*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Suprnova palasi linjoille

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 21.8.2007 21:26 Kommentteja (17)

Suprnova palasi linjoille Suosittu torrent-tiedostoja etsivä Suprnova-sivusto on palannut jälleen linjoille.
The Pirate Bayn kanssa yhteistyössä henkiin herätetty sivusto etsii torrent-tiedostoja lähes 27 000 eri trakkerilta ja tällä hetkellä sivuston kautta löytyy yli miljoona eri torrent-tiedostoa.

Sivustolle rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida palvelun kautta löydettävissä olevia torrent-tiedostoja ja sivuston käyttäjät voivat vaihtaa ajatuksiaan myös suprbay.org-foorumin kautta.

Itse Suprnova on tällä hetkellä kaikille avoinna olevassa beta-testissä, joten sivuston ominaisuudet saattavat muuttua lähitulevaisuudessa.

The Pirate Bayn toiminnalle uskolliseen tyyliin sivustolla muistutetaan, että vaikka tekijänoikeusjärjestöt sulkevat P2P-sivusto jatkuvasti, tulee niiden tilalle taas uusia sivustoja, joita pyörittävät tahot ovat aina askeleen edellä tekijänoikeusjärjestöjä.

Lähteet:
Piraattiliitto
TorrentFreak

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

121.8.2007 22:41
Kellopeli
Inactive

Voiko ihanammin päivä enään alkaa... onko ihanampaa aamua kuin tää

222.8.2007 1:04

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kellopeli:
Voiko ihanammin päivä enään alkaa... onko ihanampaa aamua kuin tää

322.8.2007 2:48

Pitihän se heti testata, ja tuntuu toimivan kuin unelma. Toimii aika järkyttävän nopeasti nuo sivut, tiedä sitten miten ruuhkaista / ruuhkatonta on tällä hetkellä... Joka tapauksessa, paljonhan tuota tuli aikoinaan käytettyä, ja ehkä sitä tulee käytettyä myös tulevaisuudessa :)

422.8.2007 4:15

Missähän niitten serveri on? Tuo tuskin kaatuu ihan niin helposti, kun takana on myös tpb. :)


AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt

522.8.2007 4:27

Legendaarinen kaatopaikka on jälleen auki!

622.8.2007 4:40

Selkeän tuntuiset sivut. Voisi suositella vaikka vanhemmalle väestölle :)

722.8.2007 8:11

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Missähän niitten serveri on? Tuo tuskin kaatuu ihan niin helposti, kun takana on myös tpb. :)
Ruotsissa näyttäisi sijaitsevan. Tälläisessä paikassa "prq Inet POP STH3"

822.8.2007 9:29

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Missähän niitten serveri on? Tuo tuskin kaatuu ihan niin helposti, kun takana on myös tpb. :)
Ruotsissa näyttäisi sijaitsevan. Tälläisessä paikassa "prq Inet POP STH3"

a.k.a TPB:n poikien kellarissa.

922.8.2007 11:12

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Missähän niitten serveri on? Tuo tuskin kaatuu ihan niin helposti, kun takana on myös tpb. :)
Ruotsissa näyttäisi sijaitsevan. Tälläisessä paikassa "prq Inet POP STH3"
Tuota arvelinkin. Muutenhan se olisi nurin tuossa tuokiossa.

1022.8.2007 11:48

Ihan samoilla palvelimilla pyörii kuin TPB. Ainakin nimipalvelimien IP:t näyttäs samoilta vaikka nimipalvelimien domainit on jonkun takia pistettykkin Suprnova.org nimen alle. Näyttäisi Whois näyttävän TPB:lle ja Suprnovalle eri IP:t, mutta vIP:tä nyt saa toki vaikka kuinka samaan palvelimeen.
Toi "IP location" nyt on luultavasti myöskin ihan vain silmänlumetta.

1122.8.2007 12:02

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Shadown:
Toi "IP location" nyt on luultavasti myöskin ihan vain silmänlumetta.

Laittas nytte tohon jotenki MPAA:n osotteen :D

1222.8.2007 12:40

Toimii haut hitaasti ja ei löyvä mittään mitä yrittää ettiä. Että no joo...

1423.8.2007 10:46

nopea

1524.8.2007 12:38

Eipäs tuolla näkyisi vielä olevan tavaraa jaossa :D
Milloinkohan on taas täydessä vauhdissa?

1624.8.2007 13:03

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Boppex:
Eipäs tuolla näkyisi vielä olevan tavaraa jaossa :D
Milloinkohan on taas täydessä vauhdissa?
Ei sinne mitään tule jakoon. Toi on pelkkä hakukone joka hakee 27 000 eri trakkerilta torrent- tiedostoja.

1719.9.2007 9:51

nyt on muna kovana! JES! JES! JES!.... onko tää unta?

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Kotimainen Seriously julkaisi suosittuihin Best Fiends -peleihin perustuvan lyhytelokuvan Kotimainen Seriously julkaisi suosittuihin Best Fiends -peleihin perustuvan lyhytelokuvan (27.5.2017 15:03)
Seriously julkaisi tällä viikolla suosittuihin Best Fiends -ötökkäpeleihin perustuvan lyhytelokuvan. Seriously on tähän mennessä julkaissut Best Fiends- (2014) ja Best Fiends Forever -pelit ....
Xiaomi esitteli Mi Max 2 -älypuhelimen: Iso näyttö, valtava akku Xiaomi esitteli Mi Max 2 -älypuhelimen: Iso näyttö, valtava akku (27.5.2017 14:12)
Xiaomi Mi Max 2 on suunnattu isoa näyttöä ja hyvää akunkestoa kaipaaville. Xiaomin mukaan Mi Max 2:n akku kestää kaksi päivää. Pikalatauksella akun voi ladata tunnissa nollasta 68 prosenttiin ....
Apple kehittää uutta prosessoria tekoälylaskentaa varten Apple kehittää uutta prosessoria tekoälylaskentaa varten (27.5.2017 09:23)
Apple on syventänyt tekoälylaskennan tutkimusta myös mikropiirien puolelle. Bloombergin saamien tietojen mukaan IT-jätti kehittäisi Apple Neural Engine -nimistä mikropiiriä, jonka avulla yhtiö ....
Aktiivisuusrannekkeiden tarkkuus testattiin – Tämä ranneke kertoo tarkimmin todellisen pulssin Aktiivisuusrannekkeiden tarkkuus testattiin – Tämä ranneke kertoo tarkimmin todellisen pulssin (26.5.2017 11:51)
Journal of Personalized Medicinessä julkaistussa uudessa tutkimuksessa on selvitetty markkinoilla olevine älykellojen mittaustarkkuutta niin pulssin kuin palaneiden kaloreiden mittauksessa. ....
Androidin perustajan uutuuspuhelin esitellään aivan pian Androidin perustajan uutuuspuhelin esitellään aivan pian (26.5.2017 11:05)
Androidin perustajan Andy Rubinin pystyyn polkaisema Essential-kasvuyritys on paljastanut aikovansa esitellä ensimmäisen älypuhelimensa toukokuun 30. päivänä. Julkaistujen kiusoittelukuvien ....
1 kommentti

Uutisarkisto