*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Onnea Lordi!

Kirjoittaja Jari Ketola @ 20.5.2006 21:07 Kommentteja (189)

Onnea Lordi! Ihan mahotonta.
Ja hyvä Suomi! Ei tullut jääkiekossa kultaa, mutta tämä on kertaluokkaa kovempi suoritus.

AfterDawnin tiimi onnittelee Lordia! Jos jotenkin onnistuit Lordin esiintymisen missaamaan, semifinaalivideo löytyy Youtube.com:sta.





Katso myös:

huolestunut_perheenaiti.jpg
lordimummo.jpg

Helevetisä on kylymää tännään!

Lordi rikkoi samalla Euroviisujen piste-ennätyksen 292p saaliillaan. Ja AfterDawn päihitti uutisoinnin tasossa Pelit-lehden Niko Nirvin. Tuuletuksia myös sille!

Edellinen Seuraava  

189 kommenttia

120.5.2006 21:11

Ei löytynyt marssista ennen elämää!

220.5.2006 21:12
Hz4
Inactive

\,,/ !!!OI KYLLÄ!!!! \,,/

320.5.2006 21:12

Ei tää voi olla totta!!Hyvä LORDIII!!

420.5.2006 21:12

Noni ei männy ku 40 vuotta ni Lordi tuli ja voitti Suomelle euroviisut

520.5.2006 21:12

Nyt meni suomen kansa kyllä hiljaseks.... sen yhden nanosekunnin ajaksi ennen kuin juhlinta alkoi. =P Onnea vaan historian tekijöille!

620.5.2006 21:13

höh, tulipa lyhyt uutinen vrt. tohon ekaan uutisee mikä tuli enkkuforaan :-D http://www.afterdawn.com/news/archive/7567.cfm

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.5.2006 @ 21:12

720.5.2006 21:13

Kerrankin EV:tä oli mielenkiintoista katsoa. Paransi mukavasti tsekin viiltämiä haavoja.

820.5.2006 21:15

Aivan mahtavaa!!! Ei voi muuta sanoa kuin Hard Rock Hallelujah!

920.5.2006 21:16

siis ei tää voi olla totta?! Onnee lordille! siitäs ai ne hiton kreikkalaiset uskovaiset!We are the winners of eurovision!! oho tuli toinenki viesti tänne...mut tää on nii hienoo et ei voi mitää..;)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.5.2006 @ 21:23

1020.5.2006 21:17

mahtavaa tämä suomen voitto :) onnea suomi ja lordi!!

1120.5.2006 21:18

Hienoa Lordi!Voitto kotiin.

1220.5.2006 21:18

HEVILLÄ EI VOI HÄVITÄ!!!!!

1320.5.2006 21:19

Tulivat, näkivät ja voittivat. Ihan jees juttu. Saipahan taas jossittelijat tulta munille. Onne Lordille!

1420.5.2006 21:20

\,,\ HYVÄ LORDI !!!!!!!!!

1520.5.2006 21:23

Kyllä, näin sitä pitää. Hyvä juhlistus 40. juhlavuodelle ja piste ennätyskin siinä samalla. Tiedetään ainakin minkä tyylistä valitaan kotikisoihin.

1620.5.2006 21:23

... annans kun arvaaan. Ensi vuonna löytyy heavy-rockin edustajia lisää viisuista. On tää kyllä hienoa!!!!

1720.5.2006 21:23

Mitä te siellä ylhäällä teette? Täällä helvetissä on jo kylmä.

1820.5.2006 21:24

"Torilla tavataan" taisi näkyä jossain poppoon esittämässä lappusessa, hyvää balsamia nimeltä mainitsemattomille lätkätappioille. Saa nähdä miten Euroviisujen luonne muuttuu jatkossa :)

1920.5.2006 21:26

Todennäkösesti ensi vuonna viisuissa nähdään 20 Lordia ja muutama muu pyrotekniikalla leikkivä kaveri

2020.5.2006 21:29

Aivan mahtavaa!! Tätä ei meiltä kukaan vie pois!!!

2120.5.2006 21:31

Kyllä se piti paikkaansa, että Hevillä ei hävitä!! Hyvä Lordi! \,,/

2220.5.2006 21:32

Jees jees, hyvä lordi... Onnex täs saa vähä lohtua ku leijonat hävis matsinsa... Nii siitäs saitte hurrit ku voititte lätkässä...

2320.5.2006 21:32

Aivan mahtava juttu!!! Ja saivathan kukkahattu-täditkin munilleen! :)


-yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen-

2420.5.2006 21:34

Loistavaa,,kertakaikkisen loistavaa! Hyvä Lordi! Torilla tavataan!!

2520.5.2006 21:34

Hard Rock Hallelujah!

2620.5.2006 21:36

Aivan sanoinkuvaamaton fiilis.. Vaikken olekkaan hevimiehiä, niin tähän biisiin rakastuin heti sen kuultuani.. MAHTAVAA LORDI & MAHTAVAA SUOMI !!

2720.5.2006 21:39

Nyt on uskomaton tunnelma :D

2820.5.2006 21:40

Kyllähän Lordin tyypit sai ylivoimaisesti media huomiota muihin verratuna, varmasti vaikutti äänestämiseen. Mutta niin se pitääkin uskaltaa raväyttää vanha euroviisuhumppa välillä uuteen uskoon! Olen niin tyytyväinen tohon tulokseen, että hakkaan päätä seinään lopun yön!

2920.5.2006 21:43

Tää on parasta Lasse Virenin jälkeen. ONNITTELUT!!!!!

3020.5.2006 21:43

upeeta kerrankin voin olla ylpee suomalaisuudestani..

3120.5.2006 21:45

voin jo kuvitella millasia kommenteja on jossain iltasanomien keskustelu palstoilla :D kyllä saa olla aika pieni pää jos ei älyä et ei ne lordin pojat ihan tosisaan ole... kai se helvettikin on jo jässä ja marsissa alienit kävelee mutta entä sitten HYVÄ LORDI!!

3220.5.2006 21:46

kyll nyt maistuu eurovisiovoitto!!! Hyvä LOORDI!!!<3<3

3320.5.2006 21:46

kyll nyt maistuu eurovisiovoitto!!! Hyvä LOORDI!!!<3<3

3420.5.2006 21:48
welmu666
Inactive

HYVÄ LOORDI!

3520.5.2006 21:50

Ja papit halus lordin ulos viisuista :)

3620.5.2006 21:53
joke
Inactive

onhan tämä aivan mahdotonta miten suomi nyt voisi muka voittaa euroviisut ? kyllä lordi lunasit lupaukset tuomalla voiton kotiin :D KIITOS LORDI!

3720.5.2006 21:53
abessiini
Inactive

jessss!!!! lordi HARD ROCK HALLELUJAH

3820.5.2006 21:55

vihdoinkin... kansallinen trauma on ohi... lordi toi voiton suomeen...

3920.5.2006 21:56

Ei tätä hevillä voiteta, sano kreikkalainen ku euroviisuissa laulo

4020.5.2006 21:57

He*****n hieno homma! Hyvä LORDI!

4120.5.2006 22:01
kuassa
Inactive

Oh MY LORDI! :-D


Abit UL8 Athlon 939/64/3000+ Vista Premium Home
Asus A7V8X Deluxe Athlon XP 2200+ Windows XP Home
AsRock 939 DualS Athlon 939/64/3200+ Ubuntu Feisty64bit

4220.5.2006 22:01
tuhero
Inactive

Mahtavaa :D En kisoja kattonu (mikä nyt vähän harmittaa) mutta eiköhän siitä jonkinlaisen taltioinnin aika nopeesti saa käsiinsä :)

4320.5.2006 22:04
lennux
Inactive

Sanoin miehelleni että jos Lordi tulee edes kolmanneksi, harrastan hänen kanssaan seksiä ulkona pihallamme nelostien varrella vaikka sateessa. hups, voitto tuli ja kastuttiin.. T: Hartolassa osataan juhlia, vaikka sitten raskaana..

4420.5.2006 22:06
kuassa
Inactive

Mietin itsekin vähän että nauhotanko vai en, tai edes katsonko. Nauhoitin tietokoneen digiboxilla vähän ennen lordia melkein viimeiseen esiintyjään asti. Eli olennaisen.:-) Pisteiden laskun olisi kyllä voinut myös ottaa talteen....:(


Abit UL8 Athlon 939/64/3000+ Vista Premium Home
Asus A7V8X Deluxe Athlon XP 2200+ Windows XP Home
AsRock 939 DualS Athlon 939/64/3200+ Ubuntu Feisty64bit

4520.5.2006 22:25

Täytyy vielä kerran sanoa: LOISTAVAA LORDI! Nuo AD:n linkittämät lukija kirjoitukset joistakin lehdistä ovat myös aivan mahtavia: http://i.afterdawn.com/lordimummo.jpg Että tekisi mieli mennä nauramaan näille ihmisille :D


4620.5.2006 22:30
Teleet
Inactive

GO LOIRI!

4720.5.2006 22:59
AfterDawn Addict

Hyvin pwnattu :) Onnea!

4820.5.2006 23:20

Hell yeah! Sen verran "vanhaa" metal/rock-henkistä heeboa toi voitto lämmitti, että korkkasin yli 10v. säästämääni laatukonjakki pullon.. Lähellä tosin oli, ettei olympialaisten lätkäfinaalin aikana se tullut jo korkattua.. Mutta siinä kävi kuten kävi.. :( Pohjimmainen ajatus oli korkata tuo pullo vasta, jos jokus erehdyn naimisiin menemään, mutta what a hell, naimisiin voi mennä aina/monesti, mutta vain kerran SUOMI voittaa Euroviisut! :) "..HEVILLÄ PÄRJÄÄ AINA.." Onnea LORDI!

4920.5.2006 23:42

USKOMATONTA, MAHTAVAA, HIRVITTÄVÄÄ! Lordi ansaitsi voiton, Suomi ansaitsi voiton! Kappale ei ollut ihmeellinen, mutta esitys kirjaimellisesti räjäytti muut kilpailijat alta. Lordi rules the ESC!

5021.5.2006 0:42

KIITOS LORDI!! Ja Onneksi olkoon!! "Mahtavaa Suomi & ROVANIEMI"!!!!!!

5121.5.2006 0:57
kuassa
Inactive

Tuossa olisi jo haastattelu: http://www.esctoday.com/news/read/6205 'Ennuste', heh. :-) http://www.oikotimes.com/scoreboard.jpg Vedonlyöntikertoimia: http://www.oddschecker.com/betting/mode/o/card/specials-eurovisio...


Abit UL8 Athlon 939/64/3000+ Vista Premium Home
Asus A7V8X Deluxe Athlon XP 2200+ Windows XP Home
AsRock 939 DualS Athlon 939/64/3200+ Ubuntu Feisty64bit

5221.5.2006 1:03

RISTUS.. Kerrassaan mahtavaa, että suomi tämän 40-vuoden odotuksen jälkeen voitti. Kynnetkin hävisi finaalin aikana. On kyllä aivan sanoinkuvaamaton fiilis! Jessus kun finaalin jälkeen naapurin alle 10-vuotiaat lapset lauloi pihalla Kovakivihallelujaa, niin olihan se pakko lauluun mukaan ryhtyä. Kyllä oli mielenkiintoisempi kun MM-kisat. Ei voi vieläkään käsittää. Sillanpäiden ym. jälkeen kokeillaan laittaa muutama mörkö lavalle ja heti voitto kotiin, vielä piste-ennätyskin. :) Kyllä olen perkeleen ylpeä Suomalaisuudestani. Ja kyllä katosi ruotsin karsastus, noiden täysien pisteiden vuoksi. Aaargh.. HALLELUJA!!

5321.5.2006 2:14

Kyllä se on jo uskottava! :) Harmittavan kauas jäi LT UNITED - We are the winners (Liettua), muutoin olisi euroviisut sitä mitä niiden kuuluukin olla. Eihän sitä tarvitse kuin erottua siittä massasta niin voitto on varma ja sen todisti Lordi! Saisivat hävetä niin median kuin kaikki muut kritisoijat, valitsemalla Lordin Suomi teki historiaa kaikissa mahdollisissa mittapuissa!! HALLELUJAH!!!!!

5421.5.2006 3:52

eipä ollut porukat uskoa aamulla että Lordi voitti ;D hieno homma, jäkiksestä vielä pronssia

5521.5.2006 4:02

ITE EN PIDÄ musiikista mutta isän maalisena kyllä kannustin lordia hieno että SUOMI VOITTI olin tutun luona kattomassa isolla porukalla näitten 8v lapsi sanoi että miks Klingoni on ruudussa (Star Trek Sci-fi leffa) kun lordi esiintyi eikä se 8-vuotias ainakaan pelännyt lordin naamaa toisen mukana olleen tutun thai tyttö ystävä sanoi että kuulessaan Tomi Metsäketo "laulun" että mielummin kuuntelisi kissan teurastusta kun tätä olen samaa mieltä thai tytön kanssa että vaikka se tango kuninkaan laulu kuulostaa suomalaiseen korvaan hienolta niin se pitää olla myös sellainen laulu että muutkin pitää siitä koska suomi ei saanut äänestää itteään

5621.5.2006 4:38
Kalzu90
Inactive

samma tääl en tykkää biisistä, mutta oon kyllä ylpeä että oon Suomalainen Kyllä se paikka kiekkofinaaliinkin olisi kelvannut.

5721.5.2006 5:07

On muuten kova biisi nyt tehtiin kunnolla historiaa

5821.5.2006 5:12

"Twelve points goes to... Finland!" SING HALLELUJAH,hyvä lordi. Tervemenoa ruotsiin humppakansa,kaipaamaan jäävät juuri ei kukaan(alkää unohtako ottaa Metsäketoa mukaan).

5921.5.2006 5:22
6021.5.2006 5:23

Mahtavaa, oli pakko seurata loppuunasti. Helvetti ON jäätynyt :)

6121.5.2006 5:26
superwode
Inactive

saivatpa kaikki vanhat jäykkikset jotka karaavat rollaattorilla kylmän suihkun kun huomasivat ettei tämä maapallo enää pyörikkään helvetinhyvillä 70-80 tipitii hiteillä. nuo "mummelit"jotka ovat nuo lehtikirjoitukset kirjoittanut, koittakaa jo herätä, sukupolvi on vaihtunut ja rock jyrää... tämä ´sama asia taitaa päteä myös eri puolilla maailmaa... maailma on meidän nuorten ja vanhojen hevimiesten..... and 12 points go to.... \,,,/ finland.... =)

6221.5.2006 5:33

Hyvä, kun voitti koska se avartaa viisuja, ettei aina tarvitse kuunella balladeja, purkkapoppia jne..HYVÄÄ TYÖTÄ LORDI.

6321.5.2006 6:22

Viimeinkin totetui viisu-voitto. Seurasin pisteitä joita näytti tulevan maukavasti ja ylivoimainen voitto. Hyvä Lordi. Hallelujaa.


paulig

6421.5.2006 6:45

Siitäs saivat kaikenmaailman hinttipellet jotka olivat hioneet tanssisuoritustaan kuukausikaupalla.Lordi rules THIS GALAXY!

6521.5.2006 6:54

olihan tämä ainakin selvästi erilainen kuin muut.. Ja tosissaan, Jollei jääkiekossa niin sitten euroviisuissa :D

6621.5.2006 7:15

Tosi hieno juttu! Tarvii nähä päseekö kouluun tässä huumassa! Ja piti tää juttu tietenkin laittaa siguun.


The rules of the Afterdawn/Afterdawnin säännöt!
Rules: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/2487
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

6721.5.2006 7:27

Kyllä huomas että vähänkin köyhät maat ei antanu paljon pisteitä lordille; johtuiskohan siitä et nuorilla on vähemmän kännyköitä XD Mutta Suomipoika voittaa silti; johtuiskohan siitä et se nyt vaan on niin hyvä!

6821.5.2006 7:29

kyllähän sen heti tajuaa että laitetaan vähän hevimpää kamaa ni johan voitto tulee koska hevarit on vaan parhaita ;D

6921.5.2006 7:30

jos joku missas euroviisut niin klo 11:40 alkaa uusinta..:) nyt viimeistää kattoo se lordin esitys..:)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21.5.2006 @ 07:45

7021.5.2006 8:05

Onnea Lordille! Hyvin näytti toisten ennakkoluuloista huolimatta :)

7121.5.2006 8:10

Tosi hienoa että Lordi voitti : (lordilla on kyllä parempiakin kappaleita).

7221.5.2006 8:20

Saakelin hieno juttu LORDIlta! mitenköhän ne vi*** naistiedemiehet nyt suunsa laittaa? :D

7321.5.2006 8:26

Tiedättekös miksi Suomi ei ole ennen tätä pärjänny? Koska suomalaisilla on niin huonomaku ja aiemmin sinne on lähettetty vain näitä lauravoutilaissillanpääkätkättejä joilla ei todellakaan ollut mitään mahdollisuuksia. Nightwish olisi tuonut Euroviisu "pokaalin" kotiin jo aiemmin. KIITOS LORDI!!! E: Hyvä ennuste. :D http://www.oikotimes.com/scoreboard.jpg

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21.5.2006 @ 08:29

7421.5.2006 8:44

hyvä lordi, vaikka en niinkään pidä lordista niin silti hienoa! lordi ei uppoo vaikka kuuntelenkin samantyylistä musiikkia, eli in flames- diablo- disturbed- nicole ym. oli kyllä jännittävä kattoa eilen kuinka suomi pärjäs ;) nyt vasta pistettiin menemään kunnon edustaja suomesta eikä mitään voutilaisen .. onnea.

7521.5.2006 9:10

Jes, ei olis uskonu, mutta suomen pojat ja tyttö toivat voiton. Vielä kerran jes!!!!

7621.5.2006 9:11

Täältä myös onnittelut Lordille..uskomatonta.

7721.5.2006 9:21

Onnea Lordille!! Oli kyllä aivan sairas esitys ja vaikken musiikista paljoa diggaile oli se mahtava suoritus! Ps. isäni lupasi muuttavansa ruotisiin jos Lordi voittaa euroviisut :D Pitää kysellä että joko on kamat kasassa?

7821.5.2006 9:38

Parasta ikinä! Onnea Lordille.

7921.5.2006 9:40

Olisipa nyt kiva nähdä arvostelioiden ilmeet... http://www.uusirauma.fi/artikkeli.phtml?id=16701 Esim: Ilkka Danny Lipsasen.

8021.5.2006 9:52
AfterDawn Addict

Jes Onneks olkoo LORDI!! HALLEJUJAH! Sielt se sit tuli vihdoinkin... Saas nähd paljonko o muuttunu kipaleet seuraaval kerral =D

8121.5.2006 9:58

Onnea vaan lordille myös täältäkin suunnalta =)

8221.5.2006 10:02

aah mahtavaa ekaa kertaa suomi voittaa HYVÄ Lordi!!!!!!!

8321.5.2006 10:34

hyvä hyvä 40. kerta se toden sanoo :)

8421.5.2006 10:42

Ku eilen katoin sen ni meinas taju lähteä ;) Oli se pyrotekniikka kyllä aika kova. Kattokaas vaikka tätä: http://www.eurovision.tv/images/imagegallery/07_final_2006_31.jpg

8521.5.2006 10:56

Olisipa nyt kiva nähdä arvostelioiden ilmeet... http://www.uusirauma.fi/artikkeli.phtml?id=16701 Esim: Ilkka Danny Lipsasen. Todellakin.. heh ain niin..onnea vielä LORDI !


- Elämä on vain pelkkä paska leffa, joka on katsottava loppuun asti -

8621.5.2006 11:18
AfterDawn Addict

Yeeees!!! Hyvä Lordi!


Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum

8721.5.2006 11:22

Hyvä Hyvä! Onnea Lordille. Mahtava suoritus ;)

8821.5.2006 11:31

Sony Finlandille ja YLE:lle kunnia onnistuneesta "erikoisen esityksen" promootiosta ja lobbauksesta. Musiikillisilla ansioilla ei ollut voitossa osaa eikä arpaa. Samanlaisia Hard-Rock ralleja oli 80-luvulla tusinassa 13.

8921.5.2006 12:08

kuulkaas... keskitytään eka voittamaan euroviisut... ajatellaan sitten myöhemmin miten tehdään se katri helenalla ja tapani kansalla jos olemme niin ylivertaisia...

9021.5.2006 12:09

en nyt väitä että toi lordin kappale olisi klassikko ainesta... kuka laitetaan seuraavaksi?!

9121.5.2006 12:13

Kyllä se vaan totta on, että on Loiri ryypännyt itsensä pahaan kuntoon... Ei vaan, olihan tuo upeaa, tehdään se sitten kerralla kunnolla kun eihän hevillä hävitä! ;D Paras sauma oli laittaa 40 vuotisen räpellyksen kunniaksi kerrankin oikea pumppu kisoihin ja vaikkei sitä ääneen uskaltanut ennen viime yötä sanoa niin kyllähän tuo voittotunne oli läsnä jo pitkään :)

9221.5.2006 12:50

Tulihan se viimein se voitto. Mahtavaa upeeta hyvä Lordi!

9321.5.2006 12:56

Näinköhän ens vuonna nähdään viisuissa Saksasta Rammstein, Sveitsistä Samael, Ruotsista In Flames tai joku muu black metal bändi :D

9421.5.2006 13:19
AfterDawn Addict

In Flames ei ole black metallia :D

9521.5.2006 13:40

Bringing back the balls to eurovision! Hyvä Lordi, voitto on aina kultaa! 2007 nähdään varmaan sadantonnin pyrot kun Lordi vetää vielä kerran euroviisuissa ja Suomessa - Hard Rock Hallelujah!!!

9621.5.2006 13:50

käykääs qnetin #lordi kannulla yli tuhannen heppua päivämittaa ollut.. onnea LORDI ja lipsanen vois haistaa selkeesti paskan

9721.5.2006 14:23

Quote:
Ps. isäni lupasi muuttavansa ruotisiin jos Lordi voittaa euroviisut :D Pitää kysellä että joko on kamat kasassa?
Lordihan lupasi tulla auttelemaan pakkaamisessa ruotsiin muuttavia...

9821.5.2006 14:42

Hmph. Itse yhdyn kyllä niihin harvoihin Lordi-vastaisiin. Tämmöisenkö kuvan me tahdomme muille maille antaa? Ja herran tähden, etenkin kun Lordi nyt voitti Euroviisut, lapsethan tahtovat pukeutua typeriin naamiaisasuihin ja sitten sanovat vanhemmille että "Onhan Lordillakin ja ihan hyvin se menestyy"!

9921.5.2006 14:45

Muista lisätä kiitoksesi Lordille! http://www.kiitoslordi.tk

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21.5.2006 @ 14:46

10021.5.2006 14:52

Quote:
Tämmöisenkö kuvan me tahdomme muille maille antaa?
Millainen se kuva sitten pitäisi olla? Ei ainakaan tuo kuva euroviisuissa ole tähän astikkaan kovin kehittävä ollut, vai väittääkö joku, että pyllyjen paukuttelu toisiin lavalla tai mieheltä näyttävä nainen on jotenkin hohdokas kuva suomalaisista? Vai olisiko pitänyt laittaa sitten perinteinen suomikuva eli laittaa joku tannu minkä tahansa suomen kaupungin sillan alta (alkon sponssaamana) sammumaan jo esikarsintaan? Tämähän olisi ollu perinteistä suomikuvaa. Eli täytyy kyllä sanoa, että ei se lordi yksinkertaisesti enää pysty suomikuvaa huonontamaan, vaikka niin jotkut edelleen jaksaa kuvitella ;) *EDIT:typo*
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21.5.2006 @ 14:55

10121.5.2006 15:12

joo paljon onnea kanssa

10221.5.2006 15:14

Oli kyllä hiton upea temppu, ei voi muuta sanoa. Jäi ihmetyttämään Saksan ja Hollannin pisteet kun olivat niin "huonoja". Mielestäni tälläistä Suomi-kuvaa täytyy antaa. Jos olisi Metsäketo sinne työnnetty niin millainen olisi ollut lavashow? Vähintään puolet olisivat nukahtaneet ennen viisun loppumista. Ja miten se Metsäkedon biisi olisi erottuut massasta? Ei mitenkään. Jollei biisi erotu muista niin miten voimme saada pisteitä? Tai edes voittaa. Lordi lavashow oli kyllä mielestäni mahtava (vrt. esim. Venäjän balleriina/flyygeli show)

10321.5.2006 15:23

tulihan se voitto vihdoinkin suomeen

10421.5.2006 15:27

Eihän viisuja musiikilla voiteta vaan sillä että lava räjähtää ja artisteilla on hienot puvut. Ei mutta miksei aikaisemmin ole lähetetty näitä muuallakin tunnettuja muusikkoja viisuihin. Jos ne ilman viisuja menestyvät ulkomailla niin miksei viisuissa sitten. Ei sinne minkään Metsäkedon lähettäminen auta kun Suomessakaan sitä ei kuunnella.

10521.5.2006 15:36

Juu onnea vaa lordin pojille aikas perskeleen hieno juttu :)

10621.5.2006 15:44

Onnittelut vain Lordille minunkin puolestani. En ole tämän genren vankkumattomia faneja, mutta oli tämä upeaa. Siitä ei mihinkään pääse.

10721.5.2006 15:47

Mahtavaahan tuo oli! Onnittelut Lordille! :)

10821.5.2006 15:53

Loistava homma.. =) Ja vieläpä ennätys pistein.. Ei ois voinu paremmin mennä.. Heh. Miten olisi ensi vuodeksi Apocalyptica + Tarja Turunen vocalistina ja kappaleena menevä palladi. =D No joo.. Olipas nyt heitto. Mutta vähän pelkään pahoin, että Suomi nolaa itsensä ensi vuonna, kun se valitsee jonkin hömppä-poppi kappaleen, tyyliin Lauran kipale pari vuotta sitten. Hoohhoijaa..

10921.5.2006 16:04

Mieluummin minäkin kuutelen lordia kuin dannya, hitto mikälaisia humppa maakareita suomessa on...olisivat edes tyytyväisiä siitä että voitettiin edes ja hyvällä tsipaleella eikä millään pliisulla kamalla, koska se on jo nähty eihän niillä suomi koskaan voita ja heti pamahti kun laitettiin pikkuisen RÄVÄKÄMPI kappale kehiin, itse kyllä diggaan enemmän ac/dc:tä.

11021.5.2006 16:07

näin on, taitaa suomesta lähteä joku humppasontaa esittävä artisti, pistetään danny nappaamaan pokaali, jos ei onnistu niin lähtetetään ruottiin karkotuksella. suomi ei myy humppaa tai muutakaan tangoa ulkomaille, mutta metalli menee.. miksi näin? koska ne on niin tanan hyviä vain, sitä voi seuraava raati miettiä ennekuin pistää jotain hummpaliisoja esittämään..

11121.5.2006 17:09

Onneksi olkoon Lordi. Taas tuli ilmainen kierros baarissa vedonlyönnin seurauksena (kaverin kesken).

11221.5.2006 17:30

Hyvä lordi!!! Niin joo ISO D:hän tietää miten euroviisuissa menestytään. LOL!

11321.5.2006 17:36

Jos suomi voittaa, se voittaa kunnolla

11421.5.2006 17:59

Korvaa lätkäpelin 100 - 0 kun kulta pääsettiin menemään. ja tätä tapahtuu kerran 40 vuodessa ;D Eilen siis tänään juhlittiin aamu 7 asti ja huudettiin H A R D R O C K H A L L E L U JA !

11521.5.2006 18:07
marcope
Inactive

Oltiin eilen baarissa katsomassa tulosten laskua ja tulma oli helvetin kova ONNEA LORDI

11621.5.2006 18:35

Ja pidetään niistä lupauksista kiinni: http://www.dansc.net/salaa/lordilupaus.jpg

11721.5.2006 18:54

Hyvä Lordi!!! mahtava juttu

11821.5.2006 19:51

Onhan tää yllätys mullekin, vaikka sanoinkin kaikille et Lordi voittaa jo sillon kun se valittiin edustajaks. Mahtava homma ja kiitokset. Pronssia tuli vielä Kanadaa vastaan ja mm-kisojen paskin maa Tsekki jäi hopealle niin on se hienoo.

11921.5.2006 20:06

Ite en kyllä uskonu voittoon. Toivoin sitä, mut ei usko riittäny. Eiks toi oo täydellistä kuvaa/asennetta/menoo lapsille ja kaikille, "usko omaan juttuun, äläkä välitä muista".. Eihän tolla asenteella mitään miljoonia tuu tienaamaan, mut voi vaikka hymyillä :)

12021.5.2006 20:19
Kellopeli
Inactive

Jumaliste hieno homma!

Quote:
Ja AfterDawn päihitti uutisoinnin tasossa Pelit-lehden Niko Nirvin. Tuuletuksia myös sille!
Helvetin hieno homma tääkin :D

12121.5.2006 20:35

joo suuri kiitos myös minult ... varmaan hieno keikka kun voittokin tuli ylivoimaisesti .. ja vie euroopan edes HYVÄ LORDI !!!

12221.5.2006 20:40

ja onneks olkoon myös täll mahtavalle foorumil...hyvä AfterDawn :)

12322.5.2006 2:15

Quote:
No joo.. Olipas nyt heitto. Mutta vähän pelkään pahoin, että Suomi nolaa itsensä ensi vuonna, kun se valitsee jonkin hömppä-poppi kappaleen, tyyliin Lauran kipale pari vuotta sitten. Hoohhoijaa..
Eipä valitse! Myös tulevaisuudessa euroviisu edustaja valitaan suomessa PELKÄSTÄÄN yleisöäänestyksellä. Yle ilmoitti Lordi nimityksen jälkeen ettei pidä valintaa virheenä ja jatkossakin edustajan saa kansa päättää.
Quote:
Tämmöisenkö kuvan me tahdomme muille maille antaa? Ja herran tähden, etenkin kun Lordi nyt voitti Euroviisut, lapsethan tahtovat pukeutua typeriin naamiaisasuihin ja sitten sanovat vanhemmille että "Onhan Lordillakin ja ihan hyvin se menestyy"!
Suomi on yksi euroopan "metallisimmista" maista joten tälläinen musiikki kuvaa suomea hyvin. Ja jos esiintyjät joiden kaula-aukosta näkyy napa ja vyön kokoinen hame antavat parempaa mallia lapsille niin voithan ajatella niinkin... Ja kaikenmaailman hirviöitä löytyy lasten piirretyistäkin ja todella harva niitäkään matkii (esim. turtles) vaikka voittavat lasten silmissä lordin kiinnostavuudessa 500-0.

12422.5.2006 3:57

Hienoa Lordi! Shokkihoitoa Euroopalle! Aivan loistava esitys, ja painotan sanaa, esitys.

12522.5.2006 4:20

Turhat moralistit ja saatanan palvontaa salkkareista etsivät mummot voi nyt olla hiljaa niitten "vetävien" kappaleittensa kanssa... Vihdoinkin nuoriso äänesti jostakin ja heti päästiin voiton puolelle ^^

12622.5.2006 4:31

Hyvä lordi! taitaa toi kiitos lordi osoite olla aika tukossa :)

12722.5.2006 5:25
-Rumba-
Inactive

Hevillä ei hävitä :)

12822.5.2006 5:56
Rattus
Inactive

Kiitos Lordi! Äänivyörykin jo kertoo, että euroviisut kaipasivat pientä uudistusta.

12922.5.2006 6:19

Onnea vaan Lordillekkin... toivottavasti suomi ei nolaa ensi vuonna viisuissa, varsinkaan kun ne on kotimaassa... Heavyllä voisi suomi jatkaa..

13022.5.2006 16:55

ei muuta kuin terveisiä kaikille jotka lordia piti naurettavana... kukas nyt nauraa...=) hyvä lordi...!!!

13122.5.2006 17:39

Nyt nauraa lordi :) Ja kaikki muutkin ainakin niille palstoille kirjoittelijoille... Silmäthän siinä piti hävetä päästä, kun voitto tuli! :P

13222.5.2006 17:42

Sen Lordin lauluääni oli vähän hassu parissa kohtaa, mutta se esitys oli aika helvetin hieno. Hyvä Lordi! En kyllä usko, että edes yleisöäännestyksellä suomesta löytyy tarpeeksi hyvää esiintyjää ensivuodeksi. PS: kaveri saa 500e isältään thanks to lordi.

13422.5.2006 18:11
Darius6
Inactive

No niin,nyt se voitto sitten tuli!!! Ja kaikki nipottajat ja paheksujat saavat nyt syödä sen hatullisen sitä "ihteään". :) Hyvä LORDI! Hyvä SUOMI! HARD ROCK HALLELUJAH!!!

13522.5.2006 21:00

Kerrankii suomi onnistuu euroviisuis onneks. elikkä hevillä emme häviä

13622.5.2006 21:48

Onnittelut täältäkin Lordille!!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 25.5.2006 @ 21:25

--Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open windows--

http://www.if-not-true-then-false.com/ || http://www.gentoo.org/ || http://my.afterdawn.com/juppe22/

13723.5.2006 0:15

Congratulations Finland on your victory :-)

13823.5.2006 3:50

Hyvä lordi! Kerranki Suomi on jossain ensimmäinen.

13923.5.2006 6:42

Mitäs tilasitte :D


-V1ll3-
-Weirdbullet-

14023.5.2006 19:07
Tonzza
Inactive

Kerranki suomi voitti!!! JEE !!! ;D

14123.5.2006 19:12
Tonzza
Inactive

KOMIA TUO JONKU TEKEMÄ JUTTU TUOSTA ETTÄ HÄVETÄ SILMÄT PÄÄSTÄ ! :D:D:D:D

14223.5.2006 19:31

Twelve points goes to....Lordi=)

14324.5.2006 11:47

http://www.adressit.com/ansku69 Eipä paljo lisättävää, linkistä selviää kaikki

14424.5.2006 12:08
Arkansan
Inactive

vittu seiska on alhainen paskalehti!!!

14524.5.2006 12:48

Itsekkin näin vihaista kun näin 7 päivää lehden. En ymmärrä mikä helkutin hauskuus on julkaista ihmisen kuvaa joka pitää sitä maskia juuri sen takia ettei naama näy julkisuudessa.

14624.5.2006 12:54

Saaketin raukat... oli tarkoitus lähettää akäistä, mutta asiallista palautetta lehden toimittaille. En pääse edes koko sivulle... ja nyt uutisoitiin, että kaikki yhteystiedot on poistettu Seiskan saitilta!! >:( Seiskalle pääsykielto perjantain tapahtumaan!!!!! ...ei muuten kellään sattuis olemaan mitään "törkyä" Seiskan toimittajista. Voitas perustaa oma "juoru-palsta" jollekin Boitokoitaa Seiskaa sivun yhteyteen >D

14724.5.2006 13:00

Roskalehtien roskalehti, todella raukkamaista touhua. Nimet listaan vaan.

14824.5.2006 13:14

http://www.armottomat.com/petturi/ Ja kaikkihan sitten menee hopihopi peruuttamaan seiskan tilauksensa. Se tapahtuu täällä. http://www.seiska.fi/tilausjaasiointi/tilausmuutokset/irtisanomin... Seiskan työntekijät: Vastaava päätoimittaja Eeva-Helena Jokitaipale betsy@seiska.fi 09-777 77 300 Päätoimittaja Marko Petäjäjärvi mape@seiska.fi 09-777 77 302 Toimituspäällikkö Jari Peltomäki jari@seiska.fi 09-777 77 320 Toimituspäällikkö Anne Pennanen anne@seiska.fi 09-777 77 305 AD (art director) Sonja Gåsman sonja@seiska.fi 09-777 77 319 Toimitussihteeri Arto Karjalainen arto@seiska.fi 09-777 77 218 Toimitussihteeri Lide Murto lide@seiska.fi 09-777 77 304 Erikoistoimittaja Heli Kettunen heli.kettunen@aller.fi 09-777 77 306 Toimittaja Ani Heilala ani@seiska.fi 09-777 77 335 Toimittaja Ilkka Janhunen ilkka@seiska.fi 09-777 77 336 Toimittaja Heli Karonen karonen@seiska.fi 09-777 77 363 Toimittaja Maria Lager maria@seiska.fi 09-777 77 307 Toimittaja Kai Merilä kai@seiska.fi 09-777 77 216 Toimittaja Seppo Metso seppo@seiska.fi 09-777 77 316 Toimittaja Carmen Mäkinen carmen@seiska.fi 09-777 77 317 Toimittaja Sari Mykkänen sarim@seiska.fi 09-777 77 318 Toimittaja Sunniva Strömnes sunniva@seiska.fi 09-777 77 364 Kuvatoimittaja Inka Blumenthal inka@seiska.fi 09-777 77 327 Kuvatoimituksen assistentti Pia Haavisto piak@seiska.fi 09-777 77 343 Taittaja Milla Oinonen millao@seiska.fi 09-777 77 362 Taittaja Teija Rantanen teija@seiska.fi 09-777 77 326 Taittaja Heli Sutinen helix@seiska.fi 09-777 77 325 Valokuvaaja Mikko Malinen malinen@seiska.fi 09-777 77 345 Valokuvaaja Matti Matikainen matti.matikainen@aller.fi 09-777 77 812 Valokuvaaja Heikki Y. Rissanen heikki@seiska.fi 09-777 77 328 Toimituksen sihteeri Sari Koskinen sari@seiska.fi 09-777 77 323 Toimituksen sihteeri Tarja Miettinen tarjam@seiska.fi 09-777 77 321 Toimituksen sihteeri Elsa Pankkonen elsa@seiska.fi 09-777 77 315

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 24.5.2006 @ 13:17

14924.5.2006 13:22

Seiskalle tuli vähän aika sitten pistettyä kommenttia. Mutta voisi laittaa vielä laittaa päätoimittaja Marko Petäjäjärvelle postia. tässä suora kopio sähköpostista jonka 2 min. sitten lähetin 7-päivää päätoimittajalle: Hei, huomasin hetki sitten uusimman lehtenne. Huomasin itsessäni selviä raivostustumisen aikeita. Syy ei tällä kertaa ollut turhanpäiväinen uutisointi Matti Nykäsestä, vaan siitä että te olitte menneet julkaisemaan euroviisuvoittaja Lordin kuvan ilman maskia. Ja mikäli minä olen ymmärtänyt oikein niin medialla ei ole lupaa ottaa Lordista kuvia ilman maskia. Onko 7-päivää kuullut tälläisestä? Mikä ihme siinä on kun Teidän roskalehti ei voi jättää rauhaan ihmistä, joka ei halua naamaansa julkisuuteen? Jos lehti ei saa vaadittuja sivuja täyteen muutakuin tälläisellä naurettavalla paljastuksella niin kannattaisi tehdä suuri uutinen Matti Nykäsen juopottelusta, tai vaikkapa kaksi samaan lehteen. Vaadinkin että seuraavaan lehteen tulee suurella kirjoituksella anteeksi pyyntö Lordille. Tämä ei kuitenkaan korvaa millään tavoin tekemiänne typeryyksiä. Toivonkin että 7-päivää lehti saa kunnon sakot tempauksestanne, sillä tälläinen toiminta ei kuulu edes roskalehtiin.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 24.5.2006 @ 13:36

15024.5.2006 13:32

Se on varmaa kohta ex-päätoimittaja? ;)

15124.5.2006 13:43

Väitetään vain, että negatiivista julkisuutta ei ole olemassakaan. Toivotaan, ettei tämä lopulta päädy seiskan voitoksi. Sitä tosin alan jo epäilemään, sen verran vihasia ihmisiä tullut vastaan.

15224.5.2006 13:44
kuassa
Inactive

Oikeastaan ei minusta tuolla Seiskan toiminnalla muuten mitään väliä olisi. Mutta kun Lordi teki sen mitä kukaan muu ei tehnyt eikä olisi uskottu kenenkään tekevän. Kun ei kunnioiteta Lordin toiveita, vähän niinkuin kustaan meidän päälle jotka niitä toiveita arvostivat sekä Lordin suoritusta. Seiska lehti ei ikäänkuin arvosta Lordia, kun ei arvosta Lordin pyyntöjä. Eikä siten arvosta ilmeisesti voittoakaan ollenkaan? Eikä siten meitä jotka tuosta voitosta kovastikin välitimme? Asia selvä. Pannaan korvan taakse. Tullaan muistamaan kun mietitään jatkotilausta. Ennen ajattelin että Seiska on vain hauska keskenkasvuisten lehti, nyt tuli todistettua se on oikea roskalehti.

15324.5.2006 13:53

Ei vaan käy peruuttamassa se samantien. :) Edelliseltä sivulta löytyy suora linkki peruutukseen.

15524.5.2006 18:25

Kuassa puhut asiaa. Nyt kyllä v..... kun ei ole tilannut roskaa, jotta vois sen samantien viiä saunantaakse ja lopettaa ja roviolla polttaa vanhat. Itse olen harrastanut teatteria liki 20v ja voin sanoa ,että se persoona joka on lavalla ei ole se joka tässä istuu.Sillä kuvalla ei ole mitään tekemistä euroviisujen kanssa vaan Lordilla. Voiton pitää personoitua Lordiin. Maskien takana olevat henkilöt olkoon ketätahansa. Kiitos ja kunnia Lordin jäsenille ja taustajoukoille. Mihin on kadonnut kunnioitus/yksityisyys tässä "suvaitsevassa" yhteiskunnassa? Toivottavasti näemme 6.12 Lordin juhlimassa juuri sellaisena ,kuin Lordi on.

15626.5.2006 10:52

Seiska pyytää anteeksi Lordilta! www.seiska.fi

15726.5.2006 11:39

HAH! Tuoko muka anteeksi pyyntö... ei mene läpi. Ennemminkin toinen sylkäisy päin näköä >:( Tälläinen törkeys vaatii kunnon anteeksi pyynnön: -lehdet välittömästi pois myynnistä ja Julkinen anteeksi pyyntö (mieluiten suora TV-lähetys) itse Herra Lordilta. Seiskan boikotointi jatkukoon!!

15826.5.2006 11:56

Äsken tuli tämän huushollin seiska irtisanottua ja huomasin tuon anteeksi pyynnön. Hyvä juttu että sanoma meni perille, mutta boikotointi jatkuu kaikkia Aller Julkaisun lehtiä kohtaan.

15926.5.2006 12:38

Mitäh ...Katso lehti paljastaa koko bändin =O BOI KO TTIA!!!!!!

16026.5.2006 13:47

KATSO-lehti paljastaa muutkin bändin jäsenet! http://www.katso.fi/lehti/uusin/_a38131/katso+212006/ Tasapuolisuutta boikottiin.

16126.5.2006 15:59

on upeaa kun lordi voitti:)

16226.5.2006 17:57

Onnea Lordille ja kukkahattutädit sai vihdoinkin haistaa pitkän paskan! :DDDD Ei jumalauta tota seiskaa... Säälittäviä mätisäkkejä koko poppoo. Kerrankin Suomelle mainetta maailmalla, niin kukas sellaista iloa osaakaan paremmin pilata kuin joku paatunut, vanha, hikinen, nahkea homo Seiskan toimituksessa.

16326.5.2006 18:50

lordi jyrää huipulle voi hallelujaa kun kalella menee vihdoinki lujaa. seiska pitäs mennä konkkaan ku julkaisee lordin ilman maskia vaikka kuin on pyydetty sditä tekemästä missä on ihmisen yksityisyys ja turva. ei meistä kukaan varmaan halua et julkastaan kuvia jossin juorulehdessä SEISKA KONKKAAN T:Dj Tigercat

16526.5.2006 19:33

Myös MAINOSTAJIIN kannattaa ottaa yhteyttä. Kuten kokemukset osoittavat. Boikotointi on taitolaji.

16627.5.2006 0:47

missä... prkl... mä pääsen perumaan mun 7 lehden tilauksen?? Sellasta sontaa en enää kotiini halua! Pitäkää tunkkinne hemmetti! hmh

16727.5.2006 1:44

Minä en kyllä ymmärrä miksi naamiottoman kuvan Tomi Putaansuusta julkistaminen olisi syynä boikotoida ao. kuvan julkaissutta lehteä ja perua tilauksia. En ole seiskan tilaaja mutta saatuani tietää naamiottoman Tomi Putaansuun komeilevan seiskan kannessa kömmin heti autooni ja ajoin lähimmälle ärrälle ostamaan kyseisen irtonumeron. Ja tilaan toista Allerin lehteä nimeltä Katso joka julkaisi äskettäin kyseisen bändin muiden jäsenten maskittomat kuvat. En aio peruuttaa Katson tilaustani tästä syystä.

16827.5.2006 1:49

Lisäys edelliseen. Eilen televisiossa näytettiin kuvaa Helsingin Kauppatorilta Lordin voitonjuhlista. Kummallista kyllä, ohjaaja teki kaksi virhettä: - kun Suomen euroviisu karaokelaulettiin, ohjattiin kuva kokonaan muualle kuin ao. laulun sanoihin, mikä esti kotona yhtymisen kyseiseen karaokeen; - kun juontajatar näytti minkä eleen hän teki selostajankopissa Ateenassa aina kun Lordi levitti siipensä, kuva oli ohjattu tulemaan helikopterista siten että juontajattaren ele ei näkynyt koteihin. Arvostelen näistä lähetyksenohjausvirheistä kärkevästi Yleisradio Oy:tä.

16927.5.2006 6:32

Koska viimeksi kukaan on kokenut saavansa tv-luvalle vastinetta? Niin, ja eikös se ole taas myöhäistä itkeä kun paskat on jo housuissa?

17027.5.2006 6:52

juu...kyllä aika aliarvoista toimintaa noilla seiskan kavereilla... luulis että olis edes jotain kunnioitusta lordia kohtaan mut näkojään ei... onneks jätin laskun maksamatta...=) vit** pelleijä koko sakki....>:(

17127.5.2006 11:31

Haha ei tsiisus soikoon mitä juttua :D pikkusen meikä repesi noille kahdelle lehtikirjoitukselle mitä oli kirjottaneet (eli tuo "huolestunut_perheenaiti.jpg" ja "lordimummo.jpg"). :D:D:D:D Sanonpa vain että nuo vanhat kurpat saa mennä itteensä, jos oisivat jotain v*tun Marita Taavitsaisia sinne laittaneet luikauttamaan jotain "ikivihreitä" x) joo-o. Suomi ei ole niinkuin ennen, ja se on aivan järkyttävän hieno asia.

17227.5.2006 19:55

oottekos muuten nähny seiskan uutta tv- mainosta`? siin seiska pyytää anteeks lordilta.. no mut tehty mikä tehty knnattas niitten helkkari miettii ennen ku tekee mitää noin tyhmää.. pyydelköö vaik kui anteeks lordlta mut tehtyä ei saa tekemättömäks.. seiska sux..;)

17327.5.2006 20:11

Miltä kanavalta tuo mainos tulee?


AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt

17428.5.2006 7:47

mtv3 kanavalta tuli eilen illalla..en tiiä laittaako uudestaa sitä ku nythan ne voi sanoa et on pyytänny lordilta anteeks tv:nki välityksellä..:D

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 28.5.2006 @ 08:37

17528.5.2006 8:51

Tv:n välityksellä? Milloin tuo anteeksi pyyntö tuli? Toivottavasti ei tulee enää tommosia.

17628.5.2006 9:43

Joo noin sekunnin mittanen TV-mainos jossa lukee "Anteeksi, Lordi" tulee välillä mtv3:lta ^^

17728.5.2006 13:43

Quote:
Joo noin sekunnin mittanen TV-mainos jossa lukee "Anteeksi, Lordi" tulee välillä mtv3:lta ^^
Säälittävää Aller Oy:ltä. Kaikki kolme sen julkaisemaa roskalehteä on todellakin täyttä skeidaa. En ymmärrä miten ihmeessä niin moni edes niitä tilaa (Katso, Seiska ja Oho!). Kaipa niitä tilaavilla ihmisillä on niin säälittävä oma elämä (eli siis ei elämää) että ainoat ilot täytyy hakea muiden ihmisten puuhista. Ja Seiskan, Oho:n ja Katso:n tekijät, ne ne vasta niitä "no-lifejä" vasta ovatkin. Mut kyl siitä p*skaduunistakin maksetaan... Valitettavasti...

17828.5.2006 17:01

Meille on välillä ostettu seiska, mutta nyt taisi sekin loppua. Mutta jos ihan rehellisiä ollaan niin ainut mikä siinä lehdessä on lukemisen arvoista on tv-lehti, sarjakuvat, vitsit ja ne kuvat joihin on lisätty pieni teksti :D

17929.5.2006 15:33

Seiskan "Anteeksi, Lordi" on aika mauton vitsi! Jos seiska olisi oikeasti pahoillaan, olisi lehdet vedetty pois lehtihyllyiltäkin. Vai onko seiskan "logiikan" mukaan anteeksipyytäminen sitä että vahingonteko jatkuu anteeksipyytämisen jälkeekin??? Katson anteeksipyyntöäkään en ole nähnyt/kuullut missään. Kumpikin sontalehti on saman Aller kustantamon http://www.aller.fi/ tekeleitä. Joten järkevintä olisi boikotoida kaikkia kyseisen korporaation lehtiä. Minulla ovat olleet boikotissa jo ennen Lordin alkukarsintojakin.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 29.5.2006 @ 15:38

18029.5.2006 17:27

Kyllä aika monella on KAIKKI allerin lehdet boikotissa. (kuten meidän perheessä) :D

18130.5.2006 8:12

Noista maskeista vielä joita Lordi(t) käyttää. Kyllähän monet muutkin taitelijat käyttävät maskeja mm. oopperassa, teatterissa, elokuvissa. Oooperassa vaikka en ole itsekäynytkään käytetään joskus todella pahan näköisiä maskeja. Ei maski tee ihmisestä saatanan palvojaa vai ovatko kaikki muutkin maskin käyttäjät saatanan palvojia. Porvoon kirkon polttaja on mielestäni lähempänä saatanan palvontaa kun Lordi.

18230.5.2006 10:12

Kirkon polttamisessa nyt ei ole mitään saatanan palvontaa. Se on vain vakava rikos.

18330.5.2006 10:33
kuassa
Inactive

Paitsi jos on Norjasta. Siellä kirkkoja poltetaan vähän väliä. Paikallinen kansanhuvi.;-D

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 30.5.2006 @ 10:33

Abit UL8 Athlon 939/64/3000+ Vista Premium Home
Asus A7V8X Deluxe Athlon XP 2200+ Windows XP Home
AsRock 939 DualS Athlon 939/64/3200+ Ubuntu Feisty64bit

18430.5.2006 11:34

Taisi viime viikon "nettiliikenne" napsahtaa pahemman kerran Seiskan laukaan(=lompakkoon):D http://www.digitoday.fi/showPage.php?page_id=11&news_id=56571

18530.5.2006 14:54

Haha x) olisi hauska tietää kuinka näitä asiattomia kettuiluviestejä lähettäneet tahojen naamat venähtää kun tuon näkevät. Eiköhän toi kuitenkin ole pikkusen liioiteltua.

Quote:
Jokitaipale sanoi tiistaina digitodaylle, että mahdolliset oikeustoimet kohdistuisivat laittomien uhkausten tekijöihin.
Tuo sana mahdolliset kannattaa alleviivata aika tarkasti :D Se mitään oikeustoimia tuosta nosta.. Pelottelua pelottelun perään.
Quote:
IS:n mukaan ahkerimmat fanit ovat kirjoittaneet adressiin nimiä puhelinluettelosta yötä myöten.
Oikein. Juuri näin. Mistäs ihmeestä joku Ilta-Sanomat tietää että siellä on joku nörtähtävä teini kirjotellut adressiin nimiä puhelinluettelosta yötä myöten? Uhhuijjaa..
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 30.5.2006 @ 14:57

18630.5.2006 22:55

Quote:
IS:n mukaan ahkerimmat fanit ovat kirjoittaneet adressiin nimiä puhelinluettelosta yötä myöten.
...
Quote:
Mistäs ihmeestä joku Ilta-Sanomat tietää että siellä on joku nörtähtävä teini kirjotellut adressiin nimiä puhelinluettelosta yötä myöten?
Muistettakoon että Seiska kaivoi sen kuvan Hesarin arkistoista, ja mehän tiedämme miten Hesari ja IS liittyvät toisiinsa (Sanoma WSOY). Ehkä osa keltaisesta (iltapäivä)lehdistöstä pelkää omaa asemaansa kun ovat sontalehdistön (Seiska, Katso, OHO yms.) lähinaapureita uutisetiikaltaan. Siksi IS yrittää mustamaalata faneja ja fanien boikottitoimintaa. "Lehdistön" olisi syytä muistaa ettei huhu ole uutinen, vaikka se olisikin mahdollinen. Ja jonkun paparazzin tai toimittajan olisi pitänyt syyllistyä rikokseen saadakseen moisesta toiminnasta vedenpitävää tietoa. Ehkä IS/Sanoma WSOY pääsee jatkoksi mukaan boikottilistalle?

18731.5.2006 10:54
kuassa
Inactive

Jo alkaa menemään Seiskan toiminta hölmöksi. Tabloidi lehti aikoo haastaa tavallisia yrityksiä tai ihmisiä oikeuteen siitä että sai ikävää julkisuutta??? Jos ikävä, ei haluttu julkisuus, on jonkinlainen peruste nostaa syyte ja vaatia vahingkorvauksia, niin voitaisiin kieltää koko Seiska lehti myös samantien. Joka leikkiin ryhtyy, sen kestäköön.


Abit UL8 Athlon 939/64/3000+ Vista Premium Home
Asus A7V8X Deluxe Athlon XP 2200+ Windows XP Home
AsRock 939 DualS Athlon 939/64/3200+ Ubuntu Feisty64bit

18831.5.2006 11:48

Heh, Onnea vaan sydämeni kyllyydestä Lordille, ja kaikille hommassa mukana olleille. Tosin kysymys kuuluukin että jääkö Lordi asemalle vai jatkaako se junamatkaa...Puolen vuoden päästä kukaan ei edes muista enään mikä kyseinen bändi on, ennenkuin tulee taas seuraavat euroviisut...Koko Lordin organisaatio tehneen kaikkensa euroviisu voiton eteen, ja hieno suoritus se onkin, onnea!

18931.5.2006 18:04

Dressmann lopettaa mainostamisen Seiskassa. Taloussanomien mukaan syynä nettiboikotti. Aiemmin Olvi ja Travellink ilmoittivat lopettavansa mainostamisen Seiskassa. "Seitsemän päivää -lehti on ilmoittanut harkitsevansa oikeustoimia yritystoimintaansa haitanneita kohtaan." (Lähde: YLEn Pop-uutiset 31.05.2006, klo 17.17) Haastaako sontalehti oikeuteen jos ei sitä suostu tilaamaan tai jos sanoo jollekkin että ei kannata tilata... :O :G :S Ehkä moinen uhkailuyritys olisi ymmärrettävää jos lehdestä tai sen toiminnasta esitettäisiin täysin perättömiä väitteitä boikotin perusteeksi. Mutta jokainen on itse omin silmin voinut havaita (lööpit ja kannet) että nyt ei todellakaan ole kyse perättömistä väitteistä. Suomessa on vielä sananvapautta jäljellä? Vai aikooko Seiska haastaa oikeuteen "tekijänoikeusrikoksen" nimikkeellä, kun joku on luvatta välittänyt tietoa lehden (kannen) sisällöstä? Jokainen voi ja saa myös vapaasti valita mitä lehtiä lukee ja mitä ei. Todella typerän naurettavaa pelleilyä Seiskalta ja Aller -yhtiöltä! >:(

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto