*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

DVDFab HD Decrypter julkaistu - ilmainen ripperi Blu-ray ja HD DVD -levyille

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 1.4.2007 06:59 Kommentteja (17)

DVDFab HD Decrypter julkaistu - ilmainen ripperi Blu-ray ja HD DVD -levyille DVDFab Decrypteristä ilmestyi uusi versio, joka tukee nyt myös Blu-ray ja HD DVD -levyjä ja niiltä löytyvien kopiointisuojauksien (AACS) murtamista.
DVDFab HD Decrypter tukee luonnollisesti myös aiempien versioidensa tapaan myös tavallisten DVD-levyiltä löytyvien suojausten ohittamista, eli ohjelma kykenee ohittamaan myös mm. CSS, RCE, APS ja ARccOS -suojaukset, joilla elokuvateollisuus pyrkii rajoittamaan elokuvien varmuuskopiointia.

Lisää tietoa sekä ohjelman latausmahdollisuus löytyvät DVDFabin kotisivuilta (nykyisestä tekijänoikeuslaista johtuen AfterDawn ei pysty tarjoamaan ohjelmaa ladattavaksi omilta palvelimiltaan).

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

11.4.2007 7:14

sillin maku suussa :)

21.4.2007 7:20
allexx
Inactive

Lainaus:
sillin maku suussa :)
kyl vähän on :D

31.4.2007 8:05

kuravettä :o

41.4.2007 8:15

Vaikuttaa puhtaalta aprillilta :)

51.4.2007 8:21

Minä jo innostuin, vaikka tuota ilmais sanaa en huomannutkaan. :(

61.4.2007 8:26

puhdasta ap...ja kuravettä päälle :-)

71.4.2007 8:57

Demo versiokin ikivanha
DVDFab Platinum 3.0.5.0(history)12/14/2006

81.4.2007 9:39

Laitetaas sitten oikea linkki: http://www.dvdfab.com/free.htm

Ei ole aprillijööttiä.

91.4.2007 9:45

1.4. julkaistujen uutisten ongelma, mutta ei, tämä ei ole aprillipila, pressi tuli postiin jo eilen illalla :-)

101.4.2007 10:01

Eihän tossa oo mitään mikä viittais aprillipilaan (mitään hauskaa/huvittavaa/ihmeellistä)?

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 1.4.2007 @ 10:02

111.4.2007 10:14

Enää puuttuu vaan hddvd ja bluray koneesta.

121.4.2007 10:23

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Filth:
Laitetaas sitten oikea linkki: http://www.dvdfab.com/free.htm

Ei ole aprillijööttiä.

Tuo linkki näyttää jo paremmalta :-p

131.4.2007 10:47

Nämä sillipäivän jutut laittaa aina porukan arpajaistuulelle, vaikka linkin takaa tavaraa löytyykin :)

141.4.2007 11:59

silakkaaa..:D

151.4.2007 13:14

eikös tuo olisi laitontakin?

:D

161.4.2007 13:31

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stillborn:
eikös tuo olisi laitontakin?

:D
suomessa kaikki on laitonta........

171.4.2007 15:38

Laitonta? Hys hys... ei kerrota kenellekkään ;)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Kotimaisen RedLynxin virallinen South Park -keräilykorttipeli julkaistiin Androidille ja iOS:lle Kotimaisen RedLynxin virallinen South Park -keräilykorttipeli julkaistiin Androidille ja iOS:lle (22.6.2017 22:48)
Ubisoftin omistama kotimainen RedLynx-studio on julkaissut South Park -aiheisen keräilykorttipelin. South Park: Phone Destroyer -nimeä kantava peli on julkaistu aluksi rajoitetusti Suomessa, ....
OnePlus-pomo joutui selittelemään zoom-toimintoa OnePlus-pomo joutui selittelemään zoom-toimintoa (22.6.2017 21:04)
OnePlus esitteli aiemmin tällä viikolla uuden huippupuhelimen, joka kantaa nimeä OnePlus 5. Kyseisen puhelimen ykkösominaisuus on edellisversiosta merkittävästi parantunut kamera. Kaksoiskamera ....
Eikö Game of Thrones kiinnosta? Netflixin ensi kuun alkuperäissisältö tarjoaa vaihtoehtoja Eikö Game of Thrones kiinnosta? Netflixin ensi kuun alkuperäissisältö tarjoaa vaihtoehtoja (22.6.2017 19:52)
Ensi kuun odotetuin televisiosarja on tietysti Game of Thronesin uusin kausi – katsoithan uuden trailerin. Maailman suosituin televisiosarja tekee paluun toiseksi viimeistä kertaa ja tälläkin ....
Qualcomm ampuu Applea kovilla: laturinne maksavat enemmän kuin meidän huipputeknologia Qualcomm ampuu Applea kovilla: "laturinne maksavat enemmän kuin meidän huipputeknologia" (22.6.2017 18:59)
Applen ja Qualcommin välinen riita patenteista ja rojalteista on kiristynyt kuluneen vuoden aikana. Ensialkuun Apple haastoi piirivalmistajan oikeuteen "epäreilujen sopimusehtojen takia", jonka ....
Googlen tämän päivän doodlella voit tehdä musiikkia Googlen tämän päivän doodlella voit tehdä musiikkia (22.6.2017 18:28)
Googlen hakukoneessa on jo vuosia nähty niin kutsuttuja doodleja, jotka kertovat hakua käyttäville tarinoita historiasta ja monissa tapauksissa sisältävät interaktiivisia elementtejä. Olipa ....

Uutisarkisto