*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Assembly 2007 summer perjantai

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 3.8.2007 14:01 Kommentteja (17)

Assembly 2007 summer perjantai Päivitetty: 20:05
[copypaste] Eli paikanpäällä ollaan. Tarkoituksena on uutisoida Assembly 07 Summer -tapahtumasta, joten uutinen päivittyy useamman kerran päivässä uusilla kuvilla ja teksteillä. Tämän takia kannattaa aina muutaman tunnin välein tarkistaa tilanne ;)

Kuvia tulee paljon, joten pyydän anteeksi jo ennakkoon hitaiden internet-yhteyksien omistajilta. Kuvissa ja tekstissä saattaa myös esiintyä tuotemerkkejä ja muuta piilomainontaa, mutta tarkoituksena ei ole suosia/mainostaa ketään tai mitään, vaan esitellä tapahtumaa. Uutiseen voi kommentoida, kysyä ja ehdotella kaikkea tapahtumaan liittyvää.
[/copypaste]


F-Securen taulu kertoo lähistöllä olevista BlueTooth-laitteista. Nähtävästi internetin lieveilmiöt ja vessakirjoitukset näkyvät myös BlueTooth-maailmassa.


EVTEK-ammattikorkeakoulu tarjoaa tietokoneita ja internet-yhteyttä kaikille, joten ilman omaa konetta olevat vierailijat pääsevät myös lukemaan sähköpostinsa.


Paikalla on muutama tietotekniikkatuotteita kauppaava liike, joten jos koneeseen tarvitaan "varaosia" ei Areenalta tarvitse poistua.


Microsoftin osastolla mainostetaan XNA:n ja Silverlightin lisäksi myös pelejä. Ensimmäisenä Guitar Hero -nurkkaus.


Shadowrun-peliä voi pelata sekä Xbox 360:lla että PC:llä. Valitettavasti yksi Xbox 360 -pelikonsoli kohtasi loppunsa ja joutui korjausmatkalle Saksaan =(


Asus tarjoili mahdollisuutta testata omia CS-taitoja. Katselijoita varten oli oma näyttö.


Peliläppäreiden määrä on myös kasvussa ja Asus esitteli muutamaa eri mallia, joita pystyi myös kokeilemaan.


Eilen alkaneet ylikellotuskarkelot päättyivät ennenaikaisesti, kun emolevy hajosi kesken kaiken. Tänään tilalle saatiin uusi emolevy, jota modattiin ylikellotusta varten.


Stereotypinen kuvitelma paikallaolijoiden huonosta terveydentilasta sai vahvistuksen, kun paikan päällä kerrottiin eri ruokien sokerimääristä. Paikalla saa tarkistettua myös oman verenpaineen ja verensokerin, jos epäilee omaa terveyttään ja tämän lisäksi paikalta saa lisätietoa mahdollisista terveyshaitoista.


Sokeria, sokeria...


Paikalta löytyy runsaasti Xbox 360 -pelikonsoleita.


Tanssipelit jaksavat kiinnostaa vuodesta toiseen.


Zepton pelikannettavia.


Pelaajille suunnatussa GameLabissa oli aamupäivästä erittäin hiljaista.


Microsoftin XNA-tilaisuudessa näytettiin mm. kuinka WiiMote kelpaa myös XNA:lla tehtyjen pelien ohjaamiseen PC:llä.


Myös robosota kiinnostaa vierailijoita.


Pienempien bottien areena. Valitettavasti kameran patterit eivät jaksaneet pidemmälle, joten lisää robosotakuvia vasta huomenna.


Pokeria.


Pokeria pelataan kahdessa pöydässä.

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

13.8.2007 9:27

PSORGASM!!!

23.8.2007 15:05
TuukkaZ
Inactive

gamelab g2, paras. <3 :D

33.8.2007 15:25

On siinä kans terveyspropagandaa..

1,5l Hartwall Jaffas on energiaa 35kcal * 15 = 525kcal
Yks sokerinpala 3,2g, sellases 12,8kcal energiaa
525kcal / 12,8kcal = ~41 sokerinpalaa (ja lapussa lukee 52)

Kilon (~1 litra?) maitopurkissakin (kevytmaito) on 450kcal energiaa :|

43.8.2007 15:29

*edit by Jannejt*

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.8.2007 @ 20:30

53.8.2007 16:03

je, itekki oon täällä, c5 :)))))

63.8.2007 16:09

hehhe....

Ei yhtään ihmetytä että meni xpoksi rikki, onhan mikkisofta sentään myöntänyt että kaikki tähän asti myydyt konsolit sisältävät suunnitteluvirheen minkä takia hajoamis prosentti tuotteella on jotain 30-40% luokkaa.

Kyllä muuten näyttää paikanpäällä olevan tunnelma kunnossa, viimevuonna olin itse paikalla viimeksi ja hienoa oli. Jos vaikka ensi vuonna saisi taasen kaveriporukan kasaan et voisi lähteä. harmi että menee töissä päivät niin tulee missattua suurin osa assytv:stäkin =/

73.8.2007 16:25

Huomaa että nörttiys suurimmaksi osaksi poikien hommaa =) hahahahahahahhahahahahaa

83.8.2007 20:30

jusunakki, Senior Member ja tälläisiä 'homo' kommentteja foorumilla? säännöt säännöt..


94.8.2007 1:15

---

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.11.2010 @ 01:25

104.8.2007 5:59

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jannejt:
jusunakki, Senior Member ja tälläisiä 'homo' kommentteja foorumilla? säännöt säännöt..
Jos tarkoitit keijon viestiä niin keijon ei ollut tarkoitus mitään homo viestejä lähettää. Keijo näki kuvissa yhden yhtäläisyyden joka oli, että suurin osa oli poikia josta keijolle herää kysymys: Miksi?

114.8.2007 7:48

Lainaus:

Jos tarkoitit keijon viestiä niin keijon ei ollut tarkoitus mitään homo viestejä lähettää. Keijo näki kuvissa yhden yhtäläisyyden joka oli, että suurin osa oli poikia josta keijolle herää kysymys: Miksi?
Tunnetko nimimerkiksisi jusunakki? Tunnetko "rankkauksesi" olevan senior member?

124.8.2007 9:32

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jannejt:
jusunakki, Senior Member ja tälläisiä 'homo' kommentteja foorumilla? säännöt säännöt..

Huhhuh jannejt, ootko vähän pihalla? Ei se "homo" ollut mikään kommentti, kato sitä kuvaa, sille mää nauroin

HTPC
Antec Fusion Black | Asus P5E-VM HDMI mATX | Intel C2D e2200 @ 3.0GHz + Scythe Ninja Mini | EVGA 8800GT 512MB | Muistia vitusti | Linux | Samsung 32" + ViewSonic 22" | Yamaha RX-V657 | Magnat Quantum 503

134.8.2007 17:39

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Shadown:
Lainaus:

Jos tarkoitit keijon viestiä niin keijon ei ollut tarkoitus mitään homo viestejä lähettää. Keijo näki kuvissa yhden yhtäläisyyden joka oli, että suurin osa oli poikia josta keijolle herää kysymys: Miksi?
Tunnetko nimimerkiksisi jusunakki? Tunnetko "rankkauksesi" olevan senior member?
Keijo ei mitään nakkeja vetele. A-luokan makkaraa ennemmin.

145.8.2007 3:20

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kilokeijo:

Keijo ei mitään nakkeja vetele. A-luokan makkaraa ennemmin.
Sitä vähän ajattelinkin. ;)

155.8.2007 10:03

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jannejt:
jusunakki, Senior Member ja tälläisiä 'homo' kommentteja foorumilla? säännöt säännöt..

Huhhuh jannejt, ootko vähän pihalla? Ei se "homo" ollut mikään kommentti, kato sitä kuvaa, sille mää nauroin

Joo älä välitä, jannejt on vähän liian virkaintoinen näissä asioissa. Ihan pihallahan se taas tossa oli, mutta deletoi silti ton viestis.

Tossa nyt kumminkin jannejt:lle selvennystä koska sen omat aivot ei täysin riitä näin vaikeiden asioiden käsittelyyn:


Eli bannaa nyt samalla myös Agent_007 kun tollasia "homo-kommentteja" laittelee noihin kuviinsa??

NIIN ja itse aiheeseen, harmittaa kun en tänä vuonna päässyt paikalle, kahtena edellisenä ollut paikalla. Mutta ehkkä seuraaviin sitten taas.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 5.8.2007 @ 10:15

165.8.2007 16:31

"Stereotypinen kuvitelma paikallaolijoiden huonosta terveydentilasta sai vahvistuksen, kun paikan päällä kerrottiin eri ruokien sokerimääristä. Paikalla saa tarkistettua myös oman verenpaineen ja verensokerin, jos epäilee omaa terveyttään ja tämän lisäksi paikalta saa lisätietoa mahdollisista terveyshaitoista."
Hahahhah.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 5.8.2007 @ 16:31

176.8.2007 13:27
tuhero
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Huntta:
On siinä kans terveyspropagandaa..

1,5l Hartwall Jaffas on energiaa 35kcal * 15 = 525kcal
Yks sokerinpala 3,2g, sellases 12,8kcal energiaa
525kcal / 12,8kcal = ~41 sokerinpalaa (ja lapussa lukee 52)

Kilon (~1 litra?) maitopurkissakin (kevytmaito) on 450kcal energiaa :|
Mites on hiilihydraattien laita? (Niitä noilla sokeripaloilla tuossa kuvataan, EI kaloreita ;P)

PS. Hiilihydraatteja maidossa on ~4g/dl ja Jaffassa yli 10g/dl + Jaffan hiilihydraatit ovat "yksinkertaisempaa" sokeria, maidossa olevan sokerin rakenne on monimutkaisempi -> imeytyy elimistöön hitaammin ja tasasemmin -> terveellisempää.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Tällä listalla vältyt ostamasta huonoja tuotteita Tällä listalla vältyt ostamasta huonoja tuotteita (24.11.2017 12:49)
Tänään vietetään hyvin ristiriitaista päivää. Kaupat ympäri Suomen huutavat mainoksissaan ja verkkosivuillaan tarjousten muodossa "osta, osta, osta", mutta samaan aikaan tänään vietetään "Älä ....
Android Oreo valmistumassa Galaxy S8:lle – Kolmas beta jakeluun Android Oreo valmistumassa Galaxy S8:lle – Kolmas beta jakeluun (24.11.2017 12:20)
Galaxy S8:n Oreo-päivitys on hiljalleen valmistumassa, sillä Samsung on laittanut testaajille jakoon kolmannen beta-version eilen. Google sai Android Oreon valmiiksi aiemmin tänä syksynä ja ....
Galaxy S9:stä tulossa ennätyksellinen – Kehykset viilattu minimiin Galaxy S9:stä tulossa ennätyksellinen – Kehykset viilattu minimiin (24.11.2017 12:09)
Vähän aika sitten tuli ilmi, että Samsungin Galaxy S9 -älypuhelin saatetaan esitellä jo tammikuussa CES-messuilla. Tavanomaisesti puhelin on paljastettu yleisölle helmi-maaliskuussa MWC-messujen aikaan. ....
Apple tutkii teknologiaa itsestään ajavaan autoon – Tekoäly tunnistaa jalankulkijan Apple tutkii teknologiaa itsestään ajavaan autoon – Tekoäly tunnistaa jalankulkijan (23.11.2017 18:49)
Applen tiedetään kehittävän jonkinlaista itsestään ajaviin autoihin soveltuvaa tuotetta tai teknologia-alustaa, mutta yhtiön strategiasta ei ole sen parempaa käsitystä. Uusi tieteellinen julkaisu ....
Galaxy S9 esitellään yllättävän pian – Ensi esiintyminen tammikuussa Galaxy S9 esitellään yllättävän pian – Ensi esiintyminen tammikuussa (23.11.2017 11:38)
VentureBeatille kirjoittavan Evan Blassin (@evleaks) mukaan Samsung aikoisi esitellä ensi vuoden lippulaivapuhelimiaan jo reilun kuukauden kuluttua. Blassin mukaan Samsung aikoisi paljastaa ....