*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

DivX Create ilmaiseksi -- vain tänään

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 29.9.2005 08:44 Kommentteja (54)

DivX Create ilmaiseksi -- vain tänään DivX, Inc. päätti juhlistaa viime lauantaina vietettyä viidettä syntymäpäiväänsä tarjoamalla DivX Create -paketin ilmaiseksi ilman rajoituksia kaikille käyttäjille. Mutta tarjous on voimassa vain ja ainoastaan tänään.
DivX Create on siis versio megasuositusta DivX -kodeekista, joka sisältää työkalut DivX -videoiden pakkaukseen ja luontiin esim. DVD-materiaalista, kun taas jo muutenkin ilmainen DivX Play -versio on tarkoitettu niille, joiden ainoa tarve on katsoa DivX -pakattuja videoita koneellaan. Eli, mikäli haluat säästää noin 15 euroa, kipaise DivX:n verkkosivuille ja lataa DivX Create ilmaiseksi tänään -- DivX:n verkkosivujen mukaan ilmaisversio on identtinen normaalisti kaupallisena tuotteena myytävään DivX Createen eikä sisällä mitään rajoituksia eikä aikarajoja toiminnallisuuden suhteen.

DivX Create -tarjous on saatavilla tästä osoitteesta:

http://www.divx.com/anniversaryoffer/

Edellinen Seuraava  

54 kommenttia

129.9.2005 8:51

kiitokset afterdawnille uutisesta ja DivX inc. kun antoi ilmatteeksi :P

229.9.2005 9:19

"Ehämmää sillä mittää tee, mutku halavalla sain" (kuuluisia lausahduksia osa x) Pitihän se toikin ladata..

329.9.2005 9:19
AfterDawn Addict

Tarpeeseen tulee, kiitoksia :D

429.9.2005 9:38

Toivottavasti nyt alkavat käyttää divX:ää enemmän kun nuo jotkut (melko harvat onneksi) uusimmat XviDit toimii vähä huonosti pöytä DivX-soittimissa.

529.9.2005 9:42
yimanya
Inactive

Kele, toimii vain 2000/xD :(

629.9.2005 9:45

Kuinka nopeasti teille on tullut tuo koodi sähköpostiin?

729.9.2005 9:52

Tuhannet kiitokset Afterdawille tästä uutisesta ja hienosta mahdollisuudesta ilmaiseen täysversioon.

829.9.2005 10:01
nrautava
Inactive

Ei millään kiirreellä noi tunnukset kyllä saavu. Imutin ja annoin s.posti osoitteen noin kello 09:00 ja ei ole vielä DivX mitään lähetellyt... Ja kellohan onnyt 14:00. :( odotellaan, odotellaan

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 29.9.2005 @ 10:09

929.9.2005 10:02
Ravens
Inactive

falkenille vain, että 30 minsaa on kulunut ja mitään ei ole kuulunut...

1029.9.2005 10:10

Hmm, serialia vaan ei kuulu eikä näy...

1129.9.2005 10:11

...taisi olla sähköpostiosoitteiden keräyskampanja ;-)

1229.9.2005 10:16
nrautava
Inactive

Heh heh. Taitaa ilmainen ohjelma tarvita serialin hakemista netistä... ainakin tätä menoa... Eikä DivX:n saiteilla ole mitään ilmotusta viiveestä tai mistään muustakaan. Vai onko joku löytänyt syyn?


1329.9.2005 10:43

Pelittääkö 6-versio jo Auto GordianKnotin kanssa? Onko jollain tietoa? Entä muut softat?

1429.9.2005 10:54

Hmm, kyllä erikoiselta vaikuttaa, ei tännekään suuntaan ole näkynyt tuota rekisteröintitunnusta. Onneksi lähti tuonne gmailin suuntaan, sinne tulee tarpeeksi spammia muutenkin ettei pari lisää tunnu missään... Toivottavasti nuo tunnukset nyt jossakin vaiheessa saadaan liikkeelle. Enhän minä muuten, mutta kun ilmaiseksi saa... ;)

1529.9.2005 10:55

Kyllä mulle tuli jo tunnarit. Muutama tunti siinä meni kyllä.. EDIT: Itseasiassa vain reilu tunti.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 29.9.2005 @ 10:55

1629.9.2005 10:59

Eipä ole näkynyt eikä kuulunut - taisi ako loppua.

1729.9.2005 11:02

Tälläistä muuten lukee viestin lopussa:

Quote:
Unfortunately we are not able to give away the DivX Converter MPEG-2/DVD Plug-in for free. If you want to convert MPEG-2/DVD sources to DivX, you may purchase it as an add-on for DivX Converter by following this link: https://shop.divx.com/cgi-bin/cart?ID=196366&APX=5THMPEG2
Eli onko tuo sitten niinkään ilmainen.. :D

1829.9.2005 11:10

Eipä ainakaan juuri nyt löydy käyttöä, mutta kun kerran ilmaiseksi saa, niin täytyy imasta. Voihan joskus sitä käyttöä löytyä.

1929.9.2005 11:14
admins
Inactive

Sama kikka kuin Operallakin, ensiksi erikoistarjous vain tänään. Ensi viikolla muuttuu sitten freewareksi. Ei kait ne tyhmiä ole, ilmaiset versiot kun leviäis kuitenki nettiin.

2029.9.2005 11:18

Kerkesin kerrankin . Kyllä firefoxinv irheilmotus tuli mutta sano että on jo lähtenyt ja varmuuden vuoksi vielä hotmailiin. Etu sivulla on juttua. Gmaikiin oli tullut illalla tunnus

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 30.9.2005 @ 13:59



E8500, MSI P45 Neo3-FR, GTX260, 8gb ram, 2t HDD

2129.9.2005 11:21

Joo ei ole mailia kuulunut. Joskus puolitoista tuntia sitten pistin tilauksen.

2229.9.2005 11:40

Kiitoksia ilmoituksesta.

2329.9.2005 11:40

No NIIN, nyt tuli tunnari!!!!! kolmisen tuntia siihen meni, että ei paniikkia pojaat ja tyttöset :)

2429.9.2005 11:46

Kannattanee muistaa, että jos tuollainen pari miljoonaa käyttäjää on käynyt itselleen ilmaista serialia hakemassa, niin siinä voi lähtevän mailin SMTP -palvelin olla hieman lujilla eli kyllä siinä mailien ulospukkauksessakin aikaa kestää. Tämä näin ihan omasta kokemuksesta, aD:n newsletterin viimeiset mailit lähtevät matkaan yleensä 3-5h ensimmäisten jälkeen vaikka niitä ei olekaan kuin vajaa 150k..

2529.9.2005 11:51

Lisätäänpä tämä lainaus viestistä jossa tulee serialkoodi: Unfortunately we are not able to give away the DivX Converter MPEG-2/DVD Plug-in for free. If you want to convert MPEG-2/DVD sources to DivX, you may purchase it as an add-on for DivX Converter by following this link: https://shop.DivX.com/cgi-bin/cart?ID=196366&APX=5THMPEG2 Tuo nyt tarvii sitten jostakin haalia, että saa kaiken irki.

2629.9.2005 12:09

meni noin minuutti ku tuli seriaali

2729.9.2005 12:50

No, tulihan se sieltä.

2829.9.2005 12:51

Tarviiko sitä tommosia kaupallisia. XviD hoitaa hommat.

2929.9.2005 13:25

kiitos tiedosta dRD =) haettu on... kyllä kaikki ilmanen kelpaa :P hyvä idea seurata operan esimerkkiä.. (tekisivät vielä samoin et viikon päästä uus versio joka on täysin ilmanen :P)

3029.9.2005 13:57

eli eipä sitten täysin ilmainen ollutkaan, ylläri. seriaalia vielä odottelen...

3129.9.2005 14:31

XviDiä mieluummin käytän.

3229.9.2005 14:37

Eli tuo serial email jää todella helposti esim. spammifiltterin kynsiin koska esim. viestin otsikko on "Your Free DivX Product Serial Number" ja itse viestistä löytyy myös "Thank you for joining us in our fifth anniversary celebration and, if you are new to DivX, welcome to the family!" en ole ihan varma, mutta muistaakseni tuohon käy muukin DVD decoder kun tuo DivX lafkan oma versio.

3329.9.2005 15:54
admins
Inactive

Sorry! The one-day DivX five year anniversary giveaway has ended.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 29.9.2005 @ 16:04

3429.9.2005 16:16
Saabisti
Inactive

Ihan hyvin homma toimi kyllä mun kohdallani. Ekaa DVD-levyä just muokkaan DivX muotoon ja polttelen sen sit CD-levylle. Tosin AC3 filtteri piti vielä ladata koneelle erikseen mutta sehän oli pikku homma.

3529.9.2005 17:54

Jes! Päivällä kolmen pintaan pistin omani tulemaan ja nyt kuuden pitkältä tuntuneen tunnin jälkeen sähköpostiin pompsahti oma koodi... Kiitos DivX.

3629.9.2005 18:19
AfterDawn Addict

Pirhana mahdoinkohan pistää vääräänpaikkaan email osotteeni kun DivX.n etusivulla luki että ilmainen tänään klikkasin siitä latausta ja pistin siihen ylös osotteeni mutta kun huomasin tämän visetiketjun niin sen osote viekin aivan eri osoitteeseen... noh toivottavasti ne on ymmärtänyt sen silti :) heidän vuosipäivänsä on nyt ohi ja serialia saa odottaa muutama päivä ruuhkanvuoksi.

3729.9.2005 18:30

Täytyy kokeilla. Tunnaria odotellaan

3830.9.2005 5:40
nrautava
Inactive

Jos ette ole saaneet serialia (kuten minä) niin tässä voisi olla valaisua asiaan:

Quote:
Still waiting for your free serial number? Our giveaway was so popular that there is a large backlog in our mail servers. If you entered a valid e-mail address we will be continuing to send out serial numbers over the next two days. Remember that if you use an e-mail service with mail filtering your serial number may have been diverted into a bulk mail folder.

3930.9.2005 6:22

Sinänsä mielenkiintoista, että serialia ei tullut, ei ole spammikansiossakaan mutta tullut jo kaksi muuta mainosta ja joku muu tunnuksen aktivoiminen. noh, menipä sentään osoite hyvään tarkoiutukseen :D ja tuo oli sarkasmia..

4030.9.2005 15:06

eipä tullut minullekkaan mutta kiitos nrautava tosta infosta, eiköhän se siis sieltä tule.. =)


4130.9.2005 17:00

Sain s.postina serialin ja asensi divixin ja kopioin serialin kenttään mutta tulee ilmoitus The serial number you have entered is invalid, mitäs mää oikein kämmään?

421.10.2005 5:29

Määki viel seriaalia orottelen =))

431.10.2005 8:10

tulihan se serial tänää vihdoin.. =)


441.10.2005 12:09
nrautava
Inactive

Quote:
Määki viel seriaalia orottelen =))
-et ole ainoa :(

451.10.2005 12:21
AfterDawn Addict

On se kyllä kumma, miten voi olla tälläistä aika hajontaa näissä. Minulle tuli oma seriaalin alle 1min toiset ootellu jo pari päivää.





| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |

461.10.2005 14:45
AfterDawn Addict

Meikäki sai oman serialini tänään... sähellyksestä huolimatta. Toivotaan et se toimii...


Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.

471.10.2005 14:55
AfterDawn Addict

Toimihan se. Se o vähä tuurist kii kuinka nopeesti ny saa ja mitä oon ymmärtääny ni yrittävätkuitenki parhaansa.


Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.

481.10.2005 15:01

Olihan se pakko hakea kun ilmaiseksi sai, kiitos vaan kaikille :) Hetken joutui kyllä odottamaan sitä seriaalia...


Amilo M-3438G,Linux+KDE
HP DV5-1153EO, Linux+Gnome
AspireOne, Linux+KDE
Asus P6T + I7. Linux+KDE

491.10.2005 15:51
AfterDawn Addict

Juu Kiitos vaa vinkistä :)


Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.

507.10.2005 6:15
nrautava
Inactive

Nyt tuli seriali. (kiitos p2p)


517.10.2005 6:32

Jah, eipä ole vieläkään näkynyt. Muuta postia kyllä firmalta jo tullut, mainoksia. alkaa ottamaan päähän..

5230.7.2006 10:44
jarmoma
Inactive

Mistä se sieltä div x sivustolta haetaan? kun en älyä muuta kuin divx free ja osto mahdolllisuuden mistään en hoksi sitä tarjous juttua?

5330.7.2006 14:36

jarmoma: tuo tarjous oli ja meni jo viime vuoden puolella. http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/6864.cfm Itse codecin saa kyllä ilmaisena edelleen.

5430.7.2006 15:33
jarmoma
Inactive

Kiitti tiedosta, niinhän se näkyy olleen, kun oikein katselee, olimpa mie hölmö. Itse ostin pävitys version drdivx ver 1.06--- versioon 6.2, eikä ollut ees paha se päivitys hintakaan euroissa.


T:Jami

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto