*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Cable Open! -kampanja esittelee maksullista digitarjontaa ilmaiseksi

Kirjoittaja Ilkka Ketola @ 29.1.2007 18:22 Kommentteja (14)

Cable Open! -kampanja esittelee maksullista digitarjontaa ilmaiseksi Kaapelikotien asukkaat voivat katsella digisovittimella ilmaiseksi kymmeniä maksu-tv-kanavia koko viikonlopun 9.-12. helmikuuta. Kaapelitelevisioliitto ja paikalliset kaapeliyhtiöt sekä tekijänoikeusjärjestöt Kopiosto ja Teosto järjestävät Cable Open! -viikonlopputempauksen perjantai-illasta maanantaiaamuun. Tuolla välillä laaja kirjo maksu-tv-kanavia on katseltavissa kaapeliverkkoon kytketyissä kodeissa digisovittimen avulla veloituksetta. Mitään erillistä sopimusta, tilausta tai ohjelmakorttia ei katseluun tarvita.
"Maksu-tv-kanavien suosio Suomessa kasvaa voimakkaasti. Haluamme tarjota katsojille ilmaisen tilaisuuden nähdä, kuinka laaja ja monipuolinen ohjelmavalikoima kaapelitelevisiossa digiaikana on", sanoo Kaapelitelevisioliiton toimitusjohtaja Jyrki Ojala.

Kaapelikatsojien ilmainen kanavataivas avautuu perjantaina 9.2. kello 18. Lisäkatseltavaa riittää aina maanantaiaamuun 12.2. kello kahdeksaan, jolloin kanavat sulkeutuvat. Viikonlopun aikana television luvataan olevan täynnä ohjelmaa laidasta laitaan -- luvassa on elokuvia, urheilua, lastenohjelmia, uutisia, dokumentteja, musiikkia, viihdettä ja kulttuuria sekä kaikkea muuta mahdollista.

Kaikkiaan viikonloppuun osallistuu lähes 80 kanavaa. Tarjonta vaihtelee alueittain, sillä paikalliset kaapeliyhtiöt avaavat kampanjaan osallistuvista maksukanavista ne, jotka näkyvät kunkin yhtiön verkossa. Tarkempia tietoja kanavatarjonnasta kannattaakin kysellä omalta paikalliselta kaapeliyhtiöltä.

Cable Open! -ilmaisviikonloppu aloittaa Liikenne- ja viestintäministeriön järjestämän valtakunnallisen Digi-tv-viikon, jota vietetään 12.-18.helmikuuta.

Lähde:
Kaapelitelevisioliitto (tiedote)

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

129.1.2007 19:05

Mulla ei ole vielä mitään maksukanavia, mutta MTV3 paketti on varmaan pakko ottaa kun haluan katsoa formuloita jne. Ei onneksi maksa kauheasti neljä kanavaa kun kybällä lähtee.

Pitää varmaan tallentaa tän viikonlopun aikana boksille vähän ohjelmaa ja katsella sitten kun ehtii ja jaksaa.

229.1.2007 19:50

Halpaahan se on kun rahalla saa =D ...itse tosin jätän formulatkin katsomatta. Viitsi siitä huvista rahaa maksaa enää televisioluvan lisäksi.

Mutta ei sen puoleen, ihan hyvä myyntikikkahan tuollainen vapaa viikonloppu on. Hankkivat vaan paljon mielenkiintoista(=kallista) ohjelmaa tuolle parille päivälle uusien asiakkaiden houkuttelemiseen. Budjettia voidaan sitten tasoittaa tiistaista lähtien hiukka huonommilla(=halvemmilla) ohjelmilla. Ja tietty uusinnoilla, joista joutuu jo kärsimään nykyisillä ilmaiskanavillakin. Maksukanavilla uusinnoista pääseekin sitten nauttimaan jo paljon isommissa määrin.

Vaikka kyseinen "tarjous" ei kiinnosta, oudoksuttaa minua se, että kanavia voi testata vain kaapeliverkossa. Antennitaloudet joutuvat sitten ostamaan kortit sokkona (mikäli digisignaalit edes yltää potentiaalisen asiakkaan anteenille saakka =/ ).

Lainaus:

Kaikkiaan viikonloppuun osallistuu lähes 80 kanavaa.


Monikohan noistakin kanavista esittää pelkkiä kännykkä visailuja/chatteja??

330.1.2007 2:11

Niin, tuo on kyllä totta. Kyllähän Suomessa paljon kanavia on eri alueilla kaiken kaikkiaan, muttei kai sentäs noin paljoa ole sellaisia kunnon kanavia. Jos sieltä 40:stä tulee vaan kännypelejä ja chättejä, nii nehän vaan ansaitsee tolla :)

430.1.2007 2:56

Minäkään en kyllä osta mtv:n kanavapakettia, kaveri otti sen kokeiluun ja kirosi koko järjestelmän koska kuvapätki jne eli teknisiä murheita oli. Toinen seikka ainakin minä huomasin kun katselin mtv3:n ralli-lähetystä niin 1/3 osa oli alkuintroa yms, 1/3 osa mainoksia ja viimeinen osa oli rallia, eli toteutus oli todella huono..suorastaan ala-arvoinen.
Tuo on terve tullut kokeilu. Toivottavasti toimisi kunnolla, tosin itse en siitä pääse nauttimaan kun ei ole sitä boxia, kaapeli kyllä löytyy.

530.1.2007 4:08

Welhon -viikonlopussa mukana olevat kanavat ovat samat mitkä viimmeksikin. Siellä on niitten sivustoilla nuo listat tiedotteet osiossa. Kai tuolta siis tulee jotain katsottuakin.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 30.1.2007 @ 04:12

630.1.2007 4:26

Toivottavasti mahdollisimman moni jättää ostamatta tuon mtv:n formula kanavapaketin. Mtv on kuitenkin laskenut sen varaan..

730.1.2007 5:25

Lainaus:

...mtv3:n ralli-lähetystä niin 1/3 osa oli alkuintroa yms, 1/3 osa mainoksia ja viimeinen osa oli rallia...


Siis tuleeko maksukanavillakin mainoksia ??!?!?

830.1.2007 6:26

Kertaluokkaa parempi tarjous!

Hae kaapelikortti veloituksetta:
Hae nyt Kaapelikortti käyttöösi 1. vuodeksi ilman vuosimaksua (seuraavilta vuosilta 20€/v). Lisäksi saat Paletti-kanavapaketin kuukaudeksi kaupan päälle ja avauksen 0€. Ei sido Paletti-paketin tilaukseen. Tarjous voimassa 24.2. asti ja koskee vain kaapeliverkkoon kytkettyjä kotitalouksia ja uusia Kaapelikorttiasiakkaita. Lisäksi kaikki maksukanavat näkyvät viikonajan ilmaiseksi.

http://www.lumonetti.fi/digitv/kampanjat/

930.1.2007 10:33
kempo0
Inactive

taas syrjitään antenni koteja

108.2.2007 5:21

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kempo0:
taas syrjitään antenni koteja

Kyllä, mutta antennipuolellakin näkyy MTV3 Max ja Subtv Juniori samaisen ajan (www.plustv.fi).

118.2.2007 6:56

Hehe syrjintää antennikoteja, lohduttaa varmaa niitä kun canalit, viasatin setit ym jää näkymättä ja näkyy vain mtv3 max hässäkkä noh se siitä..
Tervetullut kampanja tuo seuraavan viikonlopun tv kanavat vaikka osa niistä näkyykin jo itsellä tilattuna, tietenkin toinen puoli siinä on että enemmän he saavat toki tilaajia kun ihmiset innostuvat joistakin kanavista...
Tuosta mtv:n maksutv:stä se lähinnä ärsyttää johtuen formuloiden siirtymisestä maksullisiksi jos haluaa seurata Live lähetyksiä eikä pätkä koosteita turhaa rahastusta sanon minä...

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 8.2.2007 @ 06:56

129.2.2007 13:26

nytkö muka pitäisi kymmenien kanavien näkyä... ei ainakaan täällä näy muuta "ylimääräistä" kuin mtv3 max ja sub tv junior

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 9.2.2007 @ 13:27

139.2.2007 14:05

Lista viikonloppuna auki olevista kanavista: http://www.turunkaapelitv.fi/CableOpen0207.pdf

149.11.2007 11:28

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juunas11:
Niin, tuo on kyllä totta. Kyllähän Suomessa paljon kanavia on eri alueilla kaiken kaikkiaan, muttei kai sentäs noin paljoa ole sellaisia kunnon kanavia. Jos sieltä 40:stä tulee vaan kännypelejä ja chättejä, nii nehän vaan ansaitsee tolla :)
Luojan kiitos kännypelit ja chatit tv:ssä on suomalaisten keksintö. Muiden maiden kanavissa ei moista hölynpölyä ole joten viikonloppuna ei tarvitse katsoa kännypelejä 40:ltä kanavalta =)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Kestävyystestaajan pakeilla kävi uuden lasidesignin saanut iPhone 8 Kestävyystestaajan pakeilla kävi uuden lasidesignin saanut iPhone 8 (22.9.2017 22:25)
Kestävyystestaaja Zack Nelson on saanut käsiinsä uuden iPhone 8:n. Kovasti viimevuotiselta mallilta näyttävä puhelin on saanut muutamia merkittäviä päivityksiä, joita käsitellään oheisella YouTube-videolla. ....
Uusien iPhone-mallien suorituskyky jättää jälkeen jopa läppäreitä, ero Galaxyihin huima Uusien iPhone-mallien suorituskyky jättää jälkeen jopa läppäreitä, ero Galaxyihin huima (22.9.2017 20:47)
Applen mobiilipiirien suorituskyky on ollut aina aivan omaa luokkaansa. Se on vuosi toisensa jälkeen tuhonnut tieltään tehokkaimmatkin Android-puhelimet, ja useimmiten jopa vuoden vanha iPhone ....
13 kommenttia
HBO varustautuu jo Game of Thronesin loppuun, kehitteillä jo viisi samaan maailman sijoittuvaa sarjaa HBO varustautuu jo Game of Thronesin loppuun, kehitteillä jo viisi samaan maailman sijoittuvaa sarjaa (22.9.2017 20:16)
HBO on vuosikausia tuottanut maailman laadukkaimpiin tuotantoihin lukeutuvia televisiosarjoja. Näistä viimeiset vuodet parhaiten tunnetaan tietysti Game of Thrones, joka on ainakin piratismimittarilla ....
EU:n piilossa pitämä tutkimus paljasti ettei piratismi vahingoittanut myyntiä EU:n piilossa pitämä tutkimus paljasti ettei piratismi vahingoittanut myyntiä (22.9.2017 19:46)
Piratismia on pidetty valtaisana ongelmana useiden media-alojen etujärjestöjen toimesta vuosikausia. Perinteisemmän piratismin ohella esimerkiksi Spotify ja YouTube ovat saaneet oman osansa loasta. ....
3 kommenttia
The Pirate Bay varastaa tietokoneesi virtuaalivaluuttalouhintaan – Näin estät sen The Pirate Bay varastaa tietokoneesi virtuaalivaluuttalouhintaan – Näin estät sen (22.9.2017 12:25)
The Pirate Bayssä käyneet ovat saattaneet pistää merkille, että sivustolle on lisätty uusi JavaScript-sovellus, joka hyödyntää sivustolla vierailevien käyttäjien tietokoneiden laskentatehoa ....