*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

PlayStation 3 Starter Pack Eurooppaan

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 13.7.2007 11:42 Kommentteja (35)

PlayStation 3 Starter Pack Eurooppaan Sonyn PlayStation 3 -pelikonsolin Yhdysvalloissa tapahtuneet hinnanalennukset eivät valitettavasti tule Eurooppaan, mutta Sony muistaa eurooppalaisia toisella tavalla.
Sony tuo Eurooppaan PlayStation 3 Starter Packin, johon sisältyy itse PS3:n lisäksi kaksi peliä ja kaksi langatonta ohjainta. Pelit eivät ole vapaavalintaisia, vaan pelit vaihtelevat maan ja ajankohdan mukaan, mutta ainakin Resistance Fall of Man- ja MotorStorm-pelit ovat varmistuneet jaettavaksi peleiksi.

Starter Packin suositushinta on 599 euroa ja se on saatavilla tästä päivästä alkaen ainakin osassa Eurooppa ja koko Euroopan alueelle uusi kokonaisuus ennättää ensi kuun alkuun mennessä.

Koska Starter Packin hinta on aivan sama kuin pelkän konsolin, tulee Starter Pack korvaamaan tavallisen PS3-paketin Euroopassa.

Vaikka PlayStation 3:a on myyty yli 1,2 miljoonaa kappaletta Euroopassa, on se selvästi jäljessä Xbox 360- ja Wii-pelikonsoleiden myynnistä. Monien mielestä suurin syy PS3:n huonoon myyntiin on konsolin korkea hinta, joten Sony koettaa tuoda konsolille lisäarvoa laittamalla mukaan pelejä ja ylimääräisen peliohjaimen.

Monet kuitenkin toivoivat myös Euroopassa pelkän konsolin hinnanalennusta, mutta ainakin toistaiseksi näyttää siltä, että hinnanalennus toteutuu vain Pohjois-Amerikassa.



Lähteet:
Pelaajalehti.com
Sony (lehdistötiedote)

Edellinen Seuraava  

35 kommenttia

113.7.2007 11:46

Pelkkä konsolin hinnan alennus olisi ollut parempi. Onpa tämäkin tyhjää parempi...

213.7.2007 11:46

Ei v.... jättäkää kauppaan kunnes täälläki hinnat tippuu :(

313.7.2007 11:47

699€ näyttäis olevan hintalappu suomessa.... :(

413.7.2007 11:51

taitaa vieläkin jäädä ostamatta :) "pikkuisen" kun vielä kehtaisivat puottaa hintaa niin hyvä tulisi.

513.7.2007 12:23

Puolet liikaa tuosta pa***sta. Sitten vielä pelit 50-70e kipale.

613.7.2007 12:57
RIVER2
Inactive

Kauppaan jää silti. Motorstormista en tykkää ja harvon tulee kaksinpelejä pelattua. Kaikkein tärkeimpänä: hinta ratkaisee!

713.7.2007 13:03

Naurettava veto Sonyltä...kauppaan jää kunnes Sony laskee hintoja jenkki tasolle.

813.7.2007 13:15

Monessa kaupassa hinta 699€..

913.7.2007 14:00

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk:
Monessa kaupassa hinta 699€..
Verkkokaupassa 659€ ja saa vielä customi värin. :)

1013.7.2007 14:02

Mielummin hinnan alennus tosiaan, kuin tuo ratkaisu, mutta onhan tuokin aika hyvin. Rahallisesti tuo on n. 150€ alennus, (eikös normissa tule vain yksi ohjain?) että siinä mielessä aika hyvä veto. Ja ei voi väittää ettei kaverin kassa höylääminen ole kivempaa, kuin yksin. Tosin jos konsoli täytyisi ostaa, jäisi PS3 hyllylle, ainakin minun puolestani. Sen sijaan ostaisin varmaan Wii:n ja uuden FPS-ohjaimen. :)

EDIT: Silti pysyttelen vielä PC:n puolella. Tuossa ja tuossa juttua verkkokaupan tempauksesta.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 13.7.2007 @ 14:06


1113.7.2007 15:40

Lainnaus:
Resistance Fall of Man- ja MotorStorm-pelit
No eipä taida ps3:lle muita pelejä ollakaan.

1213.7.2007 15:44

Kyllä se hinta alennus olisi ollut paljon parempi. Eipä tule kauppoja.

1313.7.2007 15:56

Oisivat vaan laskenu hintaa...noo, sikahalpahan tuo on tällähetkellä jos haluaa teräväpiirtoleffoja kattoo

1413.7.2007 15:59

Broidi osti muutamapäivä sitten ps3, yks ohjain ja yks peli. Mahtaa riemastuu ku ilmotan täst sille.

1513.7.2007 21:07
jaskpaska
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Deettee:
Broidi osti muutamapäivä sitten ps3, yks ohjain ja yks peli. Mahtaa riemastuu ku ilmotan täst sille.
:D:D:D

Mun mielestä tämä on mahtava uutinen! Noi pelit on ihan kivoja + 2 ohjainta :) jee! GTA IV odotan. Sitten kun se ilmestyy niin ostan PS3:n

1613.7.2007 21:24

taitaa jäädä tämä konsolisukupolvi kokonaan välistä.. kaikissa noissa konsoleissa on kyllä puolensa. Ja Wiillä hintansa :D mutta miksi suomessa tämä lysti on kaikkein kalleinta? -ja Japanissa halvinta-. Taidanpa pelailla tietokoneella jotain viime vuosien pelejä, enkä mitään uusia tehosyöppöjä :D

Hyvä paketti, väärä hinta. :D Mutta kalliiksihan tuokin paketti tulee Sonylle.

1713.7.2007 23:51

jos mahdollisimman moni jättää ostamatta niin kyllä se hintakin täällä laskee. jos 300 menisin hakemaan heti jos 400 miettisin asiaa... sony on muutenkin kunnostautunut tietyissä asioissa niin hyvin että jätän kohta koko merkin omaan boikotti listaan...

1814.7.2007 9:47
rioshin
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaskapaska:
Mun mielestä tämä on mahtava uutinen! Noi pelit on ihan kivoja + 2 ohjainta :) jee! GTA IV odotan. Sitten kun se ilmestyy niin ostan PS3:n
Niinpä. Tulevien GTA ja Final Fantasy -pelien takia tulen tämän ostamaan jossakin vaiheessa. Ja nyt on hyvä kun saa sen toisenkin kapulan samalla - ei tarvitse siihen erikseen rahaa laittaa - ja saapahan jotakin pientä tekemistä siinä samalla, kun ei ihan heti tartte mahdollisesti peliä ostaa.

1914.7.2007 10:26

Pelikonsolihan on juuri niin hyvä kuin sille julkaistut pelit? Taitaa olla jokaisen oma asia päättää mikä on liian kallis hinta mistäkin ominaisuuksista. Täytyy kyllä myöntää, että tuo PS3 on enemmän hifistelijöiden kuin jokapojan pelikone, mutta eihän autokaupassakaan ole resupekkoja ruinaamassa kun "enzo maksaa puolet liikaa". ;)

2015.7.2007 23:15

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BlasterX:
Tuossa ja tuossa juttua verkkokaupan tempauksesta.
Tosta matkapulimessa olevasta nimestä tuli vaan semmonen pieni juttu mieleen, että on varmana kiva myydä laitetta käytettynä myöhemmin, jossa lukee jonkun nimi.

2116.7.2007 6:19

Munki mielestä to on hyvä uutinen. ps3 + 2 peliä 2 ohjainta ja hintaan 599e.
Onhan tämä nyt jo isompi uutinen siihe 700e pelkkään konsoliin ja ohjaimeen.

Sitku tuovat parannetun ps3 ja 3peliä, 2 ohjainta ja muuta tarpeelliset krääsät hintaan 499e niin harkitsen ostamista. Toki tulot pitää sallia sen ostamisen.

2216.7.2007 8:46

Kuulostaa erittäin lupaavalta, mutta monissa kaupoissa tuolle paketille näkyy hintaa 699e >:( Heti kun jossain sen näen hintaan 599e, ostan samantien.

2316.7.2007 12:03

sonyn euro-pomohan tosta hinnasta tiesi kertoa jo http://pelaajalehti.com/2007/07/13/ps3-e...ack-kauppoihin/

2416.7.2007 17:58

joka on muutettu alle 700e ;D

2518.7.2007 7:15
masa92
Inactive

Täähän on ryöstöä ;) 700€ jostai pelikoneesta. Sil hinnal saa jo hyvän PC:n. Enne vanhaa sai Xboxin, PS2 ja Game Cubin tolla hinnalla.

2618.7.2007 10:01

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti masa92:
Täähän on ryöstöä ;) 700€ jostai pelikoneesta. Sil hinnal saa jo hyvän PC:n. Enne vanhaa sai Xboxin, PS2 ja Game Cubin tolla hinnalla.

Se on semmosta :D köyhät kyykkyyn meininkiä...tosin ite ostin PS2n 2001 alkukesällä, muistaakseni makso 2400mk...400€ :-/ että ei sekään ny sillo vähä julkaisun jälkee halpa ollu, julkaistaessa kun hintalappu oli n.3000mk..
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 18.7.2007 @ 10:05

2718.7.2007 21:43

mitäs jos tollasen tilaisi amerikasta? onko noissa aluekoodirajoitteita?

2818.7.2007 21:54

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Makeiseni:
mitäs jos tollasen tilaisi amerikasta? onko noissa aluekoodirajoitteita?
Taishan tuossa olla ja joutuu vielä muuntajaakin käyttämään, koska amerikoissa on 110 verkko.

2924.8.2007 20:55

Stan...vit...

Tilasin verkkokaupasta ps3:n ja odotin reilun viikon sen saapumista. Hain postista ja piuhat kiinni, selailin valikoissa ja sitten aloin kaiveleen starter kitin mukana tulevia motorstormia ja fall of the resistancea --> kaivoin pari kertaa paketin läpi ja sitten vasta tuli mieleen, että eihän paketissa ollut edes toista ohjainta.

Sain sitten ilmeisesti jonkin peruspaketin (paketti ei edes näytä samalta kuin tuossa ylläolevassa kuvassa), enkä oikeasti tilattua starter kittiä. Vähän korpeaa.

3025.8.2007 5:02

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti qwerty83:
Stan...vit...

Tilasin verkkokaupasta ps3:n ja odotin reilun viikon sen saapumista. Hain postista ja piuhat kiinni, selailin valikoissa ja sitten aloin kaiveleen starter kitin mukana tulevia motorstormia ja fall of the resistancea --> kaivoin pari kertaa paketin läpi ja sitten vasta tuli mieleen, että eihän paketissa ollut edes toista ohjainta.

Sain sitten ilmeisesti jonkin peruspaketin (paketti ei edes näytä samalta kuin tuossa ylläolevassa kuvassa), enkä oikeasti tilattua starter kittiä. Vähän korpeaa.

Sit vaan verikoirat verkkokaupan kimppuun! Nythän se PS3n tikipoksiki varmistu http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/10807.cfm

3125.8.2007 6:19

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti qwerty83:
Stan...vit...

Tilasin verkkokaupasta ps3:n ja odotin reilun viikon sen saapumista. Hain postista ja piuhat kiinni, selailin valikoissa ja sitten aloin kaiveleen starter kitin mukana tulevia motorstormia ja fall of the resistancea --> kaivoin pari kertaa paketin läpi ja sitten vasta tuli mieleen, että eihän paketissa ollut edes toista ohjainta.

Sain sitten ilmeisesti jonkin peruspaketin (paketti ei edes näytä samalta kuin tuossa ylläolevassa kuvassa), enkä oikeasti tilattua starter kittiä. Vähän korpeaa.
Reklamaatiota vaan Verkkokaupan suuntaan. Serkulle kävi vähän samalla tavalla, kun osti jostain kivijalkaliikkeestä. Muistaakseen pelit piti
pyytää erikseen.

3225.8.2007 9:01

^ Rekkula viesti lähti heti kun huomasin että puuttuvat sälät. Toivottavasti olisivat sen verran asiakasystävällisiä, että lähettäisivät jälkitoimituksena pelit ja ohjaimen.

Aika paljon olen kyllä verkkokaupasta tilaillut ja nyt ensimmäinen kerta kun virheellinen paketti on sieltä tullut.

3325.8.2007 10:29

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti qwerty83:
^ Rekkula viesti lähti heti kun huomasin että puuttuvat sälät. Toivottavasti olisivat sen verran asiakasystävällisiä, että lähettäisivät jälkitoimituksena pelit ja ohjaimen.

Aika paljon olen kyllä verkkokaupasta tilaillut ja nyt ensimmäinen kerta kun virheellinen paketti on sieltä tullut.

Juu kyllähän ne pääosin säntillisesti hommansa hoitaa.. Aina voi lipsahtaa, ihmisiähän sielläki töissä on..

EVGA P55 FTW - i5 750 - 4GB - GTX 460 1GB - Benq 22"
Samsung NC10, Asus Eee PC 1215N
Samsung Galaxy Note

3428.8.2007 19:02

Asiallinen vastaus verkkokauppa.comista. Pahoittelivat pakkausvirhettä ja lupasivat lähettää puuttuvat kamat jälkitoimituksena, eli saan yrittää asennella linuxin koneelle ja pelailla Gran Turismon HD Conseptia kun odottelen pelejä&lisäohjainta.

3519.7.2008 17:38
johanna81
Inactive

.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.7.2008 @ 17:45

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Uusi suomalainen hittipeli julkaistiin myös iPhonelle Uusi suomalainen hittipeli julkaistiin myös iPhonelle (9.12.2016 10:08)
Suomalaisen Fingersoftin kehittämä Hill Climb Racing 2 -mobiilipeli on julkaistu iPhonelle ja iPadille. Peli julkaistiin Andridille jo viime viikolla. Androidilla Hill Climb Racing 2 on menestynyt ....
Poikkeuksellinen päivitys Galaxy Note7:ään – Estää akun latautumisen Poikkeuksellinen päivitys Galaxy Note7:ään – Estää akun latautumisen (9.12.2016 09:37)
Kun markkinoille pääsee mahdollisesti vaarallisia laitteita, pyritään kaikki myydyt tuotteet tietysti kutsumaan takaisin. Entä jos kaikkia myytyjä laitteita ei saadakaan kerättyä takaisin, vaan ....
1 kommentti
Onko maailman kuumin startup pelkkä kupla? Epäilyt Magic Leapiä kohtaan kasvavat Onko maailman kuumin startup pelkkä kupla? Epäilyt Magic Leapiä kohtaan kasvavat (9.12.2016 08:40)
Floridalaiseen Magic Leap -kasvuyrityksen kehittämiin mixed reality -laseihin on ladattu kovia odotuksia – kenties liiankin suuria. The Informationin paljastamien tietojen mukaan Magic Leap ....
Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 (8.12.2016 19:36)
Ubisoft viettää 30. juhlavuottaan ja on juhlistanut sitä ilmaispelien avulla. Kaikkiaan seitsemän peliä on lisätty tarjolle ilmaisina latauksina yhtiön omasta Uplay-alustasta vuoden saatossa. ....
Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta (8.12.2016 18:23)
Spekulointi seuraavan sukupolven iPhonen sisältämistä uusista ominaisuuksista tuntuu alkavan vuosi vuodelta aikaisemmin. Varhaisessa vaiheessa alkaneiden huhujen huono puoli on siinä, että vaikka ....

Uutisarkisto