*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Voita itsellesi AfterDawn T-paita

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 3.5.2006 10:52 Kommentteja (14)

Voita itsellesi AfterDawn T-paita Olemme laajentamassa download.fi -sivuston sekä AfterDawnin omien ohjelmistoalueiden tarjontaa kesän aikana ja toivommekin käyttäjiltämme apua tässä projektissa. Avaamme nyt pienimuotoisen kilpailun, jossa jaamme kerran viikossa viikon parhaan ohjelmaehdotuksen lähettäjälle AfterDawn T-paidan.
AfterDawn -paitoja on enää rajoitettu määrä jäljellä, joten emme ole näillä näkymin tarjoamssa paitoja myyntiin tänä kesänä, joten helpoin tapa saada käsiinsä kyseinen paita on osallistua ohjelmalisäystalkoisiimme, samalla auttaen sivustoamme kasvattamaan nyt hieman vajaa tuhat ohjelmaa käsittävää tarjontaamme.

Ehdotukset ja tarkemmat ohjeet löytyvät täältä.

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

13.5.2006 11:09
Ali_Babu
Inactive

Nyt on pakko ruveta ehdottelemaan :-).

23.5.2006 11:11

Pakko saada paita ! <3

33.5.2006 12:43

Onnistuisikohan sitä voittamaan vielä toisen paidan ;)

43.5.2006 13:01

Quote:
Onnistuisikohan sitä voittamaan vielä toisen paidan ;)
Tottakai jos minulle annat sen sitten.. EDIT: ja koko oli M
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.5.2006 @ 13:03

53.5.2006 13:34

Tilasin paitoja pari viime keväänä. Ne ovat tosi isoja, joten olen käyttänyt niitä vain pyjaman korvikkeena... Ottakaa siis reippaasti pieni koko, mikäli aiotte niitä julkisesti käyttää. Ulkonäöllesisesti ihan ok, mutta aikamoisia purjeita ;)

63.5.2006 15:22

Hmm.. Pitäskait se minunkin kokeilla onneani..

73.5.2006 17:00

Kiireessä kävin kirjoittamassa oman osani, mutta päin peetä se meni. No, ensi kerralla uudestaan! :) Muille tsemppiä kisaan!

84.5.2006 7:08

Kaikille onnea kilpailuun ja onnekkain voittakoon!

96.5.2006 1:27

Saakos näitä T-paitoja vielä nykyään ihan rahallakin? aika mukava kokoelma T.paitoja on kertynyt ja kun tätäpalstaa lukee päivittäin niin yksi asuste ei pahaa tekisi...

106.5.2006 1:31

Sokeahan tässä on, selvästi sanottiin "AfterDawn -paitoja on enää rajoitettu määrä jäljellä, joten emme ole näillä näkymin tarjoamssa paitoja myyntiin tänä kesänä" sokeakun on saatana......

116.5.2006 16:06

Hyvä idea jakaa loput pois... Pikku apua vastaan.

127.5.2006 14:30

Hmm... Minä yritin joskus tilatakkin paitaa siinä onnistumatta. Joten ehkä tämä voisi olla toimiva tapa saada semmoinen... :D :D

137.5.2006 15:42

Koskakohan voittaja ilmoitetaan.

147.5.2006 16:21

Eiköhän se kohta ilmoiteta.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Bitcoin jakaantuu jälleen – Nyt tarjolla on louhittavaa kultaa Bitcoin jakaantuu jälleen – Nyt tarjolla on louhittavaa kultaa (24.10.2017 10:31)
Uskomattomasta nousuhuumasta tänä vuonna nauttinut bitcoin jakaantuu pian uudelleen. Elokuussa virtuaalivaluutta kloonattiin ja sen rinnalle esiteltiin bitcoin cash -niminen uusi valuutta. Marraskuun ....
Radikaali muutos Facebookiin? Uutisvirrassa vain mainoksia ja kavereiden päivityksiä Radikaali muutos Facebookiin? Uutisvirrassa vain mainoksia ja kavereiden päivityksiä (24.10.2017 09:53)
Facebook testaa parhaillaan uutta uutisvirtanäkymää, jossa käyttäjän tykkäämien sivujen julkaisemat viestit ohjautuvat toissijaiseen uutisvirtaan. Järjestelmää kokeillaan kuudessa eri maassa, ....
Apple Pay tuli Suomeen – Näillä maksukorteilla se toimii Apple Pay tuli Suomeen – Näillä maksukorteilla se toimii (24.10.2017 09:33)
Applen laitteissa toimiva Apple Pay -mobiilimaksutoiminto on laajentunut Suomeen. IT-jätti tekee Suomessa yhteistyötä Nordean sekä polttoaineyhtiö St1:n kanssa. Toistaiseksi muut Suomessa ....
Google selvittää – Palavatko kuvat Pixel 2:n näyttöön kiinni? Google selvittää – Palavatko kuvat Pixel 2:n näyttöön kiinni? (23.10.2017 11:40)
Googlen lokakuun alussa esittelemät toisen sukupolven Pixel-älypuhelimet eivät ole ehtineet kauaa olla markkinoilla, mutta siitä huolimatta laitteista on löydetty pahoja teknisiä ongelmia. Puhelimien ....
iPhone X ei ehtinyt edes myyntiin – Tältä näyttää sen Android-kopio iPhone X ei ehtinyt edes myyntiin – Tältä näyttää sen Android-kopio (23.10.2017 11:15)
Jos mielesi tekee iPhone X:n näköistä puhelinta, mutta sinua ei kiinnosta polttaa rahaa elektroniikkaan etkä ole kiinnostunut Applen tarjoamista teknisistä ominaisuuksista, niin kloonimarkkinoilta ....

Uutisarkisto