*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

WinRAR ilmaiseksi tänään sunnuntaina

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 30.7.2006 07:28 Kommentteja (44)

WinRAR ilmaiseksi tänään sunnuntaina Päivitys: Kampanja on päättynyt. Eli ilmaista versiota ei ole enää saatavilla.
Suosittu pakkaus- ja purkuohjelma WinRAR on saatavilla ilmaiseksi. Tarjous on voimassa vain tänään sunnuntaina. Ainoastaan ohjelman 3.51 versioon käyvän lisenssin voi käydä hakemassa täältä. Sivuilla olevan lomakkeen täytön jälkeen pitäisi sähköpostiin tulla linkki josta lisenssin voi ladata rarkey.rar tiedostona. Tämän tiedoston avaaminen WinRAR ohjelman 3.51 versiolla rekisteröi ohjelman.

Tempauksen tarkoituksena on juhlistaa Shareware Industry Awards Foundation (SIAF) äänestyksessä WinRAR:in saamaa ykköstilaa. Voitto tuli yleisöäänestyksessä, raadin mielestä WinZIP on parempi yleishyödyllinen ohjelma.

Itse sivu voi olla ajoittain tukossa suuresta kävijäryntäyksestä johtuen. Jos sivulle ei heti pääse, niin kannattaa odottaa muutama minuutti ja kokeilla sitten uudelleen. Sama pätee myös lomakkeen lähettämisen ja lisenssin lataamisen suhteen.

Edellinen Seuraava  

44 kommenttia

130.7.2006 8:00

No höh, miksei voinut olla uusimpaan versioon käyvä lisenssi? :/

230.7.2006 8:02
maihel
Inactive

no ihan hienoo tääkin vaikkei kyl koskaan pääse tota lataamaan kun sivut ihan tukossa:(

330.7.2006 8:06

Juu toki. =) Mutta toimiihan tuo vielä vaikka on trial mennyt umpeen tosin heittää herjaikkunaa availlessa paketteja. Itse pääsin jo täyttelemään lomaketta. (vielä kun sen lähettäisi.)

430.7.2006 8:12

Quote:
No höh, miksei voinut olla uusimpaan versioon käyvä lisenssi? :/
Niinpä!!! Pitää ny imuttaa toi vanhempiversio, no eikun lisenssiä jonottamaan :D

530.7.2006 8:33

Mä sain sen jo.. puolen tunnin odottaminen kannatti.


630.7.2006 8:35

Uusinta versiota ei ole kaikilla kielillä, joten on ihan hyvä, että antavat lisenssin tuohon vanhempaan. Suomenkielinen löytyy juuri tuona 3.51 versiona. WinRAR on kaupallinen ohjelma, joten yrityksen on kannattavampaa lahjoittaa tuo vanhempi lisenssi ja yrittää myydä uudempaa. Eipä tuosta mitään haittaa ole, hyötyä vain. (Tiedot täytetty sivulle, yritän lähettää niitä jo toistakymmentä kertaa, kyllä se vielä tärppää.)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 30.7.2006 @ 08:37

730.7.2006 8:49

Niin no toi trial on toiminu mul vuoden mut pitää vaan paketin avatessa klikata se kiinni... Ja jos joskus ton otan nii ehk muutaman kuukauden päästä kuhan saan nopeemman yhteyden...

830.7.2006 8:58

Registeröinti onnistui muutaman yrityksen jälkeen ja sain sähköpostin mutta... viestissä kiva maininta "IMPORTANT: You only have two attempts to download the key using this link." Ja arvakkaa onnistuiko.. erroria pukkaa. Edit: yritykset käytetty, ei onnistunu tukossa on. Ja vielä ihmetellään miksi piratisimia ei saada kitketyksi pois. No onneksi koneestä löytyy viritetty 3.20

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 30.7.2006 @ 09:09

| P4 2,66GHz | Asus P4PE-X | GeForce 7600GT 256MB | 2048MB | BenQ FP93GX |

930.7.2006 9:03

Laitoin tiedot menemään, mut mailiin ei ole tullut mitään ainakaan vielä. Sit se avas jonkun check.php:n??

1030.7.2006 9:09

Samoin kävi, eli sain sähköpostin, mutta lataaminen ei onnistunut kahdella yrityksellä. No, pitää yrittää uudelleen toisella sähköpostiosoitteella ja ladata vaikka se tiedosto huomenna (jos mahdollista). Kommentoinkin liian äkkiä. Laitoin linkin IE:hen ja n. 7 sivun päivityksen jälkeen latasi tiedoston.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 30.7.2006 @ 09:11

1130.7.2006 9:12

Quote:
Registeröinti onnistui muutaman yrityksen jälkeen ja sain sähköpostin mutta... viestissä kiva maininta "IMPORTANT: You only have two attempts to download the key using this link." Ja arvakkaa onnistuiko.. erroria pukkaa.
Jep, sama homma täälläkin. Päätin antaa moisen olla, koska toimii tuo trial vielä trial ajan umpeuduttuakin(vieläpä uusin versio,tai ainakin melkein). Ennenkin pärjännyt tuolla joten eiköhän jatkossakin.
AMD Phenom II 965 BE, Asus M3A32-MVP Deluxe, Corsair 2x 2Gt 1066Mhz DDR2, Asus HD 6870 1Gt, Seasonic S12 Energy Plus 550W

1230.7.2006 9:16

Itellä lisenssi versioon 3.41 joten kai pieni päivitys olisi paikallaan :) EDIT: kunhan puhuin lämpimikseni :( sivua ei löydy...sivun latausvirhe... Koitan onneeni myöhemmin. EDIT: No toimi se vihdoinkin :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 30.7.2006 @ 10:27

1330.7.2006 9:27

Lähemmäs sadan sivun uudelleenlatauksen jälkeen rekisteröintitiedosto oli koneella ja hyvinhän tuo toimi. Ihan mukava, että jotkut yritykset tekevät tälläisiä tempauksia, koska näillä saa helposti lisää käyttäjiä, sekä mainetta. Ja kun tuo WinRAR toimii ilmankin lisenssiä lähes normaalisti niin ei senkään puolesta ole suuri juttu tehdä tämmöisiä tempauksia. Ja onnittelut winrarille voitosta ^^

1430.7.2006 10:36

Puoli tuntia on Opera yrittänyt sivua avata..taitaa käydä samalla tavalla, kuin kävi Lindowsin ilmaisjakelunkin - JÄÄ SAAMATTA.

1530.7.2006 11:10

siis onks toi vuoden lisenssi vai ikuinen?:O

1630.7.2006 11:12

Taitaa jäädä saamatta... ei onnaa... winrarin sivutkin on ajeltu alas ainoastaan on käytössä toi sivu joka on tukossa..

1730.7.2006 11:22

Hakekaa 7-zip, ilmainen ilman mitään lisenssejä.

1830.7.2006 11:28

seuraavat asiat minua tässä asiassa hämää, 1. rarlabs.com:issa ei ole mitään mainintaa tästä "tarjouksesta" 2. rarlabs.com ja win-rar.com domainit on eri henkilöiden omistuksessa. rarlabsin omistaa rarlabs joka sijaitsee venäjällä, win-rar.com:in omistaa joku jannu saksasta? 3. miksi juuri win-rar.com väliviivalla? ohjelmahan on ilman väliviivaa 4. sivujen ulkomuoto on aika köyhä ja sivuston muut osat on suljettu, kenties helpottaakseen yleisöryntäystä? mutta yleensä yritysten apudomainit vaan ohjaa oikeaan paikkaan. nythän tuon domainin omistaa joku yksityishenkilö saksasta. eli hyvin skeptinen olen tämän asian suhteen.

1930.7.2006 11:38

Warning: mysql_pconnect() [function.mysql-pconnect]: #08004Too many connections in /opt/www/wwwroot/www.win-rar.com/html/bestoverallutility/obj/mysql.php on line 45 #08004Too many connections Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /opt/www/wwwroot/www.win-rar.com/html/bestoverallutility/obj/mysql.php:45) in /opt/www/wwwroot/www.win-rar.com/html/bestoverallutility/check.php on line 99 Kappas..Linuxilla toimii Winrarrin serverit x)

2030.7.2006 11:48

aarijaba: ei tarvitse hätäillä, et ole ainut joka asiaa on miettinyt =) http://www.rarlabs.com/ tai http://www.rarlab.com/ ja sitten sivusta lopusta

Quote:
win.rar GmbH - the official publisher for RARLAB products - handles all support, marketing and sales related to WinRAR and www.rarlab.com."
ja tuo win.rar GmbH on linkki http://www.win-rar.com/ tuonne.

2130.7.2006 12:19

Eihän tämä ole mikään virus juttu alkoi tuo Win-RAR vain epäilyttämään? Onko se jokin kauppias joka saa myydä WinRAR tuotteita?

2230.7.2006 12:54

Ei ole virus. http://www.win-rar.com/ huolehtii siis ohjelmiston tuotetuesta, myynnistä ja markkinoinnista.

2330.7.2006 13:00

Aah. Kiitoksia tiedostasi. Jotain itsekin tuollaista ajettelin mutta halusin varmistua. Lisenssi hankittu.

2430.7.2006 13:02

Jo viisi tuntia olen tuota yrittänyt saada. Kylläpä on hyvä markkinointikikka :(

2530.7.2006 13:23

Itekki oon saanu kyll noi tiedot laitettuu mut ainut kerta ku oisin saanu sendittyy ne tiedot ni sit mysql oli tukos :(

2630.7.2006 15:15

jihuu viimein pääsin niille sivuille mut viel ku se lisenssi tulis..:S

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 30.7.2006 @ 18:09

2730.7.2006 15:57

Mitä käytännön hyötyä siitä lisenssistä sitten on? Mulla on toi trial versio toiminu jo vaikka kuinka kauan =)

2830.7.2006 18:14

Olisihan se kiva, kun saisi ton lisenssin. (sivu vaan niin tukossa) Että minullakin olisi koneella jotain lisenssi tavaraa.

2930.7.2006 18:15

Saakohan tällä tiedostolla rekisteröityä useampia Winrareja?

3030.7.2006 18:15

Saakohan tällä tiedostolla rekisteröityä useampia Winrareja? Helpompi olisi antaa kaverille tämä tiedosto, jonka sain, kuin hänen alkaa yrittää ladata.

3130.7.2006 19:09
Wicerig
Inactive

Taitaa olla kaikille sama tiedosto?

3230.7.2006 19:34

No jos nyt kummiski käyttäisi tuota piraattia, eiks se ole niin kuin kaikkien etu? Ei turhaa käytetä kaistaa, vaan säästetään sitä lapsenlapsillekin ;)

3330.7.2006 19:48

Sivu on ilmeisesti kaatunut joten minun laisteni matti myöhäisten on enää turha rynnätä, koska sivu aukeaa vasta kun ilmaista lisenssiä ei enää saa.:(

3430.7.2006 20:42

Quote:
Hakekaa 7-zip, ilmainen ilman mitään lisenssejä.

3530.7.2006 21:01

Quote:
Hakekaa 7-zip, ilmainen ilman mitään lisenssejä.
Quote:
Tai jatkakaa WinRAR:in käyttöä normaalisti ILMAN lisenssiä?

3630.7.2006 22:05

Jep. Jengi hötkyilee melko turhaan tollasista tempauksista. Rekisteröintitiedosto on nimelle "PCA Special Offer" ja kaikki "ilmaiseksi rekisteröineet" saavat saman tiedoston. Eli ei saa edes omalle nimelleen kyseistä softaa vaikka vaivalla kirjoitti tiedot ja hakkasi koko päivän F5-näppäintä.

3730.7.2006 22:07

dovien: sen kun annat kaverillesi saman tiedoston, helpommalla hän sen sinulta saanee... Vaikea sitä on jäljittää kun samaa tiedostoa itse jakavat kaikille :D Ainoastaan silloin voi tulla ongelmia jos jakaa latauslinkkiä, voipi kolmannesta saman linkin kautta lataamisesta lähteä lasku perään (ja laskutetaan kolmesta WinRARista?). Toki 3.51 versiolle ilmainen rekisteröinti voidaankin antaa kun seuraava versio on beta-asteella ja julkaistaan pian ja siihen ei vanha koodi kelpaakaan. Eri asia sitten mitä hyödyllisiä ominaisuuksia siihen edes tulee... MSN messenger-yhteensopiva pikaviestiohjelma? :D

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 30.7.2006 @ 22:10

3830.7.2006 22:15

Jäipä WinRarri saamatta, mutta onneksi on parempiakin (ja ilmaisia ;) pakkausohjelmia.

3931.7.2006 12:34

Vielä jos joku kaipaa niin tuon saa edelleen sivuilta tuosta osotteesta http://www.win-rar.com/bestoverallutility/download.php?id=1000000 Vaihtelee vaa tota idtä tdt on johonki 40 000 asti käytetty.. siitä ylöspäin ovat aikas lailla vapaita... eli ei ku kokeilemaan

4031.7.2006 12:35

Ylärajaa ei näköjään ole eli riittää ku lisää nollia tarpeeks :D:D

4131.7.2006 12:37

itekkään en jaksanu sitä kaavaketta täyttää... latasin noin sen... säästi jonottamisessa

4231.7.2006 16:20
Wicerig
Inactive

3.60 Beta3:n rekisteröin vahingossa tuolla??

431.8.2006 14:21

Vieläkin toimii :P

441.8.2006 14:56
Vilen
Inactive
Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto