*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawn osti Puhelinvertailu.com -sivuston

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 5.7.2007 09:31 Kommentteja (32)

AfterDawn osti Puhelinvertailu.com -sivuston AfterDawn laajensi tuotteiden ominaisuuksiin keskittyvien vertailupalveluidensa kattavuutta tänään ostamalla suomalaisen Puhelinvertailu.com -sivuston.
Puhelinvertailu.com -sivuston on vuosien ajan tarjonnut keskitetyn paikan kännyköiden ominaisuuksien vertailuun jatkuvasti muuttuvilla matkapuhelinmarkkinoilla. Nyt tämä data yhdistyy AfterDawnin tarjoamiin hintatietoihin sekä AfterDawnin käyttäjien laitearvosteluihin, tehden Puhelinvertailu.com -palvelusta todellisen "yhden pysäkin" -palvelun uutta kännykkää valittaessa.

Samalla osa alkuperäisestä Puhelinvertailu.com:n ylläpidosta jatkaa laitevertailupalvelujen kehittämistä AfterDawnin palveluksessa.

Lehdistötiedote

Edellinen Seuraava  

32 kommenttia

15.7.2007 9:34

Hienoa, hyvä harppaus eteenpäin laitevertailun kannalta :)

25.7.2007 9:35

hienoa, hienoa!

paljon makso =D

35.7.2007 9:39
AfterDawn Addict

Allright!!! Hieno juttu... Laitevertailu senkuin paranee.

45.7.2007 9:51

Hyvä juttu. Nyt saa sit viimesen päälle hyvää infoa kännyköistä, todella hyvä juttu.

55.7.2007 10:07

OHO.en ole tullut ajatelluksi että afterdawn olisi sorttia joka osteskelisi muita, mutta hienoa afterdawnnin porukoilla on varmasti paljon annettavaa puhelinvertailu.comille.

65.7.2007 10:16

Hjuvä hjuvä, saadaan lisää laitteita vertailtavaksi

75.7.2007 10:24

Hyvä sivusto tullaan pilaamaan afterdawnin keskinkertasuudella ja "asiantuntevuudella"...

85.7.2007 10:25

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti makton:
Hyvä sivusto tullaan pilaamaan afterdawnin keskinkertasuudella ja "asiantuntevuudella"...
Kiinnostaisi kuulla syyt moiseen tilitykseen...

95.7.2007 10:37

Lainaus:

Kiinnostaisi kuulla syyt moiseen tilitykseen...

Ei oo varmaan saanu vastausta kysymykseensä "APUA!!1 KUINKA SAAN LADATTUA CRACKIN MUN SIMS KAKKOSEEN?!?!?!11"

105.7.2007 10:46

Hieno kauppa. :) Mikäs sen parempaa kuin kaikkien vimpainten vertailu yhdessä toimivassa palvelussa. :)

115.7.2007 11:44

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti makton:
Hyvä sivusto tullaan pilaamaan afterdawnin keskinkertasuudella ja "asiantuntevuudella"...
Tuntuu ihan tältä,että mahdut pöydän alle seisomaan,mutta et
kyllä makaamaan!
Eihän tää tästä muutakun vaan paranee,eiks AD.ole tehnyt tätä yhteis
työtä aikaisemminkin?

125.7.2007 12:07

Kieltä hieman puun takaa tämä tuli. Joka tapauksessa kauppa tulee olemaan joka sentin arvoinen niin AfterDawnille kuin AfterDawnin käyttäjillekkin.

135.7.2007 12:49

Lainaus:
OHO.en ole tullut ajatelluksi että afterdawn olisi sorttia joka osteskelisi muita
Oli tismalleen samanlainen reaktio. Hieno homma!

145.7.2007 13:33

Hienoa, nyt ei enää tarvi pähkäillä minkä seuraavaksi hankkisi, käy tsekkaamassa vain minkälaista palautetta ko känny on saanut, good job chaps.

155.7.2007 16:31

Lainaus:
[quote]OHO.en ole tullut ajatelluksi että afterdawn olisi sorttia joka osteskelisi muita
Oli tismalleen samanlainen reaktio. Hieno homma![/quote]Joo oli kyllä todella yllättävä siirto, mutta mikäs sen hienompaa kuin vipstaakkelit saman katon alla.

165.7.2007 17:32

Loistavaa!!

Enemmän vertailuja saman sivuston alle ... I like it

175.7.2007 17:52

Lainaus:
OHO.en ole tullut ajatelluksi että afterdawn olisi sorttia joka osteskelisi muita
Lainaus:
Oli tismalleen samanlainen reaktio. Hieno homma!
Samoin tällä jehulla. Hyvä juttu joo...AD on ollut jo pitkään mun päivittäisen vierailun uhri koska sivusto ja sen käyttäjät on osoittanut laatunsa.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 5.7.2007 @ 17:52

185.7.2007 18:01

Ei olis uskonu et afterdawn jotain ostelis :)
seuraavaks sitten digiboksivertailu, jos ei jo kuulu kauppaan.

195.7.2007 18:05

Melko kalliiksi alkaa käymään tämä pikku harrastus nimeltään fin.afterdawn =)

205.7.2007 18:32

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sakke88:
Melko kalliiksi alkaa käymään tämä pikku harrastus nimeltään fin.afterdawn =)
väittäisin että rikkaaksi alkaa käymään jos varaa on osteskella ja jakaa 1000€ voittopotteja kilpailuissa.Tietenkin puolelle mijoonalle ihmiselle mainostamisesta saa ihan kivat käteiset.

215.7.2007 20:15

Jeeees näin sitä pitää!

225.7.2007 20:59

Johan tempun teitte :D

Lainaus:
OHO.en ole tullut ajatelluksi että afterdawn olisi sorttia joka osteskelisi muita, mutta hienoa afterdawnnin porukoilla on varmasti paljon annettavaa puhelinvertailu.comille.
Kohta on Murokin ostettuna :D

235.7.2007 21:25

Loistavaa, laitevertailu senkun vaan paranee! Ei ois tosiaankaan uskonu, että AfterDawn osteskelisi muita (niin kuin tuossa jo moneen kertaan hehkuteltiinkin...)

Mutta vielä jäi epäselväksi, että paljoko Puhelinvertailu.com-sivusto oikeen makso :)?? Muistittehan tingata... :D??



245.7.2007 21:27

Lainaus:
Kohta on Murokin ostettuna :D
Niin sä meinaat AD:ta. No niin pidetään peukkuja,ja odotellaan ny hetki vielä?Saattaa veroherrat kiimantua jos liikaa rönötetään.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 5.7.2007 @ 21:36

256.7.2007 9:29

Lainaus:
Kohta on Murokin ostettuna :D
se olisi kanssa aika hyvä ja tommmonen mbnetin hintavertailun tapainen olisi kanssa erittäin tärkeä jos haluaa valloittaa suomen nörtti kansan ja ehkä osan muidenkin maiden.

266.7.2007 9:31

Lainaus:
se olisi kanssa aika hyvä ja tommmonen mbnetin hintavertailun tapainen olisi kanssa erittäin tärkeä jos haluaa valloittaa suomen nörtti kansan ja ehkä osan muidenkin maiden.
Tuetaan ajatusta...
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 6.7.2007 @ 09:32

276.7.2007 10:55

Loistavaa. Ennen niin hyvä sivusto alkoi kärsiä päivittämisongelmista, nyt se ehkä kehittyy taas parhaaksi tiedonhaku sivustoksi. Hyvä, hyvä ja hyvä!

286.7.2007 13:43

Tuohon Muron ostamiseen voin todeta, että keväällä Kynämies Oy:n tiloissa vierailun yhteydessä sain sellaisen kuvan, ettei Muropakettia foorumeineen olla tällä tietoa erottamassa muusta Plazasta, kun on kerran saatu toiminnot ja softat yhdenmukaistettua.

Lisäksi kauppahinta olisi varmasti tässä vaiheessa merkittävästi suurempi kuin Soneran jouluna 2000 Kurrin Sampsalle maksama (nykyvaluutalla mitaten) viisinumeroinen summa.

Mutta onnittelut AD:lle hyvästä hankinnasta.

296.7.2007 14:06

Olen toinen Puhelinvertailu.com- ja Digiboksivertailu.com-palveluiden perustajista, nimeltäni Markus Lehtiniitty.

Molemmat em. palvelut siirtyvät kaupan yhteydessä AfterDawnille vaikka tiedotteessa kerrotaankin ainoastaan Puhelinvertailu.comin siirtymisestä.

Allekirjoittanut myös jatkaa AD:n omistamien vertailupalvelujen kehittämistä ja ylläpitoa. Tarkoituksena on jollakin aikavälillä viedä palvelut yhteen. Missään tapauksessa huonompaan suuntaan asioita ei ole tarkoitus viedä, johtuen jo siitä, että itse käytän hyvin paljon puhelinvertailu- ja hakupalveluita ja en kai halua huonoa käyttää. :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 6.7.2007 @ 14:06

306.7.2007 14:29

Kuinkas monta miljardia se Afterdawnin liikevahto olikaan? =)


HTPC
Antec Fusion Black | Asus P5E-VM HDMI mATX | Intel C2D e2200 @ 3.0GHz + Scythe Ninja Mini | EVGA 8800GT 512MB | Muistia vitusti | Linux | Samsung 32" + ViewSonic 22" | Yamaha RX-V657 | Magnat Quantum 503

311.8.2007 17:08
Max99
Inactive

EDIT

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 2.8.2007 @ 09:03

3218.11.2007 22:35

Mistäs lähtien puhelinvertailu.com:in osoite on ollut .fi-päätteinen?
Hmm.. eipä näytä blogikaan toimivan.. ja mielestäni afterdawnin hintavertailu on huomattavasti suppeampi kuin esim. mbnet:in, jota puhelinvertailu.com ennen käytti.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 18.11.2007 @ 22:57

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto