Palaute
 
AfterDawn.com
  In English  Suomeksi  På svenska

Tiedote 3.11.2009

AfterDawn.com uudistui! Uuden ulkoasun lisäksi myös sivuston toimintaa on nopeutettu. download.fi:stä ja puhelinvertailu.com:sta tuttu ulkoasu on nyt otettu käyttöön kaikissa AfterDawn.com:n suomenkielisissä sivustoissa.

Lue lisää ja anna palautetta!

Sulje

Vilén arvostelee Karpelan toimitapaa tekijänoikeuslain käsittelyssä

Kirjoittaja Ilkka "Ankle" Ketola @ 25.9.2005 18:07 Kommentteja (40)

Vilén arvostelee Karpelan toimitapaa tekijänoikeuslain käsittelyssä Eduskunnan Suuren valiokunnan puheenjohtaja, kansanedustaja Jari Vilén (kok.) pahoittelee omalla verkkosivullaan sitä, että kulttuuriministeri Karpela teki tekijänoikeuslaista itselleen arvovaltakysymyksen. Tämä esti Vilénin mukaan asian perusteellisemman lisäkäsittelyn ja saapuneiden uusien tietojen sekä mielipiteiden huomioimisen.

Vilén jakaa myös näkemyksen siitä, että opetusministeriön tapa käsitellä asiaa on ollut heikko. "Tekijänoikeuslain viime viikkojen vaiheet eduskunnassa ovat olleet valitettava osoitus opetusministeriön puutteellisesta lainvalmistelusta. Ei pitäisi olla mahdollista, että käytännössä sattumalta Suuren valiokunnan käsittelyyn saapuneen lakiesityksen sisällöstä löytyy paljon sisäisiä ristiriitaisuuksia, eriävää tulkintaa EU:n direktiivin velvoitteista sekä täysin uusia ongelmia.", Vilén toteaa.

Vilén viittaa kommentillaan viime päivinä ja viikkoina hyvin esille tulleeseen tosiasiaan, ettei edes kiistellyn tekijänoikeuslain säätäjät itse ole perillä lain vaikutuksista ja lähtökohdista. Asian korjaamiseksi Vilén toivookin Karpelan ottavan pian eri linjan asian käsittelyssä.

"Nyt hyväksytty esitys tunnustaa nämä puutteet mutta siirtää niiden ratkaisun tulevaisuuteen. Kestävintä olisikin, että ministeri Karpela ilmoittaisi mahdollisimman pian uuden lain valmistelun käynnistymisestä. Pidän myös täysin selvänä, että nyt hyväksyttävän lain kestävyys mitataan eri valitusprosessien kautta EY-tuomioistuimessa."

Eduskunnan Suuri valiokunta hyväksyi kokouksessaan perjantaina 23.9. hallituspuolueiden äänin esityksensä tekijänoikeuslaista siten, että lakiesitykseen lisätty hallituspuolueiden ponsiesitys velvoittaa lain vaikutusten seurantaan sekä tarvittaessa aloittamaan uuden lain valmistelun. Häviölle jääneen esityksen mukaan tekijänoikeuslaki olisi hyväksytty Lipposen toisen hallituksen vuoden 2002 esityksen mukaan siten, että kopiointia omaan käyttöön ei olisi kriminalisoitu.

Vilénin mukaan hävinneen esityksen keskeinen peruste oli se, että se turvaisi paremmin tasapainon tekijöiden ja kuluttajien oikeuksien kesken."Kuluttajien oikeudet olivat lainvalmistelussa selvästi jääneet huomioimatta, ja hallituksen ponsiesitys, jossa velvoitetaan yrityksiä muuttamaan kopiosuojauksiaan on suorastaan naiivi", kritisoi Vilén lain käsittelyä.

Lähde:
Jari Vilénin sivusto

  Suuri valiokunta hyväksyi tekijänoikeuslain kiistellyt kohdat IFPI:ltä ja MPA:lta vastalääkkeitä P2P-verkoille  

Jaa tämä


Kirjoita kommentti

40 kommenttia

Vaikka mielipiteiltäni olen yhä enenemässä määrin vasemmalla niin täytyy kyllä nyt antaa kokoomuksen vileenille kunnon kädenpuristus kansalaisten kuuntelemisesta. Jotain sellaista joka tuntuu karpelalle olevan täysin tuntematon käsite.

#125.9.2005 18:37

Viléniltä erittäin asiallista kommentointia ollut asian tiimoilta parina päivänä. Hän on tajunnut sen, että vaikka kapitalismiin kuuluu rahan tekeminen (eikä siinä itsessään reilulla pelillä mitään pahaa olekkaan) niin silti ei missään tapauksessa saisi unohtaa keiden taskuista ne rahat tulevat eikä alkaa muuttamaan lainsäädönnöllä maata diktatuurin vain muutaman lisäeuron vuoksi.

#225.9.2005 18:53

Muistakaapa mitä Vilén pari viikkoa sitten äänesti:
"Vilén Jari /kok jaa"
Kylläpä sitä nyt nuoleskellaan niin kattavasti.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/10/230428

#325.9.2005 19:31

Kyllä täswsä on käynynt niin että vileenille on joku kertonut tämän asia julkisuusarvon.. Kyllä nuo äänestystulokset näytti aikalailla menevän puolueen linjauksen mukaan. näinhän se yleensäkin menee eli puolueen sisällä päätetään mitä mieltä ollaan ja kaikki pouleensisällä on samaan mieltä.

#426.9.2005 0:29

Quote:
Muistakaapa mitä Vilén pari viikkoa sitten äänesti:
"Vilén Jari /kok jaa"
Kylläpä sitä nyt nuoleskellaan niin kattavasti.
Joo mutta tuo tiedottaminen sähköpostien muodossa alkoi tulvimaan vasta äänestustuloksen jälkeen.

Oppositiossa on tietysti helppo olla eri mieltä kuin hallitus, mutta Vilenin silmät aukesivat kun tekijänoikeuslain epäkohdat tuotiin julki mm. sähköpostiviesteissä.

#526.9.2005 2:52

Lyhyesti: Per***seen nuoleskelua! Ei mitään muuta.

#626.9.2005 5:42

Se on aivan sama puhuuko toi noin nuollakseen äänestäjien takapuolia, kunhan puhuu asiaa. Itseasiassa sehän on vain merkki siitä että äänestäjien viesti on menny perille. Äänestäjiähän noiden pitääkin nuolla! Me äänestäjät olemme heidän TYÖNANTAJIAAN ja toimeksiantajiaan. Meidän mielipidettähän heidän pitäisi edustaa, se on demokratiaa. Ei se että he tekevät omia päätöksiään ole demokratiaa.


#726.9.2005 5:50

Vilen arvostelee vaan siksi koska se on opposition tarkoitus, ei siksi että hän olisi jotenkin äänestäjien asialla (ja koska kyseessä on kokoomus, suurin osa tukioista on luultavasti rikkaita porvareita). Itse jos vilen olisi hallituksessa oli varmasti toinen ääni kellossa. Mitä tekopyhyyttä!

#826.9.2005 6:13

Sinänsä olen Jusefin samaa mieltä, oikeasti Viléniä ei varmaan edes paskan vertaa kiinnosta koko asia, mutta sillä nyt ei tämän hölmön lain kannalta ole mitään merkitystä, vaan sillä että se sanoi noin, oli se sitten kuika tekopyhää.


#926.9.2005 6:17

Mitä vilen on tehnyt asian eteen? Ei mielestäni mitään rakentavaa, antais asian olla ja myös karpelan.
Karpela teki aloitteen ja edisti asiaa.
Vilen ei.

#1026.9.2005 6:24
mansu67
Inactive

yuni:

Quote:
Mitä vilen on tehnyt asian eteen? Ei mielestäni mitään rakentavaa, antais asian olla ja myös karpelan.
Karpela teki aloitteen ja edisti asiaa.
Vilen ei.
Karpela ei ole edistänyt mitään. Laittoi lain valmisteluun koska asia putosi pakkopullana syliin edelliseltä eduskunnalta. Vanha ehdotus oli parempi kuin nykyinen, mutta Karpela on laiminlyönyt oman velvollisuutensa valvoa virkamiehiään ja lain valmistelua, joten lopputuloksena on entistäkin pahempaa kukkua. Nyt kun tulee ilmi että p*****han se tosiaankin on, Karpela tekee asiasta arvovaltakysymyksen ja hätiin ratsastaa itse pääministeri ja talutusnuorassa myös SDP.

Ei ole relevanttia mitä Vilen on aikaisemmin asiasta ajatellut, sillä tällä hetkellä hän antaa järkeviä kommentteja. Nimekkäiden poliitikkojen kriittiset lausunnot mediassa ovat omiaan tasapainottamaan ÄKT yms. propagandaa, ja julkisuuspeliähän tämä suurelta osin on. Lisäksi Kokoomuksella on vielä aika lailla enemmän painoarvoa kuin mm. EFFIllä.

#1126.9.2005 7:03

Quote:
Mitä vilen on tehnyt asian eteen?
Vilénillä on omakohtaista kokemusta kopioinnista. ;-)

#1226.9.2005 7:04

HeheH
Mitä vilen on tehnyt asian eteen??

Noh ois hoidellu niinkuin Vanhanen, käyny vähän hotellihuoneessa yöllä.
Ois toi Kanja Tarpela taas kuukahtanut median myllytyksestä ja pois pelistä muutaman kuukauden.

Jospa sijais ministeri olis vähän fiksunpi ja vetäisi esityksen pois.
Ja uusi lainlaadinta peliin.

Ooooh höh Huomenta "untako vain"


Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

#1326.9.2005 7:39

On Vilen sitten tehnyt niin tai näin, niin mä luulen, että olisi siellä hallituksessa mitkä puolueet tahansa, niin siellä olisi päätös tekijänoikeuslain puolesta tehty.

Ei nuo kaikki vihreetkään vastustaneet tekijänoikeuslakia.

Aivan varmaan 90% tai jopa enemmänkin mielessään pitää uutta tekijänoikeuslakia hyvänä, kun heille tämä tekijänoikeuslaki ei ole niin "läheinen".



#1426.9.2005 9:01

Eikö meidän (teknologia-)kansalaisina pitäisi tukea Vilenin kaltaisia "takin kääntäjiä". Juuri tätä me ollaan yritetty saada aikaiseksi massiivisella s-posti kampanjalla. Siis sehän on mielettömän kova asia että joku tollainen iso (oikeisto) julkkis-kansanedeustaja on kääntänyt selkänsä teostolle, karpelalle ja surkealle laille. Sehän on varmasti vain hyvä asia. Nyt niitä edustajia jotka ovat muuttaneet mieltään meille suotuisaksi pitäisi palkita vaikka jollain kiitoksella. Keppi ja porkkana on aiemminkin johtanut hyviin tuloksiin. Täytyy vain muistaa antaa välillä porkkanaa. Aivan viimeinen asia on lähteä sättimään niitä jotka ovat muuttaneet mieltään, mikä niitä estää muuttamasta mieltään uudestaan jos äänestäjien hanurin nuoleminen ei tuota toivottua tulosta siis myönteistä julkisuuskuvaa, sitähän ne aina yrittävät saada. Ja kuka on sanonut että Vilen tai muut edustajat ovat jaksaneet tutustua aiheeseen jos se on tuntunut vähäpätöiseltä, nyt kun sähköposti on laulanut hoosiannaa pari viikkoa niin on saattanut alkaa kiinnostamaan mitä siinä paperinipussa sanotaan. Sitäpaitsi tätä pitäisi nyt hyödyntää ja saada koko lumivyöry liikkeelle. Älkää olko niin hölmöjä että vahingossa omalla pätemisellä käännätte jo käännytettyjä edustajia takaisin saatanan (teosto+gramex) kainaloon.

#1526.9.2005 10:53

Quote:
Eikö meidän (teknologia-)kansalaisina pitäisi tukea Vilenin kaltaisia "takin kääntäjiä". Juuri tätä me ollaan yritetty saada aikaiseksi massiivisella s-posti kampanjalla. Siis sehän on mielettömän kova asia että joku tollainen iso (oikeisto) julkkis-kansanedeustaja on kääntänyt selkänsä teostolle, karpelalle ja surkealle laille. Sehän on varmasti vain hyvä asia.
Tuo on mun mielestäni hyvä pointti.

#1626.9.2005 10:57

Tästä pisteet Vilénille ;) Eikös tämä nyt ole sitä demokratiaa?

#1726.9.2005 12:52

Quote:
Älkää olko niin hölmöjä että vahingossa omalla pätemisellä käännätte jo käännytettyjä edustajia takaisin saatanan (teosto+gramex) kainaloon.
No paljastuihan se lopulta miksi koko tekijänoikeuslaki halutaan repiä auki. Kuluttajien oikeuksien puolustaminen onkin valjastettu pyhään sotaan teostoa ja muita tekijänoikeusjärjestöjä vastaan jotka kuitenkin pitävät toiminnallaan huolen siitä että sisällöntuottajille jää jotain käteen. Käry kävi, pojjaat!

#1826.9.2005 13:21

Xanadu, sun kommenttisi on ihan täyttä PASKAA!

#1926.9.2005 13:26

Quote:
jotka kuitenkin pitävät toiminnallaan huolen siitä että sisällöntuottajille jää jotain käteen.
...pitävät huolen että levy-yhtiöille jää jotain käteen. Siinä on iso ero.

#2026.9.2005 13:41

Quote:
Eikö meidän (teknologia-)kansalaisina pitäisi tukea Vilenin kaltaisia "takin kääntäjiä".
Takin kääntäjissä on vain se huono puoli, että takki tuntuu sitten kääntyvän aina kun siitä hyötyä on!
Jokainen kokoomuksen kansanedustaja tulee äänestämään lain läpi, kuten myös keskusta ja sdp, syy: näiden puolueiden asiat päättää puolueiden puheenjohtajat ja niiden kätyrit! Se kuka äänestää muuta kuin mitä käskivät lentää puolueesta.
Quote:
Ei nuo kaikki vihreetkään vastustaneet tekijänoikeuslakia.
Vihreillä taas jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja sen ilmaisemiseen esim. äänestyksissä, mikä omasta mielestäni on paljon lähempänä juuri demokratiaa kuin mitä suuret puolueet harrastavat!

#2126.9.2005 14:40

Mielestäni tuleva lainsäädäntö on liian yksipuolinen.
Käytännössä tulevassa lainsäädännössä jokainen myytävä cd/dvd tulee olemaan kopiosuojattu.
Tuntuu perin kummalliselta se, että ahtaasti ajatellen, tulevassa lainsäädännössä ostetussa musiikissa tai elokuvissa ostavalle asiakkaalle myydään ainoastaan käyttöoikeus kuunnella/katsella ostamaansa tuotetta.
Käytännössä tällainen kauppa on vuokrasopimus ilman tuotteen omistajuutta, ja mitä ilmeisimmin, ilman mahdollisuutta "fair use"-käyttöön, kuten esim. ohjelmissa, jossa nykyisessä lainsäädännössä on mahdollisuus ottaa vikaantumisten varalle 1-2 varakopiota.
Tässä muodossa tuleva laki (tähän lakiin lisätyt ponnet eivät ole lakimuutoksia) on myös kuluttajansuojaa vastaan, sillä tällaisessa kaupassa peiaatteessa myydään koko tuote omakäyttöoikuksineen. Toiseksi, jos vain kuuntelu/katselu oikeutta ollaan myymässä siinä ei ole velvoitettu kauppaa ja levy-yhtiöitä yhteisvastuullisesti korvaamaan tuotetta joko toimivalla tai laiterikkoja ajatellen korvaamaan kopiosuojauksesta aiheutunut laiterikko, riippumatta ajanjaksosta.
Itselläni on autostereot, jolla pystyy toistamaan myös MP3-musiikkia. Pitkää matkaa ajaessani mp3-ominaisuudesta on todellakin hyötyä. Jokaisesta ostamastani musiikki-cd:stä olen ottanut mp3-rippauksen nimenomaan tuohon tarkoitukseen.
Ja suoraan sanoen. En ole mielestäni tehnyt tässä mitään lain henkeä vastaan, vaikka sanamuodot näin osoittaisivatkin.

#2226.9.2005 15:11

Quote:
...pitävät huolen että levy-yhtiöille jää jotain käteen. Siinä on iso ero.
Teosto on säveltäjien, sanoittajien, sovittajien ja musiikinkustantajien tekijänoikeusjärjestö.
http://www.teosto.fi

Voiko sitä selvemmin sanoa.

#2326.9.2005 18:25

miten tuohon teostoon voi liittyä..? Onko hyvät jäsenedut??

t.kiinnostunut

#2426.9.2005 19:23

Quote:
Teosto on säveltäjien, sanoittajien, sovittajien ja
musiikinkustantajien tekijänoikeusjärjestö.
http://www.teosto.fi

Voiko sitä selvemmin sanoa.


Sitten yhtä lyhyt ja selvä selvitys siitä että miten teosto.ry
suojelee säveltäjien, sanoittajien ja sovittajien tekijänoikeuksia
musiikin kustantajilta(=ikävä kyllä yleensä pakosta
oikeuksien omistajat, jolloin kyseessä ei todellakaan ole
tekijänoikeudet).

Toinen lyhyt ja selvä selvitys siitä että miten tavallinen ihminen
voi suojautua teosto.ry nimisen mafian kaksoislaskutukselta, tai
täysin perusteettomalta laskutukselta.

EDIT: Ennen aamukahvia-typot

#2527.9.2005 2:31

Quote:
Vilen arvostelee vaan siksi koska se on opposition tarkoitus, ei siksi että hän olisi jotenkin äänestäjien asialla (ja koska kyseessä on kokoomus, suurin osa tukioista on luultavasti rikkaita porvareita). Itse jos vilen olisi hallituksessa oli varmasti toinen ääni kellossa. Mitä tekopyhyyttä!
Vilen on itse vanha kopiointi mestari...

#2627.9.2005 5:36

"Vilén Jari /kok jaa"

Kokoomuksessa on paljon edustajia jotka kannattavat tuota lakia. Benin talli esimerkiksi. Kysykääs mitä mieltä Ben on "kasettimaksusta"??? KANNATTAA.

#2727.9.2005 7:11

Quote:
Teosto on säveltäjien, sanoittajien, sovittajien ja musiikinkustantajien tekijänoikeusjärjestö.

Voiko sitä selvemmin sanoa.
Kyllä voi:
Teosto on ahne, levy-yhtiöiden (erityisesti xanadu recordsin) sponsoroima, ihmisiä rahastava paska yritys, jolle raha on kaikki kaikessa.

#2827.9.2005 7:53

Quote:
Sitten yhtä lyhyt ja selvä selvitys siitä että miten teosto.ry
suojelee säveltäjien, sanoittajien ja sovittajien tekijänoikeuksia
musiikin kustantajilta(=ikävä kyllä yleensä pakosta
oikeuksien omistajat, jolloin kyseessä ei todellakaan ole
tekijänoikeudet).

Toinen lyhyt ja selvä selvitys siitä että miten tavallinen ihminen
voi suojautua teosto.ry nimisen mafian kaksoislaskutukselta, tai
täysin perusteettomalta laskutukselta.

puh. (09) 681 011, faksi (09) 677 134, teosto@teosto.fi

#2927.9.2005 17:18

Kysyin sinulta Xanadu. Teoston kanta on jo selvillä joskus tovin jutellessani ko. mafian asiamiehen kanssa..


#3027.9.2005 17:26

Älä vaan xanadu vastaa. Voit saattaa vahingossa vielä sponsorisi huonoon valoon.

#3127.9.2005 18:08

eeeiih tota xanadua:D noi vastaväitteet ovat kuin 16 v lapsen kirjoittamia.... ei mitään järkeä, hirmuista uhoamista ja trollausta ja kuitenkin aina tappiolla jokaisen väittelyn jälkeen....

Ontopic: eikös toi vileni äänestäny aluksi ton lain puolseta, ja nyt yrittää van nuoleskelemalla paikata tilannetta ja valuttaa lisää paskaa karpelan niskaan?

#3228.9.2005 9:39

Valitettavaa todellakin tämä suomen demokratia. Puolueiden puheenjohtajat päättää mitä edustajat äänestää, kansa päättää keitä pääsee eduskuntaan... Puheenjohtajat kuitenkin säilyvät. Typerää touhua, Suomi on demokratinen maa ja sitä nämä puheenjohtajatkin haluavat suomen olevan. Eivät vaan taida itse ajatella mihin suuntaan asiaa edistävät!

Minun mielestäni Xanadulta on tullut hyviä ja perusteltuja kommentteja, sanokoon muut mitä tahansa. Niihin tulleet vastaukset ovat usein olleet vähintäänkin lapsellisia tai turhia. Kaikilla saa olla oma mielipide, ja toisten tulisi sitä kunnioittaa edes perustelemalla vastaväitteensä! Jos kaikki on kaikessa samaa mieltä, eikä muita mielipiteitä saa olla on kyseessä diktatuuri, ei demokratia.

#3329.9.2005 10:35

Quote:
Minun mielestäni Xanadulta on tullut hyviä ja perusteltuja kommentteja
Höh, eihän toi oo mitenkään perustellu tuota edellistäkään.. :D


#3429.9.2005 10:58

Quote:
Minun mielestäni Xanadulta on tullut hyviä ja perusteltuja kommentteja, sanokoon muut mitä tahansa.
Sanohan miten herra X on perustellut mitään väittämiään, esim.

1) Warettaminen vähentää levymyyntiä merkittävästi
Herra X ei ole vieläkään esittänyt kunnon todisteita siitä, että levymyynti olisi vähentynyt warettamisen takia.
2) RIAA ja MPAA ovat oikealla asialla saattaessaan PERHEITÄ taloudelliseen konkurssiin. Tämä tietenkin kiristämällä
3) Teosto suojelee tekijää laskuttamalla turhia laskuja (miten tämä suojelee?), joista artisti ei saa mitään

Lisäksi hän ei ole vieläkään antanut kunnon vastausta omaan ristiriitaan:
"Online musiikkikaupat ovat täysin turhia kopiosuojausten takia"
ja
"Kylläpäs jaksetaan marmattaa siitä, että kopiosuojauksia ei saa enää kiertää CD-levyistä"

BTW: Xanadulle lohdutukseksi, yhtään levyäsi (ei edes juhamattia tai taljankaa!) ei löydy thepiratebay:stä, ed2k:sta tai DC:stä, joten mikä sulla on ongelmana?

#3529.9.2005 16:50

Joo itsekki katoin mielenkiinnolla, millainen takinkääntäjä tuo Vilèn on.

"Uuden lain puolesta" --> Vilén Jari /kok jaa

#375.10.2005 17:45

Tää on just tätä julkisuuspeliä mitä vileenikin on näillä kommenteillaan pelannut! Eihän se ole poliitikko eikä mikään kuka ei osaa kerätä julkisuuspisteitä kotiin! Vileenin toiminta on suoraan politiikan käsikirjasta, eli liitytään kannattamaan tai vastustamaan julkisesti kilpailevan puolueen/poliitikon(tässä tapauksessa karpelan) kantaa äänekkäästi saadaan ehkä jopa sympatioita puolelleen ja koitetaan kiillottaa julkista kuvaa!
Muulla ei olekaan sitten väliä ja moniko hedes huomaa asian todellista laitaa tai tutkii kuka OIKEASTI kannattaa ja mitä? Nyt tämän julkisuuspelin tuloksena vileeni muistetaan ns. "hyvänä miehenä" kun vastusti julkisesti tekijänoikeuslakia, mutta unohti mainita että tulee äänestämään lain puolesta? no sehän ei o valehtelua jos jättää jotain kertomatta?

#386.10.2005 15:23

Vilen noudattaa normaalia politiikkaa! Yksittäinen edustaja voi olla asioista mitä mieltä tahansa mutta ryhmäpäätöstä pitää noudattaa lopullisessa äänestyksessä.
Eli Vilenin todellista kantaa tähän asiaan ei tiedä kukaan muu, kuin hän itse.

#396.10.2005 15:35

Kyllähän muutama demarikin äänesti ei, Vaikka ryhmäpäätös oli äänestää jaa.

#406.10.2005 15:40

Kommentoi uutista

Jos sinulla ei vielä ole AfterDawn.com-käyttäjätunnusta, voit syöttää alle uuden käyttäjänimen ja sähköpostiosoitteesi. Osoitteeseesi lähetetään erikseen aktivointilinkki.

Mikäli sinulla on jo käyttäjätunnus AfterDawn.com-sivustoille, kirjaudu sisään viereiseltä välilehdeltä.


Kirjaudu sisään käyttämällä AfterDawn.com-käyttäjätunnusta tai sähköpostiosoitettasi.

Lihavointi Kursiivi Punainen väri Lainaus Koodi Lisää kuva Lisää linkki




Sisältösyötteet

Uusimmat ohjelmat RSS-syötteenä
Lisää Googlen kotisivullesi
Lisää My Yahoo! -palveluun
Lisää MyMSN -palveluun
Lisää Netvibes -palveluun

Tuoreimmat uutiset

PS3:n videokauppa käynnistyi osassa Eurooppaa PS3:n videokauppa käynnistyi osassa Eurooppaa (22.11.2009 13:08)
PlayStation 3 -pelikonsolin oma videokauppa käynnistyi Yhdysvalloissa viime vuonna ja lopulta kyseinen palvelun on saatu myös Eurooppaan, kun palvelu käynnisti toimintansa torstaina vanhalla ....
Kommentteja (4)
Yli miljoona Spotify-kuuntelua tuotti Lady Gagalle 112 euroa Yli miljoona Spotify-kuuntelua tuotti Lady Gagalle 112 euroa (22.11.2009 12:16)
Keskustelu Spotifyn maksamista soittokorvauksista on jälleen jatkunut, kun ruotsalaiset lehdet saivat tietoonsa rahasummia, joita Ruotsissa tekijänoikeuskorvauksia jakava STIM (Sveriges Tonsättares ....
Kommentteja (19)
YouTube tekstittää automaattisesti YouTube tekstittää automaattisesti (21.11.2009 20:30)
YouTuben ja Google Videon tarjoamiin videoihin on voinut lisätä tekstitykset jo yli kolmen vuoden ajan, mutta tekstityksillä varustettuja YouTube-videoita on edelleen todella vähän, vaikka tekstityksille ....
Kommentteja (4)
Xbox 360:n massabanneista suunnitteilla oikeusjuttu Xbox 360:n massabanneista suunnitteilla oikeusjuttu (21.11.2009 14:15)
Viime viikolla netissä keskusteltiin modatuille Xbox 360 -pelikonsoleille langetetuista banneista, joiden myötä kyseisillä konsoleilla ei voi pelata enää Xbox Live -pelejä, asentaa pelejä niiden ....
Kommentteja (25)
Audio CD -levyjä myydään nyt maksa mitä haluat -tyylillä Audio CD -levyjä myydään nyt maksa mitä haluat -tyylillä (20.11.2009 16:54)
Raskaan musiikin levy-yhtiö Firebox Records on avannut verkkokauppaansa mielenkiintoisen kokeilun, jossa kuluttajat voivat tilata levyjä kotiinsa ja päättää ne kuunneltuaan mitä he haluavat levyistä maksaa. ....
Kommentteja (9)

Uutisarkisto