*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawnin Hintavahti -palvelu kertoo tarjoukset

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 10.10.2007 16:25 Kommentteja (12)

AfterDawnin Hintavahti -palvelu kertoo tarjoukset Lisäsimme pienenä uudistuksensa laitevertailuumme ns. hintavahti -palvelun, joka ilmoittaa käyttäjälle sähköpostitse kun tuotteen hinta laskee ensimmäistä kertaa alle halutun tason. Palvelu on vielä trendikkäästi "beta"-vaiheessa, eli kaikenlainen palvelun kehitystä koskeva palaute on erittäin tervetullutta.
Pilke silmäkulmassa idea lähti siitä, kun iso osa käyttäjistämme voivottelee tuotejulkistusuutisiin kommentoidessaan että "ostan kun tuon saa XXX eurolla". No, jokainen voi lisätä oman hintavahtinsa tuotteille ja toteuttaa tämän käytännössä.

Ominaisuuden avulla onnistuu luonnollisesti myös superhyperalennusten bongailu, koska hintavahti lähettää sähköpostit matkaan heti tuotteiden hintojen päivityttyä yhteistyökumppaneidemme verkkokaupoissa. Hintavahdin saat aktivoitua tuotteille kunkin tuotteen hintavertailusivulta laitevertailussamme (esimerkkinä vaikkapa Sony KDL-40W2000 -taulutelevision hintasivu).

Samalla mainittakoon todettakoon, että laajensimme laitevertailuamme viime viikolla kattamaan myös emolevyt ja eilen uusimmaksi hintatietojen välittäjäksi liittyi monikansallinen Pixmania.

Ja kauan kaivattu uudistus kellonaikojen siirrosta Suomen aikaan on nyt sekin tapahtunut. Aikavyöhykkeitä voi muuttaa myös omien asetusten alta ja sieltä löytyvät uusina toimintoina myös mm. mahdollisuus määritellä tilataanko keskustelualueiden viestiketjuihin oletusarvoisesti muistutukset vai ei.

Lisää uudistuksia tulee taas syksyn / alkutalven mittaan ja palautetta, esim. tähän viestiketjuun tai vaikkapa keskustelualueidemme palauteosioon saa ehdottomasti lähettää.

Edellinen Seuraava  

12 kommenttia

110.10.2007 16:38

Lainaus:
Aikavyöhykkeitä voi muuttaa myös omien asetusten alta ja sieltä löytyvät uusina toimintoina myös mm. mahdollisuus määritellä tilataanko keskustelualueiden viestiketjuihin oletusarvoisesti muistutukset vai ei.


Vihdoinkin, loistavaa!

Mutta kauppoja pitäisi tosiaan saada lisää seurantaan. Kaikilla tuotteilla kun ei välillä ole ollenkaan hintoja. MBNet-Hintaseurantaan nähden parempi ominaisuuksiensa nähden: suorat käyttäjäarviot, speksit, kuva jne.

En ainakaan pikaisella katselulla huomannut ominaisuutta, jolla saisi rakenneltua itselleen kotiteatteripaketin, ja katsoa sitten paljonko tulisi maksamaan eri kaupoissa. Tiedä sitten meninkö vain turhan nopeasti läpi.

EDIT: typo
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 10.10.2007 @ 16:40

210.10.2007 16:40

Lainaus:
En ainakaan pikaisella katselulla huomannut ominaisuutta, jolla saisi rakenneltua itselleen kotiteatteripaketin, ja katsoa sitten paljonko tulisi maksamaan eri kaupoissa. Tiedä sitten meninkö vain turhan nopeasti läpi.
Tulossa pikapuoliin, emme tyytyneet ihan perusratkaisuun tuossa vaan halusimme tehdä tuosta ns. hintavertailupalveluiden perusominaisuudesta vähän "fiksumman" :-)

310.10.2007 16:55

Lainaus:
ja sieltä löytyvät uusina toimintoina myös mm. mahdollisuus määritellä tilataanko keskustelualueiden viestiketjuihin oletusarvoisesti muistutukset vai ei.
Mahtavaa!! Hyvä. Tätä olen ainakin itse odottanut.

410.10.2007 16:56

Aika osuva uudistus. ;) Itsekin olen paljon nähnyt näitä "ostan kun maksaa alle satasen" tms. viestejä.

Jees, kello on oikeassa.

510.10.2007 17:19
henkettu
Inactive

Pelasti mun päivän!

610.10.2007 17:30

Lainaus:
Lisäsimme pienenä uudistuksensa laitevertailuumme ns. hintavahti -palvelun, joka ilmoittaa käyttäjälle sähköpostitse kun tuotteen hinta laskee ensimmäistä kertaa alle halutun tason.

Lainaus:
Ja kauan kaivattu uudistus kellonaikojen siirrosta Suomen aikaan on nyt sekin tapahtunut.
Suorastaan loistavia uudistuksia.

710.10.2007 18:46

hyvä! hyvä! et toi kello saatiin suomen aikaan XD

811.10.2007 1:19

ihan hyvä idea tämä hintavahti mutta minun mielestä pitäisi olla enemmän liikkeitä. No kasvu jatkuu koko ajan ja aina vaan parempaan suuntaan. Jatkakaa hyvää työtä.

911.10.2007 7:41

Mahtavia ja kauan odotettuja uudistuksia. Eihän tuota aikavyöhykeuudistusta kauaa odoteltukaan... =)

1011.10.2007 10:29

joo

1111.10.2007 10:30

Kyseiset uudistukset ovat kyllä huippuja ja en taida olla ainoa, jolle niistä on hyötyä. :P

1212.10.2007 10:06

Hih. Kyllä tuli hymy suupielukselle kun tämän näin.

Palautelootaan laitoin joskus tästä (tänä syksynä muistaakseni) ja kommenttini tyrmättiin julmasti.

Tiedän ettei ideallani ole ollut kehityksen kannalta mitään merkitystä, mutta minut tyrmänneet ihmiset ovat kyllä ihmeissään nyt kun tämä kerran toteutui.

Mahtavaa toimintaa AD!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa (6.12.2016 13:53)
Jos omistat 16 gigatavun tallennusmuistilla varustetun iPhonen tai iPadin, on laitteesi näytöllä melko varmasti vilahtanut silloin tällöin Tallennustila melkein täynnä -varoitus, joka ilmoittaa ....
Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta (6.12.2016 12:26)
Amazon on jo neljän vuoden ajan kehittänyt ruokakauppaa, josta voisi yksinkertaisesti lähteä pois kun ostokset on kerätty hyllyiltä kauppakassiin. Kassalla jonottaminen jäisi historiaan kokonaan. ....
3 kommenttia
Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen (6.12.2016 11:17)
Netflix aikoo kaksinkertaistaa alkuperäistuotantojen ensi vuonna, kertoo yhtiön sisältöjohtaja Ted Sarandos. Tämän vuoden aikana Netflix saanut valmiiksi omia tuotantoja noin 500 tunnin verran ....
1 kommentti
VW yrittää kääntää autottomuuden voitoksi – Perusti uuden kyytipalvelun VW yrittää kääntää autottomuuden voitoksi – Perusti uuden kyytipalvelun (6.12.2016 10:26)
Kyytipalvelu Uber on omalla esimerkillään osoittanut, että sijoittajapiireissä liikkuu paljon rahaa toimivien liikennepalveluiden kehittäjille ja kaupunkien liikennöinnin uudistaminen voi olla ....
Microsoft perusti uuden chat-robotin – Politiikasta se ei saa puhua Microsoft perusti uuden chat-robotin – Politiikasta se ei saa puhua (6.12.2016 09:42)
Viime keväänä Microsoft esitteli tekoälyosaamistaan Tay-nimisellä Twitter-botilla, jonka luvattiin kykenevän keskustelemaan luontevasti muiden mikroblogipalvelun käyttäjien kanssa. Internet ....

Uutisarkisto