*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Joulupata 2007 - Autetaan yhdessä!

Kirjoittaja Jari Ketola @ 14.12.2007 08:45 Kommentteja (17)

Joulupata 2007 - Autetaan yhdessä! Suomen Pelastusarmeija järjestää jälleen perinteisen Joulupata-keräyksen. AfterDawn on jälleen keräyksessä mukana ja haastaa kaikki käyttäjänsä mukaan keräykseen.
Osallistu AfterDawn.com -keräyspottiin osoitteessa Joulupata.fi.

Lue lisää:
Miten keräysvaroja käytetään?
Keräyspottien saldo (eiköhän pidetä meidän keräyspottimme kärkiviisikossa!)
Haasta tuttavasi myös mukaan!

Osallistu keräykseen

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

11.12.2007 12:42

Hienoa! Täytyypä ottaa osaa vaikka samantien :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 1.12.2007 @ 12:43

21.12.2007 13:21
nokandu
Inactive

Poikkarnat on pistäneet miljoonan mieheen :o! Itsekin tekisi mieli mutta opiskelijana koen olevani enemmänkin saamapuolella, ehkä sitten tulevaisuudessa.

31.12.2007 14:52

Lahjoitan pataan, en verkkopankilla. Siten tuntee olevan enemmän mukana hommassa.

41.12.2007 17:44

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Scart:
Lahjoitan pataan, en verkkopankilla. Siten tuntee olevan enemmän mukana hommassa.
Samat sanat, hyvän asian puolesta antaa rahaa mielellään.

51.12.2007 18:04

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Scart:
Lahjoitan pataan, en verkkopankilla. Siten tuntee olevan enemmän mukana hommassa.
Minäkin olen sinne pataan tiputellut ja niin teen nytkin..

62.12.2007 13:18

Hyvä juttu, vois itsekkin pyytää vanhemmilta, et pistäis pari euroa, kun itellä rahatilanne on aika huono ja kun joululahjatkin pitäis ostaa, mut nyt Afterdawn 1! :D

72.12.2007 17:28

Eipä oo patoja täälläpäin.Tyrkkäsin roponi Afterdawnin pottiin.

82.12.2007 19:00
AfterDawn Addict

Lainaus:
Itsekin tekisi mieli mutta opiskelijana koen olevani enemmänkin saamapuolella, ehkä sitten tulevaisuudessa.
Nimenomaan...

Jos jollain on ylimääräistä rahaa liikaakin, niin voin pistää mun tilinumeron tänne niin voi lahjoittaa köyhälle opiskelijalle massia ;)

Ei vaan, mutta onhan nämä keräykset ihan jees, mutta itse kyllä lahjoitan(jos lahjoitan) suoraan sinne pataan enkä verkkopankilla.


92.12.2007 19:45

Sinnehän kilahti. Ei tosin paljoo ku ei ollu juuri paljoo rahaa tilillä, mutta kaikki laitoin mitä oli :D

Hyvää joulua Afterdawnin väelle minunkin puolesta! :)

102.12.2007 23:02

Lainaus:
Itsekin tekisi mieli mutta opiskelijana koen olevani enemmänkin saamapuolella, ehkä sitten tulevaisuudessa.

Jälleen sama

112.12.2007 23:06

Off topic: Aika hassua kun katsoo niin uutinen on laitettu 2.12.2007 20:19 ja ensinmäinen kommentti 1.12.2007 10:42

122.12.2007 23:13

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti firece:
Off topic: Aika hassua kun katsoo niin uutinen on laitettu 2.12.2007 20:19 ja ensinmäinen kommentti 1.12.2007 10:42
Juttu nostetaan etusivulle aina välillä, hyvän asian vuoksi! :)

132.12.2007 23:16

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti firece:
Off topic: Aika hassua kun katsoo niin uutinen on laitettu 2.12.2007 20:19 ja ensinmäinen kommentti 1.12.2007 10:42
Joulussa on taikaa.

143.12.2007 13:15

Sinne kilahti, mutta vielä on matkaa 1. sijalle

1514.12.2007 21:24

mäkin voisin lahjoittaa mut ei oo massii ees kokonaist euroo ku elän viel vanhempien siivel

1614.12.2007 21:24

mäkin voisin lahjoittaa mut ei oo massii ees kokonaist euroo ku elän viel vanhempien siivel

1714.12.2007 21:24

mäkin voisin lahjoittaa mut ei oo massii ees kokonaist euroo ku elän viel vanhempien siivel

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Teknologiayhtiöt nousivat vastarintaan – Siivoavat valkoisen ylivallan kannatuksen piiloon Teknologiayhtiöt nousivat vastarintaan – Siivoavat valkoisen ylivallan kannatuksen piiloon (17.8.2017 09:41)
Yhdysvalloissa poliittinen keskustelu on kiihtynyt Charlottesvillen levottomuuksien seurauksena. Virginialaiseen kaupunkiin julistettiin hätätila äärioikeiston mielenosoituksen takia, jotta ....
Tässä on uusi Nokia 8 – Lippulaiva kaksoiskameralla Tässä on uusi Nokia 8 – Lippulaiva kaksoiskameralla (16.8.2017 22:03)
HMD Global on laajentanut Android-pohjaisten Nokia-puhelimien valikoimaa neljännellä mallilla. Uusi Nokia 8 edustaa yhtiön tuoteportfolion ylempää hintaluokkaa ja sen luvataan haastavan muut ....
Katsomo siirsi ohjelmat kirjautumisen taakse – Käytännössä pakko luoda tunnukset Katsomo siirsi ohjelmat kirjautumisen taakse – Käytännössä pakko luoda tunnukset (16.8.2017 13:22)
MTV:n Katsomo-nettitelevisiopalvelun ohjelmia voi jatkossa katsoa pääasiassa vain kirjautuneena. Muutos tuli voimaan tänään. Sisältöjen siirtoa vapaasta katselusta kirjautumisen taakse perustellaan ....
11 kommenttia
Qualcomm haastaa Applen – AR-teknologia tulossa Android-puhelimiin Qualcomm haastaa Applen – AR-teknologia tulossa Android-puhelimiin (16.8.2017 12:04)
Applen WWDC-kehittäjätapahtuman jälkeen on ollut aika selvää, että seuraava iso "juttu" älypuhelinmarkkinoilla tulee olemaan laajennettua todellisuutta hyödyntävät sovellukset. Teknologian yleistymistä ....
OnePlus paljasti – Ei uutta Androidia OnePlus 3:lle ja 3T:lle ensi vuonna OnePlus paljasti – Ei uutta Androidia OnePlus 3:lle ja 3T:lle ensi vuonna (16.8.2017 10:10)
OnePlus kaataa kylmää vettä OnePlus 3:n ja 3T:n käyttäjien päälle, sillä kiinalaismerkki ei aio julkaista uusia Android-käyttöjärjestelmäpäivityksiä puhelimille Android O:n jälkeen. OnePlus ....
2 kommenttia

Uutisarkisto