*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Yli 100000 viestiä suomenkielisillä keskustelualueillamme

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 7.7.2004 21:47 Kommentteja (12)

Yli 100000 viestiä suomenkielisillä keskustelualueillamme Tänään yksi "suurista merkkipaaluista" meni rikki, kun sadastuhannes viesti kirjoitettiin suomenkielisille keskustelualueillemme. Nykymuodossaan keskustelualueemme ovat olleet olemassa vuoden 2001 keväästä lähtien, jonka jälkeen kasvua on tullut varsin reippaasti.
Uusia viestejä suomenkielisille keskustelualueillemme kirjoitetaan nykyisellään lähes 200kpl joka ikinen päivä. Keskustelualueet ovat sivustolle osa-alue, jonka syntymiseen ja kasvuun vaikuttavat vain ja ainoastaan uskolliset käyttäjät, joten haluaisin kiittää tässä kaikkia aktiivisia käyttäjiämme kaikesta ajasta, jonka olette forumeiden hyväksi vuosien saatossa laittaneet.

-Petteri Pyyny
AfterDawn.com

Edellinen Seuraava  

12 kommenttia

17.7.2004 21:56

Hienoa kuin jaksavat kirjoittaa , kuka oli kirjoittaja joka rikko sadantuhannen viestin rajan.

27.7.2004 22:02

Hienoa, hyvä me :P Jälleen saatiin yksi merkittävä rajapyykki rikki. Kiitokset myös AfterDawnin porukalle hyvästä saitista, tänne jaksaa palata kerta toisensa jälkeen :)

37.7.2004 22:46
DVDR(W)
Inactive

Oon tainnut muutaman prosentin verran noistakin viesteistä kirjoitella :) (joista tosin suurimman osan toisella nickillä) Mukava paikka tämä Afterdawn...

48.7.2004 5:00

Upeaa ja ei muuta, kun kohti seuraavia haasteita. :)

58.7.2004 6:57

Juu, on tullut jo pari vuotta täällä pyörittyä ja muutama viesti kirjoitettua ;-)

610.7.2004 12:16

iha ok millonkohan menee 1000000 rikki

711.7.2004 10:18

Olen muuten huomannut, että tälläisen tavallisen sukankuluttajan tarvitsee todella harvoin täällä mitään kysyä. Riittää kun käytää hakua, niin vastauksia löytyy lähet kysymykseen, kuin kysymykseen. Alkaa siis olemaan melkoinen määrä asiaa noissa 100000 lähetetyssä viestissä.

811.7.2004 11:44

Quote:
iha ok millonkohan menee 1000000 rikki
TrediC: Ei muuta ku näppis sauhuamaan vaan :D
Quote:
Riittää kun käytää hakua, niin vastauksia löytyy lähet kysymykseen, kuin kysymykseen.
Tuo on kyllä ihan totta, mutta oot varmaan myös huomannut, että sen viestien hakutoiminnon käyttäminen on yllättävän monelle täysin ylivoimainen tehtävä. Kuten myös Googlen käyttö. Joku vois kirjoittaa oppaan Googlen käyttöä varten :)
Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

911.7.2004 22:46
DVDR(W)
Inactive

Quote:
... sen viestien hakutoiminnon käyttäminen on yllättävän monelle täysin ylivoimainen tehtävä. Kuten myös Googlen käyttö. Joku vois kirjoittaa oppaan Googlen käyttöä varten :)
Tuo on kyllä ihan totta. Monesti täällä kysyttyihin asioihin löytää googlella tai vastaavalla hakukooneella heti vastauksen :) Varsinkin sellaisiin kysymyksiin missä kysytään jonkin ohjelman tuottamaan virheilmoitukseen vastausta. Toinen opas voisi olla tyyliin "kuinka teen otsikon jonka avulla saan avun ongelmaani parhaiten". Yhdessä vaiheessa tuli todella paljon näitä "Auttttttaaakkkkaaa!!!!" otsikoita :)
DivX, XviD, VCD, SVCD, CVD, DVDR:
http://www.mpegit.net
http://www.mpegit.fi

Viestiä on mokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin mokaus 10. elokuuta 2004 @ 20:56

1013.7.2004 7:50

Quote:
Joku vois kirjoittaa oppaan Googlen käyttöä varten :)
toi o iha totta munki meilestä aika moni kysyy asioita joita saa googlesta ja vielä yksinkertaisimmalla hakusanalla 8>
Quote:
Riittää kun käytää hakua, niin vastauksia löytyy lähet kysymykseen, kuin kysymykseen
no ainahan uusia ohjelmia tulee ja pelejä la leffoja josta kysyy miten tän sä toimii ???
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 13.7.2004 @ 07:51

1114.7.2004 20:39

Kyllä on Afterdawn+Google aika lyömätön yhdistelmä. Harvoin jää ilman vastausta jos molemmista yrittää. Vieläpä harvinaisen asiallisena pysynyt tämä foorumi. Täytyy pitää peukkuja pystyssä, että se miljoonan viestin raja vielä rikkoutuu ;-)

1215.7.2004 21:47

Hienoin asia tässä foorumissa on asialliset vastaukset. monissa nimeltämainitsettomissa foorumeissa tulee saman tien jotain turhaa valitusta tai muuta sontaa kun kysyy jotakin asiaa mikä voi monelle muulle olla päivänselvää. varsinkin jos on aloittelija tai muuten vain ei ymmärrä jotain asiaa, ei pitäisi saman tien mollata vaan selittää asia selkeästi. Jos aloittelijoiden kysymyksiin tulee aina jotain valitusta ei kukaan viitsi enää kysyä mitään ja se taas tekee asioista hankalempaa. toivotaan että tämä asia opitaan ja otetaan mallia afterdawnin käyttäjistä. kiitosta ylläpitäjille!!!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Fanit loivat alkuperäisen Tomb Raider -pelin selaimeen Fanit loivat alkuperäisen Tomb Raider -pelin selaimeen (26.4.2017 19:21)
Ensimmäistä kertaa 1996 julkaistu peli Tomb Raider on yksi modernin pelaamisen klassikoita. Sittemmin jo 90-luvulla suosittu peli on muuntunut yhdeksi maailman suosituimmaksi pelisarjaksi, joka ....
Twitter panostaa yhä enemmän videosisältöön, NFL:n tilalle UFC? Twitter panostaa yhä enemmän videosisältöön, NFL:n tilalle UFC? (26.4.2017 18:56)
Twitteriä on syytetty umpisurkeasta kehitystahdista, sillä yhtiö ei ole tuonut käyttäjille juurikaan uusia, tai ainakaan halutuimpia, ominaisuuksia. Yhtiö onkin pyrkinyt uudistamaan bisnestään ....
Samsung tuo aiemmin räjähdysalttiit Note7:t uudestaan myyntiin liki kolmannesta halvemmalla Samsung tuo aiemmin räjähdysalttiit Note7:t uudestaan myyntiin liki kolmannesta halvemmalla (26.4.2017 18:26)
Tietojen mukaan Samsung todella tuo Note7:t myyntiin, kuten on viime kuukausina vihjaillut. Korealaisyhtiön suunnitelmista kertoo ETNews, jonka mukaan hintaa on pudotettu liki kolmannes. ....
Applen tekoälytutkija – Konetta ei saisi laittaa ihmistä vastaan Applen tekoälytutkija – Konetta ei saisi laittaa ihmistä vastaan (26.4.2017 13:46)
Applen tekoälytiimissa työskentelevä ja Siri-puheavustajan perustajiin kuuluvan Tom Gruberin mukaan tekoälyn kehitys on vääjäämätöntä, mutta sitä pitäisi ensisijaisesti kehittämään helpottamaan ....
Parlamentti haluaa eroon maarajoituksista – Halvat eurooppalaiset nettikaupat avautuvat suomalaisille Parlamentti haluaa eroon maarajoituksista – Halvat eurooppalaiset nettikaupat avautuvat suomalaisille (26.4.2017 11:18)
Euroopan parlamentti on äänestänyt lakialoitteesta, jonka tavoitteena on kieltää digitaalisiin palveluihin lisättyjen maarajoitusten käyttö. Äänestyksen pohjalta parlamentti alkaa nyt neuvotella ....