*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Yli 200 000 viestiä keskustelualueillamme

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 3.5.2005 07:17 Kommentteja (12)

Yli 200 000 viestiä keskustelualueillamme Viime yönä suomenkielisten keskustelualueidemme viestilaskuriin naksahti jälleen yhden "merkkipaalun" kohdalle. Nyt keskustelualueillemme on kirjoitettu kuluneiden neljän vuoden aikana yli 200 000 viestiä. Nykyisellään keskustelualueillemme tulee uusia viestejä vajaa 500 joka ikinen päivä.
Haluaisin kiittää kaikkia keskustelualueidemme moderaattoreita ja aktiivisia käyttäjiä kuluneista neljästä vuodesta ja siitä, että olemme yhdessä onnistuneet luomaan yhden Suomen suurimmista keskustelualueista.

-Petteri Pyyny, webmaster
AfterDawn.com

Edellinen Seuraava  

12 kommenttia

13.5.2005 9:00

Ihmeellisempää on että miten keskustelut on pystytty pitämään näin ladukkaina. Lukuunnottamatta muutamia poikkeuksia.

23.5.2005 9:04

Kuka lie kirjoittanut 200 000. viestin?

33.5.2005 14:00

Jess, kasvu senkun jatkuu. Kamalasti vaan onnea AD:n staffille, olkaa ylpeitä ittestänne (ei kuitenkaan liikaa)

43.5.2005 16:07
jmpk
Inactive

hyvä me

54.5.2005 15:58

Onneksi olkoon ad:lle!

64.5.2005 18:12

Quote:
Ihmeellisempää on että miten keskustelut on pystytty pitämään näin ladukkaina. Lukuunnottamatta muutamia poikkeuksia.
onhan sitä ongelmaa ja juteltavaa.. :D mutta tommosta ikävää tulee välillä.. :( tulee tässä mieleen AnaKana...

74.5.2005 18:39

Yes tää on kyl hyvä mesta. Paljon olen tämän sivuston kautta oppinut :).

84.5.2005 18:54

Jeps, hyvä mesta. Nyt puoli vuotta rekisteröityneenä, sitä ennen urkkinut vuoden verran. Agent_007 on muuten tuottanut n. 5% kaikista AD:n viesteistä. :)


Teh leet.

94.5.2005 19:20

Quote:
Agent_007 on muuten tuottanut n. 5% kaikista AD:n viesteistä. :)
Tässä uutisessahan oli kyse suomi puolen viesteistä, joten ihan noinhan toi ei siis ole...eli agent on kirjoittanut n. 5% suomi puolen viesteistä, mutta ei koko AD:n viesteistä... Ja tosiaan onnea AD:lle...

105.5.2005 15:59

Sivukommenttina -- eilen naksahti koko aD:ssa, eli siis mukaanluettuna suomipuoli, englanninkieliset forumit sekä DVD X Copy -supportforum, täyteen pyöreät 1,000,000 viestiä. Kaikenkaikkiaan, kaikki forumimme mukaanluettuna, uusia viestejä pamahtelee noin 2300kpl/päivä.

115.5.2005 21:20

Ohhoh, aika hyvää tahtia tulee ohjeita/kysymyksiä :) Onnea ja menestystä jatkossakin AD!

125.5.2005 22:17

Juu onnee vaan. Pakko sanoa että ennen googlettamista käväsen täällä vilkaisemassa olisiko mahdollisesti ongelmaani ratkaisua :D


http://prkl.org/ | En ole puolesta, enkä vastaan vaan pikemminkin päinvastoin.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Suosituimpaan BitTorrent-sovellukseen suuri muutos: Siirtyy verkkoselaimeen Suosituimpaan BitTorrent-sovellukseen suuri muutos: Siirtyy verkkoselaimeen (22.4.2017 20:50)
Markkinoiden suosituin BitTorrent-sovellus (ainakin länsimaissa) uTorrent (tai µTorrent) on tekemässä suuria uudistuksia. Vuonna 2005 ensimmäistä kertaa julkaistu sovellus on tarjonnut kuluttajille ....
Microsoft haastaa Chromebookit uusilla Surface-laitteilla Microsoft haastaa Chromebookit uusilla Surface-laitteilla (22.4.2017 20:16)
Microsoftin viime vuosien onnistuneimmat laitteet ovat kantaneet Surface-brändin nimeä. Yhtiön Windows 10 -tabletit ja -läppärit ovat keränneet valtavasti kehuja, jonka lisäksi myyntilukematkin ....
Galaxy S8:n punertava näyttö saa korjauksen, mutta poistaako se ongelmaa? Galaxy S8:n punertava näyttö saa korjauksen, mutta poistaako se ongelmaa? (22.4.2017 20:00)
Samsungin uutuuslaite Galaxy S8 on saapunut jo ensimmäisten ennakkotilaajien kätösiin ympäri maailman ja Suomessakin laite saapuu kauppoihin ensi viikolla, mutta Samsungilla on yhä yksi ongelma ....
Tietojen mukaan uusia, kiiltäviä Pokémoneja saapumassa pian Tietojen mukaan uusia, kiiltäviä Pokémoneja saapumassa pian (22.4.2017 18:29)
Viime vuoden sensaatiopeli Pokémon Go on edelleen suosittu, ainakin silloin, kun päivityksiä saapuu. Päivityksiä ja sitä myöten uusia Pokémoneja on aiempien tietojen mukaan määrä odottaa vasta ....
OneDrive päivittyi iOS:llä, tukee nyt lähettämistä suoraan muista sovelluksista OneDrive päivittyi iOS:llä, tukee nyt lähettämistä suoraan muista sovelluksista (22.4.2017 18:14)
Suomessa Windows-puhelinten suhteellisen suosion siivittämänä on varmasti maailman muuhun väestöön verrattuna paljon ihmisiä, jotka käyttävät OneDriveä. Monet näistä ovat kuitenkin saattaneet ....

Uutisarkisto