*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Assembly 2007 summer torstai

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 2.8.2007 17:12 Kommentteja (18)

Assembly 2007 summer torstai Päivitetty: 22:55
[copypaste] Eli paikanpäällä ollaan. Tarkoituksena on uutisoida Assembly 07 Summer -tapahtumasta, joten uutinen päivittyy useamman kerran päivässä uusilla kuvilla ja teksteillä. Tämän takia kannattaa aina muutaman tunnin välein tarkistaa tilanne ;)

Kuvia tulee paljon, joten pyydän anteeksi jo ennakkoon hitaiden internet-yhteyksien omistajilta. Kuvissa ja tekstissä saattaa myös esiintyä tuotemerkkejä ja muuta piilomainontaa, mutta tarkoituksena ei ole suosia/mainostaa ketään tai mitään, vaan esitellä tapahtumaa. Uutiseen voi kommentoida, kysyä ja ehdotella kaikkea tapahtumaan liittyvää.
[/copypaste]


Oma jonottaminen sujui varsin nopeasti ja kivuttomasti. Terveisiä järjestysmiehen kissalle =)


Toinen ylätasanteen jono ei vetänyt aivan yhtä hyvin, mutta varsinaista ruuhkaa ei ylhäällä ollut (ala-tasoa en tarkistanut).


Ennen 13.00 halli oli vielä rauhallinen ja väkeä ei juuri ollut vielä paikalla itse hallissa.


16.00 aikoihin tilanne oli jo aivan toinen. Ihmisiä ja tietokoneita riittää, mutta ahtaudesta tai klaustrofobiasta ei tarvitse kärsiä. Myös hallin sisäilma on ensiluokkaista.


Partyhalli pimennettynä


Partyhalli pimennettynä vol 2


Myös urheilu kiinnostaa partykansaa


Kaksi peliä vierekkäisillä kentillä. Välillä pallo ei tahtonut pysyä oman kentän puolella lainkaan.


AMD:n tarjoamat ajoalustat.


Kaikkien palkintojen voittaminen ei vaadi mitään erityistä taitoa, sillä esim. limsa-automaatin voi voittaa vain istumalla koneensa ääressä. Palkinnon kuljetus kotiin voi kuitenkin osoittautua hieman hankalaksi =)

Edellinen Seuraava  

18 kommenttia

12.8.2007 13:07

Lisää kuvia vain tulemaan, mielenkiintoista katseltavaa..
Tuli tuossa mieleen että kuinkaha moni nykyään jaksaa tuonne (tai yleensäkään laneille) vielä CRT-näyttöä kantaa. Mitä kuvasta katoin niin ei montaa näkynyt, mutta muutama.

CRT-näyttöjen lukumäärän arvauskisa, anyone? :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 2.8.2007 @ 13:08

22.8.2007 14:10

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Huntta:
Lisää kuvia vain tulemaan, mielenkiintoista katseltavaa..
Tuli tuossa mieleen että kuinkaha moni nykyään jaksaa tuonne (tai yleensäkään laneille) vielä CRT-näyttöä kantaa. Mitä kuvasta katoin niin ei montaa näkynyt, mutta muutama.

CRT-näyttöjen lukumäärän arvauskisa, anyone? :)
Katsoin kans ihan samaa. Kyllä niiden aika alkaa olla ohi.

32.8.2007 14:24

Lainaus:
CRT-näyttöjen lukumäärän arvauskisa, anyone? :)

Minä näin 4 CRT-Näyttöä ekassa rivissä <- tarkoitan niitä kahta ensimmäistä :|

Kuva on niin sumea ettei saa selvää :(
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 2.8.2007 @ 14:28

42.8.2007 14:27

Kyllä meidän noin 25konetta käsittäneillä laneilla viellä oli varmaan puolet näytöistä crt näyttöjä. Mutta kyllä itsellä on ainakin heti paljon parempi mieli kun on lätty näyttö.

52.8.2007 14:51

Hallin lämmitys on varmaan säädetty minimiin, sen verran nuo kaikki koneet tuottavat lämpöä :)

62.8.2007 14:58

Lainaus:
Hallin lämmitys on varmaan säädetty minimiin, sen verran nuo kaikki koneet tuottavat lämpöä :)

Siis jäähdytys kovalle ;)

72.8.2007 16:00

Itellä näyttönä 21" CTR. Ei kyllä huvittaisi tuonne kantaa, vaan littuakaan en omista.

82.8.2007 16:10

Mä olen kans siel paikalla, mul on yhdellä konepaikalla atx-koteloinen kone, 19" litteä ja 14" putkinäyttö

102.8.2007 17:36

Ens vuonna joko winteriin tai summeriin toisessa kädessä näyttö ja toisessa kone...Reppu täynnä limpparii tottakai :D Alkaa olla helppoa nykyään toi kun koneet pienenee, näytöt kevenee, näppäimistönäkin voi käyttää valoa ja hiirenä näytön päälle menevää tunnistinta..

112.8.2007 17:40

---

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.11.2010 @ 01:25

122.8.2007 18:15

saako assyilla juoda alkomahooli pitosia juomia?
siis jos sattuu olemaan jo ikää?

onko jotai keppanakuppiloilta tai vastaavia?

132.8.2007 19:01

---

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.11.2010 @ 01:26

142.8.2007 19:10

Mikälis jos kiinnostaa assembly saada tietää lisää (tai muuden vaan seurata niitä), mutta ei päässyt paikalle (kuten minä), niin voitte seurata tapahtumia myös netissä assemplytv avulla: http://www.assemblytv.net/2007/

152.8.2007 19:57

mites ku mä yritän kattoo tota assembly tv niin se valittaa et osoitetta ei osat avata koska tarvittavalle yhteyskäytännölle ei ole ohjelmaa. mikä avuksi ?

162.8.2007 20:45

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti akR0:
mites ku mä yritän kattoo tota assembly tv niin se valittaa et osoitetta ei osat avata koska tarvittavalle yhteyskäytännölle ei ole ohjelmaa. mikä avuksi ?
Lataa vlc, asenna, käynnistä, "File", "open Network stream".

Pallo kohtaan RTSP ja siihen se url.

víola :)

172.8.2007 21:55

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Huntta:
Lisää kuvia vain tulemaan, mielenkiintoista katseltavaa..
Tuli tuossa mieleen että kuinkaha moni nykyään jaksaa tuonne (tai yleensäkään laneille) vielä CRT-näyttöä kantaa. Mitä kuvasta katoin niin ei montaa näkynyt, mutta muutama.

CRT-näyttöjen lukumäärän arvauskisa, anyone? :)
Katsoin kans ihan samaa. Kyllä niiden aika alkaa olla ohi.
Mitä vielä! ihan hyvin tässä pärjätään vielä vanhallakin näytöllä. Välillä nyt sattuu 21 vuotias kaunokainen lyömää kipinää mutta kyllä se siitä kun nyrkillä huitasee kylkee.

185.8.2007 16:32

Mielenkiintoista luettavaa...

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 5.8.2007 @ 16:32

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Näin estät puhelut ja tekstiviestit tietyistä puhelinnumeroista Androidissa ja iPhonessa Näin estät puhelut ja tekstiviestit tietyistä puhelinnumeroista Androidissa ja iPhonessa (9.12.2016 11:58)
Jos WhatsAppissa estämältäsi henkilöltä alkaa tulla häirikköpuheluita ja -tekstiviestejä tai olet joutunut esimerkiksi aggressiivisen telemarkkinoinnin maalitauluksi, voi omaa arkea helpottaa ....
Uusi suomalainen hittipeli julkaistiin myös iPhonelle Uusi suomalainen hittipeli julkaistiin myös iPhonelle (9.12.2016 10:08)
Suomalaisen Fingersoftin kehittämä Hill Climb Racing 2 -mobiilipeli on julkaistu iPhonelle ja iPadille. Peli julkaistiin Andridille jo viime viikolla. Androidilla Hill Climb Racing 2 on menestynyt ....
Poikkeuksellinen päivitys Galaxy Note7:ään – Estää akun latautumisen Poikkeuksellinen päivitys Galaxy Note7:ään – Estää akun latautumisen (9.12.2016 09:37)
Kun markkinoille pääsee mahdollisesti vaarallisia laitteita, pyritään kaikki myydyt tuotteet tietysti kutsumaan takaisin. Entä jos kaikkia myytyjä laitteita ei saadakaan kerättyä takaisin, vaan ....
1 kommentti
Onko maailman kuumin startup pelkkä kupla? Epäilyt Magic Leapiä kohtaan kasvavat Onko maailman kuumin startup pelkkä kupla? Epäilyt Magic Leapiä kohtaan kasvavat (9.12.2016 08:40)
Floridalaiseen Magic Leap -kasvuyrityksen kehittämiin mixed reality -laseihin on ladattu kovia odotuksia – kenties liiankin suuria. The Informationin paljastamien tietojen mukaan Magic Leap ....
Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 (8.12.2016 19:36)
Ubisoft viettää 30. juhlavuottaan ja on juhlistanut sitä ilmaispelien avulla. Kaikkiaan seitsemän peliä on lisätty tarjolle ilmaisina latauksina yhtiön omasta Uplay-alustasta vuoden saatossa. ....

Uutisarkisto