*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Sony lupaa yhä PlayStation 3:a kevääksi

Kirjoittaja Ilkka Ketola @ 10.12.2005 20:48 Kommentteja (19)

Sony lupaa yhä PlayStation 3:a kevääksi Sony kertoi torstaina, että päinvastaisista huhuista ja epäilyistä huolimatta yhtiön on vielä aikataulussaan ja esittelee uuden PlayStation 3 (PS3) -konsolinsa keväällä 2006. Konsoliuutuuden julkaisua odottavat pelidemoista vakuuttuneiden pelaajien lisäksi elokuvayhtiöt, jotka toivovat PS3:n edistävän Blu-ray-formaatin elokuvien yleistymistä.
Pelitalo Electronic Artsin Larry Probst epäili hiljattain, ettei Sonyn uutuuskonsoli ole valmis julkaisuun ennen syksyä. Myös Blu-ray-levyn julkaisun on epäilty viivästyvän suunnitellusta kevään julkistuksesta, mikä olisi kilpailevan HD-DVD:n tukijoiden mieleen.

Sony kuitenkin vakuuttelee, että PS3 saadaan markkinoille suunnitellusti. Konsolin kysynnän odotetaan olevan alusta asti valtaisan, mikä edistäisi Blu-ray-soitinten leviämistä koteihin huomattavasti. Tätä kautta Hollywood toivoo Blu-ray-formaatissa julkaistujen suosikkielokuvien myynnin polkaisevan reippaasti käyntiin.

Blu-rayn kanssa kilpailevan Toshiban HD-DVD-formaatin on niin ikään tarkoitus tulla myyntiin keväällä, jolloin pitkään spekuloitu formaattien taisto siirtyisi myös (ainakin osittain) kauppoihin ja kuluttajien ratkaistavaksi. Mutta kuten HD-DVD-leirin puhemies Mark Knox toteaakin, taistelu on aika laimeaa ennen kuin molemmat osapuolet saavat tuotoksensa myyntiin.

Lähde:
News.com

Edellinen Seuraava  

19 kommenttia

110.12.2005 21:27

Toivotaan, ettei toi typerä bumerangikapula tule takaisin ja kolahda kalloon, kun sen nakkaa ikkunasta ulos tai muuten.. Joukkokanne ala amerikka. ^_^

211.12.2005 6:40

Entä jos PS3 ei tue aluksi kuin MPEG-2 videoita? Eli Son¥ olisi hätäillyt tuon julkaisu päivän kanssa siten että: julkaisu ei siirry keväälle = laite on buginen ja ei tue kaikkia lupailtuja ominaisuuksia?

311.12.2005 9:00

En kyllä jaksa uskoa että Sonyn pojat saa sen kevääksi julkaisu kuntoon.. Mutta sehän nähdään sitten silloin!

411.12.2005 9:06

Itse olen jo alkukauhistuksen jälkeen kerennyt tuohon bumerangin ulkomuotoon tottua, ja alan jopa pitää siitä.. Sittenhän sen hyvyyden kyllä vasta tietää, kun sen saa ihan omiin käsiinsä..Toivottavasti tulee ps3 maailmanlaajuisena julkaisuna silloin keväällä, ettei tarvitse ens jouluun euroopan julkaisua odotella..

511.12.2005 10:09

Tämä on taas tätä että luvataan kaikkea mitä ei kuitenkaan pystytä toteuttamaan. laitteesta tosiaan tulee varmasti hyvä, mutta missä ajassa. Onko julkaisu todellisesti 2006 jouluna??? Taitaa loppua sitä ennen ja euroopan markkinoille päästä vain pieni erä. Sony sony sony. Itse en enää koskaan osta sonyltä mitään 10€ kalliimpaa maksavaa asiaa ps2 sekoilun ja sony bmg:n kopiosuojaussekoilun jälkeen. En kyllä microsoftiakaan tue, mutta se ei tilannetta muuta.

611.12.2005 18:08

saa nähdä million tulee. Epäilen että keväällä se ei ole myynnissä. Itse en aio sellaista ostaa. Riitti tuo Sonybmg kopiosuojaus sekoilu. Aion tulevaisuudessa kiertää kaukaa kaikki sonyn tuotteet. En kylläkään Microsoftiakaan tue. Kaipa niitä muiltakin löytyy.

712.12.2005 14:32

Menee teillä vaikeaksi elämä kun joidenkin kopiosuojausten takia ette osta sen yhtiön laitteita,jää monet hyvät pelit kokematta

812.12.2005 15:07

Itse en sonyn tuotteisiin ole koskenut sen jälkeen kun ostin sonyn md soittimen ja olen huomannut, että esim. creative (mp3 soittimet) ovat huippu laatua verrattuna sonyyn...

912.12.2005 16:33
AfterDawn Addict

Sanottaanko näin, että sonyn tuotteet ovat helvetin hyviä mutta ne ei kylläkään kestä yhtään mitään. 1 ps2 hajonnu, 1 sonyn töllö, 1 videot yms. listaa voisi jatkaa vaikka loputtomiin.

1012.12.2005 16:42

Itselläni ps1:skin pelittää vielä hienosti vaikka on 9-10 vuotta vanha.

1112.12.2005 16:45
AfterDawn Addict

Ironista kyllä mullakin ainoa vielä toimiva sonyn laite on se ihka ensimmäinen eli ps1 :D





| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |

1212.12.2005 17:51

En kyllä usko, että sony saa mitään valmista aikaan kevääksi. Ovat turhan vaisusti sanoneet julkisuudessa koneesta mitään, eikä mitään näytteitäkään ole tullut. Ja please fanboyt, älkää pastetko sitä killzonen pre-renderoitua videota, se ei ole pelikuvaa. Ainoa väitetty gameplay video on mgs4:n traileri, mutta minusta vähän tuntuu, että se on enemmänkin konamin aikaansaannos, eikä sonyn. Ja kuten sanottu, bluray:kin on mediana vielä keskeneräinen. Yli vuosi sitä Euroopassa saadaan odottaa joka tapauksessa, harmi :/

Quote:
Toivottavasti tulee ps3 maailmanlaajuisena julkaisuna silloin keväällä
Ei sonya kuluttajat kiinnosta, se on ensiksi Japani, sitten Usa ja viimeisenä Eurooppa.

1313.12.2005 12:11

Kyllä niitä pelejäkin tuolle laitteelle on tulossa,lukekaapa tämä http://www.peliplaneetta.com/pelikonsolit/uutiset/6005/

1413.12.2005 16:26
yuni
Inactive

hmm, mielenkiintoista. En kuitenkaan taida laitetta ostaa ..

1513.12.2005 16:34

Sonyna en paljoa puhelisi julkaisupeleistä vielä tässä vaiheessa. Varsinkaan parin kuvan perusteella on turha sanoa mitä sonylla itsellään on valmiina, saati sitten pelin kehittäjillä.

1620.12.2005 22:09
Hezusch
Inactive

Luvatkoon mitä haluaa, mutta ei ole pc:tä pelikoneena voittanutta... Eikä ole kyllä keväällä viellä tulossakaan!!

1720.12.2005 22:56

Ei vielä(kään) mitään tarkempaa tietoa ole, että koska olisi tulossa?


Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

1821.12.2005 5:25

Eipä ole ei. Varmaan kesällä sitten ilmoittavat, että menee 2007 vuoden puolelle :p Sitä odotellessa kannattaa käydä katsomassa gametrailers.com:ista millaiselta tulevat pelit ps3:lla näyttävät.

1928.12.2005 5:42
raziella
Inactive

Ei siihen maailma kaadu vaikka vähän venyis. Tärkeintä on et se on hyvin toimiva kokonaisuus. Juosten kusten kun ei laadukasta saa. ;)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia (7.12.2016 18:31)
Sony on onnistunut myymään jo yli 50 miljoonaa PlayStation 4 -pelikonsolia. Lukemaan sisältyy niin vuonna 2013 lanseeratun PlayStation 4:n myynti kuin tänä syksynä esitellyn PlayStation 4 Pron myyntikin. ....
Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan (7.12.2016 18:13)
Tietokoneille vähän aika sitten julkaistussa Chrome 55:ssä huomattavin muutos aiempaan oli flash-selainlaajennoksen kytkeminen pois päältä oletuksena. Androidilla moiselle ei ole tarvetta, sillä ....
iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa (6.12.2016 13:53)
Jos omistat 16 gigatavun tallennusmuistilla varustetun iPhonen tai iPadin, on laitteesi näytöllä melko varmasti vilahtanut silloin tällöin Tallennustila melkein täynnä -varoitus, joka ilmoittaa ....
Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta (6.12.2016 12:26)
Amazon on jo neljän vuoden ajan kehittänyt ruokakauppaa, josta voisi yksinkertaisesti lähteä pois kun ostokset on kerätty hyllyiltä kauppakassiin. Kassalla jonottaminen jäisi historiaan kokonaan. ....
5 kommenttia
Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen (6.12.2016 11:17)
Netflix aikoo kaksinkertaistaa alkuperäistuotantojen ensi vuonna, kertoo yhtiön sisältöjohtaja Ted Sarandos. Tämän vuoden aikana Netflix saanut valmiiksi omia tuotantoja noin 500 tunnin verran ....
2 kommenttia

Uutisarkisto