*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Laitelisäyskilpailun voittajat selvillä

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 13.6.2007 08:22 Kommentteja (24)

Laitelisäyskilpailun voittajat selvillä Julkistimme maaliskuun lopulla sivuillamme kilpailun, jonka tarkoituksena oli kannustaa käyttäjiämme täydentämään laitevertailumme laitevalikoimaa. Pääpalkintona kilpailussa oli Sonyn Playstation 3-pelikonsoli.
Kilpailu päättyi kesäkuun alussa ja tässä ovat tulokset pistemäärineen (laitteen lisäyksestä sai 1-10 pistettä, laitekuvan lisäyksestä 2 pistettä, tietojen korjauksesta 1-2 pistettä):
  1. peruna1 (2842 pistettä)
  2. matrix82 (2070)
  3. ibm (1234)
  4. sakke88 (1130)
  5. al_cabone (920)
  6. gggz (906)
  7. teppoi (862)
Alkuperäisisten sääntöjen mukaan palkinnot kuuluisivat kolmelle eniten pisteitä keränneelle käyttäjälle (ykköselle PS3, muille AfterDawnin tuotepaketit), mutta päätimme palkita kaikki tässä listatut käyttäjämme urakastaan. Otamme yhteyttä suoraan voittajiin lähipäivinä. Lisäysrupeaman ansiosta laitetietokantaamme ilmestyi lähes 1200 uutta tuotetta.

Kiitoksia kaikille käyttäjillemme osallistumisesta ja muistattehan, että vaikka palkintoja ei enää laitteiden lisäyksistä jaetakaan, voitte silti auttaa kehittämään laitevertailuamme ehdottamalla uusia laitteita palveluun sekä arvostelemalla laitteita, joita olette itse käyttäneet. Uskomme, että käyttäjiemme tuella pystymme kokoamaan sivuillemme Suomen kattavimman laitetietokannan.

Edellinen Seuraava  

24 kommenttia

113.6.2007 8:25

Onnittelut voittajille. Hyvä että AD:n tietokanta taas kasvaa

213.6.2007 8:47

Onnea kaikille voittajille :)

313.6.2007 8:48

Onnea voittajille ja muille ketkä osallistui

413.6.2007 8:55

onnea voittajille :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 13.6.2007 @ 08:57

513.6.2007 9:30

Onnea voittajille ja kaikille kisaan osallistuneille! =P

613.6.2007 10:35

Onnea voittanelle ja tsemppiä muille osallistuneille ;D

713.6.2007 10:50

kiitokset afterdawndille hienosta kilpailusta ja vielä hienommasta palkinnosta, milloinkohan ton ps3:sen mahtaa saada ? luvattiin että voittajalle ilmoitetaan sähköpostilla 1.6 mutta ei ainakaan vielä ole näkynyt kyseistä postia. Iso KIITOS.

813.6.2007 11:59

Suuret onnittelut voittajille, ja muille osallistujille jotka eivät voittaneet, ja ehdoton kiitos kaikille lisänneille, on apua minunkin ostos päätöksissä...

913.6.2007 12:19

Onnea voittajille!

1013.6.2007 12:41

Onnitelut voittajille:)

1113.6.2007 15:02

Onhan toi PS3 varsinkin aika kiva palkinto, eli onnittelut täältäkin tulis voittajille ja propsit kaikille jotka jotain laitteita tonne on väsänneet.

1213.6.2007 15:24
RomuRoope
Inactive

Paljon onnea voittajille ja kaikille osallistuneille! :)

1313.6.2007 16:57

Onnea voittajille =)

1413.6.2007 17:45

Gratz Top-seiskat! Itse lisäsin jopa yhden kännykän sinne listalle ja korjasin yhden kännykän tiedot. Missäs minun palkinto, missä häh mitä!?

1513.6.2007 19:29

Onnea voittajille:)
Se mun arvaus eli tuhat oli aika alakanttiin :D

1613.6.2007 20:31

Aivan onnea voittajille :-p

1713.6.2007 20:37

Mitäs tässä AfterDawnin tuotepaketissa on sisällä. Vaikke en edes osallistunut kilpailuu olisi silti kiva tietää?

1814.6.2007 7:16

Onnea voittaneille :)

1914.6.2007 11:33

Onnea kaikille voittajille.

2014.6.2007 17:58

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AvenZer:
Mitäs tässä AfterDawnin tuotepaketissa on sisällä. Vaikke en edes osallistunut kilpailuu olisi silti kiva tietää?
Eiköhän siellä paketissa ole nuo myynnissä olevat tuotteet, eli T-paita ja kahvimuki todennäköisesti.

2114.6.2007 18:38

Taitaa siellä olla myös pyyhe ja ehkä muuta.

2214.6.2007 18:49

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti matrix82:
Eiköhän siellä paketissa ole nuo myynnissä olevat tuotteet, eli T-paita ja kahvimuki todennäköisesti.
Eiköhän sieltä nuo löydy ainaki. Onneks olkoon myös mun puolesta voittajille

-All work and no internet makes sampe73 a dull boy-
Windows 7 64-bit Pro / Panosta kysymykseesi

2315.6.2007 9:29

Onnea voittajille ja eipä noi palkinnot turhasta oo tullu ku kattoo pistemääriä

2415.6.2007 19:52

Onnea voittajille!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Tässäkö Rovion seuraava hittipeli? Battle Bay tulossa saataville maailmanlaajuisesti Tässäkö Rovion seuraava hittipeli? Battle Bay tulossa saataville maailmanlaajuisesti (29.4.2017 21:42)
Rovion uusi Battle Bay -mobiilipeli tulee saataville maailmanlaajuisesti 5. toukokuuta. Battle Bay on reaaliaikainen moninpeli, jossa pelaajat kiitävät merellä viidestä pelaajasta koostuvassa ....
Hakkerit vuotivat jaksoja Netflixin kesäkuussa ensi-iltansa saavasta Orange is the New Black -tuotantokaudesta Hakkerit vuotivat jaksoja Netflixin kesäkuussa ensi-iltansa saavasta Orange is the New Black -tuotantokaudesta (29.4.2017 21:25)
TheDarkOverlord-hakkeriryhmä aikoo jatkaa vuotoja myös Orange is the New Black -sarjan jälkeen. Asiasta uutisoi TorrentFreak. TheDarkOverlord kertoo saaneensa Orange is the New Black -sarjan ....
Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa (28.4.2017 17:42)
Odotetut Android-älypuhelimet saapuivat tänään myymälöihin. Helmikuussa MWC-messuilla esitelty LG G6 tuodaan myyntiin yhteistyössä Gigantin kanssa, minkä lisäksi puhelimen voi löytää operaattorien ....
Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin (28.4.2017 17:11)
Bitcoinin arvo kävi eilen uusissa ennätyslukemissa. Kirjoitushetkellä Bitcoinin arvo on noin 1300 dollaria eli noin 1200 euroa. Eilen yhden Bitcoinin arvo oli korkeimmillaan noin 1340 dollaria. ....
iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan (28.4.2017 14:04)
Apple on päättänyt korottaa App Storessa myytävien mobiilisovellusten hintaa. Alhaisin hintaluokka nousee 0,99 eurosta 1,09 euroon. Vastaava hintakorotus tehdään myös Meksikossa ja Tanskassa. ....
3 kommenttia

Uutisarkisto