*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Hyvää joulua!

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 24.12.2005 11:40 Kommentteja (15)

Hyvää joulua! On taas se aika vuodesta, jolloin on aika toivottaa käyttäjillemme oikein hyvää joulua 2005. Ylläpitomme on jo siirtynyt perheidensä pariin kinkuntuhoamisen merkeissä, joten palaamme "sorvin ääreen" taas pienen joulutauon jälkeen.
Jouluterveisin AfterDawn Oy:n puolesta,

-Petteri Pyyny

Edellinen Seuraava  

15 kommenttia

124.12.2005 12:33

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta koko Afterdawnin väelle!

224.12.2005 12:35

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille

324.12.2005 12:39

Hyvää joulua minunkin puolesta kaikille!!!

424.12.2005 14:18

Hyvää joulua kokoporukalle ja hyvää uuttavuotta 2006, toivottavasti valoisempana kuin tämävuosi loppuu, toivottavasti Karpela tykkää lahjastaan ja höylää sinne musaa... :-)

524.12.2005 14:20

Hyvät joulut kaikille! :)


I''m King Of The World!

624.12.2005 16:41

Joo, hyvät joulut vaan taas, vaikka olisihan tämän tuonnekkin voinut lisätä http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/138676 :)


724.12.2005 17:42

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille!

824.12.2005 17:55

Hyvää joulua kaikille tutuille ja tuntemattomille!

924.12.2005 18:00

Juu hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta AfrerDawnille ja täällä käyville porukoille. Kukas täällä tänään valvoo? :D

1024.12.2005 18:36

Moderaattorit, ne ei koskaan nuku :D Hyvät joulut kaikille!


Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

1124.12.2005 18:40

Eivätkä juhli joulua...? onkohan afterdawnissa ollut montaa hetkeä kun yksikään mode ei ole paikalla?

1224.12.2005 18:57

Hyvää joulua kaikille tasapuolisesti.

1324.12.2005 19:17

Ja Hyvää Joulupäivää myös

1425.12.2005 17:18

Hyvää Joulua! Briteistä tosiaan täällähän vietetään 25. päivä!

1526.12.2005 13:56
yuni
Inactive

Hyvvee jouluu kaikille, nauttikaa kinkusta ja lohesta :)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa (6.12.2016 13:53)
Jos omistat 16 gigatavun tallennusmuistilla varustetun iPhonen tai iPadin, on laitteesi näytöllä melko varmasti vilahtanut silloin tällöin Tallennustila melkein täynnä -varoitus, joka ilmoittaa ....
Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta (6.12.2016 12:26)
Amazon on jo neljän vuoden ajan kehittänyt ruokakauppaa, josta voisi yksinkertaisesti lähteä pois kun ostokset on kerätty hyllyiltä kauppakassiin. Kassalla jonottaminen jäisi historiaan kokonaan. ....
3 kommenttia
Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen (6.12.2016 11:17)
Netflix aikoo kaksinkertaistaa alkuperäistuotantojen ensi vuonna, kertoo yhtiön sisältöjohtaja Ted Sarandos. Tämän vuoden aikana Netflix saanut valmiiksi omia tuotantoja noin 500 tunnin verran ....
1 kommentti
VW yrittää kääntää autottomuuden voitoksi – Perusti uuden kyytipalvelun VW yrittää kääntää autottomuuden voitoksi – Perusti uuden kyytipalvelun (6.12.2016 10:26)
Kyytipalvelu Uber on omalla esimerkillään osoittanut, että sijoittajapiireissä liikkuu paljon rahaa toimivien liikennepalveluiden kehittäjille ja kaupunkien liikennöinnin uudistaminen voi olla ....
Microsoft perusti uuden chat-robotin – Politiikasta se ei saa puhua Microsoft perusti uuden chat-robotin – Politiikasta se ei saa puhua (6.12.2016 09:42)
Viime keväänä Microsoft esitteli tekoälyosaamistaan Tay-nimisellä Twitter-botilla, jonka luvattiin kykenevän keskustelemaan luontevasti muiden mikroblogipalvelun käyttäjien kanssa. Internet ....

Uutisarkisto