*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Voita itsellesi AfterDawn T-paita

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 3.5.2006 10:52 Kommentteja (14)

Voita itsellesi AfterDawn T-paita Olemme laajentamassa download.fi -sivuston sekä AfterDawnin omien ohjelmistoalueiden tarjontaa kesän aikana ja toivommekin käyttäjiltämme apua tässä projektissa. Avaamme nyt pienimuotoisen kilpailun, jossa jaamme kerran viikossa viikon parhaan ohjelmaehdotuksen lähettäjälle AfterDawn T-paidan.
AfterDawn -paitoja on enää rajoitettu määrä jäljellä, joten emme ole näillä näkymin tarjoamssa paitoja myyntiin tänä kesänä, joten helpoin tapa saada käsiinsä kyseinen paita on osallistua ohjelmalisäystalkoisiimme, samalla auttaen sivustoamme kasvattamaan nyt hieman vajaa tuhat ohjelmaa käsittävää tarjontaamme.

Ehdotukset ja tarkemmat ohjeet löytyvät täältä.

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

13.5.2006 11:09
Ali_Babu
Inactive

Nyt on pakko ruveta ehdottelemaan :-).

23.5.2006 11:11

Pakko saada paita ! <3

33.5.2006 12:43

Onnistuisikohan sitä voittamaan vielä toisen paidan ;)

43.5.2006 13:01

Quote:
Onnistuisikohan sitä voittamaan vielä toisen paidan ;)
Tottakai jos minulle annat sen sitten.. EDIT: ja koko oli M
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.5.2006 @ 13:03

53.5.2006 13:34

Tilasin paitoja pari viime keväänä. Ne ovat tosi isoja, joten olen käyttänyt niitä vain pyjaman korvikkeena... Ottakaa siis reippaasti pieni koko, mikäli aiotte niitä julkisesti käyttää. Ulkonäöllesisesti ihan ok, mutta aikamoisia purjeita ;)

63.5.2006 15:22

Hmm.. Pitäskait se minunkin kokeilla onneani..

73.5.2006 17:00

Kiireessä kävin kirjoittamassa oman osani, mutta päin peetä se meni. No, ensi kerralla uudestaan! :) Muille tsemppiä kisaan!

84.5.2006 7:08

Kaikille onnea kilpailuun ja onnekkain voittakoon!

96.5.2006 1:27

Saakos näitä T-paitoja vielä nykyään ihan rahallakin? aika mukava kokoelma T.paitoja on kertynyt ja kun tätäpalstaa lukee päivittäin niin yksi asuste ei pahaa tekisi...

106.5.2006 1:31

Sokeahan tässä on, selvästi sanottiin "AfterDawn -paitoja on enää rajoitettu määrä jäljellä, joten emme ole näillä näkymin tarjoamssa paitoja myyntiin tänä kesänä" sokeakun on saatana......

116.5.2006 16:06

Hyvä idea jakaa loput pois... Pikku apua vastaan.

127.5.2006 14:30

Hmm... Minä yritin joskus tilatakkin paitaa siinä onnistumatta. Joten ehkä tämä voisi olla toimiva tapa saada semmoinen... :D :D

137.5.2006 15:42

Koskakohan voittaja ilmoitetaan.

147.5.2006 16:21

Eiköhän se kohta ilmoiteta.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Omistatko Huawein puhelimen? Tarkista saatko Android Nougat -päivityksen Omistatko Huawein puhelimen? Tarkista saatko Android Nougat -päivityksen (2.12.2016 12:26)
Huawei aikoo päivittää ensi vuoden alussa kaikkiaan kuusi puhelinmallia Android 7.0 Nougatiin. Näin kertovat HDBlog.it- ja Android Central -sivustot, jotka eivät kuitenkaan paljasta tietojensa lähdettä. ....
Pelaajat poikkeavat massasta – Joka toinen päivittänyt Windows 10:een Pelaajat poikkeavat massasta – Joka toinen päivittänyt Windows 10:een (2.12.2016 11:16)
Steamin marraskuisten tilastotietojen mukaan lähes puolet pelaajista on siirtynyt Windows 10:een. Satunnaisotantaan perustuvien lukemien mukaan 48,37 prosenttia PC-pelaajista käyttää 64-bittistä ....
1 kommentti
Älykaiuttimet tulevat – Amazon ja Intel sopivat yhteistyöstä Älykaiuttimet tulevat – Amazon ja Intel sopivat yhteistyöstä (2.12.2016 10:53)
Vielä pari vuotta sitten Internet of Things oli hyvin epämääräinen käsite, jota käytettiin lähes kaikissa pöhinäpuheissa, mutta kukaan ei oikein tuntunut käsittävän mitä se käytännössä oikein ....
Lumioista tuttu ominaisuus tulossa Androidille – MediaTek esitteli uudet piirit Lumioista tuttu ominaisuus tulossa Androidille – MediaTek esitteli uudet piirit (2.12.2016 10:32)
Taiwanilainen mobiilipiirikehittäjä MediaTek on esitellyt kaksi uutta suorituskykyisiin älypuhelimiin suunnattua järjestelmäpiiriä. Helio X23 ja Helio X27 ovat muun Helio X20 -malliston mukaisesti ....
Asensitko iPhone-päivityksen ja akku loppuu yllättäen? Asensitko iPhone-päivityksen ja akku loppuu yllättäen? (1.12.2016 23:13)
Note7 ei toden totta ole aikamme ainoa puhelin, joka kärsii akkuongelmista. Applella on ollut omat ongelmansa akkujen kanssa tänä vuonna, mutta tiedot iOS-päivityksen jälkeen kertovat, että ....
1 kommentti

Uutisarkisto