*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Ilmainen kopiointiohjelma HD DVD -levyille

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 18.3.2007 06:27 Kommentteja (11)

Ilmainen kopiointiohjelma HD DVD -levyille Fengtao Software Inc. on julkaissut ilmaisen päivityksen DVDFab-tuotteisiinsa. DVDFab HD Decrypter 3.0.9.0 Beta osaa ohittaa HD DVD sekä Blu-ray-levyillä käytetyn AACS-suojauksen (Advanced Access Content System), mutta tällä hetkellä vain HD DVD ja tavallinen DVD ovat tuettujen formaattien listalla. Ohjelman avulla on mahdollista kopioida HD DVD:n sisällön tietokoneen kiintolevylle.
Päivitykset:
  • Uutta: Lisätty tuki HD DVD -levyille
  • Uutta: Kopioi HD DVD -levyn sisällön kiintolevylle jopa alle tunnissa
  • Muutettu: DVD:n avausaikaa vähennetty tuntuvasti
  • Korjattu: Useita pieniä ongelmia


Tuki Blu-ray-formaatille tullaa lisäämään lähiaikoina. Ohjelma ei ole tekijänoikeussyistä ladattavissa palvelimiltamme.

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

118.3.2007 6:38

Ja taas meni 1000000 ihmiseltä mediateollisuudessa työpaikat, tappiolaskurit raksuttaa 100000000$/s, taiteilijoiden määrä leipäjonoissa 10000 kertaistuu ja lobbarit hierovat karvaisia käsiään.

218.3.2007 9:01

Mitä nopeammin uudet haittaratkaisut(lue suojaukset) kräkätään ja niiden kiertäminen tehdään naurettavan helpoksi ilmaisilla ohjelmilla sitä nopeammin mediateollisuus saattaisi alkaa panostamaan sisältöön ja asiakasläheisyyteen. Kauankohan ne jaksaa potkia vastaan ennen kuin uskovat hävinneensä taistelun?

318.3.2007 9:35

Toivottavasti ei kauaa... jotta päästään eroon noista haittaavista suojauksista.

418.3.2007 16:31

No kyllähän me ollaan päästy noista suojauksista jo, se vaan että joudutaan kiertämään vielä niitä. :D Ihmiset ne suojaukset tekee, Ihmiset ne suojaukset kiertää. Näin vaan se on :D

518.3.2007 17:15

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti -Rex-:
Ja taas meni 1000000 ihmiseltä mediateollisuudessa työpaikat
minusta tuntuu että ne saa taas enemmän töitä, nimittäin uuden kopiointi suojauksen kehittelyn
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 18.3.2007 @ 17:15

618.3.2007 17:50

Se, mikä suojataan tietokoneella, rikotaan tietokoneella. Se saadaan nähdä kauanko Macromedialla menee tämän faktan sisäistämiseen... :)

718.3.2007 18:15

miten noita voi ripata? eihän mitään hd-dvd asemia ole vielä kai tietokoneille tullu? vai onks?

819.3.2007 3:16
919.3.2007 9:36

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Evitaerg:
miten noita voi ripata? eihän mitään hd-dvd asemia ole vielä kai tietokoneille tullu? vai onks?
Xbox 360:n ulkoisen hd-aseman saa iskettyä tietokoneeseen. Sillä pystyy rippaamaan hd-dvd-leffat kovolle. Tosin tuolla asemallahan ei pysty polttamaan..

1020.3.2007 9:09

Vai Fengtao Software - Kiinalaiset eivät taida tykätä edelleenkään Amerikkalaisista ;-)

1120.3.2007 16:58

Kohtahan noita teräväpiirto leffojen rippaussoftia alkaa oleen vähän joka lähtöön. Sinänsä tuo ei mitenkään yllättävää ole,että Kiinasta löytyy joku ohjelmointi taitoinen.

Milloinkahan mediateollisuus oppi vanhan sanonnan: Kaikki suojaukset murretaan ennemmin tai myöhemmin.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Kupla puhkeaa? Bitcoinin arvo romahti reilussa viikossa Kupla puhkeaa? Bitcoinin arvo romahti reilussa viikossa (17.1.2018 14:23)
Bitcoinin kurssi kehittyi vuonna 2017 äärimmäisen suotuisasti – tuntui ettei kasvulle ole lainkaan rajaa. Talousviisaat kuitenkin näkivät bitcoinissa klassisen kuplan tunnusmerkit, sillä kurssinousulle ....
OnePlussan verkkokauppa vuoti luottokorttitietoja – Tarkista onko korttiasi käytetty luvattomasti OnePlussan verkkokauppa vuoti luottokorttitietoja – Tarkista onko korttiasi käytetty luvattomasti (17.1.2018 11:15)
OnePlus on ottanut väliaikaisesti suoran maksukorttimaksamisen pois käytöstä, kerrotaan yhtiön tukifoorumeilla. Syyksi kerrotaan viikonloppuna ilmi tulleet tiedot, joiden mukaan joidenkin asiakkaiden ....
Googlen taidesovellus löi läpi – Siitä tuli nopeasti megahitti Googlen taidesovellus löi läpi – Siitä tuli nopeasti megahitti (17.1.2018 10:14)
Korkeakulttuuri ja populaarikulttuurin megahitit harvoin yhdistyvät toisiinsa samassa lauseessa, mutta Google on onnistunut herättämään suurten massojen mielenkiinnon taiteeseen Google Arts ....
Omistatko Chromecastin? Langattoman netin ongelmat voivat johtua siitä Omistatko Chromecastin? Langattoman netin ongelmat voivat johtua siitä (17.1.2018 09:35)
Googlen Chromecast-laitteiden on havaittu sekoittavan ihmisten langattomat lähiverkkoyhteydet. Jos sinun kotitaloudessa on esimerkiksi Chromecast sen eri muodoissa tai vaikkapa uudempi Google ....
Näin massiivinen on piraattikirjebisnes – Lähes 200 000 IP-osoitteen omistaja on selvitetty Näin massiivinen on piraattikirjebisnes – Lähes 200 000 IP-osoitteen omistaja on selvitetty (16.1.2018 19:39)
Markkinaoikeuden päätösten kautta on luovutettu lähes 200 000 IP-osoitteen omistajan yhteystiedot vuosien 2013–2017 välisenä aikana. Vuoden 2017 osalta tiedot rajoittuvat kesäkuun alkuun, joten ....
2 kommenttia

Uutisarkisto