*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Yli 40 miljoonaa ladattua ohjelmaa

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 5.8.2005 06:46 Kommentteja (22)

Yli 40 miljoonaa ladattua ohjelmaa Aamutuimaan huomasimme, että tiedostoalueidemme latauksien määrän laskuri oli raksahtanut jälleen yhden "merkkipaalun" yli. Eli varhain tänä aamuna palvelimiltamme oli ladattu kautta aikain yli 40 miljoonaa ohjelmaa. Edellinen uutisoitu tiedostoalueiden "merkkipaalumme" oli viime vuoden syyskuun lopulla, jolloin tiedostoja oli ladattu yli 25 miljoonaa kappaletta -- tahti on siis noussut taas reippaasti ja nykyisellään ohjelmia menee palvelimiltamme käyttäjille päin noin 1,6 miljoonaa kappaletta kuukaudessa (eli hieman vajaa 40 kappaletta joka ikinen minuutti).
Kuten aina, haluan kiittää kaikkia käyttäjiämme siitä, että olemme yhdessä onnistuneet luomaan jotain maailmanlaajuisestikin sangen suurta kotoiseen Suomeen -- yhden maailman suurimmista digitaaliseen multimediaan keskittyneistä sivuista.

-Petteri Pyyny
AfterDawn.com

Edellinen Seuraava  

22 kommenttia

15.8.2005 9:04

Tuo on jo paljon :) Itse olen ladannut n.20 eri ohjelmaa täältä...

25.8.2005 10:05
nrautava
Inactive

Mukana pysytään :)

35.8.2005 11:43

Joo onse paljon todella.

45.8.2005 15:31

On sitä kans monet ohjelmat täältä tultu ladauttua..

55.8.2005 16:04

Käsittämätön määrä ohjelmia. Onneksi olkoon. Keep on going!

65.8.2005 16:06

Jos tiedoston keskikoko on megatavu, tekee noin viisi gigatavua päivää kohden kaistamenekkiä nykyisellään. Menikö edes lähelle? :-)

75.8.2005 17:55

Lycka till Afterdawn. Long live afterdawn!

85.8.2005 19:12
Spliff^
Inactive

kyllähän niitä ladataan kun täältä ei huonoja ohjelmia juuri löydy :) ite oon parikymmentä ladannu

95.8.2005 20:17

jepjep, ainakun tarvitsisi videolle tai audiolle jotain tehdä niin afterdawniinhan sitä heti suunnataan ;)

106.8.2005 9:58

Niimpä

116.8.2005 11:19

Upea määrä! Tullut itsekin ladattua ihan kivasti ohjelmia, hyvät valikoimat kaikkea :)

126.8.2005 21:43

Onnea Afterdawn! Itse en ole täältä ladannut juuri ohjelmia, enpä ole tiennytkään että täältä sellaisia saa :D BTW...onko sivusto kaikkine osineen alkuperäinen suomalainen?

137.8.2005 18:44

onneks olkoon vaan !! vähän on tullu latailtuu :)

147.8.2005 21:04

Homma kertoo kyllä Afterdawnin suosiosta, toivottavasti kasvu jatkuu :)


159.8.2005 22:38

kyllähän tää aiva ykkösmesta on!!!

1610.8.2005 10:17

Mahtaa tuommoisen järjestelmän ylläpitoon upota jo rahaakin. Mutta kaipa sitä rahaa ainakin sieltä enkkupuolelta sitten tulee myös.

1710.8.2005 11:15
lam0r
Inactive

ihan hyvä määrä =)

1811.8.2005 8:13
yuni
Inactive

Aktiivinen sivusto, aktiiviset osallistujat! :-)

1913.8.2005 6:35

niin. molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä. sivun pitäjä(t) ja varsinkin me käyttäjät

2015.8.2005 12:28

Hatunnoston arvone luku ! jatkakaa toki samaan malliin, täältä on löytyny apua moneen ongelmaan. kiitokset ylläpidolle!

2115.12.2005 6:16
Mikenderi
Inactive

tää on hyvä paikka...

2228.12.2005 6:43
raziella
Inactive

Mielellään luotetusta paikasta lataa.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Tuleeko Bingistä vihdoin kunnollinen hakukone? Microsoft siirtyy tekoälyyn Tuleeko Bingistä vihdoin kunnollinen hakukone? Microsoft siirtyy tekoälyyn (14.12.2017 10:46)
Suomalaisille Bing on tuttu lähinnä julkisen hallinnon tietokoneista, joissa se on Microsoftin oman selaimen oletushakukoneena ja sen kautta on kätevä hakea Googlen hakukonetta. Microsoft yrittää ....
HS saa Googlelta rahaa kuplattoman suosittelujärjestelmän kehittämiseen HS saa Googlelta rahaa kuplattoman suosittelujärjestelmän kehittämiseen (14.12.2017 09:56)
Netissä on iät ja ajat tottu näkemään erilaisia suositteluosioita, joiden ajatuksena on tarjota verkkopalvelun käyttäjälle uutta sisältöä hänen mieltymysten perusteella. Tätä tekevät kaikki ....
Nokia 5 sai Android Oreo -beetan, pian tarjolla myös Nokia 6:lle Nokia 5 sai Android Oreo -beetan, pian tarjolla myös Nokia 6:lle (13.12.2017 18:45)
Android-laitteiden fragmentaatio on edelleen eittämättä yksi Googlen alustan suurimmista ongelmista, mutta Nokia-puhelimia valmistava HMD Global sentään pyrkii minimoimaan ongelmaa. Yhtiö tuo ....
Nyt se tulee mahdolliseksi – sormenjälkilukija uppoaa näyttöön Nyt se tulee mahdolliseksi – sormenjälkilukija uppoaa näyttöön (13.12.2017 18:24)
Vuosi sitten input-ratkaisuita tietokone- ja älypuhelinvalmistajien käyttöön kehittävä Synaptics kertoi kehittäneen sormenjälkilukijan, joka osaisi tunnistaa käyttäjän millimetrin paksuisen ....
1 kommentti
OnePlus juhlii syntymäpäivää tarjouksilla, arvonnalla ja yllätyspaketilla OnePlus juhlii syntymäpäivää tarjouksilla, arvonnalla ja yllätyspaketilla (13.12.2017 18:17)
Kiinalaisvalmistaja OnePlus on yksi tämän päivän suosituimmista Android-valmistajista, erityisesti Suomessa, mutta yhtiön taival on vielä melkoisen lyhyt. Yritys perustettiin joulukuussa 2013, ....

Uutisarkisto