*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

PSP:n hinta laskee myös Euroopassa

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 23.4.2007 17:49 Kommentteja (9)

PSP:n hinta laskee myös Euroopassa Sonyn PlayStation Portable (PSP) -käsikonsolin hinta laskee myös Euroopassa, kun Sony ilmoitti PSP Core Packin uudeksi suositushinnaksi 169 euroa. Core Packin aikaisempi suositushinta oli 199 euroa ja uusi edullisempi hinta astuu voimaan toukokuun 5. päivä.
Yhdysvalloissa konsolin hintaa laskettiin kuun alussa, mutta silloin ei ollut vielä varmaa laskeeko PSP:n hinta myös Euroopassa ja Japanissa. PSP on kuitenkin vielä kalliimpi kuin Nintendon kilpaileva DS-käsikonsoli. Nintendo ei ole toistaiseksi antanut mitään tietoa mahdollisesta hinnanalennuksesta ja DS:n hyvien myyntilukujen valossa on mahdollista, ettei Nintendo reagoi mitenkään Sonyn hinnanalennuksiin.

Konsolin pienenevän hinnan lisäksi myös Ridge Racer 2, Tekken: Dark Resurrection, Killzone, Loco Roco, ja Moto GP pelit siirtyvät Platinum-sarjaan, jonka ansiosta kyseisten pelien suositushinta laskee 20 euroon.

Lähteet:
Sony (lehdistötiedote)
GamePro.com

Edellinen Seuraava  

9 kommenttia

123.4.2007 18:34

Suomessa tuota on saanut kyllä jo pidemmän aikaa 149€.

223.4.2007 18:44

Voisin muuten vakavasti harkita kyseisen konsolin ostamista. Mikäköhän firmware näissä uusissa psp:eissä mahtaa olla? Ja mitähän 4 gb muistikortti maksaa? Anteeksi offtopic.

Jospa tämä laskee vielä nykyisestä halvasta hinnasta.

323.4.2007 19:06

Jälleen myyjät ovat tosiaan myyneet Suomessa jo pitkään alle 150€, mutta viimein Sonykin päätti laskea suositushintaansa.

423.4.2007 19:56

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Voisin muuten vakavasti harkita kyseisen konsolin ostamista. Mikäköhän firmware näissä uusissa psp:eissä mahtaa olla? Ja mitähän 4 gb muistikortti maksaa? Anteeksi offtopic.

Jospa tämä laskee vielä nykyisestä halvasta hinnasta.

firmwaresta en tiedä mutta tuon 4gb kortin saa ~60€
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23.4.2007 @ 20:00

527.4.2007 13:09

mistä sen 4 gb muistikortin saa 60€ ?

627.4.2007 14:12

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wikii:
mistä sen 4 gb muistikortin saa 60€ ?

http://www.digicomp.fi/product_info.php?...ducts_id=251155
tuola oli viikko sitte 60€ myynnis mut ei näköjään enää :|

AMD Phenom x4 9650, M3A78-T, AMD 790GX Chipset, Kingston HyperX 4x 2GB DDR2 1066MHz, Asus HD4870 512MB Dark Knight.

727.4.2007 17:46

Kyllähän sitä näköjään on muuallakin myynnissä tuohon 60e pintaan. Ei paha hinta mielestäni. Kun ajattelee parin pelin hintaa, jotka tuohon kevyesti mahtuvat. ;)

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/39367

87.5.2007 5:12

Luulisi että suositus hinta olisi paljon vähemmän ulkomailla kuin suomessa...
Kiitos linkeistä :)

97.5.2007 15:49

Tarjoustalossa psp maksoi 99€

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Tankkipelin kehittäjä osti suomalaisen pelistartupin Tankkipelin kehittäjä osti suomalaisen pelistartupin (2.12.2016 13:01)
PC-pelikehittäjät ovat viime aikoina laajentuneet mobiilipelimarkkinoille ostamalla sektorilla jo markkinaosuuksia kahmineita yrityksiä. Esimerkiksi Activision Blizzard osti Candy Crush -pelejä ....
Omistatko Huawein puhelimen? Tarkista saatko Android Nougat -päivityksen Omistatko Huawein puhelimen? Tarkista saatko Android Nougat -päivityksen (2.12.2016 12:26)
Huawei aikoo päivittää ensi vuoden alussa kaikkiaan kuusi puhelinmallia Android 7.0 Nougatiin. Näin kertovat HDBlog.it- ja Android Central -sivustot, jotka eivät kuitenkaan paljasta tietojensa lähdettä. ....
Pelaajat poikkeavat massasta – Joka toinen päivittänyt Windows 10:een Pelaajat poikkeavat massasta – Joka toinen päivittänyt Windows 10:een (2.12.2016 11:16)
Steamin marraskuisten tilastotietojen mukaan lähes puolet pelaajista on siirtynyt Windows 10:een. Satunnaisotantaan perustuvien lukemien mukaan 48,37 prosenttia PC-pelaajista käyttää 64-bittistä ....
2 kommenttia
Älykaiuttimet tulevat – Amazon ja Intel sopivat yhteistyöstä Älykaiuttimet tulevat – Amazon ja Intel sopivat yhteistyöstä (2.12.2016 10:53)
Vielä pari vuotta sitten Internet of Things oli hyvin epämääräinen käsite, jota käytettiin lähes kaikissa pöhinäpuheissa, mutta kukaan ei oikein tuntunut käsittävän mitä se käytännössä oikein ....
Lumioista tuttu ominaisuus tulossa Androidille – MediaTek esitteli uudet piirit Lumioista tuttu ominaisuus tulossa Androidille – MediaTek esitteli uudet piirit (2.12.2016 10:32)
Taiwanilainen mobiilipiirikehittäjä MediaTek on esitellyt kaksi uutta suorituskykyisiin älypuhelimiin suunnattua järjestelmäpiiriä. Helio X23 ja Helio X27 ovat muun Helio X20 -malliston mukaisesti ....

Uutisarkisto