*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Yli 20 miljoonaa ohjelmaa imuroitu sivuiltamme

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 17.4.2004 07:30 Kommentteja (10)

Yli 20 miljoonaa ohjelmaa imuroitu sivuiltamme Yksi "rajapyykki" jäi jälleen kerran selän taakse sivustomme vajaan viiden vuoden kasvutaipaleella, kun tänä aamuna sivuiltamme imuroitiin kaikenkaikkiaan 20000000:s ohjelma. Noin vuosi on vierähtänyt siitä, kun edellisen kerran uutisoimme vastaavasta aiheesta ja silloin sivuilta oli mennyt ohjelmia 10 miljoonaa kappaletta. Nyt aikaa kului siis 11kk ja 2vkoa, kun edelliseen 10 miljoonaan meni aikaa noin 4 vuotta. Ohjelma, joka sai kunnian olla kahdeskymmenes miljoonas ladattu ohjelma, oli varsin luonnollisesti DVD Shrink.
Sen suuremmitta seremonioitta haluaisin kiittää jälleen kerran kaikkia käyttäjiämme siitä, että teidän avullanne olemme onnistuneet luomaan Suomeen yhden maailman suurimmista multimediasivustoista ja toivomme, että rahkeemme riittävät vastaavaan kasvuun myös jatkossa.

-Petteri Pyyny
AfterDawn.com

Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

117.4.2004 7:52

Wow \O/ 20 miljoonaa ohjelman latausta on todella paljon

217.4.2004 7:52

Olenpa henk.koht. löytänyt näiltä sivuilta vastauksen useaan kinkkiseen kysymykseen, kun itse on ollut sormi pyl...suussa ja paniikki pahimmillaan. Joten kiitos SINULLE näistä sivuista, pomo 8)


"KISS. Keep it simple, stupid"

317.4.2004 8:02

Onnitteluni AD:n porukalle. Ei ole turha ollut AD ainakaan meikäläiselle. Itse olen kanssa moneen kysymykseen löytänyt vastauksen täältä. Jatketaan samaan malliin.

417.4.2004 10:12
Varmint
Inactive

Paljon on apua löytynyt AD:sta joten suuret kiitokset ja onnittelut koko AD:n porukalle :)

617.4.2004 12:18
DVDR(W)
Inactive

Aika hurja kasvuvauhti! Onnittelut!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 17.4.2004 @ 12:18

DivX, XviD, VCD, SVCD, CVD, DVDR:
http://www.mpegit.net
http://www.mpegit.fi

Viestiä on mokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin mokaus 10. elokuuta 2004 @ 20:56

717.4.2004 19:28

jep Täältähän nuo ohjeet ja ohjelmat on aina löytyny. noin 2 vuotta sitten tuli kohalle alkaa värkkäämään videoiden pakkaamista ja AD:lta löyty heti kättelyssä kaikki perustieto ja ohjeet homman hoitamiseks! onhan näitä sivuja tullu suositeltua useita kymmeniä kertoja asiasta kiinnostuneille.

817.4.2004 22:25
jpekkam
Inactive

Huippu sivut... ilman näitä ei olis konetta.... :)

918.4.2004 22:30

*insert applause*


"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but when you do, it blows away your whole leg."

- Bjarne Stroustrup

1019.4.2004 18:02

Internetin paras sivu ....on ainakin minulle tarnonnut vastauksen moneen kinkkiseen pulmaan (tosin melkein ainut kunnollinen sivu mistä löytää tietoa P2P ohjelmista)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Karu muistutus – Säätiedoilla sinusta tehdään kauppatavaraa Karu muistutus – Säätiedoilla sinusta tehdään kauppatavaraa (23.8.2017 10:31)
Huippusuosittu AccuWeather-sääsovellus on jäänyt kiinni käyttäjän sijainnin paikannuksen mahdollistavan datan keräämisestä, vaikka sovellusta on erikseen kielletty pääsemästä paikkatietoon käsiksi. ....
Ostitko tämän kopterin? Se on pakko päivittää viimeistään ensi viikolla Ostitko tämän kopterin? Se on pakko päivittää viimeistään ensi viikolla (23.8.2017 09:00)
Kopteriyhtiö DJI on julkaisee uudelle Spark-minikopterilleen pakollisen ohjelmistopäivityksen, jolla pyritään korjaamaan laitteen virranhallinnassa havaitut virheet. DJI:n mukaan se julkaisee ....
Apple kehittää itsestään ajavaa bussia – Omat työntekijät pääsevät matkustamaan sillä Apple kehittää itsestään ajavaa bussia – Omat työntekijät pääsevät matkustamaan sillä (23.8.2017 08:32)
Apple ei tavoittele ainakaan tällä hetkellä oman itsestään ajavan auton kehittämistä, kertoo The New York Times. Sen sijaan yhtiö keskittyy autojen autonomisen liikkumisen mahdollistavan järjestelmän ....
Netflixin katselu väheni yllättäen 10 prosentilla – Tässä syy Netflixin katselu väheni yllättäen 10 prosentilla – Tässä syy (22.8.2017 11:43)
Luonnonilmiöillä voi olla yllättävän isoja seurauksia verkkopalveluiden toimintaan. Ne voivat häiritä niitä tai jossain tapauksissa jopa lisätä palveluiden käyttöä. Netflixin kohdalla Yhdysvalloissa ....
5 kommenttia
WhatsAppiin tuli Facebookista tuttu ominaisuus WhatsAppiin tuli Facebookista tuttu ominaisuus (22.8.2017 10:20)
WhatsAppin Oma tila -ominaisuus saa uusia ominaisuuksia, kun Facebook on lisännyt siihen mahdollisuuden luoda värikkäitä tekstimuotoisia tilapäivityksiä. Alun perin tilapäivitys oli lähinnä ....

Uutisarkisto