*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Joulupata 2007 - Autetaan yhdessä!

Kirjoittaja Jari Ketola @ 14.12.2007 08:45 Kommentteja (17)

Joulupata 2007 - Autetaan yhdessä! Suomen Pelastusarmeija järjestää jälleen perinteisen Joulupata-keräyksen. AfterDawn on jälleen keräyksessä mukana ja haastaa kaikki käyttäjänsä mukaan keräykseen.
Osallistu AfterDawn.com -keräyspottiin osoitteessa Joulupata.fi.

Lue lisää:
Miten keräysvaroja käytetään?
Keräyspottien saldo (eiköhän pidetä meidän keräyspottimme kärkiviisikossa!)
Haasta tuttavasi myös mukaan!

Osallistu keräykseen

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

11.12.2007 12:42

Hienoa! Täytyypä ottaa osaa vaikka samantien :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 1.12.2007 @ 12:43

21.12.2007 13:21
nokandu
Inactive

Poikkarnat on pistäneet miljoonan mieheen :o! Itsekin tekisi mieli mutta opiskelijana koen olevani enemmänkin saamapuolella, ehkä sitten tulevaisuudessa.

31.12.2007 14:52

Lahjoitan pataan, en verkkopankilla. Siten tuntee olevan enemmän mukana hommassa.

41.12.2007 17:44

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Scart:
Lahjoitan pataan, en verkkopankilla. Siten tuntee olevan enemmän mukana hommassa.
Samat sanat, hyvän asian puolesta antaa rahaa mielellään.

51.12.2007 18:04

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Scart:
Lahjoitan pataan, en verkkopankilla. Siten tuntee olevan enemmän mukana hommassa.
Minäkin olen sinne pataan tiputellut ja niin teen nytkin..

62.12.2007 13:18

Hyvä juttu, vois itsekkin pyytää vanhemmilta, et pistäis pari euroa, kun itellä rahatilanne on aika huono ja kun joululahjatkin pitäis ostaa, mut nyt Afterdawn 1! :D

72.12.2007 17:28

Eipä oo patoja täälläpäin.Tyrkkäsin roponi Afterdawnin pottiin.

82.12.2007 19:00
AfterDawn Addict

Lainaus:
Itsekin tekisi mieli mutta opiskelijana koen olevani enemmänkin saamapuolella, ehkä sitten tulevaisuudessa.
Nimenomaan...

Jos jollain on ylimääräistä rahaa liikaakin, niin voin pistää mun tilinumeron tänne niin voi lahjoittaa köyhälle opiskelijalle massia ;)

Ei vaan, mutta onhan nämä keräykset ihan jees, mutta itse kyllä lahjoitan(jos lahjoitan) suoraan sinne pataan enkä verkkopankilla.


92.12.2007 19:45

Sinnehän kilahti. Ei tosin paljoo ku ei ollu juuri paljoo rahaa tilillä, mutta kaikki laitoin mitä oli :D

Hyvää joulua Afterdawnin väelle minunkin puolesta! :)

102.12.2007 23:02

Lainaus:
Itsekin tekisi mieli mutta opiskelijana koen olevani enemmänkin saamapuolella, ehkä sitten tulevaisuudessa.

Jälleen sama

112.12.2007 23:06

Off topic: Aika hassua kun katsoo niin uutinen on laitettu 2.12.2007 20:19 ja ensinmäinen kommentti 1.12.2007 10:42

122.12.2007 23:13

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti firece:
Off topic: Aika hassua kun katsoo niin uutinen on laitettu 2.12.2007 20:19 ja ensinmäinen kommentti 1.12.2007 10:42
Juttu nostetaan etusivulle aina välillä, hyvän asian vuoksi! :)

132.12.2007 23:16

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti firece:
Off topic: Aika hassua kun katsoo niin uutinen on laitettu 2.12.2007 20:19 ja ensinmäinen kommentti 1.12.2007 10:42
Joulussa on taikaa.

143.12.2007 13:15

Sinne kilahti, mutta vielä on matkaa 1. sijalle

1514.12.2007 21:24

mäkin voisin lahjoittaa mut ei oo massii ees kokonaist euroo ku elän viel vanhempien siivel

1614.12.2007 21:24

mäkin voisin lahjoittaa mut ei oo massii ees kokonaist euroo ku elän viel vanhempien siivel

1714.12.2007 21:24

mäkin voisin lahjoittaa mut ei oo massii ees kokonaist euroo ku elän viel vanhempien siivel

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta (6.12.2016 12:26)
Amazon on jo neljän vuoden ajan kehittänyt ruokakauppaa, josta voisi yksinkertaisesti lähteä pois kun ostokset on kerätty hyllyiltä kauppakassiin. Kassalla jonottaminen jäisi historiaan kokonaan. ....
Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen (6.12.2016 11:17)
Netflix aikoo kaksinkertaistaa alkuperäistuotantojen ensi vuonna, kertoo yhtiön sisältöjohtaja Ted Sarandos. Tämän vuoden aikana Netflix saanut valmiiksi omia tuotantoja noin 500 tunnin verran ....
VW yrittää kääntää autottomuuden voitoksi – Perusti uuden kyytipalvelun VW yrittää kääntää autottomuuden voitoksi – Perusti uuden kyytipalvelun (6.12.2016 10:26)
Kyytipalvelu Uber on omalla esimerkillään osoittanut, että sijoittajapiireissä liikkuu paljon rahaa toimivien liikennepalveluiden kehittäjille ja kaupunkien liikennöinnin uudistaminen voi olla ....
Microsoft perusti uuden chat-robotin – Politiikasta se ei saa puhua Microsoft perusti uuden chat-robotin – Politiikasta se ei saa puhua (6.12.2016 09:42)
Viime keväänä Microsoft esitteli tekoälyosaamistaan Tay-nimisellä Twitter-botilla, jonka luvattiin kykenevän keskustelemaan luontevasti muiden mikroblogipalvelun käyttäjien kanssa. Internet ....
Tekoälyn testaus avautuu: Googlen DeepMind julkaisi testialustansa lähdekoodin Tekoälyn testaus avautuu: Googlen DeepMind julkaisi testialustansa lähdekoodin (5.12.2016 18:50)
Alphabetin tekoälytutkimusta harjoittava DeepMind-yritys on päättänyt avata sen omien algoritmien testaamiseen käytetyn testiohjelman lähdekoodin kaikkien hyödynnettäväksi. DeepMind Lab -niminen ....

Uutisarkisto