*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Yli 250000 rekisteröitynyttä käyttäjää

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 31.12.2004 08:07 Kommentteja (15)

Yli 250000 rekisteröitynyttä käyttäjää Saavutimme viime yönä jälleen yhden merkkipaalun sivujemme historiassa, kun 250000:s käyttäjä rekisteröityi sivuillemme. Rekisteröityneiden käyttäjien määrä on kasvanut suorastaan räjähdysmäisesti vuoden 2004 aikana, sillä saavutimme sadantuhannen rekisteröityneen käyttäjän rajan huhtikuussa 2004. Viimeksi kuluneen kahdeksan kuukauden aikana sivustollemme on siis rekisteröitynyt yli 150000 käyttäjää.
Haluamme kiittää osaltamme kaikkia suomalaisia käyttäjiämme, joita heitäkin on sivuillemme rekisteröityneenä jo yli 25000, siitä että olette olleet mukana luomassa yhtä maailman suurimmista teknologiasivustoista. Vuosi 2005 siintää jo edessä ja olemme varautuneet tulevaan vuoteen tekemällä suunitelmia sivustojemme jatkokehityksestä ja uskomme, että vuosi 2005 tulee olemaan jopa kuluvaa vuottakin parempi sivuston kehityksen kannalta.

-Petteri Pyyny
AfterDawn.com

Edellinen Seuraava  

15 kommenttia

131.12.2004 10:11

Hienoa! Onnea vain koko Afterdawn.com:n porukalle! Matka jatkuu...

231.12.2004 11:35
jpekkam
Inactive

No huh huh... : )

331.12.2004 13:21

Loistavaa. Jatketaan samaan malliin.

431.12.2004 13:35

On jamppaa joka lähtöön. Tässä vielä "mielenkiintoista" statistiikkaa käyttäjien 'titteleiden' jakautumisesta hieman ennen tuota rajapyykkiä: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/136592

531.12.2004 14:29

Ohhoh.. en uskonut Afterdawnin olevan niin suosittu

631.12.2004 18:45
fiesta
Inactive

Hyvää Uutta Vuotta kaikille kaikesta huolimatta...

731.12.2004 19:49

Hyvää uuttavuotta ja onnellista jatkoa afterdawnille.

831.12.2004 21:24

Uutta Vuotta! Mitä toi viivi hourii???

931.12.2004 22:02

Uuttavuotta ja parempaa, jos mahdollista, toivotaan.

1031.12.2004 22:18

Vuoden vaihdetta kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!! Ite vähemmän kirjottelen koska yleensä vastaukset kysymyksiin löytyy aikasemmin ku ite kerkee vastaa, mutta paras site mihin tahansa onkelmiin... (linux tavaraaki on alkanu löytyy hyvin, vaikka ite vaihdoinki taas billin puolelle). Toivois vaan että ihmiset opettelis käyttää search toimintoa enemmän (tai googlea:)

114.1.2005 14:29

hienoa! jatkakaa samaan rataa :P

128.1.2005 6:07

Bravo!!!

138.1.2005 7:12

Onhan se mahtavaa.

1430.4.2006 13:59
jpekkam
Inactive

Palioko lie nykyään?

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto