*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Osallistu AfterDawn.com:n käyttäjätutkimukseen

Kirjoittaja Jari Ketola @ 11.9.2006 12:38 Kommentteja (26)

Osallistu AfterDawn.com:n käyttäjätutkimukseen Teetämme markkina- ja mielipidetutkimuksiin erikoistuneella IROResearch Oy:llä käyttäjätutkimuksen, jolla pyrimme selvittämään, millaisia kävijöitä sivustollamme vierailee. Ei siis syytä huoleen, mikäli näytöllesi ilmestyy ikkuna, jossa kysytään halukkuutta osallistua kyselyyn.
Kiitokset etukäteen kaikille kyselyyn vastaaville! Annetut tiedot käsitellään täysin anonyymeinä, eikä vastauksiin liitetä tietoa esim. AfterDawnin käyttäjätunnuksesta.

--AfterDawn.com ylläpito

Edellinen Seuraava  

26 kommenttia

111.9.2006 13:09

Yhteysmuotoni: WLAN :D

211.9.2006 13:26

Tuli vastattua kyselyyn ja utelias kun olen kysyisin että ovatko vastaukset ja tutkimus tulokset liike salaisuuksia, vai voisko ne julkaista täällä kun tutkimus loppuu?

311.9.2006 14:32

pahis: Mitäs outoa tuossa on? Jos asut esim. Oulun keskustassa, on käytössä kaupungin tarjoama ilmainen WLAN.

Cosmo78: Ainakaan kaikkia tietoja ei yksityiskohtaisesti julkisteta, eli ne pysyvät osittain liikesalaisuutena, mutta tietoja käytetään sivuston kehittämiseen hyvinkin monilla eri tavoilla.

411.9.2006 14:39

Aivan niin... Unohdin täysin tuollaiset "oikeat" wlanit... Turhan harvinaisia ovat silti vielä :( Sais tulla tännekkin sellainen. :)

511.9.2006 14:52

Hmm...tyrkytti heti seuraavan sivunlatauksen yhteydessä uudestaan tuota kyselyä, vaikka vastasin siihen ensimmäisellä kerralla.

611.9.2006 14:55

Drizzt^^: Hmh... Sulla selain sallii keksit, jne? Jos tuota tapahtuu muillakin, pistän mailia tuolle tutkimusfirmalle asiasta. Mehän emme tekniikasta tässä tapauksessa vastaa.

711.9.2006 14:55

Saisiko tuon kyselyn linkkinä tänne? Ad block yms. estävät popuppien tulon ja niiden salliminen onkin sitten suurempi urakka, kuin vain yhden tai kahden napin painaminen.

811.9.2006 15:01

Cookiesit ovat sallittuna. Ei ole kyllä enää tullut tuota ikkunaa, joten eiköhän tuo toimi ihan oikein.

911.9.2006 15:32

Mulla tuli kanssa, seuraavan käynnin yhteydessä kysely, vaik sen olin jo tehnyt. Mut kolmannella käyntikerralla ei enää tullut kyselyä.

1011.9.2006 16:02

Pöh, jokin filtteri(ei olisi itse Firefox ihan) estää popupit aika tehokkaasti. Linkit ovat kätevämpiä, ammen.

1111.9.2006 17:33

Ekalla kerralla, kun olin kirjoittamassa kommentin, epähuomiossa painoin ikkunan pois. Mutta se tuli onneksi uudelleen. nyt tein sen. Toivottavasti ei tule enää.

1211.9.2006 18:27

Eka kun tulin tänne sivulle lukemaan tätäkin uutista, mitään kyselyikkunaa ei näkynyt. Sit menin takaisin etusivulle ja sieltähän se ruutuun tärähti. Vastailin toki kysymyksiin...hyvin pieni vaiva.

1311.9.2006 18:29

...Ja nyt kun menin keskustelualueelle tuli sama kyselyikkuna uudelleen (evästeet sun muut on sallittu). Btw, miksi kommentteja ei voi muokata?

1411.9.2006 18:58

Tulihan siihen osallistuttua. Ihan mielenkiintoisia kysymyksiä, viimeistään siitä huomasi että tutkimus ei ole aD:n yksin tuottama että paikkakuntien listassa ei mainittu Oulua ;). Löi ruutuun meikäläiselläkin uuden ehdotuksen gallupista, vaikka jo vastailtu yhteen. Ja keksit on käytössä.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 11.9.2006 @ 18:59

1511.9.2006 19:23

Tutkimuskysely aukeaa Javascriptillä toteutetulla layer-ikkunalla, eli varsinaisesti se ei ole popup-ikkuna. Todennäköisesti mainossuodattimet joka tapauksessa estävät myös tuon näkymisen.

Vaikuttaisi, ettei kysely tallenna keksiä sen jälkeen, kun vastaukset on annettu, vaan vasta kun kyselystä seuraavalla kerralla kieltäytyy. Mikäli kysely ilmaantuu vielä kolmannenkin kerran, ottakaa yhteyttä IROResearchiin.

Jehu: Kommenttien muokkaus tulee varmastikin jossain vaiheessa. Tällä hetkellä niiden muokkaaminen onnistuu foorumeiden kautta.

1611.9.2006 19:59

Itse tarkastin selaimen sulkemisen jälkeen että kyseiseltä sivulta löytyy maininta tutkimuksesta

1712.9.2006 5:11

Lainaus:
dRD (I hate titles) 11.9.2006 11:32 _
pahis: Mitäs outoa tuossa on? Jos asut esim. Oulun keskustassa, on käytössä kaupungin tarjoama ilmainen WLAN.

itellähän on juuri tuo oulun kaupungin ilmainen WLAN nimeltä PANoulu. tahtoo vaan yhteys pätkiä vaikka on parinkymmenen metrin päässä lähetin, samassa rakennuksessa..

mutta aiheeseen, ihan mukavia nuita on täytellä noita tutkimuksia! :)

1812.9.2006 10:14

Kait uloksia julkaistaan myös täällä? Ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää..

1912.9.2006 12:18

Mun veikkaus tuloksista 99% miehiä jotka tykkäävät oluesta ja tietokoneista :D

2012.9.2006 13:40

Lainaus:
Mun veikkaus tuloksista 99% miehiä jotka tykkäävät oluesta ja tietokoneista :D
...ja naisista, suurin osa nyt ainakin.

2112.9.2006 14:10

Mullekin tunkee tuota kyselyä joka kerta kun sivuston avaa, vaikka olen siihen jo vastannut.

2212.9.2006 17:45

Eipäs russuteta pikku asioista:) Mulle toi tuli kertaalleen ja kiireissäni ja epähuomiossa painoin sen pois eikä oo sen jälkeen näkyny:D Elikkä jäi täyttämättä. Mutta ei kai se maailmaa kaada.

2312.9.2006 18:49

Haluais vastailla muttakun ei ikkunaa hyppele tulemaan niin minkäs teet :/ linkki ois kätevämpi

2412.9.2006 19:05

Onko AD jotenkin saanut vaikuttaa kyselyn sisältöön, vai olivatko kysymykset valmiita? Hajosin tuohon "Mistä olet kiinnostunut - Musiikki CD-levyillä" -kohtaan ihan totaalisesti :D

2513.9.2006 11:47

osallistuttiimpa nyt sitten kerrankin johonkin fiksuun :D

2613.9.2006 11:51

Taukkizz: Alkupään kysymykset ovat omiamme, loput tutkimuksen yleisiä kysymyksiä, eli tuo CD-levy -kysymys, jne ovat tutkimuslaitoksen kysymyksiä :-) Ja linkkiä ei voi postittaa kyselyyn, koska ideana on tutkimuksissa nimenomaan ns. arvottu hajonta, eli tutkimus muuten painottuisi mahdollisesti sivuston vakikäyttäjiin, jotka eivät kuitenkaan muodosta koko sivuston käyttäjäkuntaa. Vähän sama kuin tekisi tutkimuksen suomalaisten asenteista ympäristönsuojeluun ja teettäisi sen kivihiilivoimalan työntekijöillä :-)

Mutta tutkimus on kuuleman mukaan mennyt hyvin ja ilmeisesti kestää ensi viikon alkupuolelle asti.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Mitä uutta Netflixistä löytyy? HIGH.FI kertoo kaikki uusimmat lisäykset Mitä uutta Netflixistä löytyy? HIGH.FI kertoo kaikki uusimmat lisäykset (9.12.2016 16:51)
Uutisvahtipalvelu HIGH.FI:hin on tänään lisätty uusi sisältökategoria. Vaikka päivitys on periaatteessa pieni, saattaa siitä olla keskimääräistä enemmän iloa palvelun käyttäjille. Palvelun ....
Näin estät henkilöitä WhatsAppissa Näin estät henkilöitä WhatsAppissa (9.12.2016 14:01)
Mikäli et halua enää vastaanottaa puheluita tai tekstiviestejä WhatsApp-kontaktiltasi, voit estää yhteystiedon erittäin helposti. Kun asetat henkilölle eston WhatsAppissa, hän ei enää näe viimeksi ....
Näin estät puhelut ja tekstiviestit tietyistä puhelinnumeroista Androidissa ja iPhonessa Näin estät puhelut ja tekstiviestit tietyistä puhelinnumeroista Androidissa ja iPhonessa (9.12.2016 11:58)
Jos WhatsAppissa estämältäsi henkilöltä alkaa tulla häirikköpuheluita ja -tekstiviestejä tai olet joutunut esimerkiksi aggressiivisen telemarkkinoinnin maalitauluksi, voi omaa arkea helpottaa ....
Uusi suomalainen hittipeli julkaistiin myös iPhonelle Uusi suomalainen hittipeli julkaistiin myös iPhonelle (9.12.2016 10:08)
Suomalaisen Fingersoftin kehittämä Hill Climb Racing 2 -mobiilipeli on julkaistu iPhonelle ja iPadille. Peli julkaistiin Andridille jo viime viikolla. Androidilla Hill Climb Racing 2 on menestynyt ....
Poikkeuksellinen päivitys Galaxy Note7:ään – Estää akun latautumisen Poikkeuksellinen päivitys Galaxy Note7:ään – Estää akun latautumisen (9.12.2016 09:37)
Kun markkinoille pääsee mahdollisesti vaarallisia laitteita, pyritään kaikki myydyt tuotteet tietysti kutsumaan takaisin. Entä jos kaikkia myytyjä laitteita ei saadakaan kerättyä takaisin, vaan ....
3 kommenttia

Uutisarkisto