*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

DVDFab HD Decrypter julkaistu - ilmainen ripperi Blu-ray ja HD DVD -levyille

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 1.4.2007 06:59 Kommentteja (17)

DVDFab HD Decrypter julkaistu - ilmainen ripperi Blu-ray ja HD DVD -levyille DVDFab Decrypteristä ilmestyi uusi versio, joka tukee nyt myös Blu-ray ja HD DVD -levyjä ja niiltä löytyvien kopiointisuojauksien (AACS) murtamista.
DVDFab HD Decrypter tukee luonnollisesti myös aiempien versioidensa tapaan myös tavallisten DVD-levyiltä löytyvien suojausten ohittamista, eli ohjelma kykenee ohittamaan myös mm. CSS, RCE, APS ja ARccOS -suojaukset, joilla elokuvateollisuus pyrkii rajoittamaan elokuvien varmuuskopiointia.

Lisää tietoa sekä ohjelman latausmahdollisuus löytyvät DVDFabin kotisivuilta (nykyisestä tekijänoikeuslaista johtuen AfterDawn ei pysty tarjoamaan ohjelmaa ladattavaksi omilta palvelimiltaan).

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

11.4.2007 7:14

sillin maku suussa :)

21.4.2007 7:20
allexx
Inactive

Lainaus:
sillin maku suussa :)
kyl vähän on :D

31.4.2007 8:05

kuravettä :o

41.4.2007 8:15

Vaikuttaa puhtaalta aprillilta :)

51.4.2007 8:21

Minä jo innostuin, vaikka tuota ilmais sanaa en huomannutkaan. :(

61.4.2007 8:26

puhdasta ap...ja kuravettä päälle :-)

71.4.2007 8:57

Demo versiokin ikivanha
DVDFab Platinum 3.0.5.0(history)12/14/2006

81.4.2007 9:39

Laitetaas sitten oikea linkki: http://www.dvdfab.com/free.htm

Ei ole aprillijööttiä.

91.4.2007 9:45

1.4. julkaistujen uutisten ongelma, mutta ei, tämä ei ole aprillipila, pressi tuli postiin jo eilen illalla :-)

101.4.2007 10:01

Eihän tossa oo mitään mikä viittais aprillipilaan (mitään hauskaa/huvittavaa/ihmeellistä)?

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 1.4.2007 @ 10:02

111.4.2007 10:14

Enää puuttuu vaan hddvd ja bluray koneesta.

121.4.2007 10:23

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Filth:
Laitetaas sitten oikea linkki: http://www.dvdfab.com/free.htm

Ei ole aprillijööttiä.

Tuo linkki näyttää jo paremmalta :-p

131.4.2007 10:47

Nämä sillipäivän jutut laittaa aina porukan arpajaistuulelle, vaikka linkin takaa tavaraa löytyykin :)

141.4.2007 11:59

silakkaaa..:D

151.4.2007 13:14

eikös tuo olisi laitontakin?

:D

161.4.2007 13:31

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stillborn:
eikös tuo olisi laitontakin?

:D
suomessa kaikki on laitonta........

171.4.2007 15:38

Laitonta? Hys hys... ei kerrota kenellekkään ;)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto