasta enempiä tällä kertaa :D

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 7.1.2008 @ 21:37

147.1.2008 21:56

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teosto:
kunhan rahastavat taas ihmisiä. maikkari sen tuntuu osaavan aika onnistuneesti

Kukaan ei kai ole pakottamassa tilamaan ko. pakettia? Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan tyhmä joka maksaa. ;)
ei ole pakottanut ei eikä pakota.
mutta maikkari pakottaa. jos haluat nähdä uusimmat sarjat niin tuo paketti on otettava.
muuten näkee sarjat 4 vuotta jäljessä ilmaiskanavilta.
Jep! Maikkari ostaa vaan kaikki hyvät ohjelmat maksukanavilleen ja samoin kaikki suorat lähetyksetkin tulee vaan maxilta ja sit tulee niitä paskoja ja huonosti leikeltyjä uusintoja maikkarilta klo 23.30 alkaen! Ja näin ollen maikkari pakottaa ihmiset ostamaan melkeinpä pakolla jos haluaa vähääkään nähdä suoria lähetyksiä niin maksukanavapakettinsa. Sanoisinko, että tämä on minusta SIKAMAISTA RAHASTUSTA. Ja sitten katsellaan vaan normaalilta mtv3 kanavalta niitä iänikuisia samoja uusintoja leffoista ym. Mutta joo ei tälläsellä opiskelijalla ole varaan tollaseen mtv3 kanavapakettiin... vaikka sekin pitää kyllä jossakin vaiheessa yrittää hankkia.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 7.1.2008 @ 22:01

157.1.2008 22:26

Toivottavasti eivät hintoja nostele :/ On se kyllä typerää rahastusta tuommonen, samat jutut näkee ilmaiseksikin.

167.1.2008 22:31

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teosto:
kunhan rahastavat taas ihmisiä. maikkari sen tuntuu osaavan aika onnistuneesti

Kukaan ei kai ole pakottamassa tilamaan ko. pakettia? Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan tyhmä joka maksaa. ;)
ei ole pakottanut ei eikä pakota.
mutta maikkari pakottaa. jos haluat nähdä uusimmat sarjat niin tuo paketti on otettava.
muuten näkee sarjat 4 vuotta jäljessä ilmaiskanavilta.
Jep! Maikkari ostaa vaan kaikki hyvät ohjelmat maksukanavilleen ja samoin kaikki suorat lähetyksetkin tulee vaan maxilta ja sit tulee niitä paskoja ja huonosti leikeltyjä uusintoja maikkarilta klo 23.30 alkaen! Ja näin ollen maikkari pakottaa ihmiset ostamaan melkeinpä pakolla jos haluaa vähääkään nähdä suoria lähetyksiä niin maksukanavapakettinsa. Sanoisinko, että tämä on minusta SIKAMAISTA RAHASTUSTA. Ja sitten katsellaan vaan normaalilta mtv3 kanavalta niitä iänikuisia samoja uusintoja leffoista ym. Mutta joo ei tälläsellä opiskelijalla ole varaan tollaseen mtv3 kanavapakettiin... vaikka sekin pitää kyllä jossakin vaiheessa yrittää hankkia.
Törkeää rahastusta? :D Ei ne nyt sentään niin tyhmiä sielläkään ole, että antais ilmaiseksi kattoa, kun voivat siitä rahaakin periä.. Kyllä säkin mielummin rahat otat, ku annat ilmatteeks? ;O
Ei toi MTV3 paketti nyt niiin kovin kallis ole.. 10 euroa kuussa. Jos haluaa kattoa, niin ostaa sen ja maksaa tuon kymmenen euroa. Jos taas ei maistu maksaa, niin jättää kattomatta, tai w*arettaa.

177.1.2008 23:25

joo mut toi on tän hetkinen tarjous toi 10e/kk jos olen oikein ymmärtänyt elikkä sit kun mtv3 saa tarpeeks maksukanavien ostajia haalittua itselleensä ni sit ne todennäköisesti ton kanavapaketinki hintaa nostaa...

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 7.1.2008 @ 23:27

188.1.2008 0:35

itsehän kelasin hankkia formuloitten takia koko kanavapaketin. Muu on extraa... Sit jos räikkönen ja kovalainen jää talliin niin sit tilataan taas toinen vuosi. Mut jos mä sarjoja haluan kattoa niin se on kyl järkevin vaa ladata netistä. Ei mtv3 pysty tarjoamaan samaa kuin netti. Ihan ihme valitusta tosta kanavapaketista kun suurin osa ei muutenkaan katso telkkaria vaan tuijottaa tietsikan näyttöä.

198.1.2008 12:30

kannattaa olla mtv3 tarkkana tuon hinnan nostonsa kanssa jos siis nostaa
monella on paketti vain f1 takia kuten mullakin
ja varmasti lähtee kanavat jos hintaa nostetaan

2010.1.2008 20:33

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kane_k:
jee lisää kanavia samaan muxiin ja ennestäänkin korkea bitrate senkun nousee! eiku..

Siis kuten otsikosta voi lukea, nuo kanavat tulevat vain kaapeli- ja satelliittijakeluun joissa kummassakaan ei ole kaistasta pulaa

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto