*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Laitelisäyskilpailun voittajat selvillä

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 13.6.2007 08:22 Kommentteja (24)

Laitelisäyskilpailun voittajat selvillä Julkistimme maaliskuun lopulla sivuillamme kilpailun, jonka tarkoituksena oli kannustaa käyttäjiämme täydentämään laitevertailumme laitevalikoimaa. Pääpalkintona kilpailussa oli Sonyn Playstation 3-pelikonsoli.
Kilpailu päättyi kesäkuun alussa ja tässä ovat tulokset pistemäärineen (laitteen lisäyksestä sai 1-10 pistettä, laitekuvan lisäyksestä 2 pistettä, tietojen korjauksesta 1-2 pistettä):
  1. peruna1 (2842 pistettä)
  2. matrix82 (2070)
  3. ibm (1234)
  4. sakke88 (1130)
  5. al_cabone (920)
  6. gggz (906)
  7. teppoi (862)
Alkuperäisisten sääntöjen mukaan palkinnot kuuluisivat kolmelle eniten pisteitä keränneelle käyttäjälle (ykköselle PS3, muille AfterDawnin tuotepaketit), mutta päätimme palkita kaikki tässä listatut käyttäjämme urakastaan. Otamme yhteyttä suoraan voittajiin lähipäivinä. Lisäysrupeaman ansiosta laitetietokantaamme ilmestyi lähes 1200 uutta tuotetta.

Kiitoksia kaikille käyttäjillemme osallistumisesta ja muistattehan, että vaikka palkintoja ei enää laitteiden lisäyksistä jaetakaan, voitte silti auttaa kehittämään laitevertailuamme ehdottamalla uusia laitteita palveluun sekä arvostelemalla laitteita, joita olette itse käyttäneet. Uskomme, että käyttäjiemme tuella pystymme kokoamaan sivuillemme Suomen kattavimman laitetietokannan.

Edellinen Seuraava  

24 kommenttia

113.6.2007 8:25

Onnittelut voittajille. Hyvä että AD:n tietokanta taas kasvaa

213.6.2007 8:47

Onnea kaikille voittajille :)

313.6.2007 8:48

Onnea voittajille ja muille ketkä osallistui

413.6.2007 8:55

onnea voittajille :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 13.6.2007 @ 08:57

513.6.2007 9:30

Onnea voittajille ja kaikille kisaan osallistuneille! =P

613.6.2007 10:35

Onnea voittanelle ja tsemppiä muille osallistuneille ;D

713.6.2007 10:50

kiitokset afterdawndille hienosta kilpailusta ja vielä hienommasta palkinnosta, milloinkohan ton ps3:sen mahtaa saada ? luvattiin että voittajalle ilmoitetaan sähköpostilla 1.6 mutta ei ainakaan vielä ole näkynyt kyseistä postia. Iso KIITOS.

813.6.2007 11:59

Suuret onnittelut voittajille, ja muille osallistujille jotka eivät voittaneet, ja ehdoton kiitos kaikille lisänneille, on apua minunkin ostos päätöksissä...

913.6.2007 12:19

Onnea voittajille!

1013.6.2007 12:41

Onnitelut voittajille:)

1113.6.2007 15:02

Onhan toi PS3 varsinkin aika kiva palkinto, eli onnittelut täältäkin tulis voittajille ja propsit kaikille jotka jotain laitteita tonne on väsänneet.

1213.6.2007 15:24
RomuRoope
Inactive

Paljon onnea voittajille ja kaikille osallistuneille! :)

1313.6.2007 16:57

Onnea voittajille =)

1413.6.2007 17:45

Gratz Top-seiskat! Itse lisäsin jopa yhden kännykän sinne listalle ja korjasin yhden kännykän tiedot. Missäs minun palkinto, missä häh mitä!?

1513.6.2007 19:29

Onnea voittajille:)
Se mun arvaus eli tuhat oli aika alakanttiin :D

1613.6.2007 20:31

Aivan onnea voittajille :-p

1713.6.2007 20:37

Mitäs tässä AfterDawnin tuotepaketissa on sisällä. Vaikke en edes osallistunut kilpailuu olisi silti kiva tietää?

1814.6.2007 7:16

Onnea voittaneille :)

1914.6.2007 11:33

Onnea kaikille voittajille.

2014.6.2007 17:58

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AvenZer:
Mitäs tässä AfterDawnin tuotepaketissa on sisällä. Vaikke en edes osallistunut kilpailuu olisi silti kiva tietää?
Eiköhän siellä paketissa ole nuo myynnissä olevat tuotteet, eli T-paita ja kahvimuki todennäköisesti.

2114.6.2007 18:38

Taitaa siellä olla myös pyyhe ja ehkä muuta.

2214.6.2007 18:49

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti matrix82:
Eiköhän siellä paketissa ole nuo myynnissä olevat tuotteet, eli T-paita ja kahvimuki todennäköisesti.
Eiköhän sieltä nuo löydy ainaki. Onneks olkoon myös mun puolesta voittajille

-All work and no internet makes sampe73 a dull boy-
Windows 7 64-bit Pro / Panosta kysymykseesi

2315.6.2007 9:29

Onnea voittajille ja eipä noi palkinnot turhasta oo tullu ku kattoo pistemääriä

2415.6.2007 19:52

Onnea voittajille!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

OnePlus 5 sai uuden Android Oreo -esiversion OnePlus 5 sai uuden Android Oreo -esiversion (15.12.2017 22:50)
Uskaliaimmat OnePlus 5 -käyttäjät pääsevät nyt kokeilemaan uutta esiversiota, joka tuo Androidin uuden Oreo-version ominaisuuksia. OnePlus on aloittanut tänään Oreo-beetaohjelmassaan uuden version jakelun. ....
Samsungin patentti kertoo kahdella näytöllä varustetusta pelipuhelimesta? Samsungin patentti kertoo kahdella näytöllä varustetusta pelipuhelimesta? (15.12.2017 22:08)
Samsung, kuten monet muutkin älypuhelinvalmistajat, kehittää jatkuvasti uusia patentteja, joilla pyritään uudistamaan älypuhelinkonseptia. Tietysti tarkoituksena on löytää uudenlainen innovaatio, ....
Samsungin uusi huippumalli, Galaxy S9, esitellään jo MWC-messuillla? Samsungin uusi huippumalli, Galaxy S9, esitellään jo MWC-messuillla? (15.12.2017 21:15)
Huippupuhelimet ovat todennäköisesti tämän vuoden osalta esitelty, mutta kauaa ei tarvitse odottaa, että uutta lippulaivamallia on jälleen tarjolla. Monet valmistajat tähyävät jo vuoden alkuun ....
AIM-pikaviestin haudattiin virallisesti tänään AIM-pikaviestin haudattiin virallisesti tänään (15.12.2017 19:44)
Vaikka nyt elämme pikaviestimien kulta-aikaa, kiitos mobiilisovellukset kuten WhatsApp, niin sovellusten historia on tietokoneiden viestimissä parin kymmenen vuoden päässä. Yksi ensimmäisistä ....
Netflixiltä heti vuoden alkuun läjäpäin uutta, tässä tammikuun uusi Originals-sisältö Netflixiltä heti vuoden alkuun läjäpäin uutta, tässä tammikuun uusi Originals-sisältö (15.12.2017 19:32)
Jouluunkin on vielä toista viikkoa aikaa ja senkin jälkeen Netflixillä on tarjolla ennen vuoden loppua muun muassa uusi Black Mirror -kausi, mutta jo nyt on hyvä ottaa katsaus tulevan kuun Netflix-uut....

Uutisarkisto