*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawnin kesäkilpailu käyntiin

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 21.6.2006 10:58 Kommentteja (28)

AfterDawnin kesäkilpailu käyntiin Olemme kesän piristyksesi kehitelleet käyttäjillemme pienimuotoisen kilpailun, jossa testaamme hieman käyttäjäkuntamme luovuutta.
Kilpailu on avoin kaikille rekisteröityneille käyttäjillemme (eli sekä uusille että vanhoille käyttäjille) ja homman nimenä on keksiä AfterDawn.com:lle suomenkielinen slogan eli "iskulause" tai markkinointilausahdus. Palkinnoiksi saimme yhteistyökumppaneiltamme varsin hyvän nipun kaikenlaista kivaa, joten osallistuminen ehdottomasti kannattaa.

Osallistumiskertojen määrää ei ole millään tavalla rajattu, joten jos mieleen tulee useampikin ehdotus, voit osallistua niin monta kertaa kisaan kuin haluat. Kilpailu päättyy 16.7. ja voittajat julkistamme elokuun alussa. Tarkemmat kilpailusäännöt sekä lista palkinnoista löytyvät kilpailusivuilta, eli täältä:

http://fin.afterdawn.com/general/kilpailu.cfm

Avasimme myös vastaavan kilpailun englanninkielisillä sivuillamme, joten voit halutessasi osallistua myös parhaan englanninkielisen sloganin keksimiskisaan. Kyseinen kilpailu, palkintoineen ja ohjeineen löytyy täältä:

http://www.afterdawn.com/general/competition.cfm

Onnea kisaan!

Edellinen Seuraava  

28 kommenttia

121.6.2006 11:15

ihkua

221.6.2006 11:44

Hyvä kisa, kai se on pakko jotain koittaa keksii.. Toi "ihkua" on kyl aika helvetin hyvä lausahdus.. prkl ku olisin ite keksiny :D

321.6.2006 12:05

aika monimutkainen kilpailu ? missä teksti ? tämän perusteella en voi sanoa muuta kuin, että en voi ottaa osaa kilpailuun koska ei ole kilpailulisenssiä. siis ihan vakavasti mitä tämä nyt on ? siis millainen kilpailu ?

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21.6.2006 @ 12:07

421.6.2006 12:08

Quote:
aika monimutkainen kilpailu ? missä teksti ? tämän perusteella en voi sanoa muuta kuin, että en voi ottaa osaa kilpailuun koska ei ole kilpailulisenssiä. siis ihan vakavasti mitä tämä nyt on ? siis millainen kilpailu ?
??? :E Tossa mitään epäselvää mun mielestä ollu

621.6.2006 12:29

eikös tässä ole pieni ristiriita?

Quote:
Lause voisi olla vaikkapa "AfterDawn - Connecting people"
ja sääntöjen kohdassa numero 8 lukee näin
Quote:
Kilpailuun ehdotettujen iskulauseiden täytyy olla tekijänoikeus- ja tavaramerkkioikeuksista vapaita, eli toinen yhtiö tai yhteisö ei saa omistaa oikeuksia kyseiseen iskulauseeseen tai sen osaan. Kaikki tätä sääntöä rikkovat ehdotukset hylätään automaattisesti.

721.6.2006 12:30

no enpähän mene tähän lankaan enää koskaan. etusivu > uutiset. ja kyllä vähän ihmettelinkin koska näitä ei saa tehdä ad:n käyttäjät. hyvä kilpailu, onhan monilla urheiluseuroilla maskottinsa ja tarvitseehan ad jonkun "iskulauseen" ainakin näin on ilmoitettu.

821.6.2006 12:33

Hauska idea. Toivottavasti hyvät ehdotukset saavat lisäpalkintona myös member-statustaan ylöspäin (=antanut yhteisölle jotain?)

921.6.2006 12:33

@jarzaa Tuo "Connecting people" nyt oli vain raaka esimerkki jotta kaikki tajuaisivat mistä on kysymys kun puhutaan iskulauseesta, eli sloganista.

1021.6.2006 12:45

Quote:
isäpalkintona myös member-statustaan ylöspäin (=antanut yhteisölle jotain?)
Noh, käsittääkseni nämä nykyiset statukset häviävät jolloin mitä teet niillä? Pistinpä nyt kuitenkin ehdotuksen vetämään, vaikka aD-paidan sain eilen.

1121.6.2006 15:00

Nyt vain palkintoa odottamaan ja miettimään lisää. :P

1221.6.2006 15:37

Hmm.. Aika paha sanoisin(siis omalla tavallaan tuo kilpailu) Ottaisko osaa vai ei? Tietty 5:s Mp3 soitin olis tervetullut talouteen =D


Pöytäkone (HP Pavilion t.860.fi):
(LG 19" TFT) - (P4 3.4GHz) - (MSI 7600GT) - (4 x 1024 Mb DDR 400) - (500Gb + 250Gb + 250Gb) - (LightScribe DL DVD Writer) - (Windows XP Home Edition,Fin + Windows Vista Ultimate, Fin)

Läppäri (Acer Aspire 9301 WSMi):
(17"Laajakuva) - (2.00GHz) - (1024Mb DDR2) - (120Gb) - (1.3MP integroitu webkamera) - (Windows XP Media Center,Fin)

8/1 Mbit

1321.6.2006 16:07

Eiköhän pistetä Sloganizerin servut koville :)

1421.6.2006 16:25

Sattuu olemaan outoa että tuon tapaisia lausahduksia tulee päähän silloin tällöin. Mutta kun rupeaa mitettimaan niin pääkopassa on pelkkää tyhjää.

1521.6.2006 17:14

Quote:
Ote kilpailun säännöistä, kohta 4: Kilpailu on rajattu ainoastaan Suomessa pysyvästi asuville luonnollisille henkilöille.
Täyttääköhän kaikki Afterdawnlaiset tuon määritteen :D

1621.6.2006 17:55

Voi eii, tahdon osallistua mutten keksi mitään :D. Pää ihan tyhjä..!

1722.6.2006 9:05

Kyllä sieltä vielä jotain tulee Chi :D Munkin pitää varmaan alkaa jotain keksimään, kuullostaa ihan mieleinkiintoiselta kilvalta ;D

1822.6.2006 11:26

Lohkespa jotain myös lontooksi :)

1922.6.2006 16:33

Pääkoppa tyhjä on, kurkkaappa AfterDawn.com. Vapaasti käytettävissä.


Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

2023.6.2006 13:45
hanz91
Inactive

Afterdawn - Yksi Kysymys, Monta Vastausta

2123.6.2006 17:22

Afterdawn - Muokkaa otsikko paremmaksi tai ketju menee lukkoon! Voitto on varma.


If Microsoft releases something that doesnt suck, it will be Microsoft Vacuum Cleaner.

2223.6.2006 19:37

"Afterdawn.com, sinne ne kaikki menneet on" :D


:)

2324.6.2006 13:23

AfterDawn - Kaikki mitä tarvitset

2424.6.2006 13:26

Afterdawn - Internetin sisältö pähkinänkuoressa :D se on totta täältä löytää kaiken tarpeeellisen, jossei sivulla muuten ole niin foorumista kysymällä

2525.6.2006 7:19

AfterDawn.com - xD

2626.6.2006 16:25
kuassa
Inactive

Afterdawn - alkaa sieltä mistä bitit loppuvat

2726.6.2006 18:09
2826.6.2006 21:00
kuassa
Inactive

OK. Pitäisi katsoa tarkemmin.


Abit UL8 Athlon 939/64/3000+ Vista Premium Home
Asus A7V8X Deluxe Athlon XP 2200+ Windows XP Home
AsRock 939 DualS Athlon 939/64/3200+ Ubuntu Feisty64bit

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto