*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawn mukit nyt myynnissä!

Kirjoittaja Jari Ketola @ 10.10.2006 12:24 Kommentteja (45)

AfterDawn mukit nyt myynnissä! Paljon toivottuja AfterDawn.com-tuotteita on jälleen saatavilla. Tuttujen paitojen lisäksi, joita löytyy edelleen muutamia kappaleita, saatavilla on nyt myös AfterDawn.com -mukeja. Tummansinisistä mukeista on mukava hörppiä kahvia/teetä/vettä esim. työpaikalla muiden katsellessa vihreänä vierellä.
Mukit maksavat 14,00 euroa/kpl ja paidat 20,00 euroa/kpl. Hintaan lisätään toimituskulut, jotka ovat yhden tuotteen tilaukselle 5,75 euroa ja useamman tuotteen tilaukselle 7,10 euroa. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Sekä mukeja, että etenkin paitoja on saatavilla rajallinen määrä. Kun jokin tuote on loppu, poistuu se tilattavien tuotteiden luettelosta automaattisesti. Toimi siis nopeasti!

Lisätietoja tuotteista tilaussivulla. Huomioi tilausta tehdessäsi, että mukin koko on 2,5dl, eli se on hieman tavanomaista kahvimukia pienempi.

Siirry tilaussivulle:

http://fin.afterdawn.com/general/mukijapaitatilaus.cfm

Edellinen Seuraava  

45 kommenttia

110.10.2006 12:52

Ihan kiva, mut liian kallista köyhälle opiskelijalle =(

210.10.2006 12:54

Tilattu muki :)

310.10.2006 12:56

No, miksei porukat laita noita mukeja kisoihin palkinnoks? Noihan näyttää ihan kivoilta mutta aika kalliita. Ostan mielummin monta kaupasta kuin yhden tuosta...

410.10.2006 13:00

Lainaus:
No, miksei porukat laita noita mukeja kisoihin palkinnoks?
Nehän on ollut/on palkintoina. Esim. innovaatiokilpailussahan palkintoina on juuri noita mukeja, paitoja jne.

aD mukia et saa kaupasta, et edes yhtä hienoa. Ja vaikka hinta on suurehko, niin pääasiahan on se että tuetaan sivuston toimintaa.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 10.10.2006 @ 13:02

510.10.2006 13:02

totta, mutta hinta olisi voinut olla hieman alhaisempi, esim jotain 5,50€.

610.10.2006 13:07

noiden tekeminen on maksanut jonkin verran ja sitten vielä sivuston ylläpitoonkin pitäisi jäädä hieman ylimääräistä, mutta mitenkäs alaikäinen tilaa, eli tilataanko sitten vanhempien nimellä?

710.10.2006 13:42
Hz4
Inactive

Hohoo:P odottelinkin jo vähän tätä Ad krääsää:) tilaukseen-->

810.10.2006 13:47

ihan hieno muki, hinta kallis mutta sille ei maha mitään, en tilaa :)

910.10.2006 14:07

Vietän netissä suurimman osan ajastani AD:n sivuilla ja haluan tukea toimintaa...lisäksi toi muki on kiva keräily kappale. Tilattu ja maksettu :)

1010.10.2006 14:38

Houkuttelee kyl toi muki, mut ei noin kallista köyhälle :(

1110.10.2006 14:54

no huh hieno on mutta kallis. Harva ostaa jonku yhen 14€ mukin kun kaupasta saa samalla hinnalla varmaan 5kpl
mutta vois ostaa jos olis halvempi :P

1210.10.2006 15:04

Lainaus:
mutta mitenkäs alaikäinen tilaa, eli tilataanko sitten vanhempien nimellä?

toki voit sen omalla nimelläsi tilata (voit itse hakea postista), mutta sullta täytyy luonnollisesti olla huoltajan lupa ostella :)

1310.10.2006 15:06

Lainaus:
Harva ostaa jonku yhen 14€ mukin kun kaupasta saa samalla hinnalla varmaan 5kpl
mutta vois ostaa jos olis halvempi :P
aD ei taida kuitenkaan kilpailla mukien/paitojen hinnalla minkään HalpaHallin kanssa :)
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 10.10.2006 @ 15:07

1410.10.2006 15:19

Ai ai.. Kovasti tekis mieli, ku ite vähä keräilenki mukeja.. Täytyy kysyä vanhemmilta mitä oisivat mieltä. Hyvältähän tuo näyttää, ja hinnan ymmärtää tässä "tilanteessa" (eli valmistus maksanut, rahaa pitäisi jäädä sivuston ylläpitämisellekin, jne..)

Katellaan ;)

1510.10.2006 15:24

Hieman on kyllä hintaa liikaa opiskelijalle..muuten kyllä himottaisi tuommoinen. Pitää toivoa että sitten vuoden lopussa kun innovaatiokilpailu ratkeaa niin joku omista ideoista olisi ollut tuollaisen arvoinen.

1610.10.2006 15:25

Muki tilattu, paitoja on jo parikin. Muki tosi äreen näkönen, kyllä siitä kelpaa kahvia litkiä. Eihän tuo halpa ole, mutta jos tukee sivustoa niin ok minulle.

Köyhälle on kaikki kallista!


ps. uutta paitamallia kehiin sitten ens kesäks, vaikka designkilpailu pystyyn?

1710.10.2006 16:04

Vaikka hinta hirvitti, niin onnistuin painamaan "lähetä tilaus" nappia ...rahoja siirtäessä varmasti ahdistaa, mutta joskos se helpottaisi kunhan saa paidan päälle ja mukin käteensä =D

1810.10.2006 16:12
AfterDawn Addict

Jessss... Näitä oonkin odotellu!!!! Ei muuta ku tilaukseen!

1910.10.2006 16:30

Hienot tuotteet, mutta minusta liian kalliita. xvids subsin paidan joskus tilasin ja se oli 12 € ja siihen kuulu vielä postimaksu.. 27.00€ paidasta de är jätte dyyr..

2010.10.2006 16:56

Onko muuten tulossa ad kalsareita?

2110.10.2006 16:56

No voi hemmeddos! Just pahimpaan mahdolliseen saumaan tulivatten. No pakko koettaa keksiä jostain rahat tilata molemmat, toivottavasti ei lopu kesken ennen sitä.

2210.10.2006 17:08

Tuollainen muki on pakko saada! Kahvin täytyy maistua vieläkin paremmalle tuossa. :D Pitänee tilata jossain vaiheessa kun rahatilanne sen sallii. :)

2311.10.2006 11:08

Hieno homma, mutta ei minullakaan ole kyllä varaa satsata tota summaa mukiin..

Onko Afterdawnilla jossain omat toimitilat? Eikö siellä voisi myydä tuotteita ilman postikuluja? Vai myydäänkö näitä jo niin paljon, että tulisi liian paljon ylimääräistä työtä?

2411.10.2006 11:19

huhhu tommone pitää saada :E

2511.10.2006 11:27

Lainaus:
Onko muuten tulossa ad kalsareita?
Eihän se logo näy jos se on kalsareissa, ellei sitten pidä räp-tyylisestä musiikista ja pukeutuu sen mukaisesti :)

2611.10.2006 13:08

~20€ mukista on kyllä turhan paljon.

2711.10.2006 13:28

Elämä on..

2811.10.2006 14:18

Lainaus:

Eihän se logo näy jos se on kalsareissa, ellei sitten pidä räp-tyylisestä musiikista ja pukeutuu sen mukaisesti :)
Onhan siinä sellainenkin pointti, että noilla naisille selviäisi illan kuluessa, että tämä mies on tottunut murtamaan suojaukset ;)

*EDIT:typo*
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 11.10.2006 @ 14:19

home cooking is killing the restaurant industry

2911.10.2006 15:09

Lainaus:
Onhan siinä sellainenkin pointti, että noilla naisille selviäisi illan kuluessa, että tämä mies on tottunut murtamaan suojaukset ;)
No niin joo. Mutta tosi nörtillä ei naisystäviä ole, joten hukkaan menisi.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 11.10.2006 @ 16:29

3011.10.2006 15:30

Lainaus:

Lainaus:Onhan siinä sellainenkin pointti, että noilla naisille selviäisi illan kuluessa, että tämä mies on tottunut murtamaan suojaukset ;)

No niin joo. Mutta tosi nörtillä ei nasiystäviä ole, joten hukkaan menisi.

:D
Tekis kyll mieli tilaa tommonen muki mut ~20e mukista postimaksujen kaa alkaa olla jo aika iso hinta. :(
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 11.10.2006 @ 15:32

3111.10.2006 15:35

Lainaus:

No niin joo. Mutta tosi nörtillä ei nasiystäviä ole, joten hukkaan menisi.
Totta tuokin :)

Noh, voisi noita kait sitten perustella sanonnalla, että kaiken varalta kuin vanhalla piialla tissit.

3211.10.2006 16:14

Joo-o, kun näin otsikon oli heti valmis tilaamaan, mutta toisin kävi kun näin hinnan.
Työpaikalla on vaan tottunut siihen että mainosmukit tulee ilmaiseksi, eli en ole koskaan enkä tule koskaan maksamaan kahvimukista yli sataa mummon markkaa.


| P4 2,66GHz | Asus P4PE-X | GeForce 7600GT 256MB | 2048MB | BenQ FP93GX |

3311.10.2006 18:06

Mukit ovat toki bulkkikamaan nähden kalliita, muttei niitä ole bulkkikaman kanssa kilpailemaan suunniteltukaan. =) Viiden värin silkkipainatus maksaa aikalailla, ja lisäksi aloituskustannukset nostavat yhden mukin hintaa huomattavasti näinkin pienessä erässä. Sama homma t-paitojen kanssa. Postituskulujen osalta valitukset voi kohdistaa Suomen Postiin -- olen itsekin sitä mieltä, että 5,75e on kohtuuton hinta yhden mukin toimituksesta. Vaihtoehtoja ei valitettavasti kuitenkaan ole.

Mukeja tullaan toki jakamaan myös palkintoina. Tuotteiden myynnillä ei ole tarkoitus tehdä voittoa, vaan kattaa ainoastaan meille muodostuneet kulut.

Tilauksia on kertynyt jo varsin runsaasti, ja ensimmäiset paketit lähtivät tänään vastaanottajilleen. XXL-paitoja on jäljellä enää pari kappaletta, joten jos sellaisen haluat, kannattaa toimia ripeästi! Paitojen koot ovat reiluja, joten pienempikin koko voi toimia vallan mainiosti.


Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

3412.10.2006 5:25

Ei kyllä opiskelijabudjetilla tuommosia ostella - ainakaan moiseen hintaan. Muuten olisin jo ostanut. On kaikinpuolin kiva kahvimuki.

3512.10.2006 6:43

Eikös vielä vois tehdä jotain "isoa" AD kahvikuppii. Toi pieni ei niin houkuttele /:

3612.10.2006 8:47

Tilatessani minä ajattelin maksavani jäsenmaksua, jolloin saa paidan ja mukin kaupantekijäisiksi. Ei tuo n. 40 euroa ole paha hinta, kun ajattelee miten paljon hyödyllistä (ja hyödytöntä ;) ) tietoa olen täältä saanut viimeisen 2-3 vuoden aikana.

Oli ollut ongelma mikä tahansa, täältä on löytynyt apua... unohtamatta päivän tarkeimpiä uutisaiheita.

3712.10.2006 9:18

Lainaus:
Eikös vielä vois tehdä jotain "isoa" AD kahvikuppii. Toi pieni ei niin houkuttele /:
itse kaipailen lähinnä snapsi- tai olutlaseja?!?! :O

3813.10.2006 15:42

Oho tulipas kuppi nopeasti ovelle asti. Harmi, että olin juuri kaupassa kun kosti kävi ovella pimpottelemassa. Sain hakea paketin postista päivää myöhemmin(13.10), mutta sainpa samalla synttärilahjan :)

3914.10.2006 10:15
AfterDawn Addict

Juu nopsaan kyllä tulivat ja nyt kelpaa juoda taas sufeeta ;) !! Ja yllätyslahjakin tuli vielä mukana!!

4016.10.2006 14:50

tuli paketti juuri sopivasti kun huomenna on synttärit :) ja tuli tuo edellämainittu yllätylahjakin mukaan ;)
mutta mitenkäs tuo muki, eikai se ole näitä joita ei saa koneessa pestä vaan pitää käsin pestä ettei kuva lähde irti?

4116.10.2006 15:25

Eiköhän se kestä. En usko että mukin laatu tekee poikkeusta paidankaan suhteen :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 16.10.2006 @ 15:25

4217.10.2006 11:41

Omassa käytössä oleva kuppini on käynyt astianpesukoneen läpi jo toistakymmentä kertaa ja kuva ei ole haalistunut, eli painojälki vaikuttaa hyvältä. Yhden paidan olen saanut toistaiseksi 3,5 vuoden käytön jälkeen muuttumaan hieman punertavaksi (ei mitään hajua miksi, todnäk joku hauska pyykkiaccident.. :-), mutta yhdestäkään paidasta ei ole vielä painatus lähtenyt (suosittelen pesemään kuitenkin "nurinpäin" käännettynä, ei nenäänsä kannata haarukalla kaivaa :-).

4317.10.2006 12:40
AfterDawn Addict

Pohjassahan lukee että: dishwasher safe...

koneeseen vaan ;)



4421.10.2006 17:34

On kyllä mielenkiintoisen kokonen toi muki :)

Ei pieni, mutta . . .

Kyllä tosta kaffetta hörppii.

4521.10.2006 17:59
AfterDawn Addict

Pitänee tilata paita sekä muki, seuraaval palkal sikäli mikäli tavaraa riittää. Hyvä että paitojakin saatiin myytiin palkintojen jälkeen.


Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia (7.12.2016 18:31)
Sony on onnistunut myymään jo yli 50 miljoonaa PlayStation 4 -pelikonsolia. Lukemaan sisältyy niin vuonna 2013 lanseeratun PlayStation 4:n myynti kuin tänä syksynä esitellyn PlayStation 4 Pron myyntikin. ....
Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan (7.12.2016 18:13)
Tietokoneille vähän aika sitten julkaistussa Chrome 55:ssä huomattavin muutos aiempaan oli flash-selainlaajennoksen kytkeminen pois päältä oletuksena. Androidilla moiselle ei ole tarvetta, sillä ....
iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa (6.12.2016 13:53)
Jos omistat 16 gigatavun tallennusmuistilla varustetun iPhonen tai iPadin, on laitteesi näytöllä melko varmasti vilahtanut silloin tällöin Tallennustila melkein täynnä -varoitus, joka ilmoittaa ....
Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta (6.12.2016 12:26)
Amazon on jo neljän vuoden ajan kehittänyt ruokakauppaa, josta voisi yksinkertaisesti lähteä pois kun ostokset on kerätty hyllyiltä kauppakassiin. Kassalla jonottaminen jäisi historiaan kokonaan. ....
5 kommenttia
Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen (6.12.2016 11:17)
Netflix aikoo kaksinkertaistaa alkuperäistuotantojen ensi vuonna, kertoo yhtiön sisältöjohtaja Ted Sarandos. Tämän vuoden aikana Netflix saanut valmiiksi omia tuotantoja noin 500 tunnin verran ....
2 kommenttia

Uutisarkisto