*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Nelonen tyytyväinen JIMin ensimmäiseen kuukauteen

Kirjoittaja Ilkka Ketola @ 31.3.2007 11:40 Kommentteja (17)

Nelonen tyytyväinen JIMin ensimmäiseen kuukauteen Nelonen Median tuore maksuton digikanava JIM löysi yhtiön mukaan katsojakuntansa heti ensimmäisen toimintakuukauden aikana. Toimintansa 26. helmikuuta aloittanut kanava on ollut erityisesti miehiseen makuun, sillä Finnpanelin mittausten mukaan kaksi kolmannesta katsojista on ollut miehiä.
Kanavan viikkopeitto on ensimmäisen kuukauden aikana ollut keskimäärin 1,3 miljoonaa. Päivittäin kanavalla on käynyt keskimäärin 490 000 katsojaa.

JIMin katsotuimpia ohjelmia ovat dokumentit sekä muut asiaviihdeohjelmat. Ensimmäisen kuukauden katsotuimmaksi ohjelmaksi nousi JIM D Rikos: Vaarallinen suhde. Ohjelmaa seurasi 10+ -kohderyhmässä 86 000 katsojaa. Asiaviihde-ohjelmista katsotuin oli aloituspäivän Pakko katsoa -sarja, joka keräsi ruudun ääreen 83 000 uteliasta silmäparia.

Lähde:
Digitv.fi (lehdistötiedote)

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

131.3.2007 11:52

ei tainnnu subtv lähteä yhtä hyvin, mutta olihan silloin asiat toisin.

231.3.2007 12:23

Jimi on kyllä hyvä kanava,dokkarit ja remontti ohjelmat rulezz :)

331.3.2007 12:27

Penn & Teller tulee kyllä aina katsottua.

431.3.2007 12:28

JIM rules. Mystinen maailma ja Pakko Katsoa on mun lempparit.

531.3.2007 12:49

JIM (Jotain Ihan Muuta) vaikuttaa tosi hyvältä, mitä olen hiukan nähnyt. Nyt pitäisi saada vaan Nebula toimiin, mutta kun tässä koneessa ei mikään toimi :/

631.3.2007 13:21

tällä hetkellä paras kanava....

731.3.2007 13:49
miigu
Inactive

Kiva kanava, katson melkeinpä päivittäin.

831.3.2007 14:33

Penn & Teller on pakko katsoa aina vain kun tulee.

931.3.2007 18:55

Penn & Telleriä tulee täälläkin katsottua.

Ei kuitenkaan kannata uskoa kaikkea mitä kyseisessä ohjelmassa kerrotaan. Useimmat tutkimustulokset ovat varsin vääristeltyjä ja kaikkihan ovat varmasti huomanneet, etteivät kyseiset herrat ole aivan puolueettomia. Kyseessä on viihdeohjelma ja mielestäni varsin hyvä sellainen.

1031.3.2007 19:25
henkettu
Inactive

Mä katon penn and Telleriä just parjaillaan..

1131.3.2007 19:43

Offtopiccinä Henketulle...

"Amd Athlon 64 3800+ AM2 BOXED
TWINMOS 1 GB DDRII 533
COMPUCASE 6K34BS-UG & ALTIS 350 W
SAMSUNG DVDRW1 18x DL
ASUSTEK X1600 PRO PCI-E 256 MB VGA
BUFFALO WL12-PCI-G54S
SEA BARRACUDA 7200.10 250GB 8MB
AM2 ASUS AM2 K8M890 VGA DDR2
BUFFALO 512 MB DDRII 533
Windovs Vista Home Premium
Videosevenin 19"
"

Mun käsittääkseni aD:ssä on raja et kuin paljo allekirjotus saa olla, mut kai joku admin tietää paremmin

1231.3.2007 22:03

Ihan ok kanava, Penn & Teller on aivan pakko katsoa joka kerta.

131.4.2007 4:27
henkettu
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BlasterX:
Offtopiccinä Henketulle...

"Amd Athlon 64 3800+ AM2 BOXED
TWINMOS 1 GB DDRII 533
COMPUCASE 6K34BS-UG & ALTIS 350 W
SAMSUNG DVDRW1 18x DL
ASUSTEK X1600 PRO PCI-E 256 MB VGA
BUFFALO WL12-PCI-G54S
SEA BARRACUDA 7200.10 250GB 8MB
AM2 ASUS AM2 K8M890 VGA DDR2
BUFFALO 512 MB DDRII 533
Windovs Vista Home Premium
Videosevenin 19"
"

Mun käsittääkseni aD:ssä on raja et kuin paljo allekirjotus saa olla, mut kai joku admin tietää paremmin

Noo.. Mä pienennän.

141.4.2007 19:46

jees kanava!. En telsuu kattele paljoo yleensä, mutta jos katson niin leffat/jim tv =)

151.4.2007 20:29

Eipä ole tullu edes vilkastua.No vuosihan vasta on alkanu.

161.4.2007 21:05

Tyhjänpäiväistä tusinatavaraa.

172.4.2007 10:46

JIMiltä tulevia dokumenttejä on tullut katsottua aika paljon.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Tässäkö Rovion seuraava hittipeli? Battle Bay tulossa saataville maailmanlaajuisesti Tässäkö Rovion seuraava hittipeli? Battle Bay tulossa saataville maailmanlaajuisesti (29.4.2017 21:42)
Rovion uusi Battle Bay -mobiilipeli tulee saataville maailmanlaajuisesti 5. toukokuuta. Battle Bay on reaaliaikainen moninpeli, jossa pelaajat kiitävät merellä viidestä pelaajasta koostuvassa ....
Hakkerit vuotivat jaksoja Netflixin kesäkuussa ensi-iltansa saavasta Orange is the New Black -tuotantokaudesta Hakkerit vuotivat jaksoja Netflixin kesäkuussa ensi-iltansa saavasta Orange is the New Black -tuotantokaudesta (29.4.2017 21:25)
TheDarkOverlord-hakkeriryhmä aikoo jatkaa vuotoja myös Orange is the New Black -sarjan jälkeen. Asiasta uutisoi TorrentFreak. TheDarkOverlord kertoo saaneensa Orange is the New Black -sarjan ....
Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa (28.4.2017 17:42)
Odotetut Android-älypuhelimet saapuivat tänään myymälöihin. Helmikuussa MWC-messuilla esitelty LG G6 tuodaan myyntiin yhteistyössä Gigantin kanssa, minkä lisäksi puhelimen voi löytää operaattorien ....
Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin (28.4.2017 17:11)
Bitcoinin arvo kävi eilen uusissa ennätyslukemissa. Kirjoitushetkellä Bitcoinin arvo on noin 1300 dollaria eli noin 1200 euroa. Eilen yhden Bitcoinin arvo oli korkeimmillaan noin 1340 dollaria. ....
iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan (28.4.2017 14:04)
Apple on päättänyt korottaa App Storessa myytävien mobiilisovellusten hintaa. Alhaisin hintaluokka nousee 0,99 eurosta 1,09 euroon. Vastaava hintakorotus tehdään myös Meksikossa ja Tanskassa. ....
3 kommenttia

Uutisarkisto