*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawn.com T-paitoja jälleen saatavilla

Kirjoittaja Jari Ketola @ 9.6.2005 15:06 Kommentteja (15)

AfterDawn.com T-paitoja jälleen saatavilla Yli vuoden mittaisen tauon jälkeen AfterDawnin T-paitoja on jälleen saatavilla. Myymme näin kesän kynnyksellä paitoja kahden kappaleen paketeissa hintaan 35 euroa/2 kappaletta. Hinta sisältää toimituskulut.
Paitoja on jäljellä muutamia kymmeniä kappaleita, joten emme voi taata etenkään kaikkien kokojen saatavuutta. Tilaukset täytetään tilausjärjestyksessä.

Kuvia paidoista ja painatuksesta on nähtävissä keskustelualueillamme. Paitatilauksen voi puolestaan tehdä osoitteessa:

http://fin.afterdawn.com/general/paitatilaus.cfm

Jari Ketola
AfterDawn Oy

Edellinen Seuraava  

15 kommenttia

19.6.2005 15:22
yuni
Inactive

PSYKEDEELISTÄ :D Jee.

29.6.2005 17:39

tilattu on!

39.6.2005 18:23

Juh, tilattu on, eri asia saako sen..

49.6.2005 18:34

Tilasin myös, nyt odotellaan...



510.6.2005 7:56
nrautava
Inactive

9pv iltapäivällä tilasin, nyt ootellaan... Tilaus saapui 15pv...

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.6.2005 @ 09:35

612.6.2005 19:22

Hyvä juttu, ei muuta kun odotellaan

713.6.2005 9:33

Yheksäs päivä tilasin, odottelen tilausvahvistusta/maksuohjeita. Mutta, olihan viikonloppu välissä, eiköhän ne sieltä pamahda. Asiasta kukkaruukkuun, kellään en ole ikinä nähnyt paitaa päällä missään. Kaipa olen asunut seuduilla missä dawnia ei vielä tunneta..

814.6.2005 12:20

Kiitokset nopeasta toimituksesta ja todella hienoista paidoista! :)

914.6.2005 19:16

On muuten paitojen paita. Katseet kääntyy kuin olisi formulakisoissa "Suomi paita" päällä ja laatu helteelläkin tuntuu kuin joku ihmekuivain olisi käynnissä . Suosittelen.

1016.6.2005 11:02

kiitokset hienoista paidoista jotka posti toimitti laatikkoon.

1116.6.2005 11:39

Olisko missään kuvia kyseisistä paidoista?

1317.6.2005 18:21

Paidat tuli todella nopeasti, mutta toisesta paidasta puuttuu selästä tuo kysymysmerkki. Eli kaikki teksti selässä on sillä vaaleammalla värillä. Onko kyseessä keräilykappale eli harvinaisuus vai piraatti versio paidasta?

1417.6.2005 22:33

Quote:
Toinen paidoista on oikealla näkyvän kaltaisella painatuksella, kun taas toisessa kysymysmerkkikuvio on matalammalla kontrastilla ja erottuu vain joissain valaistusolosuhteissa.
http://fin.afterdawn.com/general/paitatilaus.cfm tommosta :D

1518.6.2005 14:45

Noloa. Nyt kyllä hävettää. Niin innoissani tilasin paitoja, että ei ehtinyt kuin kuvat katsoa. Ehkä pitäis lukea kaikki aiheeseen liityvä ennen kuin tilaa. Hienot paidat kuitenkin on. Tuntuu vaan vähän oudolta, kun julkisilla pikoilla joku kyylää kokoajan selkään. Ja sitten muistaa että sitä pientä pränttiähän ne siellä tihrustaa ;) Eli vinkiksi Afterdawn.comin krääsäsuunnittelioille: Vaikka myisitte pieniä kiviä, joissa AD-logo, kaltaiseni hölmö ostaisi niitä..


E6750 @ 3,2GHz | MSI Neo P35 | Nvidia 8800 GTS | 2Gb ddr2 800MHz | Antec 180 | Samsung 225BW | Maxtor 200SATA Seagate 200SATA Seagate 80ATA | Be Quiet! 550W | Logitech G5

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Tinder toimii myös netissä: Ei enää tarvetta mobiilisovellukselle Tinder toimii myös netissä: Ei enää tarvetta mobiilisovellukselle (29.3.2017 09:51)
Suosittu deittipalvelu Tinder on toiminut toistaiseksi ainoastaan mobiililaitteilla, joiden kautta sovellus pystyy hankkimaan GPS:n ansiosta tarkkaa sijaintidataa etäisyyksien määrittämistä ....
Käytätkö Lumiaa? Messenger lopettaa toimimisen tällä viikolla Käytätkö Lumiaa? Messenger lopettaa toimimisen tällä viikolla (28.3.2017 12:30)
Facebook on lähettänyt sähköpostia käyttäjilleen, jotka käyttävät yhtiön omistamaa Messenger-pikaviestintä Windows Phone 8.1 -laitteilla. Sähköpostisa kerrotaan, että sovellus lopettaa toiminnan ....
8 kommenttia
Isoisä selvisi 8-vuotiaan takomasta luottokorttilaskusta – Google korvaa kaiken Isoisä selvisi 8-vuotiaan takomasta luottokorttilaskusta – Google korvaa kaiken (28.3.2017 11:31)
Google on heltynyt korvaamaan 8-vuotiaan Clash Royale -pelissä tekemän 6400 euron luottokorttilaskun. Pojan äidin mukaan ilman korvausta perhe olisi joutunut etsimään uuden asunnon. Massiivinen ....
1 kommentti
Musk aikoo seuraavaksi kehittää aivotietokoneen Musk aikoo seuraavaksi kehittää aivotietokoneen (28.3.2017 10:51)
Elon Musk on miljoonan idean mies, joka tuntuu tarttuvan kiinni yhä utopistisimmista projekteista. Wall Street Journalin mukaan Musk aikoo seuraavaksi kehittää teknologiaa, jonka avulla aivoihin ....
Sääntö-Saksa iskee: YouTube-kanavan on hankittava viranomaisilta lähetyslupa Sääntö-Saksa iskee: YouTube-kanavan on hankittava viranomaisilta lähetyslupa (28.3.2017 09:55)
Kun uusi tekniikka tai uudet toimintatavat kohtaavat vanhan maailman lainsäädännön, niin tuloksena syntyy helposti absurdeja tilanteita. Tästä hyvänä esimerkkinä tuore tapaus Saksasta. Saksalaisten ....
3 kommenttia