*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Haluatko ylläpitäjäksi AfterDawniin?

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 24.8.2005 12:52 Kommentteja (23)

Haluatko ylläpitäjäksi AfterDawniin? Sivustomme jatkaa tasaisen tappavaa kasvutahtiaan ja samalla työmäärä jatkaa kasvuaan. Olemmekin tämän vuoksi etsimässä uusia jäseniä kansainväliseen ylläpitotiimiimme. Uusien ylläpitäjien päävastuualueena tulisi olemaan piakkoin uudelleenavattava pelisivustomme Blasteroids.com ja sen päivittäinen uutisvirta. Tähän mahdollisesti liittyy myös osittainen uutisvastuu AfterDawn.com:n puolella.
Tässä hieman osviittaa siitä, mitä olemme hakemassa:
  • henkilöä, joka osaa kirjoittaa erittäin hyvää englantia (äidinkieli ei siis tarvitse olla englanti, mutta hieman peruslukioenglantia parempaa tasoa vaaditaan)
  • henkilön tulee olla sinut uusimman peli- ja konsoliteknologian kanssa ja seurata aktiivisesti alan tapahtumia, etenkin tekniikan kannalta
  • haettavan henkilön on pystyttävä osallistumaan sivuston sisällöntuotantoon vähintään 15 tunnin verran viikottain
  • haemme luonnollisesti henkilöä, joka kuuluu ns "tiimityöskentelijöiden" kapeaan joukkoon. Kommunikointi muiden ylläpitotiimin jäsenten kanssa tapahtuu lähes puhtaasti sähköpostin sekä ICQ:n avulla.
  • henkilön tulee, kielitaitojen lisäksi, olla hyvä ja luova kirjoittaja. Eli pelkkä oikeinkirjoitus ei tee kenestäkään hyvää kirjoittajaa, vaan se mitä haemme, on nimenomaan luovalla ja omaperäisellä tyylillä artikkeleita ja uutisia kirjoittava henkilö.

Siinäpä ne kriteerit pääpiirteittäin. Englanninkielinen hakulomake löytyy täältä:

http://www.afterdawn.com/general/apply_for_position.cfm

Hakuaika päättyy 17.9.2005 klo 02:59.

Edellinen Seuraava  

23 kommenttia

124.8.2005 13:04

vähänx zigee!!11

224.8.2005 13:25

Joo ei tuo kirjoittaminen ole mun hommia :D Mutta toivottavasti löytyy joku pätevä ihminen tuohonkin hommaan..

324.8.2005 17:26

Hitto kun täyttäisin noi kriteerit..mutta ei :P Ad on sen verran hyvä foorumi että olis kiva antaa sille enemmän.

424.8.2005 17:56

No 15 tuntia/viikko on kuitenkin aika reipas määrä eritoten kun päivät on töissä ja illalla tulee sitten väsyneenä kotiin. Tietysti jos viikonloppuna on selvänä ja pystyy hoitamaan hommia niin mikäs siinä. Sitoutumistahan tuo homma vaatii jonkin verran.

525.8.2005 4:49

No eipä taitais aikakaa riittää, ku näin perheellinen ja töysä käyvä olen, mut eipä tos kielitaidossakaa mitään kehuttavaa ole :D Mutta hyvä että jaksetaa kehittää eikä jäädä paikalle polkee, onnea vaan koko poppoolle :D

625.8.2005 8:40
nrautava
Inactive

chopper (tai muut) Pistäisitkö vähän lisä infoa... tänne tai YV:nä... kyllä kiinnostusa löytyy.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 25.8.2005 @ 09:14

725.8.2005 8:46

Ei chopper ylläpitäjää hae, vaan dRD. Chopper on moderaattori, ei admin. (eli ylläpitäjä)

825.8.2005 8:52
nrautava
Inactive

Meinasinki että kun chopper tän ketjun alotti, niin hän tai dRD vois tietää asiasta jotain.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 25.8.2005 @ 09:15

925.8.2005 8:53

Moderaattorit tietää tuosta asiasta tasan yhtä paljon kuin mekin. Chopper ei tätä ketjua aloittanut, vaan antoi ensimmäisen kommentin.

1025.8.2005 9:16
nrautava
Inactive

No annetaan sitten myös oma kommenntti: Kyllä kiinnostusta löytyy... - kuten kaikkeen uuteen ja kivaa asiaan muutenkin :)


1125.8.2005 9:22

Tarkempaa infoa annamme hakijoille, jotka pääsevät "seuraavalle kierrokselle" tuon mainitun hakuajan päättymisen jälkeen. Käytännössä etsimme siis kaveria, joka kirjoittaisi päivittäin uutisia Blasteroids.com:iin tai/sekä AfterDawn.com:iin, englanniksi. Eli jos kokemusta löytyy vain pelipuolelta tai vain videopuolelta se ei haittaa, eli tuo "toisenkin alan tietämys" on lähinnä pieni bonus, mutta pääasiallinen haku koskee nimenomaan tässä alkutalven aikana uudelleen avattavaa Blasteroids.com:ia. Tämän lisäksi, jos loistavia hakijoita tulee useampi, voimme harkita myös toisen roolin täyttämistä, joka koskisi paikkaa "kakkosmiehenä" Delan kaverina aD:n englanninkielisen sisällön tuottajana.

1225.8.2005 14:40

Siis sikamakee juttuhunhan toi olis kun vaan tuo Englanti menis paremmin =). Tosin ei tuo perheellisyyskään olis sinäänsä este. Sitäkyllä on, mutta kun on päätoimisesti sairaseläkkeellä eikä harrastuksenakaan ookkun parin lähetysjärjestön verkkojen ja koneiden ylläpito, niin tota aikaahan kyllä olis.

1325.8.2005 14:58

Täytynee lähteä enklantia opiskelemaan niin vois seuraavalla kerralla ottaa osaa nuihin kinkereihin :) .

1425.8.2005 16:21
yuni
Inactive

Aika sitova homma, en halua tuottaa ad pettymystä :)

1525.8.2005 21:01

Juttua tulis ja muutenki kriteerit täyttys, mutta... Ei se englanti kummiskaan välttämättä tarvittavan hyvin taivu vaikka sitä yhessä vaiheessa päivittäin puhuin, mutta kirjotus puoli sitten onki asia erikseen... Valitettavasti.. No ehkä täältä joku sitte löytyy :)

1626.8.2005 4:13
yuni
Inactive

Kyllä tuo englanti mulla sujuis, mutta tosiaan aika sitovaa tähän elämän vaiheeseen...

1726.8.2005 17:48

Hmmm... aika sitovaa hommaa ja olen vasta 16! olishan se nastaa, mutta tuosta ajasta ja englannista sitten tiedä, amis alkanu just ja silleen. Toivottavasti hommaan löytyy pätevä henkilö tai pari.

1826.8.2005 18:14

melko paljon osaamista ja sitoutumista vaaditaan valittavalta henkilöltä,joten ihan uteliaisuuttani kysyn mitä valituksi tullut henkilö tienaa?(muutakin kuin Respectii...:)

1927.8.2005 11:22

nrautava: Jos et sattunut huomaamaan, tämä ketju pohjautuu uutiseen.

2028.8.2005 15:41

muuten voisi, mutta kun en satu olemaan konsoli miehiä.... 15 tuntia viikko ei ole paha siihen nähden kuinka paljon käyttäjiä on...eli tarvitaan ylläpitoa näillä käyttäjämäärillä.

215.9.2005 9:25

maGGeeta

227.9.2005 5:58

Joku kysyi, mitä tienaa... Luulisin, että näin mainekkaalla sivulla kun on vuoden pyörittänyt juttuja, on meriittilistassa mukava lisä, mikäli työkseen aikoo joskus vastaavaa tehdä...

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 7.9.2005 @ 05:59

2316.9.2005 11:23

zipzap - toki näin. Tosin sitten seuraavaan (maineekkaaseen) työpaikkaan voisi soveltaa samaa, että kyllähän sinne voi kirjoittaa ihan kirjoittamisen ilosta ja siitä hingusta että maine kasvaa. Jossain vaiheessa tosin tulee nälkä. Työstä maksetaan palkkaa. Työharjoittelusta ei välttämättä. Raja voi välillä olla häilyvä, koska kyllähän aina työssä oppii tms, mutta kyllä duunista pitää korvaus saada. Se, että saa korvausta, toki myös sitouttaa ja velvoittaa tekemään työtä. Ilmaiselle tekijälle ei oikein voi valitella deadlineistä.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto