*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Uusi ilmainen DVD-ripperi: DVDFab Express

Kirjoittaja Ilkka Ketola @ 17.6.2005 05:27 Kommentteja (10)

Iloisia uutisia niille lukuisille, jotka surevat DVD Decrypterin kehityksen loppumista: kuten oli jo vähän odoteltukin, Fengtao Software julkaisi ilmaisversion DVD-ripperistään, DVDFab Expressistä. Julkaistu versio on nimetty DVDFab Decrypteriksi ja pystyy kopioimaan DVD-levyn sisällön kiintolevylle sekä poistamaan kaikki suojaukset (CSS, RC,RCE, Macrovision, UOP ja Sony ARccOS) kopioinnin yhteydessä.
Samalla julkaistiin myös Free DVD -niminen ohjelma, joka osaa poistaa suojauksen kovalevyllä olevasta DVD-kansiosta. Ohjelma poistaa mm. aluekoodit, analogisen Macrovision-kopiosuojauksen ja UOP:t eli käyttäjätoimintojen rajoitukset. Kokoa ohjelmalla on vaivaiset 44 kilotavua.

Voit ladata DVDFab Decrypterin (versio 2.90) AfterDawnin ohjelmistosivuilta täältä.

Free DVD v1.0 taas löytyy tämän linkin alta.

Lähde:
DVDIdle.com

Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

117.6.2005 14:34

GJ Fengtaon porukka!

217.6.2005 22:40

Hyvä homma tosiaan mutta eipä ole kiirettä vaihtaa vielä leiriä tuohon koska vanha kunnon dvddecrypter pelaa vielä ennen uusia suojauksia... ja toki voin haaveissani vielä odottaa että joku jatkaisi decryn kehitystä... toivossa on hyvä elää sano lassi lapamato vanhassa juopossa...

317.6.2005 22:55

hyvä kun tuli ton tilalle nyt uusi ja ilmanen :D

Quote:
Kokoa ohjelmalla on vaivaiset 44 kilotavua.
ei muuten ole koolla pilattu :D
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 17.6.2005 @ 22:59

418.6.2005 6:42

Asenettu on mutta ei vielä testattu. Uutisessa ei näköjään kerrota että ohjelma asennuksen jälkeen aukeaa automaattisesti Suomeksi mikä on erinomaista.

518.6.2005 7:54
admins
Inactive

Otsikko on virheellinen, eli ohjelma on sama kuin DVDfab express, josta poistettu mahdollisuus valita halutut ääniraidat ja tekstitykset. Nimi on DVDfab decrypter lisäys: asennusohjelman koko 860kt

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 18.6.2005 @ 07:56

618.6.2005 15:44

dvd decrypter ei kuollu uusi osoite on: http://www.dvddecrypter.r8.org/ olkaa hyvä

718.6.2005 22:23

Dezire: kiitos tosta.. aika mielenkiintoista :D

820.6.2005 11:16

DVD Decrypter is not back! http://www.cdfreaks.com/news/11973

922.6.2005 9:40

Dvd Decrypter is BACK!! I would like to spread the word and let everyone know, you can now find DVD Decrypter at: http://www.dvddecrypter.r8.org. After a lot of hard work, I've brought this website back in a new form! The purpose of this website is to provide support for users of DVD Decrypter, as well as any news of possible future development of DVD Decrypter itself. I do not have rights to the domain name of: www.dvddecrypter.com so I am using a new page layout provided by fasfrank web design and the website development will continue. I have re-established the forum as well and hope to see a lot of the old members come back and lend a hand in support of this great program and the people who use it. Future development of DVD Decrypter has stopped for now and the program is somewhat of an orphan. Various legal issues prevent further development in it's current form. The program is still available here, at the mirror sites listed and other locations. Some exploration of the program itself could result in some "legal" patches for the current version. This will be difficult at best so I am looking for a wide range of people including reverse engineer, C++, C+ or anyone who knows how to update and maintain software programs. The original developer of this program could not legally release the source code so If you have these skills, please contact me immediately at: lightninguk.dvddecrypter@gmail.com and please know you will work out of the kindness of your heart! I cannot pay you unless someone wants me to add a "Donate NOW" link to the web page! I am sorry for any confusion my original news flash may have caused. This website is not the original and I am not the original LIGHTNING UK! Please refer to me as THE NEW LIGHTNING UK! I am trying to bring something very good back to life and please pardon me if I have offended anyone. This site is for you!

1020.9.2005 4:28

näköjään kuoli sittenkin :p

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia (7.12.2016 18:31)
Sony on onnistunut myymään jo yli 50 miljoonaa PlayStation 4 -pelikonsolia. Lukemaan sisältyy niin vuonna 2013 lanseeratun PlayStation 4:n myynti kuin tänä syksynä esitellyn PlayStation 4 Pron myyntikin. ....
Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan (7.12.2016 18:13)
Tietokoneille vähän aika sitten julkaistussa Chrome 55:ssä huomattavin muutos aiempaan oli flash-selainlaajennoksen kytkeminen pois päältä oletuksena. Androidilla moiselle ei ole tarvetta, sillä ....
iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa (6.12.2016 13:53)
Jos omistat 16 gigatavun tallennusmuistilla varustetun iPhonen tai iPadin, on laitteesi näytöllä melko varmasti vilahtanut silloin tällöin Tallennustila melkein täynnä -varoitus, joka ilmoittaa ....
Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta (6.12.2016 12:26)
Amazon on jo neljän vuoden ajan kehittänyt ruokakauppaa, josta voisi yksinkertaisesti lähteä pois kun ostokset on kerätty hyllyiltä kauppakassiin. Kassalla jonottaminen jäisi historiaan kokonaan. ....
5 kommenttia
Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen (6.12.2016 11:17)
Netflix aikoo kaksinkertaistaa alkuperäistuotantojen ensi vuonna, kertoo yhtiön sisältöjohtaja Ted Sarandos. Tämän vuoden aikana Netflix saanut valmiiksi omia tuotantoja noin 500 tunnin verran ....
2 kommenttia

Uutisarkisto