*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawnille kahdeksan vuotta mittariin

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 10.6.2007 14:52 Kommentteja (54)

AfterDawnille kahdeksan vuotta mittariin Tällä kertaa kesän virallinen terassikausi tuli avattua hieman etuajassa, sillä kalenterivalmistajiin kohdistuneesta rankasta painostuksesta huolimatta emme ole saaneet läpi ehdotustamme 10.6. pitämisestä aina lauantaina. Mutta käyhän tämä näinkin, eli tämä pieni projektimme, AfterDawn.com, täyttää tänään, sunnuntaina, kahdeksan vuotta. Tamagotchilla leikkivä kouluikäinen siirtyy siis syksyllä jo peruskoulun toiselle luokalle.
Varsin mielenkiintoinen vuosi on jälleen takana, vuosi jonka tavoitteeksi asetimme alunperin sen, että luomme sivustollemme suunnitelman pidemmän ajan "suuntaviivoille" ja tähän tehtävään valjastimme viime syksynä pyörineen "innovointikilpailumme", jossa kysyimme teiltä, käyttäjämme, mielipiteitä ja ehdotuksia sivuston kehittämiseksi jatkossa. Vastauksia kilpailuumme saapui satoja ja näiden pohjalta olemme rakentaneet jonkinlaisen kuvan siitä, millaisen tulevaisuuden AfterDawn.com:n pitäisi olla. Lähitulevaisuudessa pystymme toivottavasti lunastamaan osan näistä kilpailussamme esitetyistä toiveista.

Suurin sisällöllinen uudistus viimeksi kuluneen vuoden aikana oli ehdottomasti laitevertailupalvelumme avaus viime vuoden heinäkuussa. Tämä digiboksitietokantana alkanut projekti on jo nyt ehtinyt turvota kattamaan lähes 2500 laitetta ja yli 1000 käyttäjäarvostelua (ja teille hätäisimmille, jotka kyselevät ns. laitelisäyskilpailun tulosten perään -- ne julkaistaneen viimeistään tiistaina :-). Myös ylläpitotiimimme on jälleen kasvanut viime vuotisesta ja mukaan ovat tulleet malagant (suomenkieliseen uutistiimiimme), DVDBack23 ja vurbal (kaksi viimeksimainittua englanninkieliseen uutistiimiimme).

Tämä vuosittainen syntymäpäiväkirjoitelmani on yleensä vain loistava tekosyy sille, että voin ihan julkisesti kiittää kaikkia sivustomme toimintaan vaikuttavia ihmisiä. Eli, kiitän tässä ja nyt, syvään kumartaen, jälleen yhdestä loistavasta vuodesta henkilökuntaamme, moderaattoreitamme sekä ennenkaikkea teitä, käyttäjämme. Kiitos.

AfterDawn Oy:n puolesta,

-Petteri "dRD" Pyyny

Edellinen Seuraava  

54 kommenttia

110.6.2007 14:56

Onneksi olkoon vain AfterDawn. Toivottavasti elät internetissä vielä useita vuosituhansia

210.6.2007 15:02

Juu onnittelut munkin puolesta! Loistava sivusto!

310.6.2007 15:06

Ei ole Afterdawnin voittanutta!

410.6.2007 15:11
510.6.2007 15:11

Onneksi olkoon afterdaw:lle! Litevertailu oli hyvä lisäys tänä vuonna ja onnea vielä kerran!

610.6.2007 15:16

Jeps. Onnea AD. Kyllä AD:n foorumeihin on helppo ollut samastua ja selkeimmät ICT -alan foorumisivut mihin itse toistaiseksi olen törmännyt. Jatkakaa samaan malliin =)

710.6.2007 15:22

O
nneks olkoo
n paras foorumi mikä on olemassa

810.6.2007 15:24

Ei täs muuta, kuin: "Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Afterdawn. Paljon onnea vaaaaaaan!" *taputukset* =)

910.6.2007 15:26

Paljon onnea täältäkin päin. Toivottavasti tää sivu on pystyssä viellä ainakin mun loppu elämääni saakka.

1010.6.2007 15:26

Onnittelut täältäkin Aftedawnille! Jatkakaa samaan malliin.

1110.6.2007 15:36

Onnittelut Afterdawnille hyvistä sivuista!Parempia ei löydy jos hakee apua tietokoneongelmiin tai muuten vain neuvoa.Kiitän!

1210.6.2007 15:47

Onneksi olkoon AfterDawn ja koko tiimi.

8 vuotta on kyllä hieno saavutus. Tästähän se kuitenkin vasta alkaa ja monta vuotta vielä edessä.

1310.6.2007 15:48
RomuRoope
Inactive

Paljon onnea Afterdawnille! Kyllä AD on hieno sivusto, ei voi muuta sanoa!

1410.6.2007 15:49

ONNEA! Toivotaan foorumille pitkää ikää. ;-)

1510.6.2007 15:52

Onnea! Toivottavasti keksitte jotain uutta ja innovatiivistä seuraaville vuosille.

Risuja ja ruusuja:

Ehkä paras alan keskustelufoorumi ja erittäin selkeät uutis/opas/tiedosto -palstat. Parempia saa hakea.

Risuja tulee lähinnä vain wap-sivujen käyttäjäkommenttien lukemisesta, koska niitä ei saa kaikkia näkymään kerralla, vaan pitää näpytellä erikseen auki. No eipähän tuo iso juttu ole. Hyvät ovat wap-sivutkin.

1610.6.2007 15:59

Onneksi olkoon AD :)

Lainaus:
kysyimme teiltä, käyttäjämme, mielipiteitä ja ehdotuksia sivuston kehittämiseksi jatkossa. Vastauksia kilpailuumme saapui satoja ja näiden pohjalta olemme rakentaneet jonkinlaisen kuvan siitä, millaisen tulevaisuuden AfterDawn.com:n pitäisi olla.

Juurikin näin..jos haluaa palvella käyttäjiä pitää kysyä mitä "me" haluamme eikä tuputtaa mitä luulette "meidän" haluavan. Voi kun kaikki sivustot olisi yhtä järkeviä.

1710.6.2007 16:03

Kyllä! erittäin hyvä sivusto parempaa en ole vielä löytänyt täältä saa moneen asiaan vastauksen :) toivottasti ei mene ikinä nurin tämä sivu :)

1810.6.2007 16:31

Paljon onnea AfterDawnille!

1910.6.2007 16:35
allexx
Inactive

Onnea afterdawn ja hyvää onne tuleville vuosille :P

2010.6.2007 16:39

whoa.

2110.6.2007 16:50

Paljon Onnea Afterdawn! \o/

2210.6.2007 16:54

Go Afterdawn Go!!

2310.6.2007 16:55

Onnittelut AfterDawnille!

2410.6.2007 16:59

Happy birthday to you...ei kun eespäin vaan :-)

2510.6.2007 17:18

Onneksi olkoon vaan AfterDawn. Toivottavasti jaksatta pyörittää tätä vielä toisetkin 8 vuotta ja vielä kauan sen jälkeenkin :)

2610.6.2007 17:20

GrätZ AfterDawn !

2710.6.2007 17:29

Onnittelut munkin puolesta. Ilman Afterdawnia olisin ollut aivan hukassa monien ongelmien kanssa.

2810.6.2007 17:36


Onnea ja pitkää ikää!

2910.6.2007 17:50

Onnea!! :)

3010.6.2007 17:51

Näin sitä pitää! Paljon onnea, jatkakaa samaan malliin ja parantakaa vielä entisestään! Kiitos :)

opaaliola

3110.6.2007 17:55


3210.6.2007 18:15

Ei tässä enään muuta kuin yhdytään tähän Onnitteluun!!ja yhtä hyvää jatkoa

3310.6.2007 18:23

Paljon onnea ja pitkää ikää minunkin puolesta parhaalle foorumille, johon minä olen törmännyt.

3410.6.2007 18:25

Onneksi olkoon tältäkin suunnalta ja kiitos aivan mahtavasta sivustosta!!

Erittäin selkeät sivut ja jokapäiväiset mielenkiintoiset uutiset ovat saaneet muun muassa allekirjoittaneen käymään aina ensimmäisenä afterdawnin sivuilla, kun koneelleen dataamaan pääsee.

Suuret kiitokset ja hyvän kesän toivotukset koko ylläpidolle!! Mahtavaa työtä olette tehneet! :)

3510.6.2007 18:43

Onnea vaan hyvälle sivustolle!!


Edellä olevan tekstin osittainenkin lainaaminen ilman asianomaisen lupaa, on tekijänoikeudellisista syistä ehdottomasti kielletty! <- Vitsi :P

3610.6.2007 19:28

Onneksi olkoon vielä minultakin!

AD on harvinainen sivusto suomalaisittain, eritoten uutisten osalta. Jo pelkästään hyvä kirjoitusasu on niin hieno seikka, joka ovn ainakin allekirjoittaneen saanut laittamaan uutiset RSS-ilmoittajaan :)

3710.6.2007 20:30
AfterDawn Addict

Lainaus:
Tällä kertaa kesän virallinen terassikausi tuli avattua hieman etuajassa, sillä kalenterivalmistajiin kohdistuneesta rankasta painostuksesta huolimatta emme ole saaneet läpi ehdotustamme 10.6. pitämisestä aina lauantaina.
Jeah.. Tietorikasta ja kasvavaa serverin tarvetta ensivuodeksikin :)

3810.6.2007 20:34

Suuret kiitokset loistavasta sivustosta kaikille ylläpitäjille, jotka mahdollistaneet sivuston toiminnan jo 8-vuoden ajan! :)

3910.6.2007 20:47

Onnea ja pitkää ikää AD:lle.(ja pitkää tuoppia meille muille :)

4010.6.2007 22:35

Onneksi olkoon. \o/

4111.6.2007 0:38

Eikai Agent_007 ole yli vuotta ollut jo? Vai onko hän enään edes mukana tiimissä?

4211.6.2007 5:33

Juu, onnea afterdawnille! toudella hyvä sivusto!

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti klanh:
Eikai Agent_007 ole yli vuotta ollut jo? Vai onko hän enään edes mukana tiimissä?
Onhan hän ollut jo yli vuoden, monen monta sellaista! Ja todellkain on;)

4311.6.2007 5:49

myöhästyneet onnittelut

4411.6.2007 6:53

Multakin myöhästuneet synttäri onnittelut! Toivotaan AfterDawnille onnea, menestystä, pitkää ikää ja paljon paljon hyviä uudistuksia!

Suurkiitos siis kaikille sivuston ylläpitäjille!



4511.6.2007 7:19

Myöhästyneet onnittelut minunkin puolestani, jatketaan samaan malliin.

4611.6.2007 13:20

Onnea 8-vuotiaalle!

4711.6.2007 18:05

Onnea myös minun puolesta, ja kiitos että jaksatte ylläpitää näin loistavaa sivustoa!

4812.6.2007 7:51

Huippusivu,olen jo vahvasti Afterdawn-riippuvainen.Onnea ja menestystä!!!

4912.6.2007 12:08

onnittelut teille, meille :DDDDDD <3

5015.6.2007 10:10

Onnea ja menestystä! ;)

5115.6.2007 15:38

Paljon onnea!!

5215.6.2007 19:48
karhu123
Inactive

/CLAP !!!

5316.6.2007 6:55

Myöhästyneet onnittelut minultakin

5416.6.2007 14:31

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti M_Kirves:
Myöhästyneet onnittelut minultakin
samoin ja \/

SORRY NO BONUS

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto