*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Yli 40 miljoonaa ladattua ohjelmaa

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 5.8.2005 06:46 Kommentteja (22)

Yli 40 miljoonaa ladattua ohjelmaa Aamutuimaan huomasimme, että tiedostoalueidemme latauksien määrän laskuri oli raksahtanut jälleen yhden "merkkipaalun" yli. Eli varhain tänä aamuna palvelimiltamme oli ladattu kautta aikain yli 40 miljoonaa ohjelmaa. Edellinen uutisoitu tiedostoalueiden "merkkipaalumme" oli viime vuoden syyskuun lopulla, jolloin tiedostoja oli ladattu yli 25 miljoonaa kappaletta -- tahti on siis noussut taas reippaasti ja nykyisellään ohjelmia menee palvelimiltamme käyttäjille päin noin 1,6 miljoonaa kappaletta kuukaudessa (eli hieman vajaa 40 kappaletta joka ikinen minuutti).
Kuten aina, haluan kiittää kaikkia käyttäjiämme siitä, että olemme yhdessä onnistuneet luomaan jotain maailmanlaajuisestikin sangen suurta kotoiseen Suomeen -- yhden maailman suurimmista digitaaliseen multimediaan keskittyneistä sivuista.

-Petteri Pyyny
AfterDawn.com

Edellinen Seuraava  

22 kommenttia

15.8.2005 9:04

Tuo on jo paljon :) Itse olen ladannut n.20 eri ohjelmaa täältä...

25.8.2005 10:05
nrautava
Inactive

Mukana pysytään :)

35.8.2005 11:43

Joo onse paljon todella.

45.8.2005 15:31

On sitä kans monet ohjelmat täältä tultu ladauttua..

55.8.2005 16:04

Käsittämätön määrä ohjelmia. Onneksi olkoon. Keep on going!

65.8.2005 16:06

Jos tiedoston keskikoko on megatavu, tekee noin viisi gigatavua päivää kohden kaistamenekkiä nykyisellään. Menikö edes lähelle? :-)

75.8.2005 17:55

Lycka till Afterdawn. Long live afterdawn!

85.8.2005 19:12
Spliff^
Inactive

kyllähän niitä ladataan kun täältä ei huonoja ohjelmia juuri löydy :) ite oon parikymmentä ladannu

95.8.2005 20:17

jepjep, ainakun tarvitsisi videolle tai audiolle jotain tehdä niin afterdawniinhan sitä heti suunnataan ;)

106.8.2005 9:58

Niimpä

116.8.2005 11:19

Upea määrä! Tullut itsekin ladattua ihan kivasti ohjelmia, hyvät valikoimat kaikkea :)

126.8.2005 21:43

Onnea Afterdawn! Itse en ole täältä ladannut juuri ohjelmia, enpä ole tiennytkään että täältä sellaisia saa :D BTW...onko sivusto kaikkine osineen alkuperäinen suomalainen?

137.8.2005 18:44

onneks olkoon vaan !! vähän on tullu latailtuu :)

147.8.2005 21:04

Homma kertoo kyllä Afterdawnin suosiosta, toivottavasti kasvu jatkuu :)


159.8.2005 22:38

kyllähän tää aiva ykkösmesta on!!!

1610.8.2005 10:17

Mahtaa tuommoisen järjestelmän ylläpitoon upota jo rahaakin. Mutta kaipa sitä rahaa ainakin sieltä enkkupuolelta sitten tulee myös.

1710.8.2005 11:15
lam0r
Inactive

ihan hyvä määrä =)

1811.8.2005 8:13
yuni
Inactive

Aktiivinen sivusto, aktiiviset osallistujat! :-)

1913.8.2005 6:35

niin. molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä. sivun pitäjä(t) ja varsinkin me käyttäjät

2015.8.2005 12:28

Hatunnoston arvone luku ! jatkakaa toki samaan malliin, täältä on löytyny apua moneen ongelmaan. kiitokset ylläpidolle!

2115.12.2005 6:16
Mikenderi
Inactive

tää on hyvä paikka...

2228.12.2005 6:43
raziella
Inactive

Mielellään luotetusta paikasta lataa.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Tässäkö Rovion seuraava hittipeli? Battle Bay tulossa saataville maailmanlaajuisesti Tässäkö Rovion seuraava hittipeli? Battle Bay tulossa saataville maailmanlaajuisesti (29.4.2017 21:42)
Rovion uusi Battle Bay -mobiilipeli tulee saataville maailmanlaajuisesti 5. toukokuuta. Battle Bay on reaaliaikainen moninpeli, jossa pelaajat kiitävät merellä viidestä pelaajasta koostuvassa ....
Hakkerit vuotivat jaksoja Netflixin kesäkuussa ensi-iltansa saavasta Orange is the New Black -tuotantokaudesta Hakkerit vuotivat jaksoja Netflixin kesäkuussa ensi-iltansa saavasta Orange is the New Black -tuotantokaudesta (29.4.2017 21:25)
TheDarkOverlord-hakkeriryhmä aikoo jatkaa vuotoja myös Orange is the New Black -sarjan jälkeen. Asiasta uutisoi TorrentFreak. TheDarkOverlord kertoo saaneensa Orange is the New Black -sarjan ....
Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa (28.4.2017 17:42)
Odotetut Android-älypuhelimet saapuivat tänään myymälöihin. Helmikuussa MWC-messuilla esitelty LG G6 tuodaan myyntiin yhteistyössä Gigantin kanssa, minkä lisäksi puhelimen voi löytää operaattorien ....
Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin (28.4.2017 17:11)
Bitcoinin arvo kävi eilen uusissa ennätyslukemissa. Kirjoitushetkellä Bitcoinin arvo on noin 1300 dollaria eli noin 1200 euroa. Eilen yhden Bitcoinin arvo oli korkeimmillaan noin 1340 dollaria. ....
iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan (28.4.2017 14:04)
Apple on päättänyt korottaa App Storessa myytävien mobiilisovellusten hintaa. Alhaisin hintaluokka nousee 0,99 eurosta 1,09 euroon. Vastaava hintakorotus tehdään myös Meksikossa ja Tanskassa. ....
3 kommenttia

Uutisarkisto