*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Joulupata 2007 - Autetaan yhdessä!

Kirjoittaja Jari Ketola @ 14.12.2007 08:45 Kommentteja (17)

Joulupata 2007 - Autetaan yhdessä! Suomen Pelastusarmeija järjestää jälleen perinteisen Joulupata-keräyksen. AfterDawn on jälleen keräyksessä mukana ja haastaa kaikki käyttäjänsä mukaan keräykseen.
Osallistu AfterDawn.com -keräyspottiin osoitteessa Joulupata.fi.

Lue lisää:
Miten keräysvaroja käytetään?
Keräyspottien saldo (eiköhän pidetä meidän keräyspottimme kärkiviisikossa!)
Haasta tuttavasi myös mukaan!

Osallistu keräykseen

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

11.12.2007 12:42

Hienoa! Täytyypä ottaa osaa vaikka samantien :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 1.12.2007 @ 12:43

21.12.2007 13:21
nokandu
Inactive

Poikkarnat on pistäneet miljoonan mieheen :o! Itsekin tekisi mieli mutta opiskelijana koen olevani enemmänkin saamapuolella, ehkä sitten tulevaisuudessa.

31.12.2007 14:52

Lahjoitan pataan, en verkkopankilla. Siten tuntee olevan enemmän mukana hommassa.

41.12.2007 17:44

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Scart:
Lahjoitan pataan, en verkkopankilla. Siten tuntee olevan enemmän mukana hommassa.
Samat sanat, hyvän asian puolesta antaa rahaa mielellään.

51.12.2007 18:04

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Scart:
Lahjoitan pataan, en verkkopankilla. Siten tuntee olevan enemmän mukana hommassa.
Minäkin olen sinne pataan tiputellut ja niin teen nytkin..

62.12.2007 13:18

Hyvä juttu, vois itsekkin pyytää vanhemmilta, et pistäis pari euroa, kun itellä rahatilanne on aika huono ja kun joululahjatkin pitäis ostaa, mut nyt Afterdawn 1! :D

72.12.2007 17:28

Eipä oo patoja täälläpäin.Tyrkkäsin roponi Afterdawnin pottiin.

82.12.2007 19:00
AfterDawn Addict

Lainaus:
Itsekin tekisi mieli mutta opiskelijana koen olevani enemmänkin saamapuolella, ehkä sitten tulevaisuudessa.
Nimenomaan...

Jos jollain on ylimääräistä rahaa liikaakin, niin voin pistää mun tilinumeron tänne niin voi lahjoittaa köyhälle opiskelijalle massia ;)

Ei vaan, mutta onhan nämä keräykset ihan jees, mutta itse kyllä lahjoitan(jos lahjoitan) suoraan sinne pataan enkä verkkopankilla.


92.12.2007 19:45

Sinnehän kilahti. Ei tosin paljoo ku ei ollu juuri paljoo rahaa tilillä, mutta kaikki laitoin mitä oli :D

Hyvää joulua Afterdawnin väelle minunkin puolesta! :)

102.12.2007 23:02

Lainaus:
Itsekin tekisi mieli mutta opiskelijana koen olevani enemmänkin saamapuolella, ehkä sitten tulevaisuudessa.

Jälleen sama

112.12.2007 23:06

Off topic: Aika hassua kun katsoo niin uutinen on laitettu 2.12.2007 20:19 ja ensinmäinen kommentti 1.12.2007 10:42

122.12.2007 23:13

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti firece:
Off topic: Aika hassua kun katsoo niin uutinen on laitettu 2.12.2007 20:19 ja ensinmäinen kommentti 1.12.2007 10:42
Juttu nostetaan etusivulle aina välillä, hyvän asian vuoksi! :)

132.12.2007 23:16

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti firece:
Off topic: Aika hassua kun katsoo niin uutinen on laitettu 2.12.2007 20:19 ja ensinmäinen kommentti 1.12.2007 10:42
Joulussa on taikaa.

143.12.2007 13:15

Sinne kilahti, mutta vielä on matkaa 1. sijalle

1514.12.2007 21:24

mäkin voisin lahjoittaa mut ei oo massii ees kokonaist euroo ku elän viel vanhempien siivel

1614.12.2007 21:24

mäkin voisin lahjoittaa mut ei oo massii ees kokonaist euroo ku elän viel vanhempien siivel

1714.12.2007 21:24

mäkin voisin lahjoittaa mut ei oo massii ees kokonaist euroo ku elän viel vanhempien siivel

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Verkkokauppa.com avaa jättimyymälän Turun lähelle Verkkokauppa.com avaa jättimyymälän Turun lähelle (20.10.2017 17:28)
Heinä-syyskuun tuloksen julkistanut Verkkokauppa.com kertoo avaavansa Turun lähistöllä sijaitsevaan Raisioon uuden jättimyymälän, jonka tarkoituksena on palvella Varsinais-Suomen alueella asuvia. ....
Näin Netflixin kallistuminen vaikuttaa sinuun Näin Netflixin kallistuminen vaikuttaa sinuun (20.10.2017 14:48)
Netflix on lähettänyt suomalaisille asiakkaille sähköpostia, jossa tiedotetaan suoratoistopalvelun tulevasta hintakorotuksesta. AfterDawn uutisoi Netflixin kuukausimaksun nousemisesta kaksi viikkoa sitten. ....
1 kommentti
Applen toimitusjohtaja ampuu huhut alas – Mac minillä on vielä tulevaisuutta Applen toimitusjohtaja ampuu huhut alas – Mac minillä on vielä tulevaisuutta (20.10.2017 13:10)
Kuluvalla viikolla tuli kuluneeksi kolme vuotta siitä kun Apple on viimeksi päivittänyt pienikokoisen Mac mini -tietokoneen. Päivitysten puuttumisen takia Applen on kuviteltu jo lopettaneen ....
Lukkomarkkinat murroksessa – Maineikas Assa Abloy osti älykotiosaamista Lukkomarkkinat murroksessa – Maineikas Assa Abloy osti älykotiosaamista (20.10.2017 11:24)
IoT ei ole selvästikään jäämässä pelkäksi markkinatrendiksi, vaan se näyttäisi ainakin joillakin aloilla olevan kasvua kiihdyttävä voima. Näin näyttäisi käyvän ainakin lukkomarkkinoilla, sillä ....
Android-sovellusten uusi aikakausi alkaa – Google esittelee Instant Appseja Android-sovellusten uusi aikakausi alkaa – Google esittelee Instant Appseja (20.10.2017 10:39)
Ajatus suoratoistettavista sovelluksista kuulostaa äärimmäisen houkuttelevalta: ohjelmia voisi käyttää lennossa kuin ne olisi asennettu omaan puhelimeen, mutta kuitenkin ilman tarvetta käydä ....
1 kommentti

Uutisarkisto