*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Assembly '06 perjantai

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 4.8.2006 09:04 Kommentteja (23)

Päivitetty: 0:08
Videoita:
Asus tavaraa, osa I (xvid, 1 min 6 sec, 3.57 MB)
Asus tavaraa, osa II (xvid, 21 sec, 1.01 MB)
Asus tavaraa, osa III (xvid, 20 sec, 1.09 MB)
Asus tavaraa, osa IV (xvid, 1 min 10 sec, 3.97 MB)
Microsoftin Xbox 360 vaunu (xvid, 37 sec, 1.52 MB, no audio)
Robosota osa I kevyet (xvid, 28 sec, 1.41 MB)
Robosota osa II kevyet (xvid, 38 sec, 1.88 MB)
Robosota osa III kevyet (xvid, 17 sec, 0.90 MB)
Koripalloa (xvid, 33 sec, 1.53 MB, no audio)
ATI osa I mobiiliohjaimet (xvid, 31 sec, 1.64 MB)
Tanssimista osa I (xvid, 39 sec, 1.66 MB)
Tanssimista osa II (xvid, 32 sec, 1.42 MB)
Gamelab pimeässä (xvid, 53 sec, 2.52 MB, no audio)


Perjantai alkoi Microsoftin XNA ja Direct3D 10 seminaarilla.


Valitettavasti esillä ei ollut DX 10 näytönohjaimia, joten tyytyminen oli muutamaan ruudunkaappaukseen.


Toinen lisää.


Kuva Xbox 360 asuntovaunusta.


Creativen peliaudioon keskittynyt seminaari, kaikki paikalla olleet saava Battlefield 2142 beta testauskoodin.


Tapahtuman pääseminaari jossa puhumussa olivat Star Wreck elokuvan tekijät (pahoittelen huonoa kuvaa).


Kuvaa robosodan kevyimpien sarjojen laitteista.


Kyseinen sirkkeli teki pahaa jälkeä...


Sakset eivät auttaneet tällä kertaa...


Laitteiden huolto käynnissä.


PspLink ohjelman kehittäjä kertoi PSP:n Homebrew kehityksestä.

Edellinen Seuraava  

23 kommenttia

14.8.2006 9:19

Quote:
Valitettavasti esillä ei ollut DX 10 näytönohjaimia, joten tyytyminen oli muutamaan ruudunkaappaukseen.
Harmi, pitää vieläkin tyytyä Inquirerin huhuihin :(

24.8.2006 10:05

Saiskos tosta 360 suntovaunusta sisältä kuvia, voi olla aika hulppee peli ;)

34.8.2006 12:02

Piru..pitikö sitä välitömästi lähteä tuonne notkumaan..Hyvältä näyttää!

44.8.2006 13:15

Videolinkit ei toimi ainakaan Firefoxilla... E: Blasteroidiin menee ja tällainen virheilmoitus tulee: No hot-linking allowed! (This page is coming soon.)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 4.8.2006 @ 13:42

54.8.2006 13:21

Toimii ainakin täällä.

64.8.2006 13:36

toimii täälläkin, mutta on kyllä hyvän näköistä tuolla :)

74.8.2006 13:50

Mullakaan ei linkit toimi.. Tai siis linkki toimii tältä sivulta eteenpäin, mutta ei löydä videota..

84.8.2006 14:40

Linkit toimii ainakin minulla, kylläkin pienellä viivellä mediaplayerin kanssa. Noissa kun olisi ollut pieni seloste niin sitten olis ollut melkei täydellistä. ;)

94.8.2006 14:52

Vähän onnettomia noi assemblytv:n "toimittajat" kun tossa diggarilta oon kattellu :D

104.8.2006 17:19

Tuo koripallovideo on... splendid. Eilisen peliä, meidän joukkueen paras suoritus \o/

114.8.2006 18:32

Hyvin toimii mullakin ainakin firefoxsilla.

124.8.2006 19:54

"Vähän onnettomia noi assemblytv:n "toimittajat" kun tossa diggarilta oon kattellu :D" Todellaki :D Iteki oon sillon tällön katellu ja aika alottelijoita on. Mut ihan hauskoja kumminki.

135.8.2006 5:36

Muistaakseni tuo dx 10 oli vain vistan ominaisuus, eli ei xp:hen sitä ei saisi.

145.8.2006 6:57
AfterDawn Addict

Hienoi noi tanssi videot ;) Jos selain yrittää itse aukasta videot eikä siinä onnistu, voi kokeilla hakea uuden xvidin ja ac3 filterin. Toinen vaihtoehto on tallentaa video koneelle(selaimesta riippuen esim: klikkaamalla hiiren oikealla ja painamalla tallenna nimellä...) Tuosta dx10 olen kuullut/lukenut jostain samaa eli xp ei sitä tule tukemaan ja näinollen luultavasti peleihin tulee asetuksiin valinnainen käyttö...

155.8.2006 7:11
Kalzu90
Inactive

sinäkö Agent_007 oot noi kuvannut tossa tanssimista 2 videossa keskityt yllättävän paljon valkohousuisen tytön peppuun ;)

165.8.2006 8:02
AfterDawn Addict

Niinpä, eipäsilti kyllä sitä kelpaa kuvata... ;)

175.8.2006 8:04

Itse olen videot kuvannut, tuohon tanssivideoon en voi muuta kommentoida kuin että tarkoitukseni ei ollut kuvata tanssimista seksistiseen MTV tyyliin, mutta jos joku asian niin näkee...

185.8.2006 8:04

Quote:
sinäkö Agent_007 oot noi kuvannut tossa tanssimista 2 videossa keskityt yllättävän paljon valkohousuisen tytön peppuun ;)
hoho, niinpä näkyy :) ei siinä mitään vikaa tietysti :)

195.8.2006 8:54

Testasin noi linkin Firefoxilla, Operalla sekä Internet Explorerilla klikkaamalla suoraan ja save target as -menetelmällä. Ei toiminut millään tavalla, jotain vialla taitaapi olla...

205.8.2006 9:20

Drizzt^^: http://c2.com/cgi/test/ jos tuon avaat selaimessa (painamalla tuota linkkiä tältä sivulta) niin lukeeko tuossa HTTP_REFERER kohdassa afterdawn osoite? Jos ei lue niin sen tuon referer:in puuttuminen aiheuttaa esim. tuota "No hot-linking allowed!" virhettä. Tuon refererin puuttumisen aiheuttaa jotkin turvaohjelmat tai selaimen laajennokset, yleensä se kyllä pitää kytkeä erikseen päälle.

215.8.2006 9:51

Koko testistä ei löytynyt kohtaa "HTTP_REFERER", eli jotain taitaa olla pahasti pielessä. Todennäköisin syy taitaa olla ZoneAlarm, mitähän siihen pitäisi konfiguroida...

225.8.2006 10:16

"private header information" nimellä taitaa olla se ZoneAlarmissa.

235.8.2006 11:03

Pienen etsiskelyn jälkeen löytyi ja nyt toimii. Kiitos Agent.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Samsung vihjasi – Täysin uusi tuote on kehitteillä ja julkaistaan pian Samsung vihjasi – Täysin uusi tuote on kehitteillä ja julkaistaan pian (24.8.2017 12:38)
Samsung kehittää parhaillaan omaa älykaiutinta, joka toimisi älykodin keskushubina ottaen vastaan käyttäjän antamia puhekomentoja ja suorittamalla niitä tai lähettämällä käskyjä eteenpäin. Tuote ....
Nintendon käsikonsolista tulossa SNES-teemainen retroversio Nintendon käsikonsolista tulossa SNES-teemainen retroversio (24.8.2017 11:39)
Nintendo on esitellyt uudesta 3DS XL -käsikonsolista Super Nintendo -teemaisen version. Legendaarisen retropelikonsolin perinnettä ylistävä käsikonsoli tulee myyntiin Euroopassa lokakuun puolivälissä. ....
Pirate Bayn perustajat määrättiin Suomessa maksamaan yli 400 000 euron edestä korvauksia Pirate Bayn perustajat määrättiin Suomessa maksamaan yli 400 000 euron edestä korvauksia (24.8.2017 09:49)
Helsingin käräjäoikeus on kieltänyt uhkasakon uhalla The Pirate Bayn kahta perustajaa jatkamasta luvatonta tiedostojenjakamista. Tuomio annettiin elokuun 23. päivänä yksipuolisena, sillä käräjäoikeus ....
1 kommentti
Uusi Galaxy Note8 ei toimi vanhoissa Gear VR -laseissa – Samsung esitteli taas uuden Uusi Galaxy Note8 ei toimi vanhoissa Gear VR -laseissa – Samsung esitteli taas uuden (24.8.2017 09:36)
Menneiden vuosien aikana ainakin yksi asia on tullut selväksi Samsungin tuotelanseerauksista: Gear VR -katselulaseja ei kannata ostaa ajatellen, että kyseinen malli olisi kovin pitkäikäinen. ....
Videoesittely – Samsung Galaxy Note 8:n tärkeimmät ominaisuudet Videoesittely – Samsung Galaxy Note 8:n tärkeimmät ominaisuudet (23.8.2017 18:57)
Samsungin hetki sitten esittelemä Galaxy Note8 -älypuhelin tulee Suomessa myyntiin syyskuun 15. päivänä ja se maksaa rapsakat 1029 euroa. Note 8:n tarkemmat tekniset tiedot löytyvät edellä ....

Uutisarkisto