*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

DVDFab HD Decrypter julkaistu - ilmainen ripperi Blu-ray ja HD DVD -levyille

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 1.4.2007 06:59 Kommentteja (17)

DVDFab HD Decrypter julkaistu - ilmainen ripperi Blu-ray ja HD DVD -levyille DVDFab Decrypteristä ilmestyi uusi versio, joka tukee nyt myös Blu-ray ja HD DVD -levyjä ja niiltä löytyvien kopiointisuojauksien (AACS) murtamista.
DVDFab HD Decrypter tukee luonnollisesti myös aiempien versioidensa tapaan myös tavallisten DVD-levyiltä löytyvien suojausten ohittamista, eli ohjelma kykenee ohittamaan myös mm. CSS, RCE, APS ja ARccOS -suojaukset, joilla elokuvateollisuus pyrkii rajoittamaan elokuvien varmuuskopiointia.

Lisää tietoa sekä ohjelman latausmahdollisuus löytyvät DVDFabin kotisivuilta (nykyisestä tekijänoikeuslaista johtuen AfterDawn ei pysty tarjoamaan ohjelmaa ladattavaksi omilta palvelimiltaan).

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

11.4.2007 7:14

sillin maku suussa :)

21.4.2007 7:20
allexx
Inactive

Lainaus:
sillin maku suussa :)
kyl vähän on :D

31.4.2007 8:05

kuravettä :o

41.4.2007 8:15

Vaikuttaa puhtaalta aprillilta :)

51.4.2007 8:21

Minä jo innostuin, vaikka tuota ilmais sanaa en huomannutkaan. :(

61.4.2007 8:26

puhdasta ap...ja kuravettä päälle :-)

71.4.2007 8:57

Demo versiokin ikivanha
DVDFab Platinum 3.0.5.0(history)12/14/2006

81.4.2007 9:39

Laitetaas sitten oikea linkki: http://www.dvdfab.com/free.htm

Ei ole aprillijööttiä.

91.4.2007 9:45

1.4. julkaistujen uutisten ongelma, mutta ei, tämä ei ole aprillipila, pressi tuli postiin jo eilen illalla :-)

101.4.2007 10:01

Eihän tossa oo mitään mikä viittais aprillipilaan (mitään hauskaa/huvittavaa/ihmeellistä)?

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 1.4.2007 @ 10:02

111.4.2007 10:14

Enää puuttuu vaan hddvd ja bluray koneesta.

121.4.2007 10:23

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Filth:
Laitetaas sitten oikea linkki: http://www.dvdfab.com/free.htm

Ei ole aprillijööttiä.

Tuo linkki näyttää jo paremmalta :-p

131.4.2007 10:47

Nämä sillipäivän jutut laittaa aina porukan arpajaistuulelle, vaikka linkin takaa tavaraa löytyykin :)

141.4.2007 11:59

silakkaaa..:D

151.4.2007 13:14

eikös tuo olisi laitontakin?

:D

161.4.2007 13:31

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stillborn:
eikös tuo olisi laitontakin?

:D
suomessa kaikki on laitonta........

171.4.2007 15:38

Laitonta? Hys hys... ei kerrota kenellekkään ;)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Microsoft kehitti uuden piirin – Reaaliaikaista tekoäly palvelimiin Microsoft kehitti uuden piirin – Reaaliaikaista tekoäly palvelimiin (23.8.2017 14:54)
Microsoft esitteli Hot Chips -symposiumissa tekoälylaskentaan suunnitellun laskentakortin. Project Brainwave -nimellä tunnetun kehityshankkeen tavoitteena on luoda piiri, jonka avulla voidaan ....
Karu muistutus – Säätiedoilla sinusta tehdään kauppatavaraa Karu muistutus – Säätiedoilla sinusta tehdään kauppatavaraa (23.8.2017 10:31)
Huippusuosittu AccuWeather-sääsovellus on jäänyt kiinni käyttäjän sijainnin paikannuksen mahdollistavan datan keräämisestä, vaikka sovellusta on erikseen kielletty pääsemästä paikkatietoon käsiksi. ....
2 kommenttia
Ostitko tämän kopterin? Se on pakko päivittää viimeistään ensi viikolla Ostitko tämän kopterin? Se on pakko päivittää viimeistään ensi viikolla (23.8.2017 09:00)
Kopteriyhtiö DJI on julkaisee uudelle Spark-minikopterilleen pakollisen ohjelmistopäivityksen, jolla pyritään korjaamaan laitteen virranhallinnassa havaitut virheet. DJI:n mukaan se julkaisee ....
Apple kehittää itsestään ajavaa bussia – Omat työntekijät pääsevät matkustamaan sillä Apple kehittää itsestään ajavaa bussia – Omat työntekijät pääsevät matkustamaan sillä (23.8.2017 08:32)
Apple ei tavoittele ainakaan tällä hetkellä oman itsestään ajavan auton kehittämistä, kertoo The New York Times. Sen sijaan yhtiö keskittyy autojen autonomisen liikkumisen mahdollistavan järjestelmän ....
Netflixin katselu väheni yllättäen 10 prosentilla – Tässä syy Netflixin katselu väheni yllättäen 10 prosentilla – Tässä syy (22.8.2017 11:43)
Luonnonilmiöillä voi olla yllättävän isoja seurauksia verkkopalveluiden toimintaan. Ne voivat häiritä niitä tai jossain tapauksissa jopa lisätä palveluiden käyttöä. Netflixin kohdalla Yhdysvalloissa ....
5 kommenttia

Uutisarkisto