*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Laitelisäyskilpailun voittajat selvillä

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 13.6.2007 08:22 Kommentteja (24)

Laitelisäyskilpailun voittajat selvillä Julkistimme maaliskuun lopulla sivuillamme kilpailun, jonka tarkoituksena oli kannustaa käyttäjiämme täydentämään laitevertailumme laitevalikoimaa. Pääpalkintona kilpailussa oli Sonyn Playstation 3-pelikonsoli.
Kilpailu päättyi kesäkuun alussa ja tässä ovat tulokset pistemäärineen (laitteen lisäyksestä sai 1-10 pistettä, laitekuvan lisäyksestä 2 pistettä, tietojen korjauksesta 1-2 pistettä):
  1. peruna1 (2842 pistettä)
  2. matrix82 (2070)
  3. ibm (1234)
  4. sakke88 (1130)
  5. al_cabone (920)
  6. gggz (906)
  7. teppoi (862)
Alkuperäisisten sääntöjen mukaan palkinnot kuuluisivat kolmelle eniten pisteitä keränneelle käyttäjälle (ykköselle PS3, muille AfterDawnin tuotepaketit), mutta päätimme palkita kaikki tässä listatut käyttäjämme urakastaan. Otamme yhteyttä suoraan voittajiin lähipäivinä. Lisäysrupeaman ansiosta laitetietokantaamme ilmestyi lähes 1200 uutta tuotetta.

Kiitoksia kaikille käyttäjillemme osallistumisesta ja muistattehan, että vaikka palkintoja ei enää laitteiden lisäyksistä jaetakaan, voitte silti auttaa kehittämään laitevertailuamme ehdottamalla uusia laitteita palveluun sekä arvostelemalla laitteita, joita olette itse käyttäneet. Uskomme, että käyttäjiemme tuella pystymme kokoamaan sivuillemme Suomen kattavimman laitetietokannan.

Edellinen Seuraava  

24 kommenttia

113.6.2007 8:25

Onnittelut voittajille. Hyvä että AD:n tietokanta taas kasvaa

213.6.2007 8:47

Onnea kaikille voittajille :)

313.6.2007 8:48

Onnea voittajille ja muille ketkä osallistui

413.6.2007 8:55

onnea voittajille :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 13.6.2007 @ 08:57

513.6.2007 9:30

Onnea voittajille ja kaikille kisaan osallistuneille! =P

613.6.2007 10:35

Onnea voittanelle ja tsemppiä muille osallistuneille ;D

713.6.2007 10:50

kiitokset afterdawndille hienosta kilpailusta ja vielä hienommasta palkinnosta, milloinkohan ton ps3:sen mahtaa saada ? luvattiin että voittajalle ilmoitetaan sähköpostilla 1.6 mutta ei ainakaan vielä ole näkynyt kyseistä postia. Iso KIITOS.

813.6.2007 11:59

Suuret onnittelut voittajille, ja muille osallistujille jotka eivät voittaneet, ja ehdoton kiitos kaikille lisänneille, on apua minunkin ostos päätöksissä...

913.6.2007 12:19

Onnea voittajille!

1013.6.2007 12:41

Onnitelut voittajille:)

1113.6.2007 15:02

Onhan toi PS3 varsinkin aika kiva palkinto, eli onnittelut täältäkin tulis voittajille ja propsit kaikille jotka jotain laitteita tonne on väsänneet.

1213.6.2007 15:24
RomuRoope
Inactive

Paljon onnea voittajille ja kaikille osallistuneille! :)

1313.6.2007 16:57

Onnea voittajille =)

1413.6.2007 17:45

Gratz Top-seiskat! Itse lisäsin jopa yhden kännykän sinne listalle ja korjasin yhden kännykän tiedot. Missäs minun palkinto, missä häh mitä!?

1513.6.2007 19:29

Onnea voittajille:)
Se mun arvaus eli tuhat oli aika alakanttiin :D

1613.6.2007 20:31

Aivan onnea voittajille :-p

1713.6.2007 20:37

Mitäs tässä AfterDawnin tuotepaketissa on sisällä. Vaikke en edes osallistunut kilpailuu olisi silti kiva tietää?

1814.6.2007 7:16

Onnea voittaneille :)

1914.6.2007 11:33

Onnea kaikille voittajille.

2014.6.2007 17:58

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AvenZer:
Mitäs tässä AfterDawnin tuotepaketissa on sisällä. Vaikke en edes osallistunut kilpailuu olisi silti kiva tietää?
Eiköhän siellä paketissa ole nuo myynnissä olevat tuotteet, eli T-paita ja kahvimuki todennäköisesti.

2114.6.2007 18:38

Taitaa siellä olla myös pyyhe ja ehkä muuta.

2214.6.2007 18:49

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti matrix82:
Eiköhän siellä paketissa ole nuo myynnissä olevat tuotteet, eli T-paita ja kahvimuki todennäköisesti.
Eiköhän sieltä nuo löydy ainaki. Onneks olkoon myös mun puolesta voittajille

-All work and no internet makes sampe73 a dull boy-
Windows 7 64-bit Pro / Panosta kysymykseesi

2315.6.2007 9:29

Onnea voittajille ja eipä noi palkinnot turhasta oo tullu ku kattoo pistemääriä

2415.6.2007 19:52

Onnea voittajille!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia (7.12.2016 18:31)
Sony on onnistunut myymään jo yli 50 miljoonaa PlayStation 4 -pelikonsolia. Lukemaan sisältyy niin vuonna 2013 lanseeratun PlayStation 4:n myynti kuin tänä syksynä esitellyn PlayStation 4 Pron myyntikin. ....
Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan (7.12.2016 18:13)
Tietokoneille vähän aika sitten julkaistussa Chrome 55:ssä huomattavin muutos aiempaan oli flash-selainlaajennoksen kytkeminen pois päältä oletuksena. Androidilla moiselle ei ole tarvetta, sillä ....
iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa (6.12.2016 13:53)
Jos omistat 16 gigatavun tallennusmuistilla varustetun iPhonen tai iPadin, on laitteesi näytöllä melko varmasti vilahtanut silloin tällöin Tallennustila melkein täynnä -varoitus, joka ilmoittaa ....
Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta (6.12.2016 12:26)
Amazon on jo neljän vuoden ajan kehittänyt ruokakauppaa, josta voisi yksinkertaisesti lähteä pois kun ostokset on kerätty hyllyiltä kauppakassiin. Kassalla jonottaminen jäisi historiaan kokonaan. ....
4 kommenttia
Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen (6.12.2016 11:17)
Netflix aikoo kaksinkertaistaa alkuperäistuotantojen ensi vuonna, kertoo yhtiön sisältöjohtaja Ted Sarandos. Tämän vuoden aikana Netflix saanut valmiiksi omia tuotantoja noin 500 tunnin verran ....
2 kommenttia

Uutisarkisto