*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Uusi versio DC++:sta julkaistu

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 19.3.2006 09:57 Kommentteja (28)

Uusi versio DC++:sta julkaistu Yksi suosituimmista P2P-ohjelmista, DC++, on päivittynyt uuteen versioon. Uusin versio on nyt DC++ v0.688 ja se korjaa edelliseen versioon (v0.687) nähden muutamia pieniä bugeja sekä sisältää .sfv -tiedostoihin pohjautuvan tiedostojen kunnon tarkastuksen.
Ohjelman muutokset edellisestä versiosta ovat tässä:
  • Korjattu julkisten hubien järjestys
  • Korjattu ZPipe -ongelma
  • Korjattu 100% CPU-kuormaan / kaatumiseen liittynyt bugi
  • Korjattu yksityisviesteihin liittyneitä ongelmia
  • Mikäli tiedostot ovat, niihin liittyvien .sfv -tiedostojen tarkitussummien pohjalta viallisia, ei kyseisiä tiedostoja enää jaeta
  • Lisätty "Ota yhteys hubiin.." -toiminto
  • Korjattu ongelma Linuxin tiedostojen lukemisessa.
  • Lisätty eteen- ja taaksepäin navigointi (sekä hiirellä että pikanäppäimillä toimiva) hakemistolistausikkunaan.
Uusimman version voi ladata täältä:

http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/p2p_ohjelmat/p2p_ohjelmat/dcplusplus.cfm

Edellinen Seuraava  

28 kommenttia

119.3.2006 11:01

Taidanpa imuttaa ja testata miten tuo uudempi toimii. Parissa edellisessä versiossa oli ainakin pari aika pahaa bugia.

219.3.2006 11:31

vaikuttaa ihan hyvältä, silti on tähänkin vähän korjattavaa

319.3.2006 12:51

Muuten vois ottaa ton mutta aina menee iäisyys kun se uuz lataa ne jaot näkyviin.

419.3.2006 13:48
merikotka
Inactive

Ehkä offtopic, mutta eikös ne vanhat jaot voi laittaa uuteen siirtämällä niitä hashindex ja muita filuja. Kun saahan ne asetuksetkin siirrettyä.

519.3.2006 14:59

siirtää vaan hashindex.xml:n vanhasta dc versiosta niin ei tule uudelleen hashia. Samoinhan voi tehdä myös asetusten, latausjonon, suosikki hubien jne. puolesta.

619.3.2006 15:39

Eihän tuon kanssa tarvinnu muuta installoida päälle ja kaikki vanhat asetukset pysyy voimassa.


And on the eighth day, god created Chevrolet.

721.3.2006 3:33

Harmittaa kun aktiivi toiminto ei toimi missään versiossa ja kaikki keinot oon käyny läpi.

821.3.2006 9:43

matrix82, ettei vaan olis joku ''huono'' purkki sulla? :)

921.3.2006 9:46

Ihan kunnollinen on Zyxel Model 660 En sit tiedä onko tossa jotain vikaa...

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21.3.2006 @ 09:47

1022.3.2006 1:18

kaikki listat ja kesken eräiset lataukset ym saat pysymään kun uuden version ladattuasi poistat sen edellisen ja sit se kysyy jotain et poistetaanko tiedot tai jotain sinne päin jolloin painat tietysti että ei ja sit vaan asennat uuden version samaan kansioon ja VOILA kaikki valmiiks kehis.ja en mäkään saa kuin passiiviks ku se johtuu liittymästä joka sulla on.

1122.3.2006 3:00

Mulla on Sonera Laajakaista 1/512, Auria Loimaa.

1222.3.2006 3:47

Mulla on Sonera 512/512 Turku ja hyvin pelittää aktiivina. Boxina on A-Link RR24AP.


Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.

1322.3.2006 9:32

Nat:in asetuksia muokkaa... halutut portit täytyy olla auki ja ohjattu oikealle koneelle, niin se menee vaan noilla reitittimillä.

1422.3.2006 14:09

kokeiltu on tuotakin vaihtoehtoa, eipä vaan mene aktiivilla minnekään.

1522.3.2006 16:01
hannu80
Inactive

@matrix82: Jos et saa DC++:lla hakutuloksia aktiivitilassa niin sulla ei silloin tule DC++:n kutsumaton liikenne läpi, eli porttiongelma. Toimiiko jos laitat ZyXEL:in siltaavaan (bridge) tilaan (hommaan menee pariminuuttia). http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/272719 => ZyXEL Prestige 660H-61 reitittävään (routing) tilaan. Tuolta ohjeista ylläoleva kohta, mutta "Wizard Setup"-valikkoon laitat: Mode: Bridge Encapsulation: RFC 1483 (tämän pitäisi muuttua automaattisesti) Jos nyt DC++:n aktiivitila toimii niin vika oli ZyXEL:in porttiohjauksissa. Jos ei vieläkään toimi niin vika on ohjelmallisessa palomuurissa.

1622.3.2006 19:02

siis mitä hemmettiä täs uuden DC++ mainostettiin että ei pykis samalla lailla tuo suoritin tossa 100% ja kun latasin sen niin siellähän se oli koko ajan 100% eikä ollut ees mitään muita ohjelmia päällä. mitens teillä muilla onko sama ongelma???


MSI KT4V,AMDATHLON XP 2000MHZ 2400+
VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB

1724.3.2006 18:37

DC++ v0.688 suomennos on valmis. Olkaapa hyvät. =) DC++ v0.688: http://tinyurl.com/r4uzl DC++ v0.688 suomi-kielipaketti: http://tinyurl.com/oqdu7 Laittaa asetukset kuntoon, ei tarvi itse alkaa mitään säätämään.


^Selvä pyy, sanoi varis harakalle.^

1825.3.2006 10:40
Damm_
Inactive

Kiitos suomennospaketista. Hyvin asentui.

1926.3.2006 2:57

siis eikö kukaan voi nyt kertoa että onko heilläkin että menee suoritin täysille 100% tolla uudella dc++:lla ???


MSI KT4V,AMDATHLON XP 2000MHZ 2400+
VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB

2026.3.2006 6:51

Quote:
siis eikö kukaan voi nyt kertoa että onko heilläkin että menee suoritin täysille 100% tolla uudella dc++:lla ???
Mulla ainakin suoritintehot pysyy alle 10% kun DC++ on päällä. Voihan se olla bugi DC++:ssa jos imee kaiken tehon, tai toisaalta voi olla että joku joka testasi, niin sillä oli ajossa koneella liikaa softaa.. -> 100% suoritintehon käyttö.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 26.3.2006 @ 06:52

^Selvä pyy, sanoi varis harakalle.^

2126.3.2006 7:39
henkka90
Inactive

tosta tulee mieleen ett ois joku huono prossu sul.....mul ainaki jossaki 5 %

2226.3.2006 17:34

Niin no ei mulla mikään teho-pc ole. Eli se suoritinkäyttö hyppii 4-10% välillä. Mitenkäs muilla?


^Selvä pyy, sanoi varis harakalle.^

2327.3.2006 5:33

Itsellä on ainakin n.5%. Yleensä alle

2428.3.2006 22:47

siis kun mulla on toi dc674 niin pystyn samalla kattoo leffoi ja päällä on myös bit torentti,microsoft wordi ja kasa muita ohjelmia päällä mut sit kun asensin ton uusimman niin ei ollu kun dc päällä niin 100% oltiin. eihän mulla mikään uusi prossu ole mut ei se nyt ihan susikaan ole ;) kyllä sillä on hyvin pelejä leffoja ym tehnyt tossahan se lukee allekirjotuksessa. mistä te olette sit teidän versiot hakeneet jos mulla sit olis joku buginen versio?


MSI KT4V,AMDATHLON XP 2000MHZ 2400+
VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB

2529.3.2006 3:37

Eipä tuo nyt kovin kummonen muihinkaan verrattuna ole.. Mutta parempi kun jotkut haksatut multisouce fakeshare hub hacked pashet. =D

262.4.2006 2:10
jombba
Inactive

mist saan tohon DC++ ne nikin eli nickname:n meilaa jombba_11@hotmail.com

272.4.2006 9:56

mist saan tohon DC++ ne nikin eli nickname:n meilaa jombba_11@hotmail.com Keksi päästä..

289.4.2006 14:55
Camee
Inactive

Koekäytin ja hyvältä tuntuu, kuten ennenkin.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Applekaan ei pysty haastamaan Spotifyta? Jää tilaajamäärissä jälkeen Applekaan ei pysty haastamaan Spotifyta? Jää tilaajamäärissä jälkeen (8.12.2016 11:09)
Vuoden 2015 kesällä lanseerattu Apple Music -suoratoistopalvelu on kerännyt tähän mennessä 20 miljoonaa tilaajaa. Pitempään markkinoilla toimineella Spotifylla on syyskuussa päivitetyn tilastotiedon ....
Tällä reseptillä Microsoft ja Intel puskevat PC:n uudelleen kasvu-uralle Tällä reseptillä Microsoft ja Intel puskevat PC:n uudelleen kasvu-uralle (8.12.2016 10:03)
Microsoft ja Intel esittelivät WinHEC-tapahtumassa Kiinassa uutta Project EVO -hanketta, jonka avulla IT-jätit yrittävät määritellä miten PC-valmistajien tulisi parantaa ensi vuoden tietokonemalleja. ....
Microsoft herättää kuolleen hankkeen henkiin: Windowsista tulossa ARM-versio Microsoft herättää kuolleen hankkeen henkiin: Windowsista tulossa ARM-versio (8.12.2016 09:30)
Muutama vuosi sitten Microsoft yritti tuoda täysiverisen Windows 8:n ARM-pohjaisten tietokoneiden ja tablettien saataville, mutta projekti kuivui kasaan hyvin nopeasti. Nyt Microsoft yrittää ....
Apple mullistaa elokuvamarkkinat? Iskee elokuvateattereiden apajille Apple mullistaa elokuvamarkkinat? Iskee elokuvateattereiden apajille (8.12.2016 08:58)
Elokuvien julkaisukaava voi mennä lähitulevaisuudessa kokonaan uusiksi, sillä Bloombergin saamien tietojen mukaan Apple neuvottelisi Hollywoodin suurimpien studioiden kanssa oikeuksista tuoda ....
PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia (7.12.2016 18:31)
Sony on onnistunut myymään jo yli 50 miljoonaa PlayStation 4 -pelikonsolia. Lukemaan sisältyy niin vuonna 2013 lanseeratun PlayStation 4:n myynti kuin tänä syksynä esitellyn PlayStation 4 Pron myyntikin. ....

Uutisarkisto