*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Suprnova palasi linjoille

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 21.8.2007 21:26 Kommentteja (17)

Suprnova palasi linjoille Suosittu torrent-tiedostoja etsivä Suprnova-sivusto on palannut jälleen linjoille.
The Pirate Bayn kanssa yhteistyössä henkiin herätetty sivusto etsii torrent-tiedostoja lähes 27 000 eri trakkerilta ja tällä hetkellä sivuston kautta löytyy yli miljoona eri torrent-tiedostoa.

Sivustolle rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida palvelun kautta löydettävissä olevia torrent-tiedostoja ja sivuston käyttäjät voivat vaihtaa ajatuksiaan myös suprbay.org-foorumin kautta.

Itse Suprnova on tällä hetkellä kaikille avoinna olevassa beta-testissä, joten sivuston ominaisuudet saattavat muuttua lähitulevaisuudessa.

The Pirate Bayn toiminnalle uskolliseen tyyliin sivustolla muistutetaan, että vaikka tekijänoikeusjärjestöt sulkevat P2P-sivusto jatkuvasti, tulee niiden tilalle taas uusia sivustoja, joita pyörittävät tahot ovat aina askeleen edellä tekijänoikeusjärjestöjä.

Lähteet:
Piraattiliitto
TorrentFreak

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

121.8.2007 22:41
Kellopeli
Inactive

Voiko ihanammin päivä enään alkaa... onko ihanampaa aamua kuin tää

222.8.2007 1:04

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kellopeli:
Voiko ihanammin päivä enään alkaa... onko ihanampaa aamua kuin tää

322.8.2007 2:48

Pitihän se heti testata, ja tuntuu toimivan kuin unelma. Toimii aika järkyttävän nopeasti nuo sivut, tiedä sitten miten ruuhkaista / ruuhkatonta on tällä hetkellä... Joka tapauksessa, paljonhan tuota tuli aikoinaan käytettyä, ja ehkä sitä tulee käytettyä myös tulevaisuudessa :)

422.8.2007 4:15

Missähän niitten serveri on? Tuo tuskin kaatuu ihan niin helposti, kun takana on myös tpb. :)


AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt

522.8.2007 4:27

Legendaarinen kaatopaikka on jälleen auki!

622.8.2007 4:40

Selkeän tuntuiset sivut. Voisi suositella vaikka vanhemmalle väestölle :)

722.8.2007 8:11

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Missähän niitten serveri on? Tuo tuskin kaatuu ihan niin helposti, kun takana on myös tpb. :)
Ruotsissa näyttäisi sijaitsevan. Tälläisessä paikassa "prq Inet POP STH3"

822.8.2007 9:29

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Missähän niitten serveri on? Tuo tuskin kaatuu ihan niin helposti, kun takana on myös tpb. :)
Ruotsissa näyttäisi sijaitsevan. Tälläisessä paikassa "prq Inet POP STH3"

a.k.a TPB:n poikien kellarissa.

922.8.2007 11:12

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Missähän niitten serveri on? Tuo tuskin kaatuu ihan niin helposti, kun takana on myös tpb. :)
Ruotsissa näyttäisi sijaitsevan. Tälläisessä paikassa "prq Inet POP STH3"
Tuota arvelinkin. Muutenhan se olisi nurin tuossa tuokiossa.

1022.8.2007 11:48

Ihan samoilla palvelimilla pyörii kuin TPB. Ainakin nimipalvelimien IP:t näyttäs samoilta vaikka nimipalvelimien domainit on jonkun takia pistettykkin Suprnova.org nimen alle. Näyttäisi Whois näyttävän TPB:lle ja Suprnovalle eri IP:t, mutta vIP:tä nyt saa toki vaikka kuinka samaan palvelimeen.
Toi "IP location" nyt on luultavasti myöskin ihan vain silmänlumetta.

1122.8.2007 12:02

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Shadown:
Toi "IP location" nyt on luultavasti myöskin ihan vain silmänlumetta.

Laittas nytte tohon jotenki MPAA:n osotteen :D

1222.8.2007 12:40

Toimii haut hitaasti ja ei löyvä mittään mitä yrittää ettiä. Että no joo...

1423.8.2007 10:46

nopea

1524.8.2007 12:38

Eipäs tuolla näkyisi vielä olevan tavaraa jaossa :D
Milloinkohan on taas täydessä vauhdissa?

1624.8.2007 13:03

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Boppex:
Eipäs tuolla näkyisi vielä olevan tavaraa jaossa :D
Milloinkohan on taas täydessä vauhdissa?
Ei sinne mitään tule jakoon. Toi on pelkkä hakukone joka hakee 27 000 eri trakkerilta torrent- tiedostoja.

1719.9.2007 9:51

nyt on muna kovana! JES! JES! JES!.... onko tää unta?

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto