*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

DVDFab HD Decrypter julkaistu - ilmainen ripperi Blu-ray ja HD DVD -levyille

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 1.4.2007 06:59 Kommentteja (17)

DVDFab HD Decrypter julkaistu - ilmainen ripperi Blu-ray ja HD DVD -levyille DVDFab Decrypteristä ilmestyi uusi versio, joka tukee nyt myös Blu-ray ja HD DVD -levyjä ja niiltä löytyvien kopiointisuojauksien (AACS) murtamista.
DVDFab HD Decrypter tukee luonnollisesti myös aiempien versioidensa tapaan myös tavallisten DVD-levyiltä löytyvien suojausten ohittamista, eli ohjelma kykenee ohittamaan myös mm. CSS, RCE, APS ja ARccOS -suojaukset, joilla elokuvateollisuus pyrkii rajoittamaan elokuvien varmuuskopiointia.

Lisää tietoa sekä ohjelman latausmahdollisuus löytyvät DVDFabin kotisivuilta (nykyisestä tekijänoikeuslaista johtuen AfterDawn ei pysty tarjoamaan ohjelmaa ladattavaksi omilta palvelimiltaan).

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

11.4.2007 7:14

sillin maku suussa :)

21.4.2007 7:20
allexx
Inactive

Lainaus:
sillin maku suussa :)
kyl vähän on :D

31.4.2007 8:05

kuravettä :o

41.4.2007 8:15

Vaikuttaa puhtaalta aprillilta :)

51.4.2007 8:21

Minä jo innostuin, vaikka tuota ilmais sanaa en huomannutkaan. :(

61.4.2007 8:26

puhdasta ap...ja kuravettä päälle :-)

71.4.2007 8:57

Demo versiokin ikivanha
DVDFab Platinum 3.0.5.0(history)12/14/2006

81.4.2007 9:39

Laitetaas sitten oikea linkki: http://www.dvdfab.com/free.htm

Ei ole aprillijööttiä.

91.4.2007 9:45

1.4. julkaistujen uutisten ongelma, mutta ei, tämä ei ole aprillipila, pressi tuli postiin jo eilen illalla :-)

101.4.2007 10:01

Eihän tossa oo mitään mikä viittais aprillipilaan (mitään hauskaa/huvittavaa/ihmeellistä)?

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 1.4.2007 @ 10:02

111.4.2007 10:14

Enää puuttuu vaan hddvd ja bluray koneesta.

121.4.2007 10:23

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Filth:
Laitetaas sitten oikea linkki: http://www.dvdfab.com/free.htm

Ei ole aprillijööttiä.

Tuo linkki näyttää jo paremmalta :-p

131.4.2007 10:47

Nämä sillipäivän jutut laittaa aina porukan arpajaistuulelle, vaikka linkin takaa tavaraa löytyykin :)

141.4.2007 11:59

silakkaaa..:D

151.4.2007 13:14

eikös tuo olisi laitontakin?

:D

161.4.2007 13:31

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stillborn:
eikös tuo olisi laitontakin?

:D
suomessa kaikki on laitonta........

171.4.2007 15:38

Laitonta? Hys hys... ei kerrota kenellekkään ;)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Operaattori saa jatkossa myydä käyttäjien selailuhistorian mainostajille Operaattori saa jatkossa myydä käyttäjien selailuhistorian mainostajille (24.3.2017 13:06)
Republikaanienemmistöinen senaatti on ehdottanut muutosta lainsäädäntöön, joka sallisi operaattorien myydä käyttäjistään keräämää selailuhistoriaa ja muuta dataa suoraan mainostajille.
1 kommentti
Microsoft tarjoaa patenttejaan älyautojen valmistajille Microsoft tarjoaa patenttejaan älyautojen valmistajille (24.3.2017 10:32)
Teknologiapatenttien ja -lisenssisopimusten tärkeys on tullut näkyvästi esille tietokoneiden ja mobiililaitteiden yleistymisen myötä, kun oikeussaleissa on väännetty kättä graafisista käyttöliittymistä ....
1 kommentti
Vain puolet Android-laitteista sai tietoturvapäivityksiä Vain puolet Android-laitteista sai tietoturvapäivityksiä (24.3.2017 09:17)
Androidin tietoturvatiimiin uuden blogikirjoituksen mukaan sen tavoitteena on huolehtia kaikkien käyttäjien tietoturvasta, mutta lukujen valossa tässä onnistuttiin viime vuonna vain osittain. ....
1 kommentti
Hakkerit uhkaavat tyhjentää iPhonesi – Vaativat Applelta bitcoineja Hakkerit uhkaavat tyhjentää iPhonesi – Vaativat Applelta bitcoineja (24.3.2017 08:36)
Turkish Crime Family -niminen hakkeriryhmä on vaatinut Applea maksamaan sille 75 000 dollarin arvosta bitconeja huhtikuun 7. päivään mennessä, muutoin ryhmä aikoo tyhjentää miljoonien Applen ....
Super Mario Runista tuli uusi versio iPhonelle ja iPadille Super Mario Runista tuli uusi versio iPhonelle ja iPadille (24.3.2017 08:10)
Eilen Androidille julkaistu Super Mario Run on päivittynyt Applen App Store -sovelluskaupassa 2.0-versioon. Päivityksen mukana peliin tulee uusia pelihahmoja – erilaisia Yoshi-liskoja – sekä ....

Uutisarkisto