*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Nelonen tyytyväinen JIMin ensimmäiseen kuukauteen

Kirjoittaja Ilkka Ketola @ 31.3.2007 11:40 Kommentteja (17)

Nelonen tyytyväinen JIMin ensimmäiseen kuukauteen Nelonen Median tuore maksuton digikanava JIM löysi yhtiön mukaan katsojakuntansa heti ensimmäisen toimintakuukauden aikana. Toimintansa 26. helmikuuta aloittanut kanava on ollut erityisesti miehiseen makuun, sillä Finnpanelin mittausten mukaan kaksi kolmannesta katsojista on ollut miehiä.
Kanavan viikkopeitto on ensimmäisen kuukauden aikana ollut keskimäärin 1,3 miljoonaa. Päivittäin kanavalla on käynyt keskimäärin 490 000 katsojaa.

JIMin katsotuimpia ohjelmia ovat dokumentit sekä muut asiaviihdeohjelmat. Ensimmäisen kuukauden katsotuimmaksi ohjelmaksi nousi JIM D Rikos: Vaarallinen suhde. Ohjelmaa seurasi 10+ -kohderyhmässä 86 000 katsojaa. Asiaviihde-ohjelmista katsotuin oli aloituspäivän Pakko katsoa -sarja, joka keräsi ruudun ääreen 83 000 uteliasta silmäparia.

Lähde:
Digitv.fi (lehdistötiedote)

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

131.3.2007 11:52

ei tainnnu subtv lähteä yhtä hyvin, mutta olihan silloin asiat toisin.

231.3.2007 12:23

Jimi on kyllä hyvä kanava,dokkarit ja remontti ohjelmat rulezz :)

331.3.2007 12:27

Penn & Teller tulee kyllä aina katsottua.

431.3.2007 12:28

JIM rules. Mystinen maailma ja Pakko Katsoa on mun lempparit.

531.3.2007 12:49

JIM (Jotain Ihan Muuta) vaikuttaa tosi hyvältä, mitä olen hiukan nähnyt. Nyt pitäisi saada vaan Nebula toimiin, mutta kun tässä koneessa ei mikään toimi :/

631.3.2007 13:21

tällä hetkellä paras kanava....

731.3.2007 13:49
miigu
Inactive

Kiva kanava, katson melkeinpä päivittäin.

831.3.2007 14:33

Penn & Teller on pakko katsoa aina vain kun tulee.

931.3.2007 18:55

Penn & Telleriä tulee täälläkin katsottua.

Ei kuitenkaan kannata uskoa kaikkea mitä kyseisessä ohjelmassa kerrotaan. Useimmat tutkimustulokset ovat varsin vääristeltyjä ja kaikkihan ovat varmasti huomanneet, etteivät kyseiset herrat ole aivan puolueettomia. Kyseessä on viihdeohjelma ja mielestäni varsin hyvä sellainen.

1031.3.2007 19:25
henkettu
Inactive

Mä katon penn and Telleriä just parjaillaan..

1131.3.2007 19:43

Offtopiccinä Henketulle...

"Amd Athlon 64 3800+ AM2 BOXED
TWINMOS 1 GB DDRII 533
COMPUCASE 6K34BS-UG & ALTIS 350 W
SAMSUNG DVDRW1 18x DL
ASUSTEK X1600 PRO PCI-E 256 MB VGA
BUFFALO WL12-PCI-G54S
SEA BARRACUDA 7200.10 250GB 8MB
AM2 ASUS AM2 K8M890 VGA DDR2
BUFFALO 512 MB DDRII 533
Windovs Vista Home Premium
Videosevenin 19"
"

Mun käsittääkseni aD:ssä on raja et kuin paljo allekirjotus saa olla, mut kai joku admin tietää paremmin

1231.3.2007 22:03

Ihan ok kanava, Penn & Teller on aivan pakko katsoa joka kerta.

131.4.2007 4:27
henkettu
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BlasterX:
Offtopiccinä Henketulle...

"Amd Athlon 64 3800+ AM2 BOXED
TWINMOS 1 GB DDRII 533
COMPUCASE 6K34BS-UG & ALTIS 350 W
SAMSUNG DVDRW1 18x DL
ASUSTEK X1600 PRO PCI-E 256 MB VGA
BUFFALO WL12-PCI-G54S
SEA BARRACUDA 7200.10 250GB 8MB
AM2 ASUS AM2 K8M890 VGA DDR2
BUFFALO 512 MB DDRII 533
Windovs Vista Home Premium
Videosevenin 19"
"

Mun käsittääkseni aD:ssä on raja et kuin paljo allekirjotus saa olla, mut kai joku admin tietää paremmin

Noo.. Mä pienennän.

141.4.2007 19:46

jees kanava!. En telsuu kattele paljoo yleensä, mutta jos katson niin leffat/jim tv =)

151.4.2007 20:29

Eipä ole tullu edes vilkastua.No vuosihan vasta on alkanu.

161.4.2007 21:05

Tyhjänpäiväistä tusinatavaraa.

172.4.2007 10:46

JIMiltä tulevia dokumenttejä on tullut katsottua aika paljon.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville (18.8.2017 13:35)
Toukokuun lopulla ryminällä älypuhelinmarkkinoille yrittäneen Essentialin kompurointi kesän aikana on ollut hirvittävää katsottavaa, mutta yhtiö näyttää vihdoin saanen rivinsä kuntoon ja se ....
Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita (18.8.2017 12:57)
Aikoinaan kyseenalaisilla keinoilla käyttäjiä Facebookista kahminut deittipalvelu Badoo on lisännyt sovellukseensa mahdollisuuden käydä videopuheluita "mätsien" kesken. Ajatuksena on, että ....
iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi (18.8.2017 11:40)
Nimimerkkiä xerub käyttävä hakkeri väittää selvittäneensä iPhone 5s -älypuhelimen Secure Enclave -tietoturvapiirin firmwaren salausavaimen. Secure Enclave -piiri on osa älypuhelimen A7-järjestelmäpiiriä ....
Meneekö sormi suuhun iOS 11:n kanssa? Näin otat kaiken irti uudesta moniajosta Meneekö sormi suuhun iOS 11:n kanssa? Näin otat kaiken irti uudesta moniajosta (18.8.2017 11:11)
Applen tuotteita on kehuttu monesti siitä syystä, että niiden käyttölogiikan omaksuminen ei vaadi ohjekirjaa, vaan kaikki "vaan toimii". Monessa tapauksessa Applen tuotteet ovat varmasti hyvin ....
Nintendo Switch jyräsi myydyimmäksi konsoliksi heinäkuussa Nintendo Switch jyräsi myydyimmäksi konsoliksi heinäkuussa (18.8.2017 11:04)
Nintendolla voidaan olla tyytyväisiä kuluvasta vuodesta. Yhtiön tuorein konsoli, Nintendo Switch, on kärsinyt aiemmin kroonisista toimitusvaikeuksista, mutta tilanne helpotti vihdoin heinäkuussa. ....

Uutisarkisto