*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Yli 20 miljoonaa ohjelmaa imuroitu sivuiltamme

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 17.4.2004 07:30 Kommentteja (10)

Yli 20 miljoonaa ohjelmaa imuroitu sivuiltamme Yksi "rajapyykki" jäi jälleen kerran selän taakse sivustomme vajaan viiden vuoden kasvutaipaleella, kun tänä aamuna sivuiltamme imuroitiin kaikenkaikkiaan 20000000:s ohjelma. Noin vuosi on vierähtänyt siitä, kun edellisen kerran uutisoimme vastaavasta aiheesta ja silloin sivuilta oli mennyt ohjelmia 10 miljoonaa kappaletta. Nyt aikaa kului siis 11kk ja 2vkoa, kun edelliseen 10 miljoonaan meni aikaa noin 4 vuotta. Ohjelma, joka sai kunnian olla kahdeskymmenes miljoonas ladattu ohjelma, oli varsin luonnollisesti DVD Shrink.
Sen suuremmitta seremonioitta haluaisin kiittää jälleen kerran kaikkia käyttäjiämme siitä, että teidän avullanne olemme onnistuneet luomaan Suomeen yhden maailman suurimmista multimediasivustoista ja toivomme, että rahkeemme riittävät vastaavaan kasvuun myös jatkossa.

-Petteri Pyyny
AfterDawn.com

Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

117.4.2004 7:52

Wow \O/ 20 miljoonaa ohjelman latausta on todella paljon

217.4.2004 7:52

Olenpa henk.koht. löytänyt näiltä sivuilta vastauksen useaan kinkkiseen kysymykseen, kun itse on ollut sormi pyl...suussa ja paniikki pahimmillaan. Joten kiitos SINULLE näistä sivuista, pomo 8)


"KISS. Keep it simple, stupid"

317.4.2004 8:02

Onnitteluni AD:n porukalle. Ei ole turha ollut AD ainakaan meikäläiselle. Itse olen kanssa moneen kysymykseen löytänyt vastauksen täältä. Jatketaan samaan malliin.

417.4.2004 10:12
Varmint
Inactive

Paljon on apua löytynyt AD:sta joten suuret kiitokset ja onnittelut koko AD:n porukalle :)

617.4.2004 12:18
DVDR(W)
Inactive

Aika hurja kasvuvauhti! Onnittelut!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 17.4.2004 @ 12:18

DivX, XviD, VCD, SVCD, CVD, DVDR:
http://www.mpegit.net
http://www.mpegit.fi

Viestiä on mokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin mokaus 10. elokuuta 2004 @ 20:56

717.4.2004 19:28

jep Täältähän nuo ohjeet ja ohjelmat on aina löytyny. noin 2 vuotta sitten tuli kohalle alkaa värkkäämään videoiden pakkaamista ja AD:lta löyty heti kättelyssä kaikki perustieto ja ohjeet homman hoitamiseks! onhan näitä sivuja tullu suositeltua useita kymmeniä kertoja asiasta kiinnostuneille.

817.4.2004 22:25
jpekkam
Inactive

Huippu sivut... ilman näitä ei olis konetta.... :)

918.4.2004 22:30

*insert applause*


"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but when you do, it blows away your whole leg."

- Bjarne Stroustrup

1019.4.2004 18:02

Internetin paras sivu ....on ainakin minulle tarnonnut vastauksen moneen kinkkiseen pulmaan (tosin melkein ainut kunnollinen sivu mistä löytää tietoa P2P ohjelmista)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

OnePlus 5 sai uuden Android Oreo -esiversion OnePlus 5 sai uuden Android Oreo -esiversion (15.12.2017 22:50)
Uskaliaimmat OnePlus 5 -käyttäjät pääsevät nyt kokeilemaan uutta esiversiota, joka tuo Androidin uuden Oreo-version ominaisuuksia. OnePlus on aloittanut tänään Oreo-beetaohjelmassaan uuden version jakelun. ....
Samsungin patentti kertoo kahdella näytöllä varustetusta pelipuhelimesta? Samsungin patentti kertoo kahdella näytöllä varustetusta pelipuhelimesta? (15.12.2017 22:08)
Samsung, kuten monet muutkin älypuhelinvalmistajat, kehittää jatkuvasti uusia patentteja, joilla pyritään uudistamaan älypuhelinkonseptia. Tietysti tarkoituksena on löytää uudenlainen innovaatio, ....
Samsungin uusi huippumalli, Galaxy S9, esitellään jo MWC-messuillla? Samsungin uusi huippumalli, Galaxy S9, esitellään jo MWC-messuillla? (15.12.2017 21:15)
Huippupuhelimet ovat todennäköisesti tämän vuoden osalta esitelty, mutta kauaa ei tarvitse odottaa, että uutta lippulaivamallia on jälleen tarjolla. Monet valmistajat tähyävät jo vuoden alkuun ....
AIM-pikaviestin haudattiin virallisesti tänään AIM-pikaviestin haudattiin virallisesti tänään (15.12.2017 19:44)
Vaikka nyt elämme pikaviestimien kulta-aikaa, kiitos mobiilisovellukset kuten WhatsApp, niin sovellusten historia on tietokoneiden viestimissä parin kymmenen vuoden päässä. Yksi ensimmäisistä ....
Netflixiltä heti vuoden alkuun läjäpäin uutta, tässä tammikuun uusi Originals-sisältö Netflixiltä heti vuoden alkuun läjäpäin uutta, tässä tammikuun uusi Originals-sisältö (15.12.2017 19:32)
Jouluunkin on vielä toista viikkoa aikaa ja senkin jälkeen Netflixillä on tarjolla ennen vuoden loppua muun muassa uusi Black Mirror -kausi, mutta jo nyt on hyvä ottaa katsaus tulevan kuun Netflix-uut....

Uutisarkisto