*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Ilmainen kopiointiohjelma HD DVD -levyille

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 18.3.2007 06:27 Kommentteja (11)

Ilmainen kopiointiohjelma HD DVD -levyille Fengtao Software Inc. on julkaissut ilmaisen päivityksen DVDFab-tuotteisiinsa. DVDFab HD Decrypter 3.0.9.0 Beta osaa ohittaa HD DVD sekä Blu-ray-levyillä käytetyn AACS-suojauksen (Advanced Access Content System), mutta tällä hetkellä vain HD DVD ja tavallinen DVD ovat tuettujen formaattien listalla. Ohjelman avulla on mahdollista kopioida HD DVD:n sisällön tietokoneen kiintolevylle.
Päivitykset:
  • Uutta: Lisätty tuki HD DVD -levyille
  • Uutta: Kopioi HD DVD -levyn sisällön kiintolevylle jopa alle tunnissa
  • Muutettu: DVD:n avausaikaa vähennetty tuntuvasti
  • Korjattu: Useita pieniä ongelmia


Tuki Blu-ray-formaatille tullaa lisäämään lähiaikoina. Ohjelma ei ole tekijänoikeussyistä ladattavissa palvelimiltamme.

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

118.3.2007 6:38

Ja taas meni 1000000 ihmiseltä mediateollisuudessa työpaikat, tappiolaskurit raksuttaa 100000000$/s, taiteilijoiden määrä leipäjonoissa 10000 kertaistuu ja lobbarit hierovat karvaisia käsiään.

218.3.2007 9:01

Mitä nopeammin uudet haittaratkaisut(lue suojaukset) kräkätään ja niiden kiertäminen tehdään naurettavan helpoksi ilmaisilla ohjelmilla sitä nopeammin mediateollisuus saattaisi alkaa panostamaan sisältöön ja asiakasläheisyyteen. Kauankohan ne jaksaa potkia vastaan ennen kuin uskovat hävinneensä taistelun?

318.3.2007 9:35

Toivottavasti ei kauaa... jotta päästään eroon noista haittaavista suojauksista.

418.3.2007 16:31

No kyllähän me ollaan päästy noista suojauksista jo, se vaan että joudutaan kiertämään vielä niitä. :D Ihmiset ne suojaukset tekee, Ihmiset ne suojaukset kiertää. Näin vaan se on :D

518.3.2007 17:15

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti -Rex-:
Ja taas meni 1000000 ihmiseltä mediateollisuudessa työpaikat
minusta tuntuu että ne saa taas enemmän töitä, nimittäin uuden kopiointi suojauksen kehittelyn
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 18.3.2007 @ 17:15

618.3.2007 17:50

Se, mikä suojataan tietokoneella, rikotaan tietokoneella. Se saadaan nähdä kauanko Macromedialla menee tämän faktan sisäistämiseen... :)

718.3.2007 18:15

miten noita voi ripata? eihän mitään hd-dvd asemia ole vielä kai tietokoneille tullu? vai onks?

819.3.2007 3:16
919.3.2007 9:36

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Evitaerg:
miten noita voi ripata? eihän mitään hd-dvd asemia ole vielä kai tietokoneille tullu? vai onks?
Xbox 360:n ulkoisen hd-aseman saa iskettyä tietokoneeseen. Sillä pystyy rippaamaan hd-dvd-leffat kovolle. Tosin tuolla asemallahan ei pysty polttamaan..

1020.3.2007 9:09

Vai Fengtao Software - Kiinalaiset eivät taida tykätä edelleenkään Amerikkalaisista ;-)

1120.3.2007 16:58

Kohtahan noita teräväpiirto leffojen rippaussoftia alkaa oleen vähän joka lähtöön. Sinänsä tuo ei mitenkään yllättävää ole,että Kiinasta löytyy joku ohjelmointi taitoinen.

Milloinkahan mediateollisuus oppi vanhan sanonnan: Kaikki suojaukset murretaan ennemmin tai myöhemmin.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Microsoft kehitti uuden piirin – Reaaliaikaista tekoäly palvelimiin Microsoft kehitti uuden piirin – Reaaliaikaista tekoäly palvelimiin (23.8.2017 14:54)
Microsoft esitteli Hot Chips -symposiumissa tekoälylaskentaan suunnitellun laskentakortin. Project Brainwave -nimellä tunnetun kehityshankkeen tavoitteena on luoda piiri, jonka avulla voidaan ....
Karu muistutus – Säätiedoilla sinusta tehdään kauppatavaraa Karu muistutus – Säätiedoilla sinusta tehdään kauppatavaraa (23.8.2017 10:31)
Huippusuosittu AccuWeather-sääsovellus on jäänyt kiinni käyttäjän sijainnin paikannuksen mahdollistavan datan keräämisestä, vaikka sovellusta on erikseen kielletty pääsemästä paikkatietoon käsiksi. ....
2 kommenttia
Ostitko tämän kopterin? Se on pakko päivittää viimeistään ensi viikolla Ostitko tämän kopterin? Se on pakko päivittää viimeistään ensi viikolla (23.8.2017 09:00)
Kopteriyhtiö DJI on julkaisee uudelle Spark-minikopterilleen pakollisen ohjelmistopäivityksen, jolla pyritään korjaamaan laitteen virranhallinnassa havaitut virheet. DJI:n mukaan se julkaisee ....
Apple kehittää itsestään ajavaa bussia – Omat työntekijät pääsevät matkustamaan sillä Apple kehittää itsestään ajavaa bussia – Omat työntekijät pääsevät matkustamaan sillä (23.8.2017 08:32)
Apple ei tavoittele ainakaan tällä hetkellä oman itsestään ajavan auton kehittämistä, kertoo The New York Times. Sen sijaan yhtiö keskittyy autojen autonomisen liikkumisen mahdollistavan järjestelmän ....
Netflixin katselu väheni yllättäen 10 prosentilla – Tässä syy Netflixin katselu väheni yllättäen 10 prosentilla – Tässä syy (22.8.2017 11:43)
Luonnonilmiöillä voi olla yllättävän isoja seurauksia verkkopalveluiden toimintaan. Ne voivat häiritä niitä tai jossain tapauksissa jopa lisätä palveluiden käyttöä. Netflixin kohdalla Yhdysvalloissa ....
5 kommenttia

Uutisarkisto