*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Yli 40 miljoonaa ladattua ohjelmaa

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 5.8.2005 06:46 Kommentteja (22)

Yli 40 miljoonaa ladattua ohjelmaa Aamutuimaan huomasimme, että tiedostoalueidemme latauksien määrän laskuri oli raksahtanut jälleen yhden "merkkipaalun" yli. Eli varhain tänä aamuna palvelimiltamme oli ladattu kautta aikain yli 40 miljoonaa ohjelmaa. Edellinen uutisoitu tiedostoalueiden "merkkipaalumme" oli viime vuoden syyskuun lopulla, jolloin tiedostoja oli ladattu yli 25 miljoonaa kappaletta -- tahti on siis noussut taas reippaasti ja nykyisellään ohjelmia menee palvelimiltamme käyttäjille päin noin 1,6 miljoonaa kappaletta kuukaudessa (eli hieman vajaa 40 kappaletta joka ikinen minuutti).
Kuten aina, haluan kiittää kaikkia käyttäjiämme siitä, että olemme yhdessä onnistuneet luomaan jotain maailmanlaajuisestikin sangen suurta kotoiseen Suomeen -- yhden maailman suurimmista digitaaliseen multimediaan keskittyneistä sivuista.

-Petteri Pyyny
AfterDawn.com

Edellinen Seuraava  

22 kommenttia

15.8.2005 9:04

Tuo on jo paljon :) Itse olen ladannut n.20 eri ohjelmaa täältä...

25.8.2005 10:05
nrautava
Inactive

Mukana pysytään :)

35.8.2005 11:43

Joo onse paljon todella.

45.8.2005 15:31

On sitä kans monet ohjelmat täältä tultu ladauttua..

55.8.2005 16:04

Käsittämätön määrä ohjelmia. Onneksi olkoon. Keep on going!

65.8.2005 16:06

Jos tiedoston keskikoko on megatavu, tekee noin viisi gigatavua päivää kohden kaistamenekkiä nykyisellään. Menikö edes lähelle? :-)

75.8.2005 17:55

Lycka till Afterdawn. Long live afterdawn!

85.8.2005 19:12
Spliff^
Inactive

kyllähän niitä ladataan kun täältä ei huonoja ohjelmia juuri löydy :) ite oon parikymmentä ladannu

95.8.2005 20:17

jepjep, ainakun tarvitsisi videolle tai audiolle jotain tehdä niin afterdawniinhan sitä heti suunnataan ;)

106.8.2005 9:58

Niimpä

116.8.2005 11:19

Upea määrä! Tullut itsekin ladattua ihan kivasti ohjelmia, hyvät valikoimat kaikkea :)

126.8.2005 21:43

Onnea Afterdawn! Itse en ole täältä ladannut juuri ohjelmia, enpä ole tiennytkään että täältä sellaisia saa :D BTW...onko sivusto kaikkine osineen alkuperäinen suomalainen?

137.8.2005 18:44

onneks olkoon vaan !! vähän on tullu latailtuu :)

147.8.2005 21:04

Homma kertoo kyllä Afterdawnin suosiosta, toivottavasti kasvu jatkuu :)


159.8.2005 22:38

kyllähän tää aiva ykkösmesta on!!!

1610.8.2005 10:17

Mahtaa tuommoisen järjestelmän ylläpitoon upota jo rahaakin. Mutta kaipa sitä rahaa ainakin sieltä enkkupuolelta sitten tulee myös.

1710.8.2005 11:15
lam0r
Inactive

ihan hyvä määrä =)

1811.8.2005 8:13
yuni
Inactive

Aktiivinen sivusto, aktiiviset osallistujat! :-)

1913.8.2005 6:35

niin. molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä. sivun pitäjä(t) ja varsinkin me käyttäjät

2015.8.2005 12:28

Hatunnoston arvone luku ! jatkakaa toki samaan malliin, täältä on löytyny apua moneen ongelmaan. kiitokset ylläpidolle!

2115.12.2005 6:16
Mikenderi
Inactive

tää on hyvä paikka...

2228.12.2005 6:43
raziella
Inactive

Mielellään luotetusta paikasta lataa.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Ensi-iltaelokuvat kahdessa viikossa iTunesiin? Se voi tapahtua jo ensi vuonna Ensi-iltaelokuvat kahdessa viikossa iTunesiin? Se voi tapahtua jo ensi vuonna (19.8.2017 17:39)
Yhdysvaltalaiset elokuvastudiot ovat aloittaneet neuvottelut suurien digitaalisten elokuvavuokraamojen kanssa uutuuselokuvien tarjolle tuonnin nopeuttamiseksi. Ajatuksena on, että elokuvia voisi ....
1 kommentti
Opas: Kovalevy täynnä? Vapauta tilaa helposti Opas: Kovalevy täynnä? Vapauta tilaa helposti (19.8.2017 12:15)
Tietokoneen tallennustila täynnä? Löydä oppaamme avulla mikä kovalevyltä vie eniten tilaa ja vapauta näin helposti ja ilmaiseksi lisää tilaa käyttöösi.
3 kommenttia
Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville (18.8.2017 13:35)
Toukokuun lopulla ryminällä älypuhelinmarkkinoille yrittäneen Essentialin kompurointi kesän aikana on ollut hirvittävää katsottavaa, mutta yhtiö näyttää vihdoin saanen rivinsä kuntoon ja se ....
1 kommentti
Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita (18.8.2017 12:57)
Aikoinaan kyseenalaisilla keinoilla käyttäjiä Facebookista kahminut deittipalvelu Badoo on lisännyt sovellukseensa mahdollisuuden käydä videopuheluita "mätsien" kesken. Ajatuksena on, että ....
iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi (18.8.2017 11:40)
Nimimerkkiä xerub käyttävä hakkeri väittää selvittäneensä iPhone 5s -älypuhelimen Secure Enclave -tietoturvapiirin firmwaren salausavaimen. Secure Enclave -piiri on osa älypuhelimen A7-järjestelmäpiiriä ....

Uutisarkisto