*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawnin Hintavahti -palvelu kertoo tarjoukset

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 10.10.2007 16:25 Kommentteja (12)

AfterDawnin Hintavahti -palvelu kertoo tarjoukset Lisäsimme pienenä uudistuksensa laitevertailuumme ns. hintavahti -palvelun, joka ilmoittaa käyttäjälle sähköpostitse kun tuotteen hinta laskee ensimmäistä kertaa alle halutun tason. Palvelu on vielä trendikkäästi "beta"-vaiheessa, eli kaikenlainen palvelun kehitystä koskeva palaute on erittäin tervetullutta.
Pilke silmäkulmassa idea lähti siitä, kun iso osa käyttäjistämme voivottelee tuotejulkistusuutisiin kommentoidessaan että "ostan kun tuon saa XXX eurolla". No, jokainen voi lisätä oman hintavahtinsa tuotteille ja toteuttaa tämän käytännössä.

Ominaisuuden avulla onnistuu luonnollisesti myös superhyperalennusten bongailu, koska hintavahti lähettää sähköpostit matkaan heti tuotteiden hintojen päivityttyä yhteistyökumppaneidemme verkkokaupoissa. Hintavahdin saat aktivoitua tuotteille kunkin tuotteen hintavertailusivulta laitevertailussamme (esimerkkinä vaikkapa Sony KDL-40W2000 -taulutelevision hintasivu).

Samalla mainittakoon todettakoon, että laajensimme laitevertailuamme viime viikolla kattamaan myös emolevyt ja eilen uusimmaksi hintatietojen välittäjäksi liittyi monikansallinen Pixmania.

Ja kauan kaivattu uudistus kellonaikojen siirrosta Suomen aikaan on nyt sekin tapahtunut. Aikavyöhykkeitä voi muuttaa myös omien asetusten alta ja sieltä löytyvät uusina toimintoina myös mm. mahdollisuus määritellä tilataanko keskustelualueiden viestiketjuihin oletusarvoisesti muistutukset vai ei.

Lisää uudistuksia tulee taas syksyn / alkutalven mittaan ja palautetta, esim. tähän viestiketjuun tai vaikkapa keskustelualueidemme palauteosioon saa ehdottomasti lähettää.

Edellinen Seuraava  

12 kommenttia

110.10.2007 16:38

Lainaus:
Aikavyöhykkeitä voi muuttaa myös omien asetusten alta ja sieltä löytyvät uusina toimintoina myös mm. mahdollisuus määritellä tilataanko keskustelualueiden viestiketjuihin oletusarvoisesti muistutukset vai ei.


Vihdoinkin, loistavaa!

Mutta kauppoja pitäisi tosiaan saada lisää seurantaan. Kaikilla tuotteilla kun ei välillä ole ollenkaan hintoja. MBNet-Hintaseurantaan nähden parempi ominaisuuksiensa nähden: suorat käyttäjäarviot, speksit, kuva jne.

En ainakaan pikaisella katselulla huomannut ominaisuutta, jolla saisi rakenneltua itselleen kotiteatteripaketin, ja katsoa sitten paljonko tulisi maksamaan eri kaupoissa. Tiedä sitten meninkö vain turhan nopeasti läpi.

EDIT: typo
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 10.10.2007 @ 16:40

210.10.2007 16:40

Lainaus:
En ainakaan pikaisella katselulla huomannut ominaisuutta, jolla saisi rakenneltua itselleen kotiteatteripaketin, ja katsoa sitten paljonko tulisi maksamaan eri kaupoissa. Tiedä sitten meninkö vain turhan nopeasti läpi.
Tulossa pikapuoliin, emme tyytyneet ihan perusratkaisuun tuossa vaan halusimme tehdä tuosta ns. hintavertailupalveluiden perusominaisuudesta vähän "fiksumman" :-)

310.10.2007 16:55

Lainaus:
ja sieltä löytyvät uusina toimintoina myös mm. mahdollisuus määritellä tilataanko keskustelualueiden viestiketjuihin oletusarvoisesti muistutukset vai ei.
Mahtavaa!! Hyvä. Tätä olen ainakin itse odottanut.

410.10.2007 16:56

Aika osuva uudistus. ;) Itsekin olen paljon nähnyt näitä "ostan kun maksaa alle satasen" tms. viestejä.

Jees, kello on oikeassa.

510.10.2007 17:19
henkettu
Inactive

Pelasti mun päivän!

610.10.2007 17:30

Lainaus:
Lisäsimme pienenä uudistuksensa laitevertailuumme ns. hintavahti -palvelun, joka ilmoittaa käyttäjälle sähköpostitse kun tuotteen hinta laskee ensimmäistä kertaa alle halutun tason.

Lainaus:
Ja kauan kaivattu uudistus kellonaikojen siirrosta Suomen aikaan on nyt sekin tapahtunut.
Suorastaan loistavia uudistuksia.

710.10.2007 18:46

hyvä! hyvä! et toi kello saatiin suomen aikaan XD

811.10.2007 1:19

ihan hyvä idea tämä hintavahti mutta minun mielestä pitäisi olla enemmän liikkeitä. No kasvu jatkuu koko ajan ja aina vaan parempaan suuntaan. Jatkakaa hyvää työtä.

911.10.2007 7:41

Mahtavia ja kauan odotettuja uudistuksia. Eihän tuota aikavyöhykeuudistusta kauaa odoteltukaan... =)

1011.10.2007 10:29

joo

1111.10.2007 10:30

Kyseiset uudistukset ovat kyllä huippuja ja en taida olla ainoa, jolle niistä on hyötyä. :P

1212.10.2007 10:06

Hih. Kyllä tuli hymy suupielukselle kun tämän näin.

Palautelootaan laitoin joskus tästä (tänä syksynä muistaakseni) ja kommenttini tyrmättiin julmasti.

Tiedän ettei ideallani ole ollut kehityksen kannalta mitään merkitystä, mutta minut tyrmänneet ihmiset ovat kyllä ihmeissään nyt kun tämä kerran toteutui.

Mahtavaa toimintaa AD!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Microsoft kehitti uuden piirin – Reaaliaikaista tekoäly palvelimiin Microsoft kehitti uuden piirin – Reaaliaikaista tekoäly palvelimiin (23.8.2017 14:54)
Microsoft esitteli Hot Chips -symposiumissa tekoälylaskentaan suunnitellun laskentakortin. Project Brainwave -nimellä tunnetun kehityshankkeen tavoitteena on luoda piiri, jonka avulla voidaan ....
Karu muistutus – Säätiedoilla sinusta tehdään kauppatavaraa Karu muistutus – Säätiedoilla sinusta tehdään kauppatavaraa (23.8.2017 10:31)
Huippusuosittu AccuWeather-sääsovellus on jäänyt kiinni käyttäjän sijainnin paikannuksen mahdollistavan datan keräämisestä, vaikka sovellusta on erikseen kielletty pääsemästä paikkatietoon käsiksi. ....
2 kommenttia
Ostitko tämän kopterin? Se on pakko päivittää viimeistään ensi viikolla Ostitko tämän kopterin? Se on pakko päivittää viimeistään ensi viikolla (23.8.2017 09:00)
Kopteriyhtiö DJI on julkaisee uudelle Spark-minikopterilleen pakollisen ohjelmistopäivityksen, jolla pyritään korjaamaan laitteen virranhallinnassa havaitut virheet. DJI:n mukaan se julkaisee ....
Apple kehittää itsestään ajavaa bussia – Omat työntekijät pääsevät matkustamaan sillä Apple kehittää itsestään ajavaa bussia – Omat työntekijät pääsevät matkustamaan sillä (23.8.2017 08:32)
Apple ei tavoittele ainakaan tällä hetkellä oman itsestään ajavan auton kehittämistä, kertoo The New York Times. Sen sijaan yhtiö keskittyy autojen autonomisen liikkumisen mahdollistavan järjestelmän ....
Netflixin katselu väheni yllättäen 10 prosentilla – Tässä syy Netflixin katselu väheni yllättäen 10 prosentilla – Tässä syy (22.8.2017 11:43)
Luonnonilmiöillä voi olla yllättävän isoja seurauksia verkkopalveluiden toimintaan. Ne voivat häiritä niitä tai jossain tapauksissa jopa lisätä palveluiden käyttöä. Netflixin kohdalla Yhdysvalloissa ....
5 kommenttia

Uutisarkisto