*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Sonylta 12x DVD-moniformaattipolttava

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 7.6.2004 21:09 Kommentteja (14)

Sonylta 12x DVD-moniformaattipolttava Sony julkisti tänään uusimman DVD-polttavansa, DRU-540a:n speksit. Asema tulee olemaan ensimmäinen 12x polttoa tukeva moniformaattiasema markkinoilla. Asema tukee 12x polttoa hyväksytyille 8x DVD+R -levyille, joka tarkoittaa siis sitä, että täyden DVD+R -levyn saa poltettua asemalla nyt noin kuudessa minuutissa.
DVD+R -polton lisäksi asema tukee 8x DVD-R -polttoa (eli siis ainoastaan DVD+R -levyjen poltto 12x:nä onnistuu) sekä 4x polttoa DVD-RW ja DVD+RW -levyille. Asema tulee myyntiin jo heinäkuussa ja arvioitu markkinahinta Yhdysvalloissa tulee olemaan noin 180 dollaria (eli noin 146 euroa).

Lähde: Sonyn lehdistötiedote

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

18.6.2004 5:57

Eikös ARTECilla ollut ensimmäinen 12X moninormi asema markkinoilla? (Artec 12X DVD+/-RW sisäinen moninormiasema) Ainakin verkkokauppa on myynyt jo tovin tuotetta. http://www.artecusa.com/products-12X8dvd%2Brw.html

28.6.2004 11:18

Plextorillakin on tollanen jo markkinoilla... http://www.plextor.be/products/dvd_recorders/px-712a.asp?choice=PX-712A

38.6.2004 11:33

Aivan...pointti oli et monella valmistajalla on jo kyseinen malli myynnissä. Oli pakko tarttua artikkelin pieneen virheeseen"Asema tulee olemaan ensimmäinen 12x polttoa tukeva moniformaattiasema markkinoilla."

48.6.2004 11:52
huonoChat
Inactive

Siis tollasiahan on jo sadal eri valmistajal, mut jos nyt joku haluaa maksaa merkistä, si ostakoot ton Sonyn siten!

58.6.2004 12:10

Mä ku just olin siinä uskossa et Plextorilta tuli ekana tollanen laitos...

68.6.2004 13:40

Koskas niitä kaksikerroksisia polttavia DVD-asemia on tulossa, ja onko mitään hintatietoa?

78.6.2004 14:00

On jo myynnissä...sitäkin myy verkkokauppa :). Tosin hintaon viellä kova. 5kpl 2kerroksisia levyjä maksa n. 71e

88.6.2004 17:11

Mitäs itse asema sitten maksaa?

98.6.2004 19:36
Pete77
Inactive

90e näyttää olevan Bulldogissa Nec dual poltin. Ei mikään hirvee hinta.

109.6.2004 5:16

Mut eikös niissä ne levyt maksa juuri...ei se laite :)

1110.6.2004 6:44

ööh.. mistäs te olette löytäneet noita kakskerroslevyjä?


"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but when you do, it blows away your whole leg."

- Bjarne Stroustrup

1210.6.2004 7:19

Verbatim DVD+R Dual Layer 8.5GB, 5 kpl paketti, Jewel Case, 2.4X matta hopea. Yksipuolinen, kaksikerroksinen DVD+R levy kirjoittaville Dual Layer hintaa 71.90 euroa ja tuotenumero 4396 verkkokauppa.com ja suoratoimitustuoteet(eli niitä Viro:n puolelta toimitettavia)

1310.6.2004 7:34

Eli aika kalliita ovat viellä

1410.6.2004 7:54
DVDR(W)
Inactive

Quote:
ööh.. mistäs te olette löytäneet noita kakskerroslevyjä?
Ovat aika kiven alla, mutta kyllä niitä saa käsiinsä jos on suhteita :)
DivX, XviD, VCD, SVCD, CVD, DVDR:
http://www.mpegit.net
http://www.mpegit.fi

Viestiä on mokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin mokaus 10. elokuuta 2004 @ 20:56

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville (18.8.2017 13:35)
Toukokuun lopulla ryminällä älypuhelinmarkkinoille yrittäneen Essentialin kompurointi kesän aikana on ollut hirvittävää katsottavaa, mutta yhtiö näyttää vihdoin saanen rivinsä kuntoon ja se ....
Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita (18.8.2017 12:57)
Aikoinaan kyseenalaisilla keinoilla käyttäjiä Facebookista kahminut deittipalvelu Badoo on lisännyt sovellukseensa mahdollisuuden käydä videopuheluita "mätsien" kesken. Ajatuksena on, että ....
iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi (18.8.2017 11:40)
Nimimerkkiä xerub käyttävä hakkeri väittää selvittäneensä iPhone 5s -älypuhelimen Secure Enclave -tietoturvapiirin firmwaren salausavaimen. Secure Enclave -piiri on osa älypuhelimen A7-järjestelmäpiiriä ....
Meneekö sormi suuhun iOS 11:n kanssa? Näin otat kaiken irti uudesta moniajosta Meneekö sormi suuhun iOS 11:n kanssa? Näin otat kaiken irti uudesta moniajosta (18.8.2017 11:11)
Applen tuotteita on kehuttu monesti siitä syystä, että niiden käyttölogiikan omaksuminen ei vaadi ohjekirjaa, vaan kaikki "vaan toimii". Monessa tapauksessa Applen tuotteet ovat varmasti hyvin ....
Nintendo Switch jyräsi myydyimmäksi konsoliksi heinäkuussa Nintendo Switch jyräsi myydyimmäksi konsoliksi heinäkuussa (18.8.2017 11:04)
Nintendolla voidaan olla tyytyväisiä kuluvasta vuodesta. Yhtiön tuorein konsoli, Nintendo Switch, on kärsinyt aiemmin kroonisista toimitusvaikeuksista, mutta tilanne helpotti vihdoin heinäkuussa. ....

Uutisarkisto