*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

DivX Pro saatavissa ilmaiseksi

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 11.12.2007 17:56 Kommentteja (18)

DivX Pro saatavissa ilmaiseksi Joulu ja joululahjat kuuluvat myös IT-alalle. Nyt DivX antaa kaikille halukkaille joululahjoiksi DivX Pro ja DivX Converter -ohjelmien rajoittamattomat versiot ilmaiseksi.
Ohjelmista on käytännössä hyötyä silloin, jos videomateriaalia haluaa pakata DivX-koodekilla, sillä koodekin Pro-versio tarjoaa paremmat optiot pakkausasetusten säätämiseen. DivX-videoiden katseluun maksullisilla ohjelmilla ei ole vaikutusta.

Joulutarjous on voimassa rajoitetun ajan ja omansa voi ladata täältä. Rekisteröintikoodi lähetetään käyttäjälle sähköpostin välityksellä, joten SPAM-kansion sisältöä kannattaa tarkistella, jos rekisteröintikoodi ei tunnu saapuvan perille. Tarjous koskee sekä ohjelmien Windows- että Mac OS X -versioita.

Edellinen Seuraava  

18 kommenttia

111.12.2007 18:12

Kiitos tiedosta, vaikka kannatankin avointa XviD pakkausta on tämä uutinen ilolla otettu vastaan itseni ja lähipiirin puolesta.

Hyvää joulua kaikille :D pakataan paremmin ensivuonna :D

211.12.2007 19:13

XviD on myös minun mieleen, mutta kai tuon voi ottaa ja laittaa ohjelman ja tunnukset talteen. Voihan sitä joskus sitten kokeilla =)

311.12.2007 19:15

Tälläinen on muistaakseni ollut aikaisemminkin, mutta rekisteröintikoodia ei koskaan tullu omaan mailiin asti.. =P Parempi onni tällä kertaa :)

411.12.2007 21:04

Seriali tuli kyl tosi nopeest! Ei menny puolta tuuntiakaan. Kiitos DivX

511.12.2007 21:48

Lainaus:
Tälläinen on muistaakseni ollut aikaisemminkin, mutta rekisteröintikoodia ei koskaan tullu omaan mailiin asti.. =P Parempi onni tällä kertaa :)
itse kokeilin myös sillon pari vuotta sitten ja sattui tulemaan kaksin kappalein :)
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 11.12.2007 @ 21:49

611.12.2007 22:19

Tänne ainakin tuli jossain 5 minuutissa??

No kiitos tästä lahjasta :)

Kiva että tämmöistäkin vielä harrastetaan

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 11.12.2007 @ 22:20

711.12.2007 23:28
AfterDawn Addict

Pitihän se imasta, kun kerran ilmaseks sai ;) Ja jos joskus sattuis olemaan käyttöä.



812.12.2007 2:04

Mac-versioni serial tuli samantien kuin tilausvahvistus konsanaan :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 12.12.2007 @ 02:05

912.12.2007 8:16

serialin tulo gmailiin kesti pari sekuntia.
jospa tätä vaikka joskus tarttia ;)

1012.12.2007 8:48

Loistava kodekki ja Converter on vähintäänkin tarpeeksi yksinkertainen.

1112.12.2007 10:45

Tässä vaiheessa tulee mietittyä, että eikö Xvid ole todettu laadukkaammaksi kodekiksi? Sitä en sitten epäile, etteikö divX Converter olisi helppokäyttöinen ohjelma.

1212.12.2007 16:03

Johan oli nopeaa toimintaa. Samalla sekunnilla kun klikkasi nappia tuli s-postiin serial. Rekistöröityminen (kirjotinko oikeen) kesti noin 2 sekuntia.

Hyvä tarjous. Vähän niinku taskumarkkinoilla olisi.

1312.12.2007 23:54

Latasin ja lisenssi tuli gmailiini heti. Pitää katsoa jos keksin tälle jotain käyttöä, en oikein mikään pro-tason ymmärtäjä ole näissä divx asioissa.

1413.12.2007 14:52

En ole saanut Divx 6-versiota toimimaan AutoGordian Knotin kanssa, joten taitaa jäädä "joululahja" hankkimatta.

1513.12.2007 15:25

Siirry pelkkään Gordian Knottiin :)

Kertokaapa joku, että onko mitään eroa Xvidiin.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 13.12.2007 @ 15:27

1614.12.2007 9:00

Ilmeisesti homma koskee vain "DivX Pro" ja "DivX Converter" osioita kun ainakin "DivX MPEG-2 Plug-in", "DFX Audio", "DivX Author" ja "Media Plug-in" jää rekisteröimättä ja kun MPEG-2 Plug-inin trial loppuu 15 päivän päästä niin on aika hyödytön ohjelma sitten? Pro ja Converter kyllä registeröidyksi tulee mutta mitäs sitten...

Toinen oli sellainen asia kun ainakin minulla jäi looppiin weppi kilkkeitä asentaessa eli avasi sivun huomasi päivityksen pyysi asentamaan avasi sivun huomasi päivityksen pyysi asentamaan...

1714.12.2007 10:44

Kertokaapa joku, että onko mitään eroa Xvidiin.


Kuvan laatu ei ainakaan ole parempi kuin vanhemmassa Divx-versiossa (5-versio) ja sama koskee vertailussa Xvidiin.

1814.12.2007 10:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tare69:
Ilmeisesti homma koskee vain "DivX Pro" ja "DivX Converter" osioita kun ainakin "DivX MPEG-2 Plug-in", "DFX Audio", "DivX Author" ja "Media Plug-in" jää rekisteröimättä ja kun MPEG-2 Plug-inin trial loppuu 15 päivän päästä niin on aika hyödytön ohjelma sitten?
Huomasin saman, asensin, mutta otin pois, ja "vanhassa vara parempi."

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

OnePlus 5 sai uuden Android Oreo -esiversion OnePlus 5 sai uuden Android Oreo -esiversion (15.12.2017 22:50)
Uskaliaimmat OnePlus 5 -käyttäjät pääsevät nyt kokeilemaan uutta esiversiota, joka tuo Androidin uuden Oreo-version ominaisuuksia. OnePlus on aloittanut tänään Oreo-beetaohjelmassaan uuden version jakelun. ....
1 kommentti
Samsungin patentti kertoo kahdella näytöllä varustetusta pelipuhelimesta? Samsungin patentti kertoo kahdella näytöllä varustetusta pelipuhelimesta? (15.12.2017 22:08)
Samsung, kuten monet muutkin älypuhelinvalmistajat, kehittää jatkuvasti uusia patentteja, joilla pyritään uudistamaan älypuhelinkonseptia. Tietysti tarkoituksena on löytää uudenlainen innovaatio, ....
Samsungin uusi huippumalli, Galaxy S9, esitellään jo MWC-messuillla? Samsungin uusi huippumalli, Galaxy S9, esitellään jo MWC-messuillla? (15.12.2017 21:15)
Huippupuhelimet ovat todennäköisesti tämän vuoden osalta esitelty, mutta kauaa ei tarvitse odottaa, että uutta lippulaivamallia on jälleen tarjolla. Monet valmistajat tähyävät jo vuoden alkuun ....
AIM-pikaviestin haudattiin virallisesti tänään AIM-pikaviestin haudattiin virallisesti tänään (15.12.2017 19:44)
Vaikka nyt elämme pikaviestimien kulta-aikaa, kiitos mobiilisovellukset kuten WhatsApp, niin sovellusten historia on tietokoneiden viestimissä parin kymmenen vuoden päässä. Yksi ensimmäisistä ....
Netflixiltä heti vuoden alkuun läjäpäin uutta, tässä tammikuun uusi Originals-sisältö Netflixiltä heti vuoden alkuun läjäpäin uutta, tässä tammikuun uusi Originals-sisältö (15.12.2017 19:32)
Jouluunkin on vielä toista viikkoa aikaa ja senkin jälkeen Netflixillä on tarjolla ennen vuoden loppua muun muassa uusi Black Mirror -kausi, mutta jo nyt on hyvä ottaa katsaus tulevan kuun Netflix-uut....

Uutisarkisto