*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Xvidsubs laajeni Leffahullut.fi-portaaliksi

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 7.8.2007 14:38 Kommentteja (24)

Xvidsubs laajeni Leffahullut.fi-portaaliksi Suosittu suomalainen elokuvien tekstityksiin keskittynyt Xvidsubs-sivusto on laajentunut Leffahullut.fi-portaaliksi.
Uuden sivuston taustalla on sama yhteisö, joka on aikaisemmin pyörittänyt Xvidsubs-sivustoa ja toimintaa varten on rekisteröity elokuvayhdistys Xvidsubs Ry. Sivusto pyörii jatkossakin vapaaehtoisten voimin.

Leffahullut.fi-portaali jakaa käyttäjilleen ajankohtaista tietoa mm. DVD-julkaisujen ja teatteriensi-iltojen maailmasta sekä ajankohtaisen verkkolehden elokuvamaailmaan sijoittuen, jota aiempi Xvidsubs ei tehnyt. Uusi portaali pitää sisällään kuitenkin jo käyttäjille aiemmin tutuksi tulleet alueet kuten uutiset, verkkokaupan ja arvostelut.

Yhdistyksen avulla portaali pystyy tarjoamaan käyttäjäkunnalleen myös mahdollisuuden saada alan erikoisliikkeistä alennuksia ja muita jäsenetuja sekä jakamaan mm. kilpailupalkintoina yhteistyökumppaneiden tuotteita.

Uuden portaalin myötä käyttäjät pääsevät tutustumaan myös Leffahullut-verkkolehteen, joka tiedottaa lukijoitaan uusista TV-sarjoista ja elokuvista. Verkkolehteä julkaistaan kuukausittain ja ensimmäinen numero on kaikille ilmainen. Tämän jälkeen lehti on edelleen ilmainen yhdistyksen jäsenille, mutta muut joutuvat maksamaan lehdestään kaksi euroa per numero.

Portaali tulee laajentumaan tulevaisuudessa ainakin Myth Spirit -sivustolla, jossa keskitytään elokuvien sijasta musiikkiin.

Edellinen Seuraava  

24 kommenttia

17.8.2007 14:51

Toivottavasti löysitte hyviä arvostelijoita? Mahtava sivusto ja varmasti kovaa kamaa tuo uusi verkkolehti! Pakko tutustua!!

27.8.2007 15:51

On kyllä tuo uusi etusivu aika kauhia, muuten ollu kyllä loistosivu.

37.8.2007 16:04

Etusivu todellakin jotain täysin hirveää, erittäin sekava. Vielä ainakin kaipaan vanhaa xvidsubsia, mutta kunhan ulkoasu saadaan setvittyä kohdalleen niin kaikki on taas kunnossa.

47.8.2007 16:16
Wicerig
Inactive

Ei ainakaan tuo ensimmäinen numero ole maksamisen arvoinen

57.8.2007 16:16

Allekirjoitan kaksi viimmeisintä kommenttia.

Divxfinland on omasta mielestäni parempi teksityssivu, mutta XvidSubs kirii kyllä runsaasti ohi kaikessa muussa.

67.8.2007 16:19

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Abexi:
Etusivu todellakin jotain täysin hirveää, erittäin sekava. Vielä ainakin kaipaan vanhaa xvidsubsia, mutta kunhan ulkoasu saadaan setvittyä kohdalleen niin kaikki on taas kunnossa.
Tuon navigoinnin värivalinta ei ole osunut ollenkaan nappiin verrattuna itse sisältösivuun (tai toisinpäin). Hitusen olisivat vielä saaneet viilata tuota ulkoasua, ja sivuston logollekin voisivat suunnitella kasvojenkohotusta.

77.8.2007 18:19

joo aika sekavalta näytti..jos vähän lisää suunnittelisi ja pohtisi niin tostakin sivustosta saisi upean näköisen..mutta toivotaan parasta että jotenkin homma korjaantuu =)

87.8.2007 19:09

Keitä ei ulkoasu miellytä, niin sitten vaan hakemusta laittamaan:
http://leffahullut.fi/index.php?ind=news...w_single&ide=96

97.8.2007 19:23

itse en ainakaan sanonut että tekisin paremmat mutta sekvaltahan tuo näyttää..tai sitten siihen vaan on totuttava..=)


Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII

107.8.2007 19:40
Janstha
Inactive

Lainaus:
Keitä ei ulkoasu miellytä, niin sitten vaan hakemusta laittamaan
Tyypillistä XvidSubs moderaattoreiden tirinää!
Minun mielestä kritiikkiä saa ja pitää myös antaa! Muiden mielipiteet ovat kultaakin kalliimpia! itse YRITTÄJÄNÄ saanut huomata monesti.
Ja mitä siihen ulkoasuun tulee niin aivan hirveä, siis jos vertaa siihen vanhaan. Silti pakko myöntää, että XVIDSUBS on suomen PARAS xvid-movie-subtitles Saitti! Jos jotain vielä pitää purnata, niin pakko sanoa kyllä että ne ARVOSTELUT ovat sivuston heikon lenkki! Ja miksikö? Siksi, että ELOKUVA ARVOSTELIAN pitää elokuvaa arvostellessa muistaa, että sitä tehdään muille! Siis PELKKÄ oman maun kantilta ruotimen ei siis voi tulla kysymykseen, jollei perään laita vaikka "tämä siis oma mielipiteeni asiasta" Ja viimein tulen mukaan SUOMENNUS PROJEKTEIHIN heti kun vaan kerkiän! PEACE

117.8.2007 20:00

Nätisti sanottuna ulkoasu ei ole kovin onnistunut. Muuta miinusta ei sitten olekkaan, edelleenkin ykkös tekstitys-sivusto.

127.8.2007 20:42

Eipä minuakaan miellyttänyt tuo ulkoasu, ihan liian sekava ja tumma mutta senhän saa korjattua milloin vain. Muutoin varmaankin kiva sivusto.

Ehdotus parempaan ulkoasuun olisi minun mielestäni seuraava. Sisältö vaalealle alustalle ja kehykset voi olla tummia. Vaikka tähän tyyliin: http://www.v2.fi/

137.8.2007 22:01

Juu, aika kummallinen ajatus laittaa se navigointipalkki valkoselle pohjalle mutta muutenhan toi näyttää varsin hyvältä. Kuitenkin mun mieletä DivxFinlandin porukat tekee selvästi paremmat tekstitykset.

148.8.2007 12:28

---

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.11.2010 @ 01:03

159.8.2007 12:09

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TheArnold:
Kuitenkin mun mieletä DivxFinlandin porukat tekee selvästi paremmat tekstitykset.
Mun mielestä tästä on turha alkaa kinastelemaan. Varmasti kummallakin sivustolla on hyvät ja hieman huonommat tekstityksensä.

169.8.2007 12:48

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Janstha:
Jos jotain vielä pitää purnata, niin pakko sanoa kyllä että ne ARVOSTELUT ovat sivuston heikon lenkki! Ja miksikö? Siksi, että ELOKUVA ARVOSTELIAN pitää elokuvaa arvostellessa muistaa, että sitä tehdään muille! Siis PELKKÄ oman maun kantilta ruotimen ei siis voi tulla kysymykseen, jollei perään laita vaikka "tämä siis oma mielipiteeni asiasta"

Joopa joo, mun mielestä nää arvostelut on just hieno lisä xvidsubsilla, joita ei muilla subisivustoilla ei ole tarjota.

179.8.2007 12:56

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BlasterX:

Divxfinland on omasta mielestäni parempi teksityssivu, mutta XvidSubs kirii kyllä runsaasti ohi kaikessa muussa.

DivxFinland ei muuta yritä ollakaan kuin tekstityssivusto :)

189.8.2007 13:22
Max99
Inactive

XvidSubs on kyllä paras sivusto, josta löytää suomi subeja. DivX Finland on kans hyvä, mutta ei parjää ensin mainitulle.

199.8.2007 20:20

Lainaus:
Tyypillistä XvidSubs moderaattoreiden tirinää!
Minun mielestä kritiikkiä saa ja pitää myös antaa! Muiden mielipiteet ovat kultaakin kalliimpia! itse YRITTÄJÄNÄ saanut huomata monesti.
Ja mitä siihen ulkoasuun tulee niin aivan hirveä, siis jos vertaa siihen vanhaan. Silti pakko myöntää, että XVIDSUBS on suomen PARAS xvid-movie-subtitles Saitti! Jos jotain vielä pitää purnata, niin pakko sanoa kyllä että ne ARVOSTELUT ovat sivuston heikon lenkki! Ja miksikö? Siksi, että ELOKUVA ARVOSTELIAN pitää elokuvaa arvostellessa muistaa, että sitä tehdään muille! Siis PELKKÄ oman maun kantilta ruotimen ei siis voi tulla kysymykseen, jollei perään laita vaikka "tämä siis oma mielipiteeni asiasta" Ja viimein tulen mukaan SUOMENNUS PROJEKTEIHIN heti kun vaan kerkiän! PEACE
Lainattu teksti ei ole sivuston moderaattorien kitinää, ja jos ette tiedä kenen tekstiä lainaatte, suosittelisin muotoilemaan kommenttinne uudelleen.

Sivusto toimii harrastelijapohjalta, joten kaikki ei ole täydellistä, mutta voin taata, että kaikki mukana olevat ovat mukana tosissaan...

2013.8.2007 20:58

Lainaus:
Lainattu teksti ei ole sivuston moderaattorien kitinää, ja jos ette tiedä kenen tekstiä lainaatte, suosittelisin muotoilemaan kommenttinne uudelleen.

Sivusto toimii harrastelijapohjalta, joten kaikki ei ole täydellistä, mutta voin taata, että kaikki mukana olevat ovat mukana tosissaan...
--

xvid subs on pas*a sivusto nyt modet kitisee täällä afterdowni puolella keskittykää niitte tekstityste tekemisee eikä siihe ylenpalttiseen v****iluu vai onko harrastuksenne v****ilu ja kaikki on mukana tosissaan
teidän sivulla ei mikään muu ole täydellistä ku v****ilu
divXFin forever
sori aina niitte pitää saada sanoo viimene sanarupee riittää
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 13.8.2007 @ 21:00

2114.8.2007 14:55

:)

2215.11.2007 23:09

Nyt leffa-hulluille valkeni, että tekstitysten teko on lajitonta, koska se kannustaa waretukseen, joten se lopetti yhteistyön Xvidsubin kanssa. Nyt ei saa yhtäkään tekstiä ladattua sieltä.

2316.11.2007 0:10

Taitaa sitten kyseisen sivuston kävijämäärät kääntyä laskuun sillä se mitä tilalle jäi ei pahemmin kiinnosta, tekstitykset
oli pääasia käynneille siellä, saatoin ohessa lukea jonkun leffauutisen.

Nyt aika turha sivusto, ainakin minusta.

2416.11.2007 11:04

Aika harva siä kävi katsomas ees mitää leffahullujen juttuja. Ainaki mitä itte tiedän ni kaikki kävi siä ton xvidsubsin takia. Ei siinä kyllä mitää leffahullujen juttuja seurannu. Kyllä tais tehä virheen kyllä tuossa asiassa. Niitten sivuilla oli kävijöitä ton takia mutta ny tulee olemaan hiljaista. Oma mielipiteeni. Nyt saa odotella pitkään teksityksiä. Xvidsubilta tuli kaikista nopeimmin subit leffaan ku sarjaan. Muilla sivuilla sai viikkoja ainaki odotella. Toivottavasti tulee takasi pian taas ihan xvidsubina.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto