*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Jimms PC Store ja Ensi-ilta.com mukaan laitevertailuun

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 22.1.2007 17:13 Kommentteja (10)

Jimms PC Store ja Ensi-ilta.com mukaan laitevertailuun Laitevertailu-palveluumme hintatietojaan toimittavien kauppojen määrä hyppäsi taas vähän isommaksi, kun Jimm's PC Store ja Ensi-ilta.com liittyivät mukaan.
Molemmat kaupat täydentävät etenkin taulutelevisioiden ja litteiden näyttöjen hintavertailua. Nyt palvelussamme on mukana jo yhdeksän kauppaa, joten teknisten tietojen ohella myös itse hintojen vertailu alkaa olemaan "oikeasti mahdollista" palvelun kautta. Tekniset tiedot ja laitteiden ominaisuuksien helppo vertailu ovat edelleen palvelun tärkeimmät kriteerit, mutta toivottavasti hintatietojen mukanaolo auttaa myös vertailemaan keskenään samassa hintahaarukassa painivia laitteita.

Laitevertailumme tulee laajenemaan lähiviikkoina uusiin laiteryhmiin, pitäytyen kuitenkin pääasiassa videoon jollain tavalla liittyvissä laiteryhmissä. Ja palveluhan kehittyy puhtaasti teidän, käyttäjiemme, ansiosta -- kun arvostelette laitteita, joista teillä on käyttökokemuksia ja lisäksi ehdotatte palveluun sieltä mahdollisesti vielä puuttuvia laitteita, autatte kehittämään palvelua entistä hyödyllisemmäksi.

Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

122.1.2007 18:53

Palvelu vain laajenee ja laajenee :)

223.1.2007 1:19
Delarent
Inactive

Asiaa , Rasiaa :D

323.1.2007 10:17

jimmis on paras paikka turussa siis ei mimtään suurta

424.1.2007 1:04

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti OneMember:
Palvelu vain laajenee ja laajenee :)
Vielä kun Jimmsinkin palvelu paranisi, sekun on asiakaspalvelultaan paskin firma missä olen ikinä joutunut asioimaan, ollut jo vuosia ja sama tahti vaan jatkuu :D

524.1.2007 3:14
bjootor
Inactive

Nyt kyllä haukut väärää puuta Jimmyn palvelu on parasta a-ryhmää, ei koskaan mitään valittamista, näin sanoo asiasta tietävä

ENSILUOKKAISTA PALVELUA jatkakaa samaan malliin niin syntyy rutkasti kauppoja

624.1.2007 8:45

Mä olin jo päättänyt etten enää asioi Jimm's:illä, kunnes ne vaihto mun koruptoivan paskan Maxtorin ilmaseks Seagateen. Aiemmat kokemukset ei ollu niin kivoja.

724.1.2007 9:49
bjootor
Inactive

Omat+kavereiden kokemukset pelkästään huippuhyviä ja mitä te täällä rutisette ei se mailma siitä parane ostakaa muualta ylihintaan ja alitehoo :-)

824.1.2007 11:01

jimmiksellä toimii kaikki muu kuin koneen kausaus,korjaus ja osien vaihto.kone voi olla siellä ihan hyvin kaksikin viikkoa istumassa ja kun soittaaniin ollaan jus laittamassa muistikampaa kiinni.

925.1.2007 7:17
bjootor
Inactive

Itse asioin jimmyllä puhelimitse päivittäin ja homma on viimisen päälle kunnossa, ei tulisi mieleenkään vaihtaa putiikkia, asiantuntevaa porukkaa ja laatukamaa. Tosta sun puhelin tiedustelusta sen verran kun olit konettasi kysellyt, OTA huomioon se seikka kaikkia osia ei saa kuin maitoa kaupasta, joskus tilaamiseenkin menee päiviä, ja mistäs sen tiedät vaikka juur olisivatkin laittamassa kampaa koneeseesi. Ostappa koneesi jostain marketista niin tiedät mikä on kesto kun se remonttia kaipaa...ei muuta kuin taas jimmylle shoppailemaan...

102.2.2007 10:00

Jimss on hyvä liike..tarkoitettu lähinnä niille mitkä tietävät jotain turhaa mennä sinne seisoskelemaan jos ei itse tiedä mitä haluaa.. jos tiedät mitä haluat niin palvelu kyllä pelaa..itse olen kantaasiakas ja eipä ole tarvinnut mistään valittaa ,,, tumpelot ostaa tavaransa ja koneensa gigantista

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Kumpi kannattaa ostaa, Nokia 8 vai OnePlus 5? Kumpi kannattaa ostaa, Nokia 8 vai OnePlus 5? (17.8.2017 14:26)
HMD Globalilta on viime vuoden lopusta lähtien odotettu kieli pitkällä lippulaivapuhelinta, joka näyttäisi millaista rautaa Nokia-puhelimet parhaimmillaan ovat. Sellainen puhelin esiteltiin ....
1 kommentti
Apple pistää rahat pöytään – Hyökkää Netflixiä vastaan omilla tuotannoilla Apple pistää rahat pöytään – Hyökkää Netflixiä vastaan omilla tuotannoilla (17.8.2017 11:52)
Apple aikoo sijoittaa tulevan vuoden aikana miljardi dollaria TV-ohjelmien hankintaan ja tuotantoon, kertoo Wall Street Journal. Yhtiö on jo pidemmän aikaa puhunut palveluliiketoiminnan kasvattamisesta, ....
1 kommentti
Tältä näyttää LG:n V30 – Yksi syksyn kiinnostavimmista älypuhelimista Tältä näyttää LG:n V30 – Yksi syksyn kiinnostavimmista älypuhelimista (17.8.2017 11:08)
Useiden Android-vuotojen takuuvarma lähde, Evan Blass, on julkaissut Twitter-tilinsä kautta lehdistökuvan myöhemmin tässä kuussa esiteltävästä LG V30 -lippulaivapuhelimesta. Kuten odottaa saattoi, ....
Teknologiayhtiöt nousivat vastarintaan – Siivoavat valkoisen ylivallan kannatuksen piiloon Teknologiayhtiöt nousivat vastarintaan – Siivoavat valkoisen ylivallan kannatuksen piiloon (17.8.2017 09:41)
Yhdysvalloissa poliittinen keskustelu on kiihtynyt Charlottesvillen levottomuuksien seurauksena. Virginialaiseen kaupunkiin julistettiin hätätila äärioikeiston mielenosoituksen takia, jotta ....
3 kommenttia
Tässä on uusi Nokia 8 – Lippulaiva kaksoiskameralla Tässä on uusi Nokia 8 – Lippulaiva kaksoiskameralla (16.8.2017 22:03)
HMD Global on laajentanut Android-pohjaisten Nokia-puhelimien valikoimaa neljännellä mallilla. Uusi Nokia 8 edustaa yhtiön tuoteportfolion ylempää hintaluokkaa ja sen luvataan haastavan muut ....
3 kommenttia

Uutisarkisto