*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Levy-yhtiöt vaativat AllofMP3.comilta 1.65 biljoonaa dollaria

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 23.12.2006 15:36 Kommentteja (70)

Levy-yhtiöt vaativat AllofMP3.comilta 1.65 biljoonaa dollaria AllofMP3.comin oikeuteen haastaneet levy-yhtiöt hakevat yhteensä 1.65 biljoonan (1 650 000 000 000) dollarin korvauksia venäläiseltä Mediaservicesiltä. Korvausvaatimuksen perusteena on 11 miljoonaa tekijänoikeusrikkomusta, joista jokaisesta vaaditaan 150 000 dollarin korvauksia.
Näin suurta summaa ei todennäköisesti kuitenkaan määrätä maksettavaksi vaikka Mediaservices todettaisiin syylliseksi. Korvauksien maksaminen voi kuitenkin olla hankalaa vaikka korvaussumma olisi vain yksi miljoonasosa vaaditusta sillä AllofMP3.comin erittäin alhainen hintataso pitää myös yrityksen tulot pieninä, joten noin 2-4 dollarin hintaisista levyjä saisi myydä useamman kappaleen kattaakseen pelkästään korvausvaatimuksen.

Korvausvaatimus on myös reilusti isompi kuin koko RIAA:n vuosittainen myynti, joka pyörii noin 14 miljardin dollarin luokassa, joten monien mielestä korvausvaatimukset ovat vähintäänkin kohtuuttomat. Mediaservices ei ole toistaiseksi kommentoinut syytöksiä ja korvaussummaa mitenkään vaan AllofMP3.com on keskittynyt lähinnä joulun alennusmyyntiin. Asian puinti jatkunee kuitenkin viimeistään vuodenvaihteen jälkeen.

Lähteet:
Piraattiliitto
New York Times

Edellinen Seuraava  

70 kommenttia

123.12.2006 15:38

Elämä on...

223.12.2006 15:41

Isoa kalaa kannattaa pyytää, vaikkei saisikaan, vai mites se sanonta menee.

323.12.2006 15:51

päivän naurut. Pyytäis joskus tavankansalaiset levy-yhtiöiltä korvauksia liian suurista levyhinnoista.


AMD FX-8320, AM3+, 3.5GHz, 8-core | Kingston HyperX 2x4GB, DDR3 1600MHz | Samsung F3 500GB | Asus M5A97 EVO R2.0, AM3+, AMD 970, DDR3, ATX | AMD Radeon HD 7750 | XFX 450W | Windows 7 Ultimate 64

Acer TM5520 Vista
Acer 7736ZG Windows 7
Samsung Note 4G
XBOX360 Elite 120Gb

423.12.2006 15:56

heehheehahaah joulut vaan :D ny tulee niin hapokasta tekstiä et *hoh hoh hOOO*

523.12.2006 16:01

ei lol tais olla RIIA:n joululahja allofmp3:lle :D noh amerikassa kaikki on suurta, myös korvausvaatimukset.

623.12.2006 16:04

Lainaus:
AllofMP3.comin oikeuteen haastaneet levy-yhtiöt hakevat yhteensä 1.65 biljoonan (1 650 000 000 000) dollarin korvauksia venäläiseltä Mediaservicesiltä.
Jumaliste, mikä summa! Kyl on taas jossain mielikuvitus vilkasta.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23.12.2006 @ 16:05



Make it easy

723.12.2006 16:09

Halleluja ja aamen. Näin se homma etenee. Hyvä RIAA anna mennä!

823.12.2006 16:14

EI HELV***I. Edes Big-Billillä ei olisi varaa tuohon. Onkohan edes venäjän valtiolla noin suuria summia? Jos tuo muuttettaisiin vankeudeksi, siitä tulisi varmaan noin
5000 vuotta. Ja miten vitus**a ne voivat vaatia yhdestä 150 000 dollaria?

923.12.2006 16:16

yhdestä rikkeestä 150 000 dollaria

1023.12.2006 16:18

Se on hauska toi laskuopiton laskuoppi. Kas kun ei kaziljoona megamiljoona dollaria.

1123.12.2006 16:19

Tuollaisella rahamäärällä levy-yhtiöt pystyisivät ostamaan jo parikin keskikokoista valtiota. Toisaalta sitähän ei tarvitse tehdä, sillä sehän riittää, että ostaa Yhdysvaltain senaatin ja näinhän on jo suurelta osin tapahtunutkin.

1223.12.2006 16:19

Tämmöinen korvausvaatimus mennee missä tahansa oikeudessa huumorilla ohi...toivottavasti ainakin sillä summa on huomattavasti suurempi kuin useimpien valtioden vuosibudjetit...

1323.12.2006 16:23

Lehdessä (en muista missä lehdessä) oli mitä saisi Big-Billin rahoilla (noin 50 miljardia), niillä saisi ostettua esim. Suomen valtion.

1423.12.2006 16:26

Lainaus:
Tämmöinen korvausvaatimus mennee missä tahansa oikeudessa huumorilla ohi

Jenkkioikeudessa ei hjuumoria tunneta.

1523.12.2006 16:32

taitaa päitä pudota levy-yhtiöltä kun menivät venäläisiä oikeuteen haastaan :P

1623.12.2006 16:40

Lainaus:
Lehdessä (en muista missä lehdessä) oli mitä saisi Big-Billin rahoilla (noin 50 miljardia), niillä saisi ostettua esim. Suomen valtion.
Ai jaa! Käynkin sitten ostamassa kun ei nyt muutakaan tekemistä keksi! Ai mitä? Meinaakko ettei mulla oo varaa siihen? Älä ny tyhmiä kysele. Mähän oon usean tekijänoikeusfirman pomo!!

1723.12.2006 16:52

Aavistan, että täällä on niitä piruja(Teoston rahanahneita de idiootteja). Kaikki selvittään IP:tä :-D.

1823.12.2006 16:59

Tottakaihan tuo 150.000$ on vallan käypä hinta/purkkapoppiraita. Onhan se ihan ymmärrettävää, että jos AllofMP3 (siitäkin huolimatta, että on toiminut täysin lakien mukaisesti) ei maksa tuollaista pikku summaa (vaikka onkin yli 100 kertaa RIAA:n vuoden tulos) niin kaikki maailman mediamafian opetuslapset ovat ensi vuonna Hurstin köyhien juhlassa syömässä hernekeittoa.

1923.12.2006 17:00

Tuossa onkin jo rahaa pelissä. 150 000 yhdestä per yksi "rike" on aika paljon, varsinkin kun asiaa katsotaan tarkemmin niin allofmp3.com toimii lain mukaan. Venäjällä homma on täysin laillista. Tuosta tulee taas yksi RIAA:n naurettava oikeus "taisto".

2023.12.2006 17:01

hyvää joulua vaan....siis ei helkkari. Mitä seuraavaksi? Aika kova hinta yhelle biisille kyllä. Koskakohan näemme nämä hinnat cd-levyissä (osta pritney speeerssin uusin shaisse albumi vain hintaan 3 miljoona joista yksi biisi on sen tekemä ja muut on vain remixei siit). :D

Anteeksi huono huumorini...Joulu on raskasta aikaa.

2123.12.2006 17:28

Lainaus:
AllofMP3.comin oikeuteen haastaneet levy-yhtiöt hakevat yhteensä 1.65 biljoonan (1 650 000 000 000) dollarin korvauksia venäläiseltä Mediaservicesiltä.

Heh heh... Ei taida levy-yhtiöt itsekkään uskoa saavansa tuota summa... :D
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23.12.2006 @ 17:29

2223.12.2006 17:43

just että sitte tämmöset pienet korvaus vaatimukset

2323.12.2006 17:52

Varmaan suurin idea tuossa summassa on sen aiheuttama mediahässäkkä. Julkisuus on taattu kun taotaan esille aivan sekopäiseltä vaikuttavia korvausvaatimuksia. Toimiihan se. Itseä kyllä lähinnä naurattaa toi vaatimus. Jos se menee läpi niin sitten saattaa kyllä jo itkettää :P

2423.12.2006 17:58

eipä tuolla ainakaan napeilla pelata :-D

veikkanpa että allofmp3 haistattaa paskat RIAAlle ja sitten asia siirtyy poliitikoille..

Sitten voisi arvailla ja spekuloida, että allofmp3 on ja pysyy käynnissä muutaman vuoden kunnes venäjällä saadaan aikaiseksi uudistunut tekijänoikeuslaki, johon aloite lähtee puhtaasti jenkkilän painostuksesta WTO:ssa.

2523.12.2006 18:04

Ehhheeh nyt repes housut ja perse *teippiä*
Kyllä nyt tuli liian hapokasta.

2623.12.2006 18:10

Nyt vissiin puhutaan suurista rahoista O_O

2723.12.2006 18:13

Luin aluksi 1,65 miljardia, mutta summa olikin TUHAT kertaa isompi. Luulevatko oikeasti että joku tuon summan maksaa? Järki käteen, kenelläkään maailmassa ei ole tuota summaa.

2823.12.2006 19:13

joo meleko isot nappulat poijilla pelissä...

2923.12.2006 19:21
jmpk
Inactive

Lainaus:
taitaa päitä pudota levy-yhtiöltä kun menivät venäläisiä oikeuteen haastaan :P
No siinähän lähtevät Venäjältä hakemaan rahoja. Pidetään mielessä että tekijänoikeusjärjestöt mainostavat että piratismilla tuetaan järjestäytynyttä rikollisuutta. No mitähän tämä järjestäytynyt rikollisuus on? Kunnollisessa järjestaytyneessä rikollusuudessa, jossa pelataan miljoonaluokassa taitaa yksi puhelu riittää hiljentämään rahanruinaajat. Kyllä on rakkaassa naapurimaassamme ihmisiä kadonnut pienempienkin kuin 1,65 biljoonan dollarin rahasummien takia. Voi siinä siis hetki mennä ennenkuin joku suostuu lähtemään rahojen perään kyselemään.
Eikä taida myöskään politikoinnilla onnistua, ei yhdysvaltain hallituksella ole varaa menettää kaikkia suhteita Venäjälle päin jonkun aivan älyttömän asian takia, kun tasan tietää että Venäjälläkään ei rahaa puussa kasva. Taidettaisiin myös venäjällä huomata jos yhtä äkkiä valtion rajojen sisältä on hävinnyt rahaa 1,65 biljoonaa dollaria, voisi kansantalous olla ns. "sekaisin" hieman aikaa. Amerikassa tietysti ollaan totuttu että kaikki on suurta ja rahaa riittää.

Ei edes itse Hitlerkään tainnut päästä kovin pitkälle....

ps. tuli taas järkevää juttua joulun kunniaksi

3023.12.2006 19:39

Heh, kunnon akuankka-lukemia pojat keksiny korvausvaatimukseksi... Mitä seuraavaksi, megatriljoonan sakot vielä tuohon päälle? :)

3123.12.2006 19:40

Ameeriikan Usassa on kaikki suurta suurempaa suurinta, näköjään myös tyhjä tila korvien välissä.

3223.12.2006 19:55

ei helekutta, eihän bill gatesillakaan oo noin paljo massii

3323.12.2006 20:01

Reilusti isompi, kuin vuotuinen 14 miljardin myynti XD

AllofMp3 tarjoaa ilmaista musiikkia, sillä eiköhän 1.65 biljoonan köntässä ole maksettu minunkin musiikkini ja monen tulevankin sukupolven. Muistan tämän sitten vaarinakin hetkenä, jolloin lopetin musiikin ostamisen levy-yhtiöiden mielettömyyden ansiosta.

Kannattaa ruveta artistiksi, omakustanteiseksi nimittäin. Sitten kun joku laittomasti lataa, saakin 150 000€ kipale!

Ja kenenkähän rahoilla ne tämmöistäkin shouta vetävät? Kuluttajien kustannuksella arvaan ma.

3423.12.2006 20:07

Haha, meinasin joulusta jo masentuakin, mutta tämä kyllä piristi päivää! Muistuu tuo vanha vitsikin mieleen.. "Mr Bush, three Brazilian soldiers were killed in Iraq last week." "Oh my God! How many is a Brazillion?" Taitaa jo Venäjän lakikin kieltää tuollaisten rahojen siirtämisen pois maasta, puhumattakaan tosiaan siitä, että rikosta ei ole tehty. Musiikkia on myyty, tekijänoikeusjärjestöille on maksettu korvauksia, RIAA saisi haastaa paikalliset tekijänoikeusjärjestöt oikeuteen jos rahat eivät ole menneet artisteille asti. Vaan ei sillä, että RIAAkaan mitään artisteille maksaisi...

3523.12.2006 20:34

Jos ne otti opikseen Finreactor tapauksesta ja laskivat vaatimukset sen mukaan. Eli nyt pitäisi varmaan se kymmenes osakin olla riittävästi =D

...mikähän näissä piraattijahdeissa on, kun näkyvät järkyimmät uutiset tulevan aina näin joulun aikaan.

3623.12.2006 20:52

Näin jaetaan joulumieltä =D

3724.12.2006 3:43

Luulempa että venäläiset viittaavat kintaalla...tosin koba on summa ja sitten vielä porataan että levyjen hintoja pitää nostaa jotta saadaan kuluja peitettyä. Voi helk...

3824.12.2006 4:10

Ei taida olla missään pankissakaan noin paljo rahaa nii miten sitte jollain yhtiöllä.

3924.12.2006 4:44

no venäjällähän on tämä vanha kunnon neuvottelu tyyli vieläkin käytössä mihi kuuluu tuo vodka :) että tuskin tuolla nuo tekiänoikeus jutut kovin nopeasti mihinkään liikkuvat, kuten huomattu noissa rekkajonoissaki täälläpäin lupailtu mitä lupailtu mutta mitään ole tapahtumassa vuosiin vielä

houhou merry xmas

4024.12.2006 5:28

Tuli muuten mieleen, että mikähän on artistien osuus tästä hurjasta summasta?


Kauhukuormaaja

4124.12.2006 5:46

DragoonJ :
"Tuli muuten mieleen, että mikähän on artistien osuus tästä hurjasta summasta? "


Ei pesoakaan luulen.

4224.12.2006 5:52

Eikös nuo levyyhtiöt ollut jonkun uutisen mukaan alentamassa noita artistien osuuksia, eli käytännössä aritistitkin saavat maksaa lisää.


Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

4324.12.2006 6:28

Onhan tuo korvausvaatimus ihan perusteltu. Eihän tuo vaatimus ole kuin RIAA:n 118 vuoden myynti. Tottakai tappiot on tuota luokkaa.

4424.12.2006 7:01

Kai tuo summa sitten on oikeudenmukainen, mutta on tuokin kiva joululahja. Olisivat pamauttaneet nuo vasta ensi vuoden puolella.

4524.12.2006 7:17

poistettu

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.11.2009 @ 00:46

4624.12.2006 7:40

Siis minkä ihmeen perusteella 150 000 per biisi? Eikö vaikka biisien myyntimäärään perustuva korvaus olisi järkevämpi? Ja mistä he edes tuota vaativat? Siis mitä väärää tuo allofmp3 on tehnyt?

4724.12.2006 8:00

jaaha olla että jenkit saavan noin 0 dollaria
kun ajattelee venäjän suhtautumista yleensä ulkopuolisen sekaantumista venäjän asiohin.

4824.12.2006 9:37

no voi helekatti, tää ampuu jo yli pahemman kerran, ihan järjetöntä vaatia tommosia, luulis jo pikkuhiljaa porukan alkavan ymmärtää kuinka ahneita pskoja noi riaa, mpaa yms on. Ymmärtääkseni toi allofmp3 on ihan venäjän lakien mukainen, ei mitään väärää tai laitointa nykyisellään, voin toki olla väärässäkin. ja miten jenkit voi vaatia mitään koko allofmp3:lta kun tietääkseni se toimii vain venäjältä käsin? ja kyllä venakot menettää kasvonsa koko maailman nähden jos maksavat nuo rahat, mieluummin vaikka antaisin venäläiselle tullitarkastajalle tuon kun riaa:lle :D

4924.12.2006 10:04

hah.. Kylläpä on naurettava juttu :)

5024.12.2006 14:48

Repesin tuolle summalle. Ei edes Bill Gatesillakaan ole tuommosia summia, saati millään valtiollakaan.

Tainneet RIAA:n pojat lukea liikaa Aku Ankkaa :D

5124.12.2006 15:52
kelpaako
Inactive

hah, hah, hah. Ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Kas kun eivät pyytäneet Googolplexiä ;)

Googolplex = 10 potenssiin 10 potenssiin 100 eli siis 1 ja joku about xxxxxx nollaa perään...

5224.12.2006 16:02

Eikö niille mikään riitä?

5324.12.2006 16:08
Nigel91
Inactive

Gatesikaa tollasta pystyis mitenkään maksamaan niin miten joku tavis? =)

5424.12.2006 20:16
tuhero
Inactive

Kohta yhdeksi Suomen naapurimaaksi lasketaankin Venäjän sijasta Tekijänoikeudet :-D

5524.12.2006 21:17

Joku hauska oikeus voisi piruuttaan lätkäistä RIAA:lle vaikka 10-100 miljardia oikeuden halventamisesta, heillähän tuota rahaa kuitenkin on.

5624.12.2006 22:29

Tämä on kyllä niin naurettava pellesirkus, että Johnny Depp laskee alleen. Siirryn LP-levyihin ja waretukseen :/

5725.12.2006 5:37

Tuli ihan Austin Powers mieleen.
one BILLION dollars.

5825.12.2006 9:47

Eihän ne tuota summaa tuohon sen vuoksi ole pistänyt, että ne luulee saavansa ne rahat vaan sen vuoksi, että herättää huomiota. Haluaako venäjä pitää maassaan firmaa joka "tekee rikollista toimintaa" noin suuren summan edestä? Jotain 100000euron haastetta ei ketään noteeraisi. Tässähän on kuitenkin maiden väliset suhteetkin pelinappulana.

Sinällään minusta kaikki saisivat katkaista välinsä jenkkeihin. Pitäkööt paskat lakinsa ja maansa. Ei me niitä tarvita. Riaa ja mpaa:lle pitää alkaa pistämään kampoihin valtiotasolla. Ei jenkeillä ole varaa menettää suhteita muihin maihin parin ahneen levy-yhtiön takia. Nuo ahneet levy-yhtiöt tekevät hallaa jenkkien maineelle. On vain ajan kysymys koska siitä alkaa tulla kunnolla negatiivisia vaikutuksia.

Kansa ei tule polvistumaan noiden edessä koskaan. Eduskuntaan kun vielä saisi oikeat henkilöt päättämään. Vaikka hetkellisesti polvistuttaisiinkin niin heti kun vain sukupolvi alkaa vaihtumaan eduskunnassa niin tuollaista meininkiä ei kauaa katsella. Tällä hetkellä päättäjinä on liian vanhaa väkeä joka maassa.

5925.12.2006 11:52

Hmm.. Odottakaas vain, niin kohta RIAA perustaa jenkkeihin oman yksityisarmeijan (heillä kun rahaa on) ja hyökkää venäjälle, jos rahaa ei ala tulemaan. Kolmas maailman sota: Tekijänoikeudet.

6025.12.2006 14:12

Naurettavuuden huippu. Vittuun tommoset ahneet riaa ja jenkkipaskat. Jos eu julistaisi sodan jenkkejä vastaan niin olisin etulinjassa ilmoittautumassa vapaaehtoisena.

6125.12.2006 21:54

Mitenköhän tuon RIAA:n käytäntö oli... Napsivat satunnaisia kansalaisia joita epäilevät RIAA:n suojaaman musiikin lataamisesta/levittämisestä ja pyytävät (muistaakseni) $5000 per kipale. Kuulemma monet tämän tiimoilta oikeuteen haastetut asettavat vastakanteen kiristyksestä, ja RIAA jättää asian siihen. Oikeuden edessähän RIAA on hyvin heikoilla, sillä hyvin harvoin heillä mitään konkreettista näyttöä on. Täkäläinen oikeuslaitos muistaakseni vaatii tarkan tapahtuma-ajan, -paikan ja -tapausselosteen noista (eli päiväys, kellonaika, keino ja tiedosto).

Ja kyllä, NUIJJA, RIAA pyrkii myös leikkaamaan entisestään artistien saamia levyrojalteja. Nykyään menee itse levyistä artisteille sellaista 40snt tasoa per levy, yhtiöille taas kolme, neljä euroa.
Ei RIAA todellakaan ole kuluttajan tai edes artistin puolella, vaan puhtaasti levy-yhtiöiden. Raha ratkaisee.

6226.12.2006 11:15

Tyypit vaatii sitten vähän enemmän. Enemmän kun Italiassa bruttokansantuotetta 2004 vuoden arvion mukaan. =) LOL

6327.12.2006 17:47

Aloitetaan vaikka siitä, että vaikka RIAA sais noi rahat, mihin ne menisivät? Ei varmaankaan terveydenhuoltoon, eikä muuhunkaan tärkeeseen, vaan suoraan RIAAn pomojen taskuihin. Ja kaverilta kuulin, että joku SOADin jäsenistä sanoi telkkarissa hänen olevan sitä mieltä, että jos ihmiset haluavat kuunnella sitä musiikkia, sille on ihan sama ostaako ne sen levyn vai lataako. Luulisin että ne kaikki ovat tota mieltä. Venäjän kansalaisena ja en niin USAsta tykkäävänä voisin sanoa, että voisivat painua jonnekkii ihan muualle ja tehdä jotain ihan muuta. Niitä jenkkiautoja vaan vois joskus lähetellä, ku ei me ilman niitä voida elää.

6428.12.2006 8:05
_Henkka_
Inactive

Kyllä ampuu taas toi juttu hiukan yli niin kuin limewirenkin oikeusjuttu. oiskohan ollu viel samanlainen korvaus summa

6528.12.2006 8:06
_Henkka_
Inactive

per biisi siis..

6628.12.2006 15:22

repee kyl perse viiteen osaan kun lukee näitä RIIA:n oikeusjuttuja :l

6729.12.2006 4:46

Onkohan tässä menneet nyt US:n yksiköt hiukka sekaisin. "Billion" ei tarkoita biljoonaa jenkeissä.

Olisikohan sittenkin kyse miljardista... Samapa tuo... kyse on kuitenkin pirun isosta summasta, joka ei missään järjellisissä rajoissa siirry keneltäkään kenellekään.

...ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan tyhmä joka maksaa...
Tässä tapauksessa maksajaa ei kyllä löydy.

6829.12.2006 5:06

yhellä sivulla luki kyllä että 1.65 trillion

6930.12.2006 6:31

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti thc666:
Tämmöinen korvausvaatimus mennee missä tahansa oikeudessa huumorilla ohi...toivottavasti ainakin sillä summa on huomattavasti suurempi kuin useimpien valtioden vuosibudjetit...
Aijaa? "Suomen valtion vuosibudjetti vuonna 2005 oli 41.7 miljardia euroa." "Nopean" laskutoimituksen jälkeen (1650/50 nollat supistettuna ja eurot öbaut dollareina) saadaan toi vaatimus 33 -kertaiseksi. Jenkkien reippaan 400 miljardin dollarin sodan aikanen sotilasbudjetin huippu on tosta 1/4 ja missään maailmassa ei pyöri yhtä paljoa rahaa kun siinä. Naurussa on pitelemistä :D. Pitäs iteki uppia joku mp3 sinne allofiin ja napata siitä 150'000 ekkeröö (eurolisineen;).

7031.8.2007 14:40

Kyllä kyseessä on oikea yksikkö: "Yes you read correctly not 1.65 Million not 1.65 Billion but 1.65 Trillion dollars is the amount of the Lawsuit against AllofMp3.com this number is so beyond ridiculous that I cannot even start to comprehend what these idiots over at the RIAA are thinking." Lähteenä Googlen kautta http://www.geeknewscentral.com/archives/006687.html.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia (7.12.2016 18:31)
Sony on onnistunut myymään jo yli 50 miljoonaa PlayStation 4 -pelikonsolia. Lukemaan sisältyy niin vuonna 2013 lanseeratun PlayStation 4:n myynti kuin tänä syksynä esitellyn PlayStation 4 Pron myyntikin. ....
Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan (7.12.2016 18:13)
Tietokoneille vähän aika sitten julkaistussa Chrome 55:ssä huomattavin muutos aiempaan oli flash-selainlaajennoksen kytkeminen pois päältä oletuksena. Androidilla moiselle ei ole tarvetta, sillä ....
iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa (6.12.2016 13:53)
Jos omistat 16 gigatavun tallennusmuistilla varustetun iPhonen tai iPadin, on laitteesi näytöllä melko varmasti vilahtanut silloin tällöin Tallennustila melkein täynnä -varoitus, joka ilmoittaa ....
Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta (6.12.2016 12:26)
Amazon on jo neljän vuoden ajan kehittänyt ruokakauppaa, josta voisi yksinkertaisesti lähteä pois kun ostokset on kerätty hyllyiltä kauppakassiin. Kassalla jonottaminen jäisi historiaan kokonaan. ....
4 kommenttia
Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen (6.12.2016 11:17)
Netflix aikoo kaksinkertaistaa alkuperäistuotantojen ensi vuonna, kertoo yhtiön sisältöjohtaja Ted Sarandos. Tämän vuoden aikana Netflix saanut valmiiksi omia tuotantoja noin 500 tunnin verran ....
2 kommenttia

Uutisarkisto