*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Assembly 2007 summer torstai

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 2.8.2007 17:12 Kommentteja (18)

Assembly 2007 summer torstai Päivitetty: 22:55
[copypaste] Eli paikanpäällä ollaan. Tarkoituksena on uutisoida Assembly 07 Summer -tapahtumasta, joten uutinen päivittyy useamman kerran päivässä uusilla kuvilla ja teksteillä. Tämän takia kannattaa aina muutaman tunnin välein tarkistaa tilanne ;)

Kuvia tulee paljon, joten pyydän anteeksi jo ennakkoon hitaiden internet-yhteyksien omistajilta. Kuvissa ja tekstissä saattaa myös esiintyä tuotemerkkejä ja muuta piilomainontaa, mutta tarkoituksena ei ole suosia/mainostaa ketään tai mitään, vaan esitellä tapahtumaa. Uutiseen voi kommentoida, kysyä ja ehdotella kaikkea tapahtumaan liittyvää.
[/copypaste]


Oma jonottaminen sujui varsin nopeasti ja kivuttomasti. Terveisiä järjestysmiehen kissalle =)


Toinen ylätasanteen jono ei vetänyt aivan yhtä hyvin, mutta varsinaista ruuhkaa ei ylhäällä ollut (ala-tasoa en tarkistanut).


Ennen 13.00 halli oli vielä rauhallinen ja väkeä ei juuri ollut vielä paikalla itse hallissa.


16.00 aikoihin tilanne oli jo aivan toinen. Ihmisiä ja tietokoneita riittää, mutta ahtaudesta tai klaustrofobiasta ei tarvitse kärsiä. Myös hallin sisäilma on ensiluokkaista.


Partyhalli pimennettynä


Partyhalli pimennettynä vol 2


Myös urheilu kiinnostaa partykansaa


Kaksi peliä vierekkäisillä kentillä. Välillä pallo ei tahtonut pysyä oman kentän puolella lainkaan.


AMD:n tarjoamat ajoalustat.


Kaikkien palkintojen voittaminen ei vaadi mitään erityistä taitoa, sillä esim. limsa-automaatin voi voittaa vain istumalla koneensa ääressä. Palkinnon kuljetus kotiin voi kuitenkin osoittautua hieman hankalaksi =)

Edellinen Seuraava  

18 kommenttia

12.8.2007 13:07

Lisää kuvia vain tulemaan, mielenkiintoista katseltavaa..
Tuli tuossa mieleen että kuinkaha moni nykyään jaksaa tuonne (tai yleensäkään laneille) vielä CRT-näyttöä kantaa. Mitä kuvasta katoin niin ei montaa näkynyt, mutta muutama.

CRT-näyttöjen lukumäärän arvauskisa, anyone? :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 2.8.2007 @ 13:08

22.8.2007 14:10

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Huntta:
Lisää kuvia vain tulemaan, mielenkiintoista katseltavaa..
Tuli tuossa mieleen että kuinkaha moni nykyään jaksaa tuonne (tai yleensäkään laneille) vielä CRT-näyttöä kantaa. Mitä kuvasta katoin niin ei montaa näkynyt, mutta muutama.

CRT-näyttöjen lukumäärän arvauskisa, anyone? :)
Katsoin kans ihan samaa. Kyllä niiden aika alkaa olla ohi.

32.8.2007 14:24

Lainaus:
CRT-näyttöjen lukumäärän arvauskisa, anyone? :)

Minä näin 4 CRT-Näyttöä ekassa rivissä <- tarkoitan niitä kahta ensimmäistä :|

Kuva on niin sumea ettei saa selvää :(
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 2.8.2007 @ 14:28

42.8.2007 14:27

Kyllä meidän noin 25konetta käsittäneillä laneilla viellä oli varmaan puolet näytöistä crt näyttöjä. Mutta kyllä itsellä on ainakin heti paljon parempi mieli kun on lätty näyttö.

52.8.2007 14:51

Hallin lämmitys on varmaan säädetty minimiin, sen verran nuo kaikki koneet tuottavat lämpöä :)

62.8.2007 14:58

Lainaus:
Hallin lämmitys on varmaan säädetty minimiin, sen verran nuo kaikki koneet tuottavat lämpöä :)

Siis jäähdytys kovalle ;)

72.8.2007 16:00

Itellä näyttönä 21" CTR. Ei kyllä huvittaisi tuonne kantaa, vaan littuakaan en omista.

82.8.2007 16:10

Mä olen kans siel paikalla, mul on yhdellä konepaikalla atx-koteloinen kone, 19" litteä ja 14" putkinäyttö

102.8.2007 17:36

Ens vuonna joko winteriin tai summeriin toisessa kädessä näyttö ja toisessa kone...Reppu täynnä limpparii tottakai :D Alkaa olla helppoa nykyään toi kun koneet pienenee, näytöt kevenee, näppäimistönäkin voi käyttää valoa ja hiirenä näytön päälle menevää tunnistinta..

112.8.2007 17:40

---

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.11.2010 @ 01:25

122.8.2007 18:15

saako assyilla juoda alkomahooli pitosia juomia?
siis jos sattuu olemaan jo ikää?

onko jotai keppanakuppiloilta tai vastaavia?

132.8.2007 19:01

---

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.11.2010 @ 01:26

142.8.2007 19:10

Mikälis jos kiinnostaa assembly saada tietää lisää (tai muuden vaan seurata niitä), mutta ei päässyt paikalle (kuten minä), niin voitte seurata tapahtumia myös netissä assemplytv avulla: http://www.assemblytv.net/2007/

152.8.2007 19:57

mites ku mä yritän kattoo tota assembly tv niin se valittaa et osoitetta ei osat avata koska tarvittavalle yhteyskäytännölle ei ole ohjelmaa. mikä avuksi ?

162.8.2007 20:45

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti akR0:
mites ku mä yritän kattoo tota assembly tv niin se valittaa et osoitetta ei osat avata koska tarvittavalle yhteyskäytännölle ei ole ohjelmaa. mikä avuksi ?
Lataa vlc, asenna, käynnistä, "File", "open Network stream".

Pallo kohtaan RTSP ja siihen se url.

víola :)

172.8.2007 21:55

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Huntta:
Lisää kuvia vain tulemaan, mielenkiintoista katseltavaa..
Tuli tuossa mieleen että kuinkaha moni nykyään jaksaa tuonne (tai yleensäkään laneille) vielä CRT-näyttöä kantaa. Mitä kuvasta katoin niin ei montaa näkynyt, mutta muutama.

CRT-näyttöjen lukumäärän arvauskisa, anyone? :)
Katsoin kans ihan samaa. Kyllä niiden aika alkaa olla ohi.
Mitä vielä! ihan hyvin tässä pärjätään vielä vanhallakin näytöllä. Välillä nyt sattuu 21 vuotias kaunokainen lyömää kipinää mutta kyllä se siitä kun nyrkillä huitasee kylkee.

185.8.2007 16:32

Mielenkiintoista luettavaa...

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 5.8.2007 @ 16:32

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Yksi Pixarin tykätyimmistä animaatioista palaa valkokankaalle, kakkososasta julkaistiin ensimmäinen traileri Yksi Pixarin tykätyimmistä animaatioista palaa valkokankaalle, kakkososasta julkaistiin ensimmäinen traileri (18.11.2017 19:46)
Animaatiostudioista se kuuluisin, Pixar, on julkaissut historiansa aikana valtaisasti huippusuosittuja elokuvia, joista osalle, kuten yhtiön huippusuosioon johdattaneelle Toy Storylle, on julkaistu ....
Kumpi kannattaa ostaa, OnePlus 5T vai Huawei Honor 9 Premium? Kumpi kannattaa ostaa, OnePlus 5T vai Huawei Honor 9 Premium? (18.11.2017 14:06)
Huippupuhelinten hinta alkaa Samsungin ja Applen ykköslaitteissa päästä toiselle tuhannelle, joten on selvää, että tilaa hieman näitä heikommin varustelluille malleille on entistä enemmän. Itseasiassa ....
6 kommenttia
Testissä ketjutettava Wi-Fi-kaiutin Creative Omni Testissä ketjutettava Wi-Fi-kaiutin Creative Omni (18.11.2017 12:37)
Aiemmin kirjoitimme Creativen ensimmäisestä pelinäppäimistöstä. Tällä kertaa testissämme on jälleen jotakin Creativen ensimmäistä, mutta ehkä jotain vähemmän yllättävää, nimittäin kannettava ....
Applen uutuustuote missaa täysin joulusesongin – Myyntiin vasta ensi vuoden alussa Applen uutuustuote missaa täysin joulusesongin – Myyntiin vasta ensi vuoden alussa (17.11.2017 21:18)
Apple aikoo viivästyttää kesällä WWDC-kehittäjätapahtumassa esitellyn HomePod-älykaiuttimen julkaisua ensi vuoden alkuun. Alkuperäisen aikataulun mukaan HomePodin olisi pitänyt tulla myyntiin ensi kuussa. ....
Netflixiltä Star Wars -tähden supersankarielokuva Netflixiltä Star Wars -tähden supersankarielokuva (17.11.2017 19:20)
Kuten monet varmasti ovat huomanneet, niin Netflix pitää kovasti supersankareista. Yhtiöllä on varsin lämmin suhde Marvelin sankareihin, ja Netflixissä onkin tänään julkaistun uuden The Punisher ....

Uutisarkisto