*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Microsoftilta HD DVD -tarjous Yhdysvalloissa

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 26.7.2007 16:13 Kommentteja (17)

Microsoftilta HD DVD -tarjous Yhdysvalloissa Jatkuva hintakilpailu Blu-ray- ja HD DVD -formaattien välillä jatkuu edelleen Yhdysvalloissa ja uusimmasta hinnanalennuksesta vastaa tällä kertaa Microsoft.
Microsoft laski Xbox 360 -pelikonsolin erillisen HD DVD -aseman hintaa 20 dollaria. Aseman suositushinta on elokuun ensimmäisestä päivästä alkaen 179 dollaria ja elo- sekä syyskuun ajan aseman ostaja saa kaupan päälle vielä viisi HD DVD -elokuvaa.

Elokuvat ovat samoja, mitä Toshiba tarjoaa HD DVD -soittimiensa ostajille Perfect Offer -kampanjalla.

Koska Xbox 360:lle tarkoitettu HD DVD -asema toimii myös tietokoneen kanssa, ei kuluttajan tarvitse omistaa pelikonsolia, jotta hän pääsee nauttimaan HD DVD -elokuvista.

HD DVD -tarjouksen lisäksi Microsoft tuo lisää teräväpiirtomateriaalia Xbox Live Marketplacelle. Tunnetuin näistä nimikkeistä on 300-elokuva, joka saapuu vuokrattavaksi elokuun 14. päivä. Tämän lisäksi kuluttajat voivat ladata ilmaiseksi suositun Heroes-TV-sarjan ensimmäinen jakson. Marketplacelle ilmaantuu myös muuta Heroes-materiaalia, jonka avulla on tarkoitus promotoida elokuun lopussa DVD:llä ja HD DVD:llä julkaistavaa sarjan ensimmäistä tuotantokautta.

Lähteet:
PC World
Microsoft (lehdistötiedote)

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

126.7.2007 16:19

Lainaus:
Aseman suositushinta on elokuun ensimmäisestä päivästä alkaen 179 dollaria ja elo- sekä syyskuun ajan aseman ostaja saa kaupan päälle vielä viisi HD DVD -elokuvaa.

Tuo on jo varsin kohtuullista...

226.7.2007 16:25

Aivan uskomattoman hyvä tarjous. Toki toi on perus HD DVD soitin joka ei ole enää 3v hyvä. Ei tue kaikkia levyjä jne...

326.7.2007 17:47

Ylihintasta hifistelyä. mulle on ainakin normaali-DVD:n kuvanlaatu ihan riittävä.

426.7.2007 18:20

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti spotless:
Ylihintasta hifistelyä. mulle on ainakin normaali-DVD:n kuvanlaatu ihan riittävä.
Mullepas ei.

526.7.2007 18:23

Puhuu kaveri joka ei ole luonnossa nähnyt kuinka h.... hyvä kuva voi olla.Siihen jää koukkuun ja normi dvd alkaa v.... :)

626.7.2007 19:37

Sitten kun tää tarjous saadaan tänne voisi sitä harkita.

727.7.2007 3:03
SotaOrava
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Supo:
Puhuu kaveri joka ei ole luonnossa nähnyt kuinka h.... hyvä kuva voi olla.Siihen jää koukkuun ja normi dvd alkaa v.... :)
Jep samaa mieltä :p Tuli pari kk sitten tuo hd-dvd asema ostettua ja kun ensimmäisen leffan laittoi screenille pyörimään 720p(ei ole ollut vielä varaa 1080p tykkiin) niin oli siinä hiukan suu ja silmät auki :p Sen jälkeen kun joutui katsomaan dvd elokuvia niin meinasi kyllä useampikin kyynel vierähtää silmistä.

Suosittelen muuten kaikille jotka omistavat hd-dvd aseman/soittimen niin kannattaa 300 leffa katsoa. Siinä sitä hd-dvd vasta pääsee oikeuksiinsa kaikkien visuaalisten valikkojen jne avulla.

827.7.2007 4:59

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Supo:
Puhuu kaveri joka ei ole luonnossa nähnyt kuinka h.... hyvä kuva voi olla.Siihen jää koukkuun ja normi dvd alkaa v.... :)
juuri noin kävi minullekkin, ei ole paluuta dvd-aikaan..

927.7.2007 7:02
pohjamuta
Inactive

Eipä oo tämmöstä suomessa näkyny....

1027.7.2007 7:38

Juu eipä tosiaan ole suomessa näkyny. Eikä toi ole edes mikään edullinen, koska jos rupeaa miettimään sen laatua ja sitä että montako HD-DVD leffaa oon nähny kaupassa. En yhtään. Sitten vielä se että todennäköisesti toi blue-ray nyt voittaa tuon formaatti sodan. Niin suosittelen jättämään aseman hyllyyn vielä ja katselemaan vuodenpäästä kumpi formaateista valittiin.

1127.7.2007 7:51
SotaOrava
Inactive

exlex ei varmaan ole lähikauppaa pidenpänä käynyt ? Jokaisessa anttilassa, prissmassa, stokalla olen hd-dvd ja blu-ray leffoja nähnyt ja tarjontakin on mielestäni jo tyydyttävä

1227.7.2007 11:36

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SotaOrava:
exlex ei varmaan ole lähikauppaa pidenpänä käynyt ? Jokaisessa anttilassa, prissmassa, stokalla olen hd-dvd ja blu-ray leffoja nähnyt ja tarjontakin on mielestäni jo tyydyttävä
paljonko maksaa yks Blu-Ray leffa?

1327.7.2007 11:39

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SotaOrava:
exlex ei varmaan ole lähikauppaa pidenpänä käynyt ? Jokaisessa anttilassa, prissmassa, stokalla olen hd-dvd ja blu-ray leffoja nähnyt ja tarjontakin on mielestäni jo tyydyttävä
Hehe. Jaa a. No kiva kuulla että niitä on nyt tullut mutta en ole itse nähnyt vielä yhtään HD-DVD leffaa mutta blueray olen. No tuskin niillä kahdella tai kolmella leffalla pitkälle pötkii. ;)
Silti jäisin odottelemaan. Hätäilevä jalka astuu harhaan. Heheh.

1427.7.2007 14:15
pekkapuu
Inactive

Anttilassa on myynnissä kumpiakin levyjä. Valokoima ei oo päätähuimaava mutta sitä tulee lisää kun kyselee että millonka tulee uusia leffoja, en kyllä tajuu mikä järki myydä jotain 10 vuotta vanhoja leffoja hd dvd tai blue rayna

1527.7.2007 14:42

kyllähän tuo aika halpa on jos rupee laskee noita leffone hintoja tuosta pois...

162.8.2007 18:57

Lainaus:
mikä järki myydä jotain 10 vuotta vanhoja leffoja hd dvd tai blue rayna
Mikä järki on myydä mitään? Bisnestä tuokin, kyllä faniboyt ostavat. Ja onhan niissä parempi kuvanlaatu kuin perus dvd:ssä.

172.8.2007 19:10

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pekkapuu:
Anttilassa on myynnissä kumpiakin levyjä. Valokoima ei oo päätähuimaava mutta sitä tulee lisää kun kyselee että millonka tulee uusia leffoja, en kyllä tajuu mikä järki myydä jotain 10 vuotta vanhoja leffoja hd dvd tai blue rayna
Koska jo kymmeniä vuosia leffoja on kuvattu keloille joista voidaan tehdä hyvälaatuinen teräväpiirto-kopio.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto