*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Hyvää joulua!

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 24.12.2005 11:40 Kommentteja (15)

Hyvää joulua! On taas se aika vuodesta, jolloin on aika toivottaa käyttäjillemme oikein hyvää joulua 2005. Ylläpitomme on jo siirtynyt perheidensä pariin kinkuntuhoamisen merkeissä, joten palaamme "sorvin ääreen" taas pienen joulutauon jälkeen.
Jouluterveisin AfterDawn Oy:n puolesta,

-Petteri Pyyny

Edellinen Seuraava  

15 kommenttia

124.12.2005 12:33

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta koko Afterdawnin väelle!

224.12.2005 12:35

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille

324.12.2005 12:39

Hyvää joulua minunkin puolesta kaikille!!!

424.12.2005 14:18

Hyvää joulua kokoporukalle ja hyvää uuttavuotta 2006, toivottavasti valoisempana kuin tämävuosi loppuu, toivottavasti Karpela tykkää lahjastaan ja höylää sinne musaa... :-)

524.12.2005 14:20

Hyvät joulut kaikille! :)


I''m King Of The World!

624.12.2005 16:41

Joo, hyvät joulut vaan taas, vaikka olisihan tämän tuonnekkin voinut lisätä http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/138676 :)


724.12.2005 17:42

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille!

824.12.2005 17:55

Hyvää joulua kaikille tutuille ja tuntemattomille!

924.12.2005 18:00

Juu hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta AfrerDawnille ja täällä käyville porukoille. Kukas täällä tänään valvoo? :D

1024.12.2005 18:36

Moderaattorit, ne ei koskaan nuku :D Hyvät joulut kaikille!


Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

1124.12.2005 18:40

Eivätkä juhli joulua...? onkohan afterdawnissa ollut montaa hetkeä kun yksikään mode ei ole paikalla?

1224.12.2005 18:57

Hyvää joulua kaikille tasapuolisesti.

1324.12.2005 19:17

Ja Hyvää Joulupäivää myös

1425.12.2005 17:18

Hyvää Joulua! Briteistä tosiaan täällähän vietetään 25. päivä!

1526.12.2005 13:56
yuni
Inactive

Hyvvee jouluu kaikille, nauttikaa kinkusta ja lohesta :)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Ensi-iltaelokuvat kahdessa viikossa iTunesiin? Se voi tapahtua jo ensi vuonna Ensi-iltaelokuvat kahdessa viikossa iTunesiin? Se voi tapahtua jo ensi vuonna (19.8.2017 17:39)
Yhdysvaltalaiset elokuvastudiot ovat aloittaneet neuvottelut suurien digitaalisten elokuvavuokraamojen kanssa uutuuselokuvien tarjolle tuonnin nopeuttamiseksi. Ajatuksena on, että elokuvia voisi ....
1 kommentti
Opas: Kovalevy täynnä? Vapauta tilaa helposti Opas: Kovalevy täynnä? Vapauta tilaa helposti (19.8.2017 12:15)
Tietokoneen tallennustila täynnä? Löydä oppaamme avulla mikä kovalevyltä vie eniten tilaa ja vapauta näin helposti ja ilmaiseksi lisää tilaa käyttöösi.
3 kommenttia
Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville (18.8.2017 13:35)
Toukokuun lopulla ryminällä älypuhelinmarkkinoille yrittäneen Essentialin kompurointi kesän aikana on ollut hirvittävää katsottavaa, mutta yhtiö näyttää vihdoin saanen rivinsä kuntoon ja se ....
1 kommentti
Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita (18.8.2017 12:57)
Aikoinaan kyseenalaisilla keinoilla käyttäjiä Facebookista kahminut deittipalvelu Badoo on lisännyt sovellukseensa mahdollisuuden käydä videopuheluita "mätsien" kesken. Ajatuksena on, että ....
iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi (18.8.2017 11:40)
Nimimerkkiä xerub käyttävä hakkeri väittää selvittäneensä iPhone 5s -älypuhelimen Secure Enclave -tietoturvapiirin firmwaren salausavaimen. Secure Enclave -piiri on osa älypuhelimen A7-järjestelmäpiiriä ....

Uutisarkisto