*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Tyylikäs TV-taso äänentoistolla

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 21.10.2007 21:59 Kommentteja (20)

Tyylikäs TV-taso äänentoistolla Sharp on julkaissut uuden TV-tason, joka hoitaa myös äänentoistolaitteiston hommat. ANPR1000H on oikea valinta tyylitietoiselle katselijalle, joka ei kuitenkaan ole tyytyväinen television omien kaiuttimien äänenlaatuun.
Televisiotaso tarjoaa äänentoistoon yhteensä 300 wattia tehoa. 2.1-kaiutinjärjestelmä sisältää vasemman ja oikean äänikanavan lisäksi kaksi bassoelementtiä (2 x 75W ja 2 x 75W). Tilaa on varattu myös laajennettavuuteen: lasiselle alatasolle mahtuu hyvin soittimet ja muut lisälaitteet.

Pianolakatun TV-tason tekniikkapuoli on myös kunnossa. DTS:n, Dolby Digitalin ja Dolby Pro Logic II:n lisäksi äänentoistoa on paranneltu Dolbyn uudella Audistry-tekniikalla. Sharp on sisällyttänyt tasoon myös RDS:ää tukevan FM-radion.

Ääniliitäntöjä löytyy seuraavasti: kaksi optista sisääntuloa, yksi digitaalinen koaksiaalisisääntulo, kolme analogista sisääntuloa ja yksi linjaulostulo subwooferille. Kokoa tasolla on 120,3cm x 47,6cm x 39,7cm (L x K x S) ja painoa kunnioitettavat 46,5kg.

Hintaa Australiassa julkaistulla televisiotasolla kerrotaan olevan noin 690 euroa. Vielä ei ole tiedossa, milloin ANPR1000H tulee saataville muualla maailmassa.


Lähteet:
Sharp Australia
The Uber-Review

Edellinen Seuraava  

20 kommenttia

121.10.2007 22:12
popini
Inactive

No ei tuo nyt kovinkaan tyylikäs ole, mutta ehkä tilaa sitten saa huoneeseen enemmän..

221.10.2007 22:22

Omaan silmään ihan miellyttävän näköinen, mutta nuo kaijutin elementit voisi peittää jollain.

321.10.2007 22:51

Vielä kun olisi värivaihtoehtoja. Niin ja tietenkin saatavilla suomessa.

422.10.2007 0:16

Kyllä minulle kelpaisi!

522.10.2007 1:33

Ja samaan paketti hintaan loputkin kaiuttimet, että saadaan ilo irti myös 5.1 äänistä :P

622.10.2007 9:46

Kuinkas sitte jos kuuntelee musiikia kovemmalla ni putooko telkakari lattialle ku toi pöytä kumminki tärisee basson voimasta.

722.10.2007 9:48

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bloc:
Vielä kun olisi värivaihtoehtoja. Niin ja tietenkin saatavilla suomessa.

Väri saa olla mikä tahansa kuhan se on musta. :)

Kyllä toi ihan asialliselta tuotteelta vaikuttaa varsinkin kun taulutöllöjen äänimaailma on niin laiha.

822.10.2007 11:19

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sotamise:
Kuinkas sitte jos kuuntelee musiikia kovemmalla ni putooko telkakari lattialle ku toi pöytä kumminki tärisee basson voimasta.
Jos TV on sen verran kevyt, että subbari meinaa pudottaa sen, kannattanee hieman säätää voluuminuppia lounaaseen, eiks jeh?

Ihan tyylikäs ja käytännöllinenkin varmaan minimalistiseen kämppään. Itse suosin kuiten 5.1 ääniä, joten kiinnostuspisteet laskivat tämän osalta.

922.10.2007 16:36

Siisti idea kyllä tollanen olis ihan mukava, ainoa miksen ottaisia on pianolakattu = sormenjälki unelma, ja hinta 690 dollaria eli jotain 700 euroo... muuten ihan siisti taso telkkarille...

1022.10.2007 16:42

mistä sä sen dollaria tohon repäsit?

Lainaus:
Hintaa Australiassa julkaistulla televisiotasolla kerrotaan olevan noin 690 euroa.

ja laskeppa tosta paljo on dollareina.. http://www.iltalehti.fi/tsau/matkaajankasikirja/valuuttalaskuri/ ton laskurin mukaan 690€ on 985,872 dollaria.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.10.2007 @ 16:54

1122.10.2007 16:43

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jwx143:
Siisti idea kyllä tollanen olis ihan mukava, ainoa miksen ottaisia on pianolakattu = sormenjälki unelma, ja hinta 690 dollaria eli jotain 700 euroo... muuten ihan siisti taso telkkarille...
dollari on heikempi kuin euro.

Mutta tohon hintaan saa tingattua melkein Yamahan monikanava-kaiutin YSP-900 ja vaikka ikeasta 40€ tv-taso ;)

1222.10.2007 16:44

Lainaus:

dollari on heikempi kuin euro.

Mutta tohon hintaan saa tingattua melkein Yamahan monikanava-kaiutin YSP-900 ja vaikka ikeasta 40€ tv-taso ;)
En tiedä sisältöökö nuo Yamahat decooderia, mutta nuo sisältää.

1322.10.2007 18:18
henkettu
Inactive

Vanhaa kamaa...

1422.10.2007 19:10

Aussidollareina hinta 1110,55.Jos se nyt edes ketään kiinnostaa.

1523.10.2007 0:45

Sony brändillä on vastaavia tv-tasoja myynnissä ollut jo viimevuoden lopulta asti. Löytyy Anttiloista ynnä muista...

1623.10.2007 1:43

tais olla se sonyn vaivaset 1600e anttilassa.muistanko ihan väärin? http://www.sony.co.uk/view/ShowProduct.a...ma+Surround+Kit

1723.10.2007 22:07

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti keijjoo:
tais olla se sonyn vaivaset 1600e anttilassa.muistanko ihan väärin? http://www.sony.co.uk/view/ShowProduct.a...und+Kit


Mielestäni tämä Sonyn laite riittää ihan hyvin,jos asuu esim.kerrostalossa eikä voi pitää ihan täysillä.Mutta luin jo aikoja sitten yhen testin jossa suositeltiin 5.1 tai 6.1 receiveria ilman dvd soitinta koska on paljon enemmän mahdollisuuksia liittää eri laitteita ja myös enemmän säätömahdollisuuksia ala raja wateissa oli 100w per kanava ulos.Jos soitin ja koti leffa laite yhdessä,niin tämä mahdollisuus pienenee?Itselläni on tällaiset Yamaha RX-V861 titan,kovaääniset 200w ja subi 250w kaikki Jamolta.
olen oikein tyytyväinen.Ja suosittelen,varsinkin subwofer on hyvä kun ei tarvitse erikseen käynnistää vaan starttaa kun bassot tulee.
Mielestäni nämä ei riitä oikein edes koti käyttöön"Tyylikäs TV-taso äänentoistolla Sharp ANPR1000H"Kotileffan katseluun,mutta kaikkihan relatiivista,ehkä joillekin.

1824.10.2007 8:53

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sotamise:
Kuinkas sitte jos kuuntelee musiikia kovemmalla ni putooko telkakari lattialle ku toi pöytä kumminki tärisee basson voimasta.
Jos TV on sen verran kevyt, että subbari meinaa pudottaa sen, kannattanee hieman säätää voluuminuppia lounaaseen, eiks jeh?

Ihan tyylikäs ja käytännöllinenkin varmaan minimalistiseen kämppään. Itse suosin kuiten 5.1 ääniä, joten kiinnostuspisteet laskivat tämän osalta.

Tai hankkii oikein wanhan 10kilosen putki teeveen :D .

1925.10.2007 18:38

Aivan mukavan tuntuinen taso, saa varmaan odottaa milloin myynnissä Suomessa.

206.11.2007 9:45

Soitin tuonne, sieltä tuota laitetta saa. Hinta 899€. http://www.ictum.com/
Tuo pöytä painaa niin paljon, että tuskin se täristää niin paljon että telkkarit tippuu..

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Mitä uutta Netflixistä löytyy? HIGH.FI kertoo kaikki uusimmat lisäykset Mitä uutta Netflixistä löytyy? HIGH.FI kertoo kaikki uusimmat lisäykset (9.12.2016 16:51)
Uutisvahtipalvelu HIGH.FI:hin on tänään lisätty uusi sisältökategoria. Vaikka päivitys on periaatteessa pieni, saattaa siitä olla keskimääräistä enemmän iloa palvelun käyttäjille. Palvelun ....
Näin estät henkilöitä WhatsAppissa Näin estät henkilöitä WhatsAppissa (9.12.2016 14:01)
Mikäli et halua enää vastaanottaa puheluita tai tekstiviestejä WhatsApp-kontaktiltasi, voit estää yhteystiedon erittäin helposti. Kun asetat henkilölle eston WhatsAppissa, hän ei enää näe viimeksi ....
Näin estät puhelut ja tekstiviestit tietyistä puhelinnumeroista Androidissa ja iPhonessa Näin estät puhelut ja tekstiviestit tietyistä puhelinnumeroista Androidissa ja iPhonessa (9.12.2016 11:58)
Jos WhatsAppissa estämältäsi henkilöltä alkaa tulla häirikköpuheluita ja -tekstiviestejä tai olet joutunut esimerkiksi aggressiivisen telemarkkinoinnin maalitauluksi, voi omaa arkea helpottaa ....
Uusi suomalainen hittipeli julkaistiin myös iPhonelle Uusi suomalainen hittipeli julkaistiin myös iPhonelle (9.12.2016 10:08)
Suomalaisen Fingersoftin kehittämä Hill Climb Racing 2 -mobiilipeli on julkaistu iPhonelle ja iPadille. Peli julkaistiin Andridille jo viime viikolla. Androidilla Hill Climb Racing 2 on menestynyt ....
Poikkeuksellinen päivitys Galaxy Note7:ään – Estää akun latautumisen Poikkeuksellinen päivitys Galaxy Note7:ään – Estää akun latautumisen (9.12.2016 09:37)
Kun markkinoille pääsee mahdollisesti vaarallisia laitteita, pyritään kaikki myydyt tuotteet tietysti kutsumaan takaisin. Entä jos kaikkia myytyjä laitteita ei saadakaan kerättyä takaisin, vaan ....
3 kommenttia

Uutisarkisto