*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Sonylta 12x DVD-moniformaattipolttava

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 7.6.2004 21:09 Kommentteja (14)

Sonylta 12x DVD-moniformaattipolttava Sony julkisti tänään uusimman DVD-polttavansa, DRU-540a:n speksit. Asema tulee olemaan ensimmäinen 12x polttoa tukeva moniformaattiasema markkinoilla. Asema tukee 12x polttoa hyväksytyille 8x DVD+R -levyille, joka tarkoittaa siis sitä, että täyden DVD+R -levyn saa poltettua asemalla nyt noin kuudessa minuutissa.
DVD+R -polton lisäksi asema tukee 8x DVD-R -polttoa (eli siis ainoastaan DVD+R -levyjen poltto 12x:nä onnistuu) sekä 4x polttoa DVD-RW ja DVD+RW -levyille. Asema tulee myyntiin jo heinäkuussa ja arvioitu markkinahinta Yhdysvalloissa tulee olemaan noin 180 dollaria (eli noin 146 euroa).

Lähde: Sonyn lehdistötiedote

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

18.6.2004 5:57

Eikös ARTECilla ollut ensimmäinen 12X moninormi asema markkinoilla? (Artec 12X DVD+/-RW sisäinen moninormiasema) Ainakin verkkokauppa on myynyt jo tovin tuotetta. http://www.artecusa.com/products-12X8dvd%2Brw.html

28.6.2004 11:18

Plextorillakin on tollanen jo markkinoilla... http://www.plextor.be/products/dvd_recorders/px-712a.asp?choice=PX-712A

38.6.2004 11:33

Aivan...pointti oli et monella valmistajalla on jo kyseinen malli myynnissä. Oli pakko tarttua artikkelin pieneen virheeseen"Asema tulee olemaan ensimmäinen 12x polttoa tukeva moniformaattiasema markkinoilla."

48.6.2004 11:52
huonoChat
Inactive

Siis tollasiahan on jo sadal eri valmistajal, mut jos nyt joku haluaa maksaa merkistä, si ostakoot ton Sonyn siten!

58.6.2004 12:10

Mä ku just olin siinä uskossa et Plextorilta tuli ekana tollanen laitos...

68.6.2004 13:40

Koskas niitä kaksikerroksisia polttavia DVD-asemia on tulossa, ja onko mitään hintatietoa?

78.6.2004 14:00

On jo myynnissä...sitäkin myy verkkokauppa :). Tosin hintaon viellä kova. 5kpl 2kerroksisia levyjä maksa n. 71e

88.6.2004 17:11

Mitäs itse asema sitten maksaa?

98.6.2004 19:36
Pete77
Inactive

90e näyttää olevan Bulldogissa Nec dual poltin. Ei mikään hirvee hinta.

109.6.2004 5:16

Mut eikös niissä ne levyt maksa juuri...ei se laite :)

1110.6.2004 6:44

ööh.. mistäs te olette löytäneet noita kakskerroslevyjä?


"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but when you do, it blows away your whole leg."

- Bjarne Stroustrup

1210.6.2004 7:19

Verbatim DVD+R Dual Layer 8.5GB, 5 kpl paketti, Jewel Case, 2.4X matta hopea. Yksipuolinen, kaksikerroksinen DVD+R levy kirjoittaville Dual Layer hintaa 71.90 euroa ja tuotenumero 4396 verkkokauppa.com ja suoratoimitustuoteet(eli niitä Viro:n puolelta toimitettavia)

1310.6.2004 7:34

Eli aika kalliita ovat viellä

1410.6.2004 7:54
DVDR(W)
Inactive

Quote:
ööh.. mistäs te olette löytäneet noita kakskerroslevyjä?
Ovat aika kiven alla, mutta kyllä niitä saa käsiinsä jos on suhteita :)
DivX, XviD, VCD, SVCD, CVD, DVDR:
http://www.mpegit.net
http://www.mpegit.fi

Viestiä on mokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin mokaus 10. elokuuta 2004 @ 20:56

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Tässäkö Rovion seuraava hittipeli? Battle Bay tulossa saataville maailmanlaajuisesti Tässäkö Rovion seuraava hittipeli? Battle Bay tulossa saataville maailmanlaajuisesti (29.4.2017 21:42)
Rovion uusi Battle Bay -mobiilipeli tulee saataville maailmanlaajuisesti 5. toukokuuta. Battle Bay on reaaliaikainen moninpeli, jossa pelaajat kiitävät merellä viidestä pelaajasta koostuvassa ....
Hakkerit vuotivat jaksoja Netflixin kesäkuussa ensi-iltansa saavasta Orange is the New Black -tuotantokaudesta Hakkerit vuotivat jaksoja Netflixin kesäkuussa ensi-iltansa saavasta Orange is the New Black -tuotantokaudesta (29.4.2017 21:25)
TheDarkOverlord-hakkeriryhmä aikoo jatkaa vuotoja myös Orange is the New Black -sarjan jälkeen. Asiasta uutisoi TorrentFreak. TheDarkOverlord kertoo saaneensa Orange is the New Black -sarjan ....
Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa (28.4.2017 17:42)
Odotetut Android-älypuhelimet saapuivat tänään myymälöihin. Helmikuussa MWC-messuilla esitelty LG G6 tuodaan myyntiin yhteistyössä Gigantin kanssa, minkä lisäksi puhelimen voi löytää operaattorien ....
Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin (28.4.2017 17:11)
Bitcoinin arvo kävi eilen uusissa ennätyslukemissa. Kirjoitushetkellä Bitcoinin arvo on noin 1300 dollaria eli noin 1200 euroa. Eilen yhden Bitcoinin arvo oli korkeimmillaan noin 1340 dollaria. ....
iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan (28.4.2017 14:04)
Apple on päättänyt korottaa App Storessa myytävien mobiilisovellusten hintaa. Alhaisin hintaluokka nousee 0,99 eurosta 1,09 euroon. Vastaava hintakorotus tehdään myös Meksikossa ja Tanskassa. ....
3 kommenttia

Uutisarkisto