*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Yli 200 000 viestiä keskustelualueillamme

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 3.5.2005 07:17 Kommentteja (12)

Yli 200 000 viestiä keskustelualueillamme Viime yönä suomenkielisten keskustelualueidemme viestilaskuriin naksahti jälleen yhden "merkkipaalun" kohdalle. Nyt keskustelualueillemme on kirjoitettu kuluneiden neljän vuoden aikana yli 200 000 viestiä. Nykyisellään keskustelualueillemme tulee uusia viestejä vajaa 500 joka ikinen päivä.
Haluaisin kiittää kaikkia keskustelualueidemme moderaattoreita ja aktiivisia käyttäjiä kuluneista neljästä vuodesta ja siitä, että olemme yhdessä onnistuneet luomaan yhden Suomen suurimmista keskustelualueista.

-Petteri Pyyny, webmaster
AfterDawn.com

Edellinen Seuraava  

12 kommenttia

13.5.2005 9:00

Ihmeellisempää on että miten keskustelut on pystytty pitämään näin ladukkaina. Lukuunnottamatta muutamia poikkeuksia.

23.5.2005 9:04

Kuka lie kirjoittanut 200 000. viestin?

33.5.2005 14:00

Jess, kasvu senkun jatkuu. Kamalasti vaan onnea AD:n staffille, olkaa ylpeitä ittestänne (ei kuitenkaan liikaa)

43.5.2005 16:07
jmpk
Inactive

hyvä me

54.5.2005 15:58

Onneksi olkoon ad:lle!

64.5.2005 18:12

Quote:
Ihmeellisempää on että miten keskustelut on pystytty pitämään näin ladukkaina. Lukuunnottamatta muutamia poikkeuksia.
onhan sitä ongelmaa ja juteltavaa.. :D mutta tommosta ikävää tulee välillä.. :( tulee tässä mieleen AnaKana...

74.5.2005 18:39
matti_90
Inactive

Yes tää on kyl hyvä mesta. Paljon olen tämän sivuston kautta oppinut :).

84.5.2005 18:54

Jeps, hyvä mesta. Nyt puoli vuotta rekisteröityneenä, sitä ennen urkkinut vuoden verran. Agent_007 on muuten tuottanut n. 5% kaikista AD:n viesteistä. :)


Teh leet.

94.5.2005 19:20

Quote:
Agent_007 on muuten tuottanut n. 5% kaikista AD:n viesteistä. :)
Tässä uutisessahan oli kyse suomi puolen viesteistä, joten ihan noinhan toi ei siis ole...eli agent on kirjoittanut n. 5% suomi puolen viesteistä, mutta ei koko AD:n viesteistä... Ja tosiaan onnea AD:lle...

105.5.2005 15:59

Sivukommenttina -- eilen naksahti koko aD:ssa, eli siis mukaanluettuna suomipuoli, englanninkieliset forumit sekä DVD X Copy -supportforum, täyteen pyöreät 1,000,000 viestiä. Kaikenkaikkiaan, kaikki forumimme mukaanluettuna, uusia viestejä pamahtelee noin 2300kpl/päivä.

115.5.2005 21:20

Ohhoh, aika hyvää tahtia tulee ohjeita/kysymyksiä :) Onnea ja menestystä jatkossakin AD!

125.5.2005 22:17

Juu onnee vaan. Pakko sanoa että ennen googlettamista käväsen täällä vilkaisemassa olisiko mahdollisesti ongelmaani ratkaisua :D


http://prkl.org/ | En ole puolesta, enkä vastaan vaan pikemminkin päinvastoin.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Ensi-iltaelokuvat kahdessa viikossa iTunesiin? Se voi tapahtua jo ensi vuonna Ensi-iltaelokuvat kahdessa viikossa iTunesiin? Se voi tapahtua jo ensi vuonna (19.8.2017 17:39)
Yhdysvaltalaiset elokuvastudiot ovat aloittaneet neuvottelut suurien digitaalisten elokuvavuokraamojen kanssa uutuuselokuvien tarjolle tuonnin nopeuttamiseksi. Ajatuksena on, että elokuvia voisi ....
Opas: Kovalevy täynnä? Vapauta tilaa helposti Opas: Kovalevy täynnä? Vapauta tilaa helposti (19.8.2017 12:15)
Tietokoneen tallennustila täynnä? Löydä oppaamme avulla mikä kovalevyltä vie eniten tilaa ja vapauta näin helposti ja ilmaiseksi lisää tilaa käyttöösi.
3 kommenttia
Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville (18.8.2017 13:35)
Toukokuun lopulla ryminällä älypuhelinmarkkinoille yrittäneen Essentialin kompurointi kesän aikana on ollut hirvittävää katsottavaa, mutta yhtiö näyttää vihdoin saanen rivinsä kuntoon ja se ....
1 kommentti
Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita (18.8.2017 12:57)
Aikoinaan kyseenalaisilla keinoilla käyttäjiä Facebookista kahminut deittipalvelu Badoo on lisännyt sovellukseensa mahdollisuuden käydä videopuheluita "mätsien" kesken. Ajatuksena on, että ....
iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi (18.8.2017 11:40)
Nimimerkkiä xerub käyttävä hakkeri väittää selvittäneensä iPhone 5s -älypuhelimen Secure Enclave -tietoturvapiirin firmwaren salausavaimen. Secure Enclave -piiri on osa älypuhelimen A7-järjestelmäpiiriä ....

Uutisarkisto