*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

HD DVD -soitin alle sadalla dollarilla

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 1.11.2007 10:00 Kommentteja (14)

HD DVD -soitin alle sadalla dollarilla Kuten uutisoimme muutama päivä sitten, Yhdysvaltain suurin vähittäiskauppaketju Wal-Mart laski Toshiban HD-A2 -soittimen hintaa 198 dollariin. Kauppaketju oli ensimmäinen jälleenmyyjä, joka sai painettua HD DVD -soittimen hinnan alle 200 dollarin.
Nyt samainen yritys on päättäny laittaa vieläkin paremmaksi. Wal-Mart aloittaa huomenna myymään kyseistä HD DVD -soitinta "Secret In-Store Specials" -kampanjan yhteydessä uskomattomalla 98,87 dollarin hinnalla.

Vaikka tarjous ei ole äärettömän pitkä, vauhdittanevat tällaiset kampanjat soittimien hintojen alenemista myös yleisellä tasolla.

Lisätietoa tarjouksesta löytyy Wal-Martin sivuilta.





Lähde:
Wal-Mart

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

11.11.2007 10:15

Noniin noniiin.. Nythän alkaa hinta olemaan kohillaan :) Tuolla hinnalla itsekin hakisin jos olisi tarvetta.

21.11.2007 10:26
Chailou
Inactive

"Alle sadalla dollarilla" ja hinta on 198 dollaria ?

Typo ?

31.11.2007 10:31

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Chailou:
"Alle sadalla dollarilla" ja hinta on 198 dollaria ?

Typo ?

Sisäänlukutaidossa vikaa?

"Nyt samainen yritys on päättäny laittaa vieläkin paremmaksi. Wal-Mart aloittaa huomenna myymään kyseistä HD DVD -soitinta "Secret In-Store Specials" -kampanjan yhteydessä uskomattomalla 98,87 dollarin hinnalla. "

41.11.2007 11:01

Oliskohan vastapuolenkin aika jo herätä hinnoittelun suhteen!Vaikka sit myydä jotain soitinta "persnettona"?

51.11.2007 11:46

Kun soittimien hinnoittelu on kohdallaan ei haittaa vaikka olisi kolmekin kilpailevaa formaattia.

61.11.2007 14:05

jos laitetta voi myydä tolla hinnalla niin on kalliimmissa malleissa vielä hinnas turhanki paljo ilmaa

71.11.2007 14:21

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SuomiP:
jos laitetta voi myydä tolla hinnalla niin on kalliimmissa malleissa vielä hinnas turhanki paljo ilmaa
Kai niissä ilmaakin on, mutta ei noita välttämättä voi tuohon hintaan myydä. Wall martin kokoinen ketju nyt voi kampanjassa jakaa noita vaikka ilmaiseksi. Sieltä varastetaan päivässä enemmän kuin mitä tekevät persnettoa tuollaisilla kampanjoilla.

81.11.2007 15:46

Liikesalaisuushan se on millä hinnalla ovat noita ostaneet sisään, mutta ihan pienistä eristä ei puhuttane joten voittoa voi tehdä myös näyttävillä kampanjoilla pitemmällä tähtäimellä.

91.11.2007 16:11

Tännekkin tuohon hintaan. Halvempi, kuin XO:n soitin ja tuo toimii sentään itsenäisesti.

101.11.2007 16:47

Ja voihan se olla, että joku hiukan sponssaa Wal-Martia, sillä kyllä tämä aika paljon tuo hyvää julkisuutta HD-DVD:lle ja niitä konkreettisesti koteihin. Jos sama meno jatkuu, niin Blu-Rayn olisi parempi tehdä jotain jo aika pian, ettei käy Betamaxit.

OT: eikö se ollut Sony ketä oli silloin Betamaxinkin takana aikoinaan?

111.11.2007 16:58
henkettu
Inactive

Harmi vain että tuo on pelkkä tarjous, mutta kyllähän tuo vaikuttaa HD-DVD:iden suosioon ja määrään.

121.11.2007 22:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti katsoja:
OT: eikö se ollut Sony ketä oli silloin Betamaxinkin takana aikoinaan?
Eikö se ollut Sony ketä oli silloin DVD:n takana aikoinaan?

131.11.2007 23:05

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti katsoja:
OT: eikö se ollut Sony ketä oli silloin Betamaxinkin takana aikoinaan?
Eikö se ollut Sony ketä oli silloin DVD:n takana aikoinaan?

Ei.

http://en.wikipedia.org/wiki/DVD

Toshiba kehitti alkuperäisen suunnitelman (SuperDensity Disc), ja Sony ja Philips suostuivat käyttämään sitä yhdellä muutoksella :P

1431.12.2007 0:00

Myöskin Futureshop.ca Kanadassa myi HD DVD-soittimia hintaan 99 CAD.

USAn ja Kanadan hinnoissa pitää muistaa, että yleensä ilmoitetuista hinnoista puuttuu verot.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Nokia 8 sai Android Oreo -päivityksen! Nokia 8 sai Android Oreo -päivityksen! (24.11.2017 19:17)
Nokia-älypuhelimia valmistava HMD Global on kertonut tänään, että sen lippulaivamalli Nokia 8 on saanut uuden päivityksen. Kyseessä on kauan odotettu – joskin monen muun valmistajan mittarilla ....
Samsung esittelee uutta näyttöteknologiaa CES-messuilla – Sony esitteli sitä jo vuonna 2012 Samsung esittelee uutta näyttöteknologiaa CES-messuilla – Sony esitteli sitä jo vuonna 2012 (24.11.2017 14:30)
Mikro-LED-tekniikasta on povattu tulevan uusi ja mullistava näyttöteknologia, mutta toistaiseksi tuotantoprosessia ei olla saatu niin toimivaksi, että sitä voitaisiin käyttää esimerkiksi älypuhelimien ....
Tällä listalla vältyt ostamasta huonoja tuotteita Tällä listalla vältyt ostamasta huonoja tuotteita (24.11.2017 12:49)
Tänään vietetään hyvin ristiriitaista päivää. Kaupat ympäri Suomen huutavat mainoksissaan ja verkkosivuillaan tarjousten muodossa "osta, osta, osta", mutta samaan aikaan tänään vietetään "Älä ....
2 kommenttia
Android Oreo valmistumassa Galaxy S8:lle – Kolmas beta jakeluun Android Oreo valmistumassa Galaxy S8:lle – Kolmas beta jakeluun (24.11.2017 12:20)
Galaxy S8:n Oreo-päivitys on hiljalleen valmistumassa, sillä Samsung on laittanut testaajille jakoon kolmannen beta-version eilen. Google sai Android Oreon valmiiksi aiemmin tänä syksynä ja ....
Galaxy S9:stä tulossa ennätyksellinen – Kehykset viilattu minimiin Galaxy S9:stä tulossa ennätyksellinen – Kehykset viilattu minimiin (24.11.2017 12:09)
Vähän aika sitten tuli ilmi, että Samsungin Galaxy S9 -älypuhelin saatetaan esitellä jo tammikuussa CES-messuilla. Tavanomaisesti puhelin on paljastettu yleisölle helmi-maaliskuussa MWC-messujen aikaan. ....

Uutisarkisto