*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

SlySoftilta 10 dollarin alennus AfterDawnin käyttäjille

Kirjoittaja Ilkka Ketola @ 27.10.2005 20:03 Kommentteja (14)

SlySoftilta 10 dollarin alennus AfterDawnin käyttäjille SlySoft tarjoaa kymmenen dollarin eli n. 8,24 euron alennuksen kaikille AfterDawn.comin käyttäjille, jotka ostavat SlySoftin ohjelmia (joita ovat AnyDVD, CloneDVD sekä CloneCD). Tarjous on voimassa marraskuun 15:een asti, ja sen saa käytettyä syöttämällä kampanjatunnuksen (engl. coupon/promotion code) "afterdawn" sille kuuluvaan kenttään ostaessaan ohjelmaa SlySoftin sivuilta.
Mikäli SlySoftin ohjelmat eivät ole entuudestaan tuttuja, niin tässä pieni esittely niistä: AnyDVD on näppärä ohjelma, jolla voi helposti poistaa kaikki CSS-kopiointisuojaukset ja aluekoodirajoitukset DVD-levyiltä, jolloin levyistä voi ottaa varmuuskopioita. Ohjelmaa voi käyttää yhdessä CloneDVD:n kanssa, joka on helppokäyttöinen DVD-varmuuskopiointiohjelma. CloneDVD pakkaa DVD-9-levyn DVD-R:lle ja antaa käyttäjän päättää nimikkeet, jotka varmuuskopioidaan. Tarvittaessa ohjelma tiivistää levyn mahtumaan yhdelle 4.3GB:n DVD-R:lle.

Mikäli haluat ostaa joko AnyDVD:n , CloneDVD:n tai CloneCD:n, niin siirry SlySoftin suomenkielisille sivuille osoitteeseen:
http://www.slysoft.com/fi/.

Ostaessasi ohjelmaa on henkilötiedoissa kenttä "Coupon / Promotion Code". Kirjoita tuohon kenttään "afterdawn" (ilman lainausmerkkejä) saadaksesi kymmenen dollarin alennuksen.

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

128.10.2005 3:37

Mitä? Yritättekö nuoleskella usereita? :D :D :D

228.10.2005 4:32
yuni
Inactive

Nam nam, hyödyllinen etu :P

328.10.2005 4:52

Tuota etua tulee takuulla käytettyä...

428.10.2005 5:13

Ei takuulla tule käytettyä. Toimivat ohjelmat löytyy netistä maksamatta mitään...

528.10.2005 5:33

Quote:
Ei takuulla tule käytettyä. Toimivat ohjelmat löytyy netistä maksamatta mitään...
Tarkoitatko warettaa SlySoftin tuotteet vai vaihtoehtoisia freeware-ohjelmia?

628.10.2005 5:55

Onhan noita vaihtoehtoisia tuotteita, ainakin jos lukee noiden ohjelmien kuvauksia. Allekirjoittanut ei ole koskaan noita kyseisiä SlySoftin tuotteita käyttänyt.

728.10.2005 8:59
nrautava
Inactive

Quote:
Mitä? Yritättekö nuoleskella usereita?
Ettei vaan olisi SlySoftan idea? Ainakin kun miettii että täällä puhutaan ja neuvotaan niiden ohjelmien käyttöä (ja jaellaan) niin mikä olisi parempi paikka mainostaa? Luulen että pieni osto piikki voi tulla noiden tuotteiden kohdalle tämän takia. Kyllä aD:n muutamasta käyttäjästä osa ton hankkii ja sehän tarkoittaa tuloja SlySoftalle. Ja kyllä ne on laskenut että pikku alennus ei tarkoita rahallista tappiota jos tuotteiden osto määrät nousee tarpeeksi...

828.10.2005 10:50

Ihan siisti juttu :)

928.10.2005 11:36
Hakkeri*
Inactive

Ei takuulla tule käytettyä. Toimivat ohjelmat löytyy netistä maksamatta mitään... yhdyn samaan..:OP

1028.10.2005 11:36

Etua ei tule käytettyä, mikä johtuu siitä et nuo on tullut hankittua jo vuosia sitten. ;-)

1128.10.2005 13:00

varmasti joku käyttää ton, ite ei tule noita kyseisiä softia käytettyä niin jää varmaan käyttämättä.. mutta muistakaas monta käyttäjää on aD:llä ;) noin 500 000 elikkäs varsinkin eng-puolelta moni varmaan käyttää edun ja slysoft jää varmasti siitä voitolle kuitenkin =) aD:n kaltaisissa paikoissa kannattaakin mainostaa, ehkä antaa etuja jne. hyvin on slysoft tajunnut tämän =)


1228.10.2005 15:24

Quote:
aD:n kaltaisissa paikoissa kannattaakin mainostaa, ehkä antaa etuja jne. hyvin on slysoft tajunnut tämän =)
Pitää paikkansa, ja toivotaan että AD:lle tulee muitakin samankaltaisia "tarjouksia". Kehitys menee tämän suhteen oikeaan suuntaan.

1328.10.2005 20:57

Mainoksia ei tueta, nyt lähti kyllä tämänkin sivun mainokset, Adblock-klick-klik-klick, lähti. Affiliate my ass.

1430.10.2005 14:30

$10 Saving - Nice. How is That redeemed in GBP? Lol

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Megasakot EU:lta – Näin paljon Google joutuu maksamaan Megasakot EU:lta – Näin paljon Google joutuu maksamaan (27.6.2017 14:01)
Euroopan komissio on määrännyt kilpailulainsäädäntötutkimustensa pohjalta Googlelle ennätykselliset 2,42 miljardin euron sakot. Komission mukaan sakko Google on väärinkäyttänyt hakukoneen markkina-asemaa ....
iPhonella voi mitata etäisyyttäkin tarkasti – Tähän ARKit pystyy iPhonella voi mitata etäisyyttäkin tarkasti – Tähän ARKit pystyy (27.6.2017 12:20)
iOS 11:n yksi suurimmista uusista ominaisuuksista on tuki ARKit-ohjelmointirajapinnalle, jonka avulla sovelluskehittäjät voivat luoda täysin uudenlaisia laajennettua todellisuutta hyödyntäviä ....
3 kommenttia
Elisa Viihteen tarjonta täydentyy – Sisältää nyt C Moren Elisa Viihteen tarjonta täydentyy – Sisältää nyt C Moren (27.6.2017 10:26)
Elisa Viihde -palvelun valikoimiin on lisätty operaattorin ja MTV:n välisen yhteistyön myötä myös C More -suoratoistopalvelu. Entuudestaan Elisa Viihteestä on löytynyt Aitio, Yle Areena, ....
Apple osti Oculus Riftissä käytetyn teknologian itselleen Apple osti Oculus Riftissä käytetyn teknologian itselleen (27.6.2017 09:36)
Apple on ostanut pöytälaatikkofirmansa kautta saksalaisen katsetunnistusta ja -seurantaa kehittävän SensoMotoric Instrumentsin. Yhtiön teknologiaa hyödynnetään niin lääketieteellisissä sovelluksissa ....
Super Nintendo tekee paluun! Tässä on SNES Classic Edition Super Nintendo tekee paluun! Tässä on SNES Classic Edition (26.6.2017 19:47)
Viime vuoden kesällä Nintendolta kuultiin jymyuutinen, sillä perinteikäs peliyhtiö kertoi tuovansa legendaarisen NES-pelikonsolin ja sille julkaistut pelit uudelleen saataville NES Classic Editionin ....
1 kommentti

Uutisarkisto