*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Voita itsellesi AfterDawn T-paita

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 3.5.2006 10:52 Kommentteja (14)

Voita itsellesi AfterDawn T-paita Olemme laajentamassa download.fi -sivuston sekä AfterDawnin omien ohjelmistoalueiden tarjontaa kesän aikana ja toivommekin käyttäjiltämme apua tässä projektissa. Avaamme nyt pienimuotoisen kilpailun, jossa jaamme kerran viikossa viikon parhaan ohjelmaehdotuksen lähettäjälle AfterDawn T-paidan.
AfterDawn -paitoja on enää rajoitettu määrä jäljellä, joten emme ole näillä näkymin tarjoamssa paitoja myyntiin tänä kesänä, joten helpoin tapa saada käsiinsä kyseinen paita on osallistua ohjelmalisäystalkoisiimme, samalla auttaen sivustoamme kasvattamaan nyt hieman vajaa tuhat ohjelmaa käsittävää tarjontaamme.

Ehdotukset ja tarkemmat ohjeet löytyvät täältä.

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

13.5.2006 11:09
Ali_Babu
Inactive

Nyt on pakko ruveta ehdottelemaan :-).

23.5.2006 11:11

Pakko saada paita ! <3

33.5.2006 12:43

Onnistuisikohan sitä voittamaan vielä toisen paidan ;)

43.5.2006 13:01

Quote:
Onnistuisikohan sitä voittamaan vielä toisen paidan ;)
Tottakai jos minulle annat sen sitten.. EDIT: ja koko oli M
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.5.2006 @ 13:03

53.5.2006 13:34

Tilasin paitoja pari viime keväänä. Ne ovat tosi isoja, joten olen käyttänyt niitä vain pyjaman korvikkeena... Ottakaa siis reippaasti pieni koko, mikäli aiotte niitä julkisesti käyttää. Ulkonäöllesisesti ihan ok, mutta aikamoisia purjeita ;)

63.5.2006 15:22

Hmm.. Pitäskait se minunkin kokeilla onneani..

73.5.2006 17:00

Kiireessä kävin kirjoittamassa oman osani, mutta päin peetä se meni. No, ensi kerralla uudestaan! :) Muille tsemppiä kisaan!

84.5.2006 7:08

Kaikille onnea kilpailuun ja onnekkain voittakoon!

96.5.2006 1:27

Saakos näitä T-paitoja vielä nykyään ihan rahallakin? aika mukava kokoelma T.paitoja on kertynyt ja kun tätäpalstaa lukee päivittäin niin yksi asuste ei pahaa tekisi...

106.5.2006 1:31

Sokeahan tässä on, selvästi sanottiin "AfterDawn -paitoja on enää rajoitettu määrä jäljellä, joten emme ole näillä näkymin tarjoamssa paitoja myyntiin tänä kesänä" sokeakun on saatana......

116.5.2006 16:06

Hyvä idea jakaa loput pois... Pikku apua vastaan.

127.5.2006 14:30

Hmm... Minä yritin joskus tilatakkin paitaa siinä onnistumatta. Joten ehkä tämä voisi olla toimiva tapa saada semmoinen... :D :D

137.5.2006 15:42

Koskakohan voittaja ilmoitetaan.

147.5.2006 16:21

Eiköhän se kohta ilmoiteta.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto