*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Miljoona viestiä englanninkielisessä foorumissamme

Kirjoittaja Jari Ketola @ 10.11.2005 21:41 Kommentteja (36)

Miljoona viestiä englanninkielisessä foorumissamme Vain muutama minuutti sitten keskustelualueemme englanninkieliselle puolelle kirjoitettiin miljoonas viesti. Keskustelualueet avattiin maaliskuun loppupuolella vuonna 2001, joten 1 000 000 viestin rajapyykki saavutettiin noin neljässä ja puolessa vuodessa. Toki valtaosa viesteistä on kirjoitettu viimeisen vuoden aikana. Suomenkieliset keskustelufoorumit ovat keränneet myös kunnioitettavan määrän viestejä -- tällä hetkellä viestejä on tuhatta kappaletta vaille 300 000.
AfterDawn.com:iin on tähän mennessä rekisteröitynyt noin 440 000 käyttäjää. Sivuston avaamisen jälkeen palvelumme kautta on ladattu yli 47 miljoonaa tiedostoa ja sisarsivustomme MP3Lizard.com kautta on ladattu yli 2,5 miljoonaa musiikkikappaletta.

Kiitokset kaikille aktiivisille käyttäjillemme -- kirjoititpa sitten suomen- tai englanninkielisiä viestejä, panoksesi on meille todella arvokas. Pidä sivustoamme silmällä myös jatkossa. Tuomme lähiaikoina uusia palveluita rekisteröityneiden käyttäjiemme saataville.

Edellinen Seuraava  

36 kommenttia

110.11.2005 22:06

Ja taas kerran yksi rajapyykki saavutettu. Onnea Afterdawn!

211.11.2005 2:55

AfterDawn on paras o/

311.11.2005 3:46

Hyvä, hyvä hyvä.. Paljonkohan Suomen puoleisella?

411.11.2005 5:00

grats =)

511.11.2005 5:04

Quote:
Hyvä, hyvä hyvä.. Paljonkohan Suomen puoleisella?
Onnea minunkin puolesta. Tuossa ylhäällähän lukee, että tuhatta vaille 300 000 viestiä ;)

611.11.2005 5:23

Onnea :)

711.11.2005 5:44

Onnea ja toivottavasti se suomenkin 1 000 000 tulisi vaikkapa ensivuonna täyteen ;)

811.11.2005 6:38

onnea, koitetaas sitten pojjaat pistää viestei jos saatais jo tänä vuonna rikki toi suomen 1 000 000 :D

911.11.2005 6:38

onnea.

1011.11.2005 6:51

[Quote] Hyvä, hyvä hyvä.. Paljonkohan Suomen puoleisella? Onnea minunkin puolesta. Tuossa ylhäällähän lukee, että tuhatta vaille 300 000 viestiä ;) [/Quote] Tossa aamu tokkurassa ajattelin ja kirjoitin väärin. Siis tarkoitin vain että "milloinkohan Suomen puoleisella?" no seli seli :D

1111.11.2005 7:13

Onnea onnea! :) Toivottavasti tuo miljoona tulee täyteen myös Suomi puolella. Afterdawnissa saa aina apua kun kysyy. :)

1211.11.2005 9:20

Voi suomipuolella mennä aikaa tuohon 1 000 000 viestiin. Sitä viestien määrää ei kannata ottaa tavoitteeksi, viestien sisältö on määrää tärkeämpi. Onnea afterdawn !

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 11.11.2005 @ 09:24

1311.11.2005 9:21

tuplat

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 11.11.2005 @ 09:23

1411.11.2005 9:30

Onnea, onnea ;) Yksi raja taas ylitetty. Ei muuta kuin kohti uusia saavutuksia.


1511.11.2005 11:05

Jeps. Onnea vaan täältäkin.

1611.11.2005 11:16

Onnittelut AfterDawnille.

Quote:
Voi suomipuolella mennä aikaa tuohon 1 000 000 viestiin. Sitä viestien määrää ei kannata ottaa tavoitteeksi, viestien sisältö on määrää tärkeämpi.
Samaa mieltä.

1711.11.2005 11:18
yuni
Inactive

Onnittelut myös täältä! :)

1811.11.2005 11:40

Onnittelut täältäpäin myös.

1911.11.2005 12:03

Se on aika kova jo. Paljon onnea AD:n porukalle!

2011.11.2005 12:38

Kun rupeaa todella miettimään paljon miljoona on lukuna... niin se todellakaan ei ole pieni luku. Joten onnea AD

2111.11.2005 13:11

Onnittelut! On nimittäin tuo miljuuna viestiä sellainen määrä, että saa pari juttua naputella, että moiseen päästään.

2211.11.2005 13:41

Onnea vaan. Onhan tuo melkoinen määrä.

2311.11.2005 13:47

Onnea :)

2411.11.2005 14:51

Edit: Äkiähän se täälläkin on täynnä. Kiitos kaikilee vastanneille, apuja on tullut ja lujjaa. "Myös Ylläpitäjille sun muille modeille, senioreille, **virus tohtoreille** , junioreille, nööbielle", ja varsikin membereille, niillekin jotka ovat pelkästään käyneet sivuilla. ------------------------------------------------------------------------- Kuka keksi kahvinkeittimen? Jari 25.10.2005 Kahvinkeittimen keksi kuuluisa ranskalainen Pierre Caffé, joka rakensi Kahvikka-kahvinkeittimen esi-isän, josta sittemmin kehittyi maailman kuuluisin kahvinkeitin Kahvikka-Sorkka. Siitä on edelleen kehitetty tulostin, skanneri ja paljon muutakin.... http://koti.mbnet.fi/manneweb/pulmapalsta.htm


Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

2511.11.2005 16:41

Onnea Turun puolesta...

2611.11.2005 18:38

Nyt että tulis meilleki toi 1 000 000 viesti niin kysytään vaikka tiedetäänki =D.

2712.11.2005 10:45

Geeze, I don't know ..... You guys (and gals) are going to have to 'get with the program' or something! We English types seem to be walking all over you! 300,000 vs. 1,000,000. (Most of those posts were mine, of course). [ahem] [hmmmmmm...] Well, I know you're doing the best you can but honestly, if you folks don't perk up soon, we're going to have to send out our Canadian Troops to beat you up in Hockey again !! "He Shoots! He Scores! The Finnish team is on the ropes again!!! (But truly....) Warmest Congratulations to AfterDawn in both languages!

2812.11.2005 10:57
kumipuu
Inactive

kyllä toi määrä onneksi nousee suomenpuolellakin. ja nyt jo aikas suuri määrä. hyvä saitti ja sen kertoo lukemat.

2912.11.2005 12:28

Hehe, a miserly 300,000 posts.....tut tut tut :P But I have to say, the finnish guys are a fantastic bunch. I got a great welcome when I first posted here, and I thank you all for that. Looks like Its `gonna be a few years `till you catch us up though

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 12.11.2005 @ 12:31

3012.11.2005 12:32
kumipuu
Inactive

naura sinä vaan suomipuolen postauksia. onneksi kuitenkin toteat että suomalaiset on fiksua sakkia. perässä tullaan muttei edelle koskaan päästä. niinpä vuosia se vie mutta perässä roikutaan.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 12.11.2005 @ 12:35

3112.11.2005 12:34

Lethal!!! You snuck-in here without me even knowing it! (Oh! you sneakie!) :) I even left you a note over in English-land. It's very true our conterparts here are way behind us, but in truth, if they are anything like us, they are also a terrific bunch! (But we'll have to be careful, though...you never know, they could make all sorts of fun of us, and snicker, and things like that). :-)

3212.11.2005 12:50

Quote:
Hehe, a miserly 300,000 posts.....tut tut tut :P
Yeah, I know what you mean. I wrote almost that many myself just last night to my cousin in Montreal, 'cause there was nothing good on TV at the time. My lil' sister normally writes 200 or 250 K posts every day I think. Heck, I think even my cat could probably come up with 100,000 or so if you scratch him behind the ears. [Ducking.....] :)

3312.11.2005 15:41

Jep, viestien määrää ei kannata ottaa tavoitteeksi. Muistan ja naureskelen aina kun suomi24 uutisoi isolla että keskustelualueella on 10 000 000 viestiä. Sisällöstä sitten ei ole puhettakaan.

3413.11.2005 8:27
kumipuu
Inactive

jos suomipuolella asia menisi näin: (kysymys ootko paikalla? vastaus: olen . niin postausten määrä nousisi ehkä 10 kertaiseksi. siksi turhia postauksia on vältettävä. ei se määrä vaan se laatu.

3513.11.2005 8:48

hi A_Klingon and Lethal_B! :) ja hieno rajapyykki tullut täyteen taas ad:ssä =) ehkä se 1milj. tulee sit parissa vuodessa suomipuolellekkin ;)


3613.11.2005 13:03

Hello to you too, Jannejt !! Do you suppose if we were to use International Sign Language, it might help us a bit? : (The above says, HELLO!) But if it won't help, then let me be the first here in (Canada) to wish my wonderful Finnish neighbours an early Merry Christmas To All! (I couldn't help it.....for some strange reason, I'm in a 'Christmas-y mood today.) :=)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto